Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe kledingsponsor

Gestart door Timmie, november 19, 2015, 09:37:41

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo


SaVaGe

Foto staat inmiddels al online.

(Iemand een foto gemaakt tijdens film opname).
Cambuur Twitter vraagt nu de tweet te verwijderen.


Edit: inmiddels offine gehaald.

Galdiano

Citaat van: SaVaGe op juli 06, 2023, 18:17:06
Foto staat inmiddels al online.

(Iemand een foto gemaakt tijdens film opname).
Cambuur Twitter vraagt nu de tweet te verwijderen.


Edit: inmiddels offine gehaald.

Ik heb hem gezien...  :zucht

Ik hou mijn mening maar even voor me.  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SaVaGe

Citaat van: Galdiano op juli 06, 2023, 19:14:41
Ik heb hem gezien...  :zucht

Ik hou mijn mening maar even voor me.  :_schater

Was natuurlijk een gare foto, zonder details. Maar wat ik heb gezien is het een erg simpel shirt...

Leovardia

Ik meende een witte streep onder de blauwe mouw te si?n. Ik vind het een groat skandaal. Paar jaar terug hadden we oek van die blauwwitte trainings sweaters. Hewwe een infiltrant rondlopen of su? Ik ben d?r goed ziek van. Hoezo wit????!!!!!!!
Kent skele juh.

Galdiano

#155
Er schijnt beperkt keuze te zijn geweest. Er zijn wel meer opties maar daar hangt ook weer een hoger prijskaartje aan en gaan de shirts voor de verkoop omhoog. Wat er allemaal waar van is geen idee. Maar dit kreeg ik door. Het lijkt inderdaad een erg basic shirt/model. Kleuren zijn geel, wit en blauw. Ik laat me morgen verassen met betere foto's.

Hij lijkt heel erg op onderstaande. Maar dan onder aan de blauwe mouwen een wit randje en boven op de schouders witte adidas banen.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Ach, we zijn wel vaker kampioen geworden in een lelijk shirt , toch?  |:)

Poetser

Citaat van: Galdiano op juli 06, 2023, 20:24:00
Er schijnt beperkt keuze te zijn geweest. Er zijn wel meer opties maar daar hangt ook weer een hoger prijskaartje aan en gaan de shirts voor de verkoop omhoog. Wat er allemaal waar van is geen idee. Maar dit kreeg ik door. Het lijkt inderdaad een erg basic shirt/model. Kleuren zijn geel, wit en blauw. Ik laat me morgen verassen met betere foto's.

Hij lijkt heel erg op onderstaande. Maar dan onder aan de blauwe mouwen een wit randje en boven op de schouders witte adidas banen.



Blauw met wit?  :_schater

Leovardia

Citaat van: Bankzitter op juli 06, 2023, 21:02:11
Ach, we zijn wel vaker kampioen geworden in een lelijk shirt , toch?  |:)

Een lelijk shirt kan mie geen kloaten skele. Maar hier gaat ut over clubcultuur.
Thuisshirt is gewoon geelblauw of volledig geel. Dat witte maandverbandsje is voorbehouden aan die mestkevers dkv.
Tis om te kotsen. Hev al vaker s?gt, d?r binne dr teveul bij Cambuur werkzaam die geen kut met Cambuur ophewwe, laat staan enig benul van club/stadscultuur, en dr alleen voor de poen/status/cv zitten. Oprotte met die rotzooi.
Kent skele juh.

Inferno-058

Citaat van: Galdiano op juli 06, 2023, 19:14:41
Ik heb hem gezien...  :zucht

Ik hou mijn mening maar even voor me.  :_schater
Ik heb hem ook gezien, valt zwaar tegen. Een goed merk wil niet zeggen dat het design goed is...

zeewolde

Ik zag op Twitter al iemand die trots was meegeholpen te hebben met het ontwerp

Leovardia

Citaat van: zeewolde op juli 06, 2023, 21:55:15
Ik zag op Twitter al iemand die trots was meegeholpen te hebben met het ontwerp

Die heet vast Geale Hanke Abe of niet?
Kent skele juh.

De Gast

Citaat van: Galdiano op juli 06, 2023, 20:24:00
Er schijnt beperkt keuze te zijn geweest. Er zijn wel meer opties maar daar hangt ook weer een hoger prijskaartje aan en gaan de shirts voor de verkoop omhoog. Wat er allemaal waar van is geen idee. Maar dit kreeg ik door. Het lijkt inderdaad een erg basic shirt/model. Kleuren zijn geel, wit en blauw. Ik laat me morgen verassen met betere foto's.

Hij lijkt heel erg op onderstaande. Maar dan onder aan de blauwe mouwen een wit randje en boven op de schouders witte adidas banen.



Betalen wij nou adidas of ist andersom  :?

poelie-lwd

Citaat van: zeewolde op juli 06, 2023, 21:55:15
Ik zag op Twitter al iemand die trots was meegeholpen te hebben met het ontwerp

Het woord knutselen is gevallen   :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

zeewolde