Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe kledingsponsor

Gestart door Timmie, november 19, 2015, 09:37:41

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik vind het een mooi shirt :thumbsup dat ik met liefde zal gaan dragen |:)

Wat hebben jullie met dat wit, ik heb thuis twee oude witte uitshirts die ik ook graag draag bij het sporten, niks mis mee. Blauw shirt met gele broek vind ik wel het mooist trouwens, hebben we die dit jaar?
Henk, held, bedankt

AL

Persoonlijk vind ik het afschuwelijke shirts.
Waarom het witte er in(wit shirt vind ik overigens wel heel mooi).
Doet me echt denken shirts die ze hadden in de voormalig Oostblok landen.

Hirsch


Holwerd voor Cambuur

#198
Het heeft wel wat weg van het 17-18 shirt, met die blauwe mouwen. Ook die vond ik niet mooi :D

Wat mij betreft hoort het shirt zo geel mogelijk, met hoogstens een blauw randje ergens.
Zoiets als deze:
https://www.welovefootballshirts.com/nl/cambuur-leeuwarden-124438516.html
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

AL

Inderdaad shirt helemaal geel met blauwe strepen Adidas op schouder had ik veel mooier en logischer gevonden.
Mooiste shirt vind ik tot nu toe het retro-shirt. Blauw met gele streep(de Boca Juniors versie zeg maar).

Inferno-058

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 07, 2023, 17:40:10
Ik vind het een mooi shirt :thumbsup dat ik met liefde zal gaan dragen |:)

Wat hebben jullie met dat wit, ik heb thuis twee oude witte uitshirts die ik ook graag draag bij het sporten, niks mis mee. Blauw shirt met gele broek vind ik wel het mooist trouwens, hebben we die dit jaar?
Met een uitshirt mag je experimenteren. Wit is dan niet erg, thuisshirts moet je vind ik gewoon lekker basic houden. Dus geel blauw en in mindere mate rood. Het is geen lelijk shirt maar wel een ongelukkige kleurcombinatie.

Eewal

Ik vind het veel kwalijker dat we een zeer matige selectie hebben momenteel. Paar witte strepen, waar je je al niet druk om kan maken..

Inferno-058

Oh oh dat opwarmshirt  :_schater

gobo

Citaat van: AL op juli 07, 2023, 23:09:40
Inderdaad shirt helemaal geel met blauwe strepen Adidas op schouder had ik veel mooier en logischer gevonden.
Mooiste shirt vind ik tot nu toe het retro-shirt. Blauw met gele streep(de Boca Juniors versie zeg maar).
Dat Boca shirt is sowieso het mooiste voetbalshirt ooit. Echt fantastisch.
Dit nieuwe shirt van ons loop ik niet echt voor warm, maar vind het ook niet heel lelijk. Details hadden beter gekund.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

De Gast

Citaat van: Inferno-058 op juli 08, 2023, 17:18:47
Oh oh dat opwarmshirt  :_schater

Die vind ik altijd wel sterk van adidas. Zo ook deze wel.

Huizen

Citaat van: Inferno-058 op juli 08, 2023, 17:18:47
Oh oh dat opwarmshirt  :_schater

Smaken verschillen maar ik vind dit soort shirts dus top (om in te fitnessen / hardlopen )

Inferno-058

Citaat van: Bussum op juli 09, 2023, 22:26:29
Smaken verschillen maar ik vind dit soort shirts dus top (om in te fitnessen / hardlopen )
Doe mij maar lekker casual

Het uitshirt kan naar mijn mening de kledinglijn redden

Galdiano

Citaat van: Inferno-058 op juli 08, 2023, 17:18:47
Oh oh dat opwarmshirt  :_schater

Mijn zoon wil hem zeer graag. En heb al heel veel jeugd gehoord. Die gaat beter verkopen dan het gewone shirt vermoed ik.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

zeewolde

Citaat van: Galdiano op juli 10, 2023, 17:50:18
Mijn zoon wil hem zeer graag. En heb al heel veel jeugd gehoord. Die gaat beter verkopen dan het gewone shirt vermoed ik.
dat zeggen mijn kinderen ook al
Hopelijk een mooi blauw uitshirt, kan nog iets redden dan.

Kuzmanovic-Apeldoorn

WAr kan ik dat opwarm shirtje zien?
Henk, held, bedankt