Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe kledingsponsor

Gestart door Timmie, november 19, 2015, 09:37:41

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: hobbes op juli 21, 2022, 18:30:26
Je hebt gelijk, Cambuur zelf zegt geel en blauw maakt groen.
jij reageert op een bericht uit 2019 haha

maikcambuur

Na een aantal prachtige uittenue's is dit wel even heel wat minder. Wat een spuuglelijk uittenue.

666

Wat een lelijk uitshirt, dat groene ziet er altijd kut uit op een groene achtergrond (veld). Net als PEC vorig jaar, echt lelijk. Nooit voor groen kiezen....
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

AL


hobbes

Citaat van: Eewal op juli 21, 2022, 18:31:46
jij reageert op een bericht uit 2019 haha

Hahaha, hij was zijn tijd ver vooruit zullen we maar zeggen  :_schater

Treb

Ik vind het wel mooi eigenlijk.

michello

#81
Citaat van: AL op juli 21, 2022, 18:53:24
Vreselijk uitshirt!!

Inderdaad. Het idee is leuk, alleen lijkt het net alsof het gewassen is met koeienstront

Inferno-058

Ik vind het helemaal niks, maar misschien moet het eerst wennen ofzo...

gobo

Ik vind het eigenlijk wel een mooi shirt. Probleem is alleen dat niemand nu ziet waarom dit dan bij onze club zou passen....
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Eewal

Citaat van: gobo op juli 21, 2022, 19:46:46
Ik vind het eigenlijk wel een mooi shirt. Probleem is alleen dat niemand nu ziet waarom dit dan bij onze club zou passen....
dat maakt mij echt niet. Heb liever dat ze onder de indruk zijn van ons goeie spel  :proost

mugel

Citaat van: 666 op juli 21, 2022, 18:43:51
Wat een lelijk uitshirt, dat groene ziet er altijd kut uit op een groene achtergrond (veld). Net als PEC vorig jaar, echt lelijk. Nooit voor groen kiezen....

Allereerst vind ik het tenue als geheel best mooi. Het verhaal erbij is ook goed met met geel en blauw is groen, combi met goud, en knipoog naar groene shirts in het verleden.
Gemiste kans is dat groen niet gebruikt wordt als vergroenen in de klimaatdiscussie. Iets met opbrengst verkoop en iets rondom dat..

Dan het belangrijkste. Er zijn onderzoeken geweest naar de kleuren van shirts en het resultaat. Zoek zelf maar op.
Maar de conclusie is dat voor aanvallend spel je het beste contrasterende kleuren met het veld kunt hebben. Wit is het beste, maar geel komt in de buurt.
Bij verdedigen is een schutkleur het beste. Dus prima voor uitwedstrijden.

Nu nog wat betere verdedigers en het komt helemaal goed.  :)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: mugel op juli 21, 2022, 21:17:05
Dan het belangrijkste. Er zijn onderzoeken geweest naar de kleuren van shirts en het resultaat. Zoek zelf maar op.
Maar de conclusie is dat voor aanvallend spel je het beste contrasterende kleuren met het veld kunt hebben. Wit is het beste, maar geel komt in de buurt.
Bij verdedigen is een schutkleur het beste. Dus prima voor uitwedstrijden.

Nu nog wat betere verdedigers en het komt helemaal goed.  :)
Mooi verhaal. Volgens mij is zwart-geel de meest contrasterende kleurcombinatie. Daar zitten wij dicht bij. Bij de keeper is het weer een voordeel om opvallende kleuren te hebben, maar die hoeven geen groen te dragen gelukkig  :proost
Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur

Ik heb van oorsprong een hekel aan groen omdat ik toen destijds er verschrikkelijk van baalde dat we onze mooie geel blauw kleuren in moesten leveren t.b.v. een shirtsponser. Dat was OBF levensverzekeringen. Een afschuwelijke stadionnaam voor veel geld kan ik nog wel handelen, het blijkt toch je Cambuurstadion wat voor naam het ook draagt. Maar om je clubkleuren in te leveren pfff dat gaat mij veel te ver. Later gingen we ook nog een keer naar rood wit ik meen BFI shirtsponsor.
Afschuwelijk!
Je thuiskleuren mag je niet vergooien, uitshirt maakt in principe niet uit maar vergeleken met het vorige uittenue is dit een gedrocht.
Laten ze maar meer thuishirts bestellen voor de fans in 3 en 4 xl kunnen we veel shirts bestellen. Dit is het mooiste thuistenue ooit !
Er is zoveel te verdienen met goeie merchandising maar bij Cambuur staat dit al jaren op amateur niveau.
Zeer slechte zaak voor een volksclub. Iedereen wil grote maten maar die zijn in een paar dagen uitverkocht. Zeer kwalijke zaak!
Misschien een idee om dit door te sturen naar die Zoltan? Wie heeft connecties met hem en wil dit regelen zou super zijn.
Admin gaat week op vakantie, dus hou je haaks iedereen en rustig aan hier, lol.
Tot over een week Cambuur vrienden, groeten Delfzijl/Cambuur.

mugel

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 21, 2022, 21:28:18
Mooi verhaal. Volgens mij is zwart-geel de meest contrasterende kleurcombinatie. Daar zitten wij dicht bij. Bij de keeper is het weer een voordeel om opvallende kleuren te hebben, maar die hoeven geen groen te dragen gelukkig  :proost

Het gaat meer om contrasterend met de kleur van het veld of omgeving. Beste zou zijn dat ze ook nog groene schoenen voor uitwedstrijden hebben , en thuis met ieder hun eigen herkenbare kleur. Supporters op de eerste rijen thuis ook allemaal in het groene shirt. Keeper altijd in het rood, maar dat is dan weer meer psychologisch. Of draaf ik nu door?  :proost

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: mugel op juli 21, 2022, 22:22:40
Het gaat meer om contrasterend met de kleur van het veld of omgeving. Beste zou zijn dat ze ook nog groene schoenen voor uitwedstrijden hebben , en thuis met ieder hun eigen herkenbare kleur. Supporters op de eerste rijen thuis ook allemaal in het groene shirt. Keeper altijd in het rood, maar dat is dan weer meer psychologisch. Of draaf ik nu door?  :proost
Nee ga door, ga door :_schater
Henk, held, bedankt