Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Dit heeft hij altijd al gezegd.
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Citaat van: Ravnajuv op februari 12, 2016, 10:43:36
Henk is al van 'kan ik echt niet maken', naar 'niet nu' gegaan:

Henk de Jong stapte vorige week op als trainer van SC Cambuur en dus is de oefenmeester weer bezig met zijn toekomst. Eén transfer is in ieder geval uitgesloten en dat is een overstap naar SC Heerenveen. Althans, op dit moment.

"Later is het anders. Ik heb altijd al gezegd dat het onmogelijk is om rechtstreeks van Cambuur naar Heerenveen te gaan, daar moeten gewoon clubs tussen zitten. Ik ben ook gewoon een Fries. Op dit moment is Cambuur mijn club, maar SC Heerenveen vind ik ook prachtig. Maar ik ga het de supporters niet aandoen om over te stappen", zo laat De Jong bij Voetbal Inside weten.

De oefenmeester droomt over een buitenlands avontuur. "Dat lijkt me wel leuk. Als ik de kans krijg om in Duitsland of Engeland aan het werk te gaan, dan pak ik die met beide handen aan. Ook als assistent-trainer." Een droomclub? "Manchester City zou ik wel doen."

Haha, beetje jammer jongen. Niks nieuws, dit heeft Henk altijd al gezegd.

Dokkumer

Jammer jongen, mislukte opstookpoging..

mario

Citaat van: Ravnajuv op februari 12, 2016, 10:43:36
Henk is al van 'kan ik echt niet maken', naar 'niet nu' gegaan:

Henk de Jong stapte vorige week op als trainer van SC Cambuur en dus is de oefenmeester weer bezig met zijn toekomst. Eén transfer is in ieder geval uitgesloten en dat is een overstap naar SC Heerenveen. Althans, op dit moment.

"Later is het anders. Ik heb altijd al gezegd dat het onmogelijk is om rechtstreeks van Cambuur naar Heerenveen te gaan, daar moeten gewoon clubs tussen zitten. Ik ben ook gewoon een Fries. Op dit moment is Cambuur mijn club, maar SC Heerenveen vind ik ook prachtig. Maar ik ga het de supporters niet aandoen om over te stappen", zo laat De Jong bij Voetbal Inside weten.

De oefenmeester droomt over een buitenlands avontuur. "Dat lijkt me wel leuk. Als ik de kans krijg om in Duitsland of Engeland aan het werk te gaan, dan pak ik die met beide handen aan. Ook als assistent-trainer." Een droomclub? "Manchester City zou ik wel doen."
Kreep

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Shar

Citaat van: Ravnajuv op februari 12, 2016, 10:43:36
Henk is al van 'kan ik echt niet maken', naar 'niet nu' gegaan:

Henk de Jong stapte vorige week op als trainer van SC Cambuur en dus is de oefenmeester weer bezig met zijn toekomst. Eén transfer is in ieder geval uitgesloten en dat is een overstap naar SC Heerenveen. Althans, op dit moment.

"Later is het anders. Ik heb altijd al gezegd dat het onmogelijk is om rechtstreeks van Cambuur naar Heerenveen te gaan, daar moeten gewoon clubs tussen zitten. Ik ben ook gewoon een Fries. Op dit moment is Cambuur mijn club, maar SC Heerenveen vind ik ook prachtig. Maar ik ga het de supporters niet aandoen om over te stappen", zo laat De Jong bij Voetbal Inside weten.

De oefenmeester droomt over een buitenlands avontuur. "Dat lijkt me wel leuk. Als ik de kans krijg om in Duitsland of Engeland aan het werk te gaan, dan pak ik die met beide handen aan. Ook als assistent-trainer." Een droomclub? "Manchester City zou ik wel doen."

Even een vraag. Waarom zet je dit hier neer terwijl dit al ik weet niet hoe lang bekend is? En waarom die begeleidende tekst van je erbij?

piene hassus

Groat gelyk dat je opstapt binne. Je hewwe de speulers, oek al speulden se slecht en toanden weinig inset, altieten de hand boven ut hoofd houden in de publiciteit. Maar je hewwe je niet meer piepele laten deur die luilakken. De speulers hadden opt laast skijt an dij. en nog erger anne suppotters, die foor feul geld uutwetstryden besochten. Feul succes foor de toekomst

Vlampiep

Het zou mij niet verwonderen dat Henk komend seizoen assistent bij Gert Jan Verbeek gaat worden.
Lijkt mij een sterk koppel wat hoge ogen kan gooien.

speculeter

We moeten weer verder.
Tijd voor slotje?

Vedetski

#3879
Citaat van: Vlampiep op februari 19, 2016, 20:02:49
Het zou mij niet verwonderen dat Henk komend seizoen assistent bij Gert Jan Verbeek gaat worden.
Lijkt mij een sterk koppel wat hoge ogen kan gooien.

Daar ben ik ook bang voor ja.

En dan natuurlijk bij FC Mesthoop dkv  ;( eerst in duitsland uiteraard  :proost
:koffie

rudie

Citaat van: Vedetski op februari 19, 2016, 20:20:16
Daar ben ik ook bang voor ja.

En dan natuurlijk bij FC Mesthoop dkv  ;(
Mwah, volgens mij staat Verbeek op punt van bijtekenen in Duitsland hoor

Spine

Citaat van: rudie op februari 19, 2016, 20:27:46
Mwah, volgens mij staat Verbeek op punt van bijtekenen in Duitsland hoor
Heeft al bijgetekend.

Vedetski

Citaat van: rudie op februari 19, 2016, 20:27:46
Mwah, volgens mij staat Verbeek op punt van bijtekenen in Duitsland hoor

Klopt indd

Maar daarna samen naar dkv zie ik zo gebeuren.
:koffie

Vlampiep

Citaat van: rudie op februari 19, 2016, 20:27:46
Mwah, volgens mij staat Verbeek op punt van bijtekenen in Duitsland hoor
Dat bedoel ik, dat ze beide in Duitsland gaan werken.

legeips