Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe kledingsponsor

Gestart door Timmie, november 19, 2015, 09:37:41

Vorige topic - Volgende topic

mugel

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 21, 2022, 22:06:25
Iedereen wil grote maten maar die zijn in een paar dagen uitverkocht. Zeer kwalijke zaak!

Admin gaat week op vakantie, dus hou je haaks iedereen en rustig aan hier, lol.
Tot over een week Cambuur vrienden, groeten Delfzijl/Cambuur.

Fijne vakantie en hulde voor je admin dingen hier.
Maar dat eerste is wel een van de meest bijzondere uitspraken die ik hier gezien heb.

Eewal

Citaat van: mugel op juli 21, 2022, 22:22:40
Het gaat meer om contrasterend met de kleur van het veld of omgeving. Beste zou zijn dat ze ook nog groene schoenen voor uitwedstrijden hebben , en thuis met ieder hun eigen herkenbare kleur. Supporters op de eerste rijen thuis ook allemaal in het groene shirt. Keeper altijd in het rood, maar dat is dan weer meer psychologisch. Of draaf ik nu door?  :proost
ik denk dat ze bij cambuur dan vooral elkaar niet meer kunnen vinden  :devil .

Delfzijl/Cambuur

#92
Citaat van: mugel op juli 21, 2022, 22:46:31
Fijne vakantie en hulde voor je admin dingen hier.
Maar dat eerste is wel een van de meest bijzondere uitspraken die ik hier gezien heb.

Dat 1 ste? Grote shirts bedoel je ?
Ik denk dat echt heel veel supporters daar op zitten te wachten.
Voor strakke voetballers past alles.
Maar ik wil niet in een buikjepromoot 2 maten te klein thuisshirt voor lul lopen.
Voor iedereen moet goed passende Cambuur merchandise te kopen zijn.
En daarmee valt veel te verdienen voor de club. Das eigenlijk wat ik bedoel.

De Gast

Grote shirts.. dat is altijd wat overblijft in winkels. XL XXL etc. Niemand zit op die maten te wachten. Kan me totaal niet in dat verhaal vinden.

Mooiste thuistenue ooit? Vind het niet bijzonder. Gewoon een kraagje erbij dit keer. Nou ja ok. Uit tenue daarentegen in combinatie met de kleur van de broek ziet er gewoon goed uit. Niks mis mee. Zou het wel kopen denk ik.

Wat mij betreft hoeft niemand het verhaal van Delfzijl aan onze Zoltan door te geven.

Voor de rest uiteraard een goeie vakantie!

zeewolde

Citaat van: De Gast op juli 22, 2022, 17:12:16
Grote shirts.. dat is altijd wat overblijft in winkels. XL XXL etc. Niemand zit op die maten te wachten. Kan me totaal niet in dat verhaal vinden.

Mooiste thuistenue ooit? Vind het niet bijzonder. Gewoon een kraagje erbij dit keer. Nou ja ok. Uit tenue daarentegen in combinatie met de kleur van de broek ziet er gewoon goed uit. Niks mis mee. Zou het wel kopen denk ik.

Wat mij betreft hoeft niemand het verhaal van Delfzijl aan onze Zoltan door te geven.

Voor de rest uiteraard een goeie vakantie!
kijk allenaal eens goed om je heen op noord en oost. Kun je echt wel redelijk wat xl en xxl slijten. Ben het helemaal met Delfzijl eens

De Gast

Mutte ze maar wat minder vreten

Huizen

Craft levert bij PEC wel alles. Hoe kan zoiets? In de shop daar zijn uitshirts en broekjes direct verkrijgbaar.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Bussum op juli 23, 2022, 00:01:21
Craft levert bij PEC wel alles. Hoe kan zoiets? In de shop daar zijn uitshirts en broekjes direct verkrijgbaar.
Miskien frete se daar minder :_spank

Bernardo

Waar kan je de shirts laten bedrukken met rugnummer en naam?

SaVaGe

Citaat van: Bernardo op juli 25, 2022, 20:55:50
Waar kan je de shirts laten bedrukken met rugnummer en naam?

Bij Spin-Off.


papier

Citaat van: zeewolde op juli 22, 2022, 17:22:52
kijk allenaal eens goed om je heen op noord en oost. Kun je echt wel redelijk wat xl en xxl slijten. Ben het helemaal met Delfzijl eens

Die sporten uberhaupt al niet dus wat moet je dan met zo'n shirt


Inferno-058


De Gast

Triple A merk. Geweldig!
Beste kledingsponsor die je je kunt wensen imo.

Treb

Mooi! Craft is kwalitatief uitermate teleurstellend.