Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe kledingsponsor

Gestart door Timmie, november 19, 2015, 09:37:41

Vorige topic - Volgende topic

NRG

Uiteraard is er geen shirt voor Cambuur ontworpen. Het enige wat ze konden is kiezen uit een aantal standaard templates. We zijn geen Real Madrid of Man U.

papier

Overgeleverd aan de grillen van voetbalshop.nl lekker bezig. Adidas is te groot voor een club als de onze, niets mis mee. Kijk naar Roda met hun Kipsta, ja daar kunnen we om lachen maar die maken er wel wat van.

poelie-lwd

Citaat van: NRG op juli 06, 2023, 22:57:56
Uiteraard is er geen shirt voor Cambuur ontworpen. Het enige wat ze konden is kiezen uit een aantal standaard templates. We zijn geen Real Madrid of Man U.

En dan kies je ervoor om wit er in op te nemen. Hoe dan?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Galdiano

Citaat van: poelie-lwd op juli 07, 2023, 08:50:01
En dan kies je ervoor om wit er in op te nemen. Hoe dan?

Een verplichting vanuit Adidas van wat ik begreep.
Er zijn slechts enkele opties te kiezen in kleuren combinaties. Volledig geel en blauw is/was er niet.

Ik verbaas mij ervover dat de poot gewoon niet stijf gehouden is.
Geen idee hoelang dit contract loopt. Maar de volgende onderhandelingen over het contract en mogelijkheden zou ik er wel wat in willen betekenen.  8)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

papier

Citaat van: Galdiano op juli 07, 2023, 09:02:55
Een verplichting vanuit Adidas van wat ik begreep.
Er zijn slechts enkele opties te kiezen in kleuren combinaties. Volledig geel en blauw is/was er niet.

Ik verbaas mij ervover dat de poot gewoon niet stijf gehouden is.
Geen idee hoelang dit contract loopt. Maar de volgende onderhandelingen over het contract en mogelijkheden zou ik er wel wat in willen betekenen.  8)

Dat is toch een onderdeel van de voetbalshop.nl deal? Net als bij PEC

poelie-lwd

Citaat van: Galdiano op juli 07, 2023, 09:02:55
Een verplichting vanuit Adidas van wat ik begreep.
Er zijn slechts enkele opties te kiezen in kleuren combinaties. Volledig geel en blauw is/was er niet.

Ik verbaas mij ervover dat de poot gewoon niet stijf gehouden is.
Geen idee hoelang dit contract loopt. Maar de volgende onderhandelingen over het contract en mogelijkheden zou ik er wel wat in willen betekenen.  8)

Dan snap ik niet dat ze met zo'n partij in zee zijn gegaan. Dit is buigen voor de commercie waardoor je shirt gewoon wordt verneukt. Dit kan ook financieel consequenties hebben m.b.t. verkoop merchandising.

Ik lees dat er supporters bij betrokken waren. Hoe werkt zulks? Via KvC en/of CC? 
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Huizen

Citaat van: papier op juli 07, 2023, 09:09:11
Dat is toch een onderdeel van de voetbalshop.nl deal? Net als bij PEC

De shirts van PEC zien er vet uit. Ik laat mij wel verrassen straks om 13:00 uur

Huizen

Vorig jaar ook het uitshirt gekocht, dus ergens is het ook een verzamelwoede  :insane

Noordcambuur

Voetbalshirt van dkv gezien  8P

Huizen

Citaat van: Noordcambuur op juli 07, 2023, 09:52:29
Voetbalshirt van dkv gezien  8P

Wel grappig dat wij de kleuren van Oekra?ne hebben en DKV....  :_schater

hobbes

Citaat van: Bussum op juli 07, 2023, 10:03:06
Wel grappig dat wij de kleuren van Oekra?ne hebben en DKV....  :_schater

Alleen zijn onze kleuren altijd geel en blauw geweest, zij kiezen ervoor om de russisch vlag op de mouw te hebben. Had hij gewoon een blauwe bies gehad dan had het niet eens opgevallen.

Bakker

Citaat van: Bussum op juli 07, 2023, 09:35:37
Vorig jaar ook het uitshirt gekocht, dus ergens is het ook een verzamelwoede  :insane

Een lelijk uitshirt is nog te verkopen, maar een lelijk thuisshirt is  :(  :rodekaart

Leovardiascc

https://youtu.be/bHe7d7iTAgE

Wat vinden we ervan? Ik ben zelf wel fan van het contrast met de blauwe mouwen.

NRG

Valt me niet tegen moet ik zeggen. En weer witte kousen.

Huizen