Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Geachte heer De Jong,

A.s. vrijdag graag spelers opstellen die willen winnen en die in vorm zijn. Droste, Bakker, Nienhuis, Ogbeche, het kan echt niet meer :zucht

Zeinstra, McIntosh, Steblecki en Barto erin.

Vedetski

Vind die Streppel een onsympathieke vent maar hij heeft het wel knap gedaan bij Willem 2.
Henkie moet natuurlijk gewoon genomineerd worden, heeft een vriendelijke uitstraling, is altijd positief en laat het team constant aantrekkelijk voetbal spelen met een mooi puntenaantal als resultaat. :thumbsup
:koffie

wiekie1969

8 vd 13 verloren na de winter en dan moet hij genomineerd worden??? :_schater

Dokkumer

Citaat van: wiekie1969 op april 14, 2015, 12:27:47
8 vd 13 verloren na de winter en dan moet hij genomineerd worden??? :_schater
Scorebordjournalistiek. Bekiek ut us over ut hele seizoen, dan binne der hier en in Tilburg ut achtste en negende wereldwonder verricht.

Nee liever op un negatieve manier goedkoop skore wille.

Vedetski

Citaat van: wiekie1969 op april 14, 2015, 12:27:47
8 vd 13 verloren na de winter en dan moet hij genomineerd worden??? :_schater

Op basis van de begroting staan we 14de. Momenteel staan we 9de en spelen we mee om de play-offs voor Europees voetbal te halen. Een paar jaar geleden speelden we nog met moeite tegen middenmoters uit de Jupiler League. Wat een vooruitgang!
En jij bent ontevreden als we een paar keer met veel ongeluk en een tekort aan kwaliteit toch nipt verliezen, omdat we vooruit durven te voetballen?
:koffie

IsmailvanEssen

Citaat van: Vedetski op april 14, 2015, 12:32:45
Op basis van de begroting staan we 14de. Momenteel staan we 9de en spelen we mee om de play-offs voor Europees voetbal te halen. Een paar jaar geleden speelden we nog met moeite tegen middenmoters uit de Jupiler League. Wat een vooruitgang!
En jij bent ontevreden als we een paar keer met veel ongeluk en een tekort aan kwaliteit toch nipt verliezen, omdat we vooruit durven te voetballen?

Het is waar wat je zegt.. Alleen als je kijkt naar veel andere teams lijkt het mij dat wij gewoon wel een beter team hebben dan veel andere ploegen.. Daarom vind ik wel dat wij onszelf soms te kort doen door wat lakoniek te voetballen.. Ik mis soms echt de scherpte die we voor de winterstop wel zagen.. en dat valt Henk wel aan te rekenen..

Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

denistel

dat we een beter team hebben valt de ts dus oek aan te rekenen.met het 1 na laagste spelers budget staan we 9e hoor.
dat het na de winterstop wat minder gaat nou dat kon je bijna verwachten toch. we hadden 26 pt bij de winterstop
gewoon een topprestatie. in 2015 is het uit minder maar winnen we thuis wel veel.

velen die van te voren zeiden het wordt lastig dit seizoen enz enz die klagen nu weer dat het nu wat minder gaat
als we van exelsior en willem 2 thuis winnen dan hebben we 45 punten en heb je nog dord en ajax uit waar ik bij
dord ook zeker kansen zie.
vergeet niet dat sommigen bij ons het hele seizoen op de top van hun kunnen spelen.

bijv groningen haalt voor 2 miljoen spelers in de winter das bijna ons hele spelers budget. nac haalt 7 nieuwe
in de winterstop.

onze ts doet het gewoon prima.

hobbes

Feyenoord is dit seizoen de meest dominante ploeg in de Eredivisie. Geen enkele andere club heeft per wedstrijd gemiddeld zoveel balbezit als het elftal van trainer Fred Rutten, berekende Opta. Feyenoord heeft gemiddeld 58,5 procent balbezit per wedstrijd. Verrassend genoeg is SC Cambuur met 58,1 procent een goede tweede.

Toch ook de verdienste van technische staf. Liever dit dan een laf counterploegje

denistel

Citaat van: wiekie1969 op april 14, 2015, 12:25:21
Geachte heer De Jong,

A.s. vrijdag graag spelers opstellen die willen winnen en die in vorm zijn. Droste, Bakker, Nienhuis, Ogbeche, het kan echt niet meer :zucht

Zeinstra, McIntosh, Steblecki en Barto erin.

ogbeche?? en volgens mij willen alle spelers wel winnen hoor wiekstra.dat ze niet in vorm zijn is wat anders.zondag
was gewoon een minne dag van het gehele team.vrijdag zorgen dat we weer 3 punten pakken.

De Gast

Minne dag.. we hebben om de week momenteel een minne dag. Het was gewoon naief voetbal.

We moeten en zullen ook uit ons spel blijven spelen ook al hebben we geen Rusnak meer en worden we tweewekelijks weggespeeld. Afgelopen zondag de tweede helft was er een prima voorbeeld van. We kunnen op vreemde bodem niet meer meekomen. Verzin dan iets anders.

sunderland

Citaat van: denistel op april 14, 2015, 17:15:07
dat we een beter team hebben valt de ts dus oek aan te rekenen.met het 1 na laagste spelers budget staan we 9e hoor.
dat het na de winterstop wat minder gaat nou dat kon je bijna verwachten toch. we hadden 26 pt bij de winterstop
gewoon een topprestatie. in 2015 is het uit minder maar winnen we thuis wel veel.

velen die van te voren zeiden het wordt lastig dit seizoen enz enz die klagen nu weer dat het nu wat minder gaat
als we van exelsior en willem 2 thuis winnen dan hebben we 45 punten en heb je nog dord en ajax uit waar ik bij
dord ook zeker kansen zie.
vergeet niet dat sommigen bij ons het hele seizoen op de top van hun kunnen spelen.

bijv groningen haalt voor 2 miljoen spelers in de winter das bijna ons hele spelers budget. nac haalt 7 nieuwe
in de winterstop.

onze ts doet het gewoon prima.
AMEN

sunderland

Het word hier zo langzamerhand een mierenneuk forum .Inhoudelijk word er niks geschreven .En vooral dat acheraf gelul is soms triest .Lees eens wat Denistel schrijft over het spelersbudget en dan waar wij staan .Komop denk eens na over het beste seiz ooit

PePe

Citaat van: De Gast op april 14, 2015, 21:59:32
Minne dag.. we hebben om de week momenteel een minne dag. Het was gewoon naief voetbal.

We moeten en zullen ook uit ons spel blijven spelen ook al hebben we geen Rusnak meer en worden we tweewekelijks weggespeeld. Afgelopen zondag de tweede helft was er een prima voorbeeld van. We kunnen op vreemde bodem niet meer meekomen. Verzin dan iets anders.

We meenden dat we het lek boven hadden? waarom Cambuur steeds de uitwedstrijden verloor. Het lag aan die oude bus, en ja het werd vanaf toen beter. Maar dit ebt na de winterstop al weer weg! Moeten we nu twee keer per jaar een nieuwe bus hebben?

brambo3004

Vier maanden De Gast:

Citaat van: De Gast op april 14, 2015, 21:59:32
We moeten en zullen ook uit ons spel blijven spelen ook al hebben we geen Rusnak meer en worden we tweewekelijks weggespeeld.
Citaat van: De Gast op april 12, 2015, 22:54:40
Na de winter en zonder Rusnak horen we eigenlijks gewoon rond plek 15/16 te spelen
Citaat van: De Gast op april 12, 2015, 20:53:35
Zonder Rusnak zijn we blijkbaar een blaffende hond geworden die niet meer kan bijten op vreemde bodem
Citaat van: De Gast op april 12, 2015, 20:49:45
Was gewoon wisselspeler als Rusnak hier nog zat.
Citaat van: De Gast op april 07, 2015, 07:29:33
Ow.. Hij is toch gewoon basisspeler sinds Rusnak hier niet meer speelt? Hoe had jij dan gespeeld?
Citaat van: De Gast op maart 20, 2015, 11:05:55
Ja toen we Rusnak hadden wonnen we nog wel eens een uitwedstrijd ja..
Citaat van: De Gast op maart 11, 2015, 06:56:22
Bakker moet sowieso worden vervangen voor een speler vh kaliber Rusnak Ritzmaier.
Citaat van: De Gast op maart 08, 2015, 00:13:21
Zonder Rusnak en zonder scorend vermogen voorin is de 6-1 gewoon logisch.
Citaat van: De Gast op maart 07, 2015, 21:46:57
Geen Rusnak meer, geen creativiteit meer.
Citaat van: De Gast op maart 05, 2015, 11:05:24
We hadden Ritzmaier en Rusnak.
Citaat van: De Gast op maart 01, 2015, 22:20:10
We hebben met het vertrek van Rusnak veel klasse verloren op het middenveld en dat merk je nu..
Citaat van: De Gast op februari 08, 2015, 16:01:15
Geen Rusnak meer is een te zware aderlating.
Citaat van: De Gast op februari 05, 2015, 07:27:48
Geen Rusnak meer.. daar gaat ons seizoen..
Citaat van: De Gast op februari 05, 2015, 00:01:48
Wat mis je vanavond een Rusnak zeg..
Citaat van: De Gast op januari 24, 2015, 20:58:29
wat hadden we Rusnak of Ritzmaier goed kunnen gebruiken  ;(
Citaat van: De Gast op januari 04, 2015, 08:48:53
Net even het halfjaar overzicht gezien maar man wat was die Rusnak belangrijk..

Yellow Army

De gast is volgens mij een beetje verliefd op Rusnak.
Area 58