Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Chipke

Dacht plaats ook even een topic van onze cultuurbewaker Henk de Jong! Altijd vriendelijk, straalt rust uit en altijd in voor een praatje.


sunderland

Henk , eigenlijk ben je een slappeling dat je dit allemaal laat gebeuren .Dit moet ook tegen jou voetbal verstand ingaan . Komop zeg die vent es een keer de waarheid

Galdiano

Arts duld geen tegenspraak! Afgelopen donderdag Henk de Jong komt trainigsveld op, duimpie omhoog, ff zwaaien. Arts loopt zonder te kijken het veld op, en kijkt niet op of om. Hij is de man vind hij, en wil totaal bekritiseerd worden!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

 :clint

Dat doen we toch al?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Galdiano

Citaat van: poelie-lwd op maart 09, 2013, 17:04:03
:clint

Dat doen we toch al?

Dat doen we ook! Maar hij trekt zich er niets van aan!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Citaat van: Galdiano op maart 09, 2013, 16:49:40
en wil totaal bekritiseerd worden!

Nogmaals, dat doen we toch al!  :D
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer


Baresi

Succes Henk,,leve de cambuur revolutie  :scc

Dokkumer

Viva la Geel-Blauwe Revolucion!

denistel

Citaat van: sunderland op maart 09, 2013, 16:40:29
Henk , eigenlijk ben je een slappeling dat je dit allemaal laat gebeuren .Dit moet ook tegen jou voetbal verstand ingaan . Komop zeg die vent es een keer de waarheid

dou must beter weten he.

poelie-lwd

Citaat van: Dokkumer op maart 09, 2013, 20:58:17
Viva la Geel-Blauwe Revolucion!

Is het zover?  :D

:0= VIVA EL COMMANDANTE  :thumbsup
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: denistel op maart 10, 2013, 08:32:24
Citaat van: sunderland op maart 09, 2013, 16:40:29
Henk , eigenlijk ben je een slappeling dat je dit allemaal laat gebeuren .Dit moet ook tegen jou voetbal verstand ingaan . Komop zeg die vent es een keer de waarheid

dou must beter weten he.
Ja ik weet beter .Maar denk je nou echt dat ze Henk er uit gooien .Dan escaleert het maar .Dit kost sponsors en supporters .De sponsors die twijfelen blijven zo zeker niet en ik weet zeker dat dit ook veel supporters kost .Denk al zo,n 700 seiz krt .

Ronnie tng

Citaat van: denistel op maart 10, 2013, 08:32:24
Citaat van: sunderland op maart 09, 2013, 16:40:29
Henk , eigenlijk ben je een slappeling dat je dit allemaal laat gebeuren .Dit moet ook tegen jou voetbal verstand ingaan . Komop zeg die vent es een keer de waarheid

dou must beter weten he.

We weten allemaal beter, maar ik sluit me helemaal aan bij Sunderland.

dit is mien club

Succes henk maak er wat van
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Bernardo

Laat het maar zien!!

:0= Schokker op 10!