Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe kledingsponsor

Gestart door Timmie, november 19, 2015, 09:37:41

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Citaat van: Galdiano op juli 10, 2023, 17:50:18
Mijn zoon wil hem zeer graag. En heb al heel veel jeugd gehoord. Die gaat beter verkopen dan het gewone shirt vermoed ik.

Alleen pas medio Augustus beschikbaar. Ongekend dat alles weer zo lang moet duren

Stiens


Huizen

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 10, 2023, 18:40:31
WAr kan ik dat opwarm shirtje zien?

Perfect om mee te skeeleren  _O_

Geelblauwstiens

Citaat van: Bussum op juli 10, 2023, 18:56:48
Alleen pas medio Augustus beschikbaar. Ongekend dat alles weer zo lang moet duren
Ongekend? Is helaas altijd zo. Later wordt alles beter.
Straks vast een grote winkel zoals Liverpool gerund door leerlingen Friese Poort:)

Delfzijl/Cambuur

Schrok me lampje van dat rood....... maar die andere shirts  die daarna kwamen, helemaal mooi, daar wil ik ook 1 van |:)
Past me vast beter dan het wielershirt hebben jullie die al gezien?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bussum op juli 10, 2023, 19:19:00
Perfect om mee te skeeleren  _O_

Ik zag eerst dat keepersshirt en dat viel tegen, maar die andere vind ik echt fantastisch. Ik zie me al gaan door heel friesland. (kreeg gisteren ook al alemaal opmerkingen naar me toe geslingerd toen ik in het geel skeelerde door gaasterland  _O_ _O_ :_schater
Henk, held, bedankt

zeewolde

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 10, 2023, 22:03:32
Ik zag eerst dat keepersshirt en dat viel tegen, maar die andere vind ik echt fantastisch. Ik zie me al gaan door heel friesland. (kreeg gisteren ook al alemaal opmerkingen naar me toe geslingerd toen ik in het geel skeelerde door gaasterland  _O_ _O_ :_schater
kwam dat door het shirt?
Of hoe je skeelert :_schater

Huizen

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 10, 2023, 22:03:32
Ik zag eerst dat keepersshirt en dat viel tegen, maar die andere vind ik echt fantastisch. Ik zie me al gaan door heel friesland. (kreeg gisteren ook al alemaal opmerkingen naar me toe geslingerd toen ik in het geel skeelerde door gaasterland  _O_ _O_ :_schater

Zelfde verhaal hier in Bussum! Al is het wel vaker ?Haha, Cambuur? door die 17e plek vorig jaar  ;( Maar goed altijd trots  :0=

Huizen

Citaat van: zeewolde op juli 10, 2023, 22:19:25
kwam dat door het shirt?
Of hoe je skeelert :_schater

Kuzman skeelert graag enkel met een shirt van Cambuur aan  :_schater

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bussum op juli 10, 2023, 22:38:03
Kuzman skeelert graag enkel met een shirt van Cambuur aan  :_schater
Soms doe ik nog een cambuur broek aan maar inderdaad vaak niet  |:)
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: zeewolde op juli 10, 2023, 22:19:25
kwam dat door het shirt?
Of hoe je skeelert :_schater
In Stavoren wilde de ober mij bijna niet bedienen  :proost :proost en toen zat ik echt wel stil.
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Galdiano op juli 10, 2023, 17:50:18
Mijn zoon wil hem zeer graag. En heb al heel veel jeugd gehoord. Die gaat beter verkopen dan het gewone shirt vermoed ik.
die van mij vond dat ook gelijk al een heel mooi shirt.

Bakker

Citaat van: Poetser op juli 07, 2023, 13:57:16
Wie verzint het om blauw en wit direct met elkaar te combineren?

Een werkgroep bestaande uit enthousiaste supporters (uit alle geledingen van de club)  :scc |:) |:)
In de jaren zeventig en tachtig was adidas ook kledingleverancier van SC Cambuur en met dat in het achterhoofd is de werkgroep aan de slag gegaan.

Bakker

Citaat van: Inferno-058 op juli 07, 2023, 13:25:35
Het valt me nog enigszins mee ja

Heb het shirt zoals elk jaar toch maar gekocht in Jelsum.

Inferno-058

Citaat van: Galdiano op juli 10, 2023, 17:50:18
Mijn zoon wil hem zeer graag. En heb al heel veel jeugd gehoord. Die gaat beter verkopen dan het gewone shirt vermoed ik.
Shirt van dichterbij gezien, ziet er zeer fraai uit eigenlijk!