Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: CamLeeuw op februari 09, 2016, 20:27:41
Dokkie ben je nog zo jong? :)
Ik wud 43maar ik kremeneer as een van 89

sunderland

Citaat van: ruubmac op februari 09, 2016, 20:13:19
Dit zal meteen het einde wel zijn van barto bij Cambuur.
oja he .Wat mij betreft maken ze martijn aanvoerder.Hij weet wel wat wij willen

CamLeeuw

Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Dokkumer

Citaat van: sunderland op februari 09, 2016, 20:31:15
oja he .Wat mij betreft maken ze martijn aanvoerder.Hij weet wel wat wij willen
Ik wou dat iedere speler 50% van de inzet van Barto toonde. Dan stonden we echt wel wat hoger!!

sunderland

Citaat van: Dokkumer op februari 09, 2016, 20:46:51
Ik wou dat iedere speler 50% van de inzet van Barto toonde. Dan stonden we echt wel wat hoger!!
de manier waarop hij na az en nu ook weer voor de camera staat is top

Spine

Citaat van: Tanjajeah op februari 09, 2016, 20:29:31
Met datzelfde compromisloze voetbal is Cambuur anders ook gepromoveerd en heeft het vorig seizoen, onder Henk de Jong, een record aantal punten behaald.
Yep, pakte goed uit in de eerste helft van het seizoen. Toen Rusnak weg was ging het een stuk minder, amper meer punten gehaald.
Als Henk toen een plan B had gehad deden we gewoon mee in de play-offs!

sunderland

Citaat van: Spine op februari 09, 2016, 20:52:11
Yep, pakte goed uit in de eerste helft van het seizoen. Toen Rusnak weg was ging het een stuk minder, amper meer punten gehaald.
Als Henk toen een plan B had gehad deden we gewoon mee in de play-offs!
nee niet met eens.De pijp was leeg .Jongens als vd streek hadden zoveel gegeven dat ze op waren .Die liepen op hun laatste benen

Jandehulk

Citaat van: sunderland op februari 09, 2016, 20:54:19
nee niet met eens.De pijp was leeg .Jongens als vd streek hadden zoveel gegeven dat ze op waren .Die liepen op hun laatste benen
ik ben het met je eens wat dit betreft... Die pijp heb ik dit seizoen nog niet zien branden en toch is bijvoorbeeld vd streek geen schim van vorig jaar.... Als ze nu maar eens snapten waar het om gaat,hard werken en naar de goeie kleur spelen  _O_

Spine

Citaat van: sunderland op februari 09, 2016, 20:54:19
nee niet met eens.De pijp was leeg .Jongens als vd streek hadden zoveel gegeven dat ze op waren .Die liepen op hun laatste benen
Dan moeten we maar afscheid nemen van Streek want die pijp wordt met de week leger. Raakt geen pepernoot meer.
Zelfde geldt bijvoorbeeld voor een Vytas, geen schim meer van de Vytas van vorig seizoen. Hoe kan dat?

Vlampiep

Citaat van: Spine op februari 09, 2016, 20:08:55
Kom al sinds 1975 bij de mooiste kutclub van Nederland, en dou?
Ik kom al in't stadion toen de stukkene stoel de ene nar de andere dur een bal in kopte.
En dat de swatte panter met een kamke de goal stond en nar de meiskes swaaide.
Ik sil oek altied wel blieven komme al is toekome un rolstoel.
Nou we hope mar dat ut sooiatsje dat Utrecht op u billig geeft, fijne avond en |:)

Geelblauwstiens

Citaat van: Dokkumer op februari 09, 2016, 20:46:51
Ik wou dat iedere speler 50% van de inzet van Barto toonde. Dan stonden we echt wel wat hoger!!

Eens

michello

Citaat van: Spine op februari 09, 2016, 21:04:12
Dan moeten we maar afscheid nemen van Streek want die pijp wordt met de week leger. Raakt geen pepernoot meer.
Zelfde geldt bijvoorbeeld voor een Vytas, geen schim meer van de Vytas van vorig seizoen. Hoe kan dat?

Vytas was vorig seizoen ook al de zwakste schakel. Deze eerste seizoenshelft de beste, maar dat zegt alles wat het niveau van onze verdediging was en is.  Vd Streek moet gewoon eens een paar weken op de bank. Kan als invaller veel meer betekenen dan met een basisplaats.

Spine

Citaat van: Vlampiep op februari 09, 2016, 21:08:08
Ik kom al in't stadion toen de stukkene stoel de ene nar de andere dur een bal in kopte.
En dat de swatte panter met een kamke de goal stond en nar de meiskes swaaide.
Ik sil oek altied wel blieven komme al is toekome un rolstoel.
Nou we hope mar dat ut sooiatsje dat Utrecht op u billig geeft, fijne avond en |:)
Suh is dat Vlampiep, vrijdag maar weer vol achter de club.

Yellow Army

Citaat van: Dokkumer op februari 09, 2016, 19:49:41
Laat ik het zo zeggen. Ik vermoed dat er een afspraak.is gemaakt die aanstuurde op het zelf opstappen van Henk.
Dus feitelijk niet ontslagen, maar om onrust te voorkomen (en boosheid naar directie) voor deze oplossing gekozen. Henk is immers nog imnens populair en de directie.ligt wel vaker onder vuur.

Het lijkt idd een gentlemens agreement te zijn. Door zelf op te stappen lijdt Henk minder imagoschade en blijft het bestuur buiten schot. Win-win situatie dus.
Area 58

PePe

Citaat van: Yellow Army op februari 09, 2016, 22:51:43
Het lijkt idd een gentlemens agreement te zijn. Door zelf op te stappen lijdt Henk minder imagoschade en blijft het bestuur buiten schot. Win-win situatie dus.

En er was vast al enige belangstelling voor Henk.