Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe kledingsponsor

Gestart door Timmie, november 19, 2015, 09:37:41

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 16, 2023, 17:05:20
Bedoel je uittenue blauw shirt en gele broek? Dat vind ik zo mooi
Daar zou ik heel goed mee kunnen leven.
De echte, dat lees je :devil

nee,wel?

op fifakitcreator.com staan een thuis en uit variant weet alleen niet of dit strookt met wat het daadwerkelijk word of dat dit prototypes tryouts zijn?  schijnt dat vrijwilligers van de club de shirts al gezien hebben ze mogen alleen niks zeggen.

nee,wel?

Citaat van: Grijskijkert op juni 16, 2023, 15:09:56
Het wordt steeds mooier hier, ik heb alleen een foto gezien en vind het een mooi tenue en een paar pipos zijn gepikeerd omdat ik een foto niet wil delen en dan krijg je dit gezeik en wordt er van alles bij gehaald. Leg maar eens uit, wat er feitelijk niet waar is van wat ik gezegd heb de laatste tijd. Ben heel benieuwd........
[/quo


tis oek altied veel gespeculeer om niks

SCC

De jeugd start vandaag alweer met de eerste voorbereidingsweken training (t/m juli) en gaan dan in augustus weer los.
Die trainen vandaag al in de nieuwe trainingskleding van Adidas, staat ook al op Instagram van Cambuurjeugd.

Blauw shirt (met wit) en zwarte broekjes.

Grijskijkert

Citaat van: SCC op juni 19, 2023, 13:22:49
De jeugd start vandaag alweer met de eerste voorbereidingsweken training (t/m juli) en gaan dan in augustus weer los.
Die trainen vandaag al in de nieuwe trainingskleding van Adidas, staat ook al op Instagram van Cambuurjeugd.

Blauw shirt (met wit) en zwarte broekjes.
https://pbs.twimg.com/media/Fy-5yGyWwAAcJyO?format=jpg&name=large
IN HENK WE TRUST!!!


Dokkumer

Citaat van: nee,wel? op juni 22, 2023, 16:18:50

neem aan dat dit gewoon trainings shirts zijn en geen wedstrijd teneu
Uiteraard
De echte, dat lees je :devil

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Grijskijkert op juni 15, 2023, 11:43:16
Nog 2 weekjes wachten ;)

Die waren 29 juni voorbij. Kom maar op met die foto's |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Grijskijkert

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 02, 2023, 19:54:46
Die waren 29 juni voorbij. Kom maar op met die foto's |:)
Ik zei toch 2 weekjes wachten :zweep  Komende week ist zover...
IN HENK WE TRUST!!!

SaVaGe

Ben benieuwd naar de beschikbare maten
(Ja voor de kleintjes).

Vorig jaar was 110 het kleinste, zag dat PEC (ook Adidas) de kleinste maat 116 is.. das ongeveer vanaf 3jaar, altijd wel een gemiste kans maar zal wel te duur in productie zijn de kleinste maatjes...

NRG

Wanneer wordt het nieuwe shirt gepresenteerd. Neem aan dat ze er zaterdag in voetballen.

SaVaGe

Deze week.

Maar wanneer, exact? Is een raadsel.

( Bron Social Media team Cambuur op Twitter)

Bakker

Citaat van: SaVaGe op juli 05, 2023, 11:13:23
Deze week.

Maar wanneer, exact? Is een raadsel.

( Bron Social Media team Cambuur op Twitter)

Wat zou het nieuwe shirt gaan kosten? 65 euro?
Ik koop er zaterdag sowieso 1 bij DTD.

SaVaGe

Citaat van: Bakker op juli 06, 2023, 09:06:41
Wat zou het nieuwe shirt gaan kosten? 65 euro?
Ik koop er zaterdag sowieso 1 bij DTD.

Als je de prijzen van PEC bekijkt, ook Adidas, en voetbalshop..

Zal een volwassen shirt 79.99 kosten en een kindermaat 69.99

hobbes

#149
Citaat van: SaVaGe op juli 05, 2023, 11:13:23
Deze week.

Maar wanneer, exact? Is een raadsel.

( Bron Social Media team Cambuur op Twitter)

Morgen dus

https://twitter.com/SCCambuurLwd/status/1676927130372915201?s=20