Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Twitter van een etter:

Jaap Stalenburg ‏@JaapStalenburg 
In ieder geval heeft Henk de Jong de handen vrij om nu te gaan praten over vacatures
bij @fcgroningen en @scHeerenveen. Prima trainer!

okkele

Citaat van: Dokkumer op februari 09, 2016, 19:24:32
Ja het is ook volstrekt normaal dat je iemand die zelf opstapt een zakje euro's meegeeft. En dan is het gezeik of een complottheorie  dat er vraagtekens worden gezet?

Gewoon klakkeloos geloven wat er gezegd wordt. In het verleden is wel vaker gebleken dat er uiteindelijk een heel ander verhaal is dan in eerste instantie geschreven/naar buiten gebracht wordt.
Dit stinkt bijna net zo hard als de graftombe verderop!

De grootste vraagtekens die ik.heb heb ik trouwens bij het functioneren van onze directie.

was direct mijn gedachte,jij zegt het...anderen zullen het alleen maar durven denken want je mag niks ten nadele zeggen.
op deze manier is het voor iedereen beter.
hij kan rustig de poort uit,anderen blijven ook buiten (direct) schot.
zeker na de melding dat de jong wel financieel geholpen word is het toch logisch dat er afspraken gemaakt zijn?
het zal lang duren (als het al gebeurt) voor het ware verhaal op tafel komt.

hoe het ook zij,kutgevoel overheerst.
familie de jong(waarschijnlijk) in mineur,cambuur verder de afgrond in.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: PePe op februari 09, 2016, 23:56:11
Twitter van een etter:

Jaap Stalenburg ‏@JaapStalenburg 
In ieder geval heeft Henk de Jong de handen vrij om nu te gaan praten over vacatures
bij @fcgroningen en @scHeerenveen. Prima trainer!
dat is die klootzak van een foppe-aanbidder.
niks van aantrekken.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

D.H.Skolten

Citaat van: CamLeeuw op februari 09, 2016, 18:55:10
Henk was het uithangbord voor onze club en een ieder die daar tegen is, is een dkv er of iemand die een gigantische idioot is. Dat soort lui die nu in een keer  tegen Henk is, moeten gewoon smoel  dicht houden!
Helemaal met je eens,ik heb alleen maar respect voor Henk. Deze man heeft een gouden hart en ik mag alleen maar hopen dat er meer van dit soort mensen in de voetballerij toetreden de komende tijd. Henk bedankt jonguh!

D.H.Skolten

Citaat van: okkele op februari 10, 2016, 00:00:47
dat is die klootzak van een foppe-aanbidder.
niks van aantrekken.
Waarom worden zulke klootzak niet eens van het Forum af geflikkerd!?!

Dokkumer

Citaat van: D.H.Skolten op februari 10, 2016, 04:51:13
Waarom worden zulke klootzak niet eens van het Forum af geflikkerd!?!
Omdat ik geen administrator rechten op Twitter heb :_schater

Geelblauwstiens

Citaat van: okkele op februari 10, 2016, 00:00:47
dat is die klootzak van een foppe-aanbidder.
niks van aantrekken.

Deze heeft zichzelf hoger dan alles om zich heen. Blaaskaak. Opruier.

Treb

Henk bedankt. Je was HET uithangbord van onze club de laatste jaren. Daar ben ik je dankbaar voor.

Maar het werkte niet meer helaas. Het trucje was wat uitgewerkt. Of je nou zelf ontslag hebt genomen of niet, misschien is het op dit moment wel het beste en gaan weer gewoon voetballen naar onze mogelijkheden ipv het naieve 4-3-3 open huis voetbal.

Het ga je goed.  :thumbsup



poelie-lwd

Inderdaad. Vond Henk al weken niet meer strijdbaar en kwam op mij apathisch over. Aan de andere kant mis ik hem nu al. Desalniettemin kan ik zijn keus alleen maar respecteren en vind ik het fijn dat Henk wel door de voordeur het stadion kan verlaten.

Bedankt voor al die mooie momenten Henk en zoals mijn goede vrind Len al aangaf, Bens, Korbach, Baan, Berger, De Jong. Voor eeuwig een held!

Iedereen heeft recht op mijn mening.

hobbes

Ons Dkv-er Courantje meld dat onder HdJ wedstrijden zijn gespeeld die niemand zal vergeten, oa Cambuur - Vitesse en Cambuur - Groningen. Ze hebben zeker de overwinningen op Dkv verdrongen daar? Vervolgens nog wel even melden dat Dkv op zoek is naar een nieuwe trainer.

okkele

nogmaals......
waarom leest iemand die baggerkrant?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Citaat van: hobbes op februari 10, 2016, 08:33:59
Ons Dkv-er Courantje meld dat onder HdJ wedstrijden zijn gespeeld die niemand zal vergeten, oa Cambuur - Vitesse en Cambuur - Groningen. Ze hebben zeker de overwinningen op Dkv verdrongen daar? Vervolgens nog wel even melden dat Dkv op zoek is naar een nieuwe trainer.
Dat zien ze bij dat vod als smadelijke nederlagen. Trek me al jaren niet veel meer aan van de veredelde dkv-se koerier, dus ook deze laat ik rustig van mijn schouders afglijden.

hobbes

Citaat van: okkele op februari 10, 2016, 08:41:48
nogmaals......
waarom leest iemand die baggerkrant?

Je moet je toch ergens aan ergeren  :clint

zeewolde



In beeld: 20 heerlijke uitspraken van de opgestapte Henk de Jong

 

13 / 20

"Ik word soms gewoon verlegen van de mensen in Leeuwarden. Dan loop ik met mijn vrouw en dan zie ik dat er mensen, ook op leeftijd, naar mij kijken. Dan zeg ik 'goeiedag', en dan zeggen zij: 'Held!'. En dan lopen ze zo verder!" Dan krijg ik gewoon een rooie kop."

p voetbalzone 20 markante uitspraken van Henk de Jong, dit vind ik 1 van de mooiste :


sunderland

Citaat van: Spine op februari 09, 2016, 21:04:12
Dan moeten we maar afscheid nemen van Streek want die pijp wordt met de week leger. Raakt geen pepernoot meer.
Zelfde geldt bijvoorbeeld voor een Vytas, geen schim meer van de Vytas van vorig seizoen. Hoe kan dat?
het gaat niet om nu in dit verhaal. Over toen