Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

PEC Zwolle - SC Cambuur 7 maart 2015 20:45

Gestart door jeff, februari 24, 2015, 10:45:51

Vorige topic - Volgende topic

MotM PEC Zwolle - Cambuur

 Leonard Nienhuis
40 (75.5%)
Etiënne Reijnen
0 (0%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Donovan Slijngaard
4 (7.5%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Mohamed El Makrini
4 (7.5%)
Martijn Barto
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Daniël de Ridder
5 (9.4%)

Totaal aantal stemmen: 53

Stemmen gesloten: maart 14, 2015, 22:37:34

Casuals-lwd

Heb me kapot geërgerd aan de stewards,  je moet je DOODSCHAMEN

michello

#391
Wat was dit absurd zeg die tweede helft :_schater
Triest zo'n wanvertoning,  Het grote probleem van vorig jaar komt weer terug;  het niet kunnen opbrengen wat thuis wel kan waardoor de scherpte er ook niet is. Pakken overigens alleen nog punten in Dordt. Bij Grunn AZ en Ajax zijn we kansloos, maar we gaan gewoon het clubrecord pakken. We winnen namelijk sowieso nog 2x.
Zaterdag staat er weer een heel ander Cambuur. Volle bak. 3 punten.

Utekleitrokken

Citaat van: Casuals-lwd op maart 07, 2015, 23:39:57
Heb me kapot geërgerd aan de stewards,  je moet je DOODSCHAMEN

Wat was er nu aan de hand, boos kijken naar het plexiglas van het uitvak? Laatste tijd grijpen ze dan ook al in...

Dokkumer

Citaat van: Utekleitrokken op maart 07, 2015, 23:53:15
Wat was er nu aan de hand, boos kijken naar het plexiglas van het uitvak? Laatste tijd grijpen ze dan ook al in...
Nee er werd bijna BOE geroepen en een duim omlaag getoond. Gelukkig kon er door heldhaftig ingrijpen van de stewards escalatie voorkomen worden.

Utekleitrokken

Citaat van: Dokkumer op maart 07, 2015, 23:54:32
Nee er werd bijna BOE geroepen en een duim omlaag getoond. Gelukkig kon er door heldhaftig ingrijpen van de stewards escalatie voorkomen worden.

Afwachten op sancties van de KNVB dus. Die judas met z'n Vlieland muts zal wel al gebeld hebben.

Dokkumer

Citaat van: Utekleitrokken op maart 07, 2015, 23:56:57
Afwachten op sancties van de KNVB dus. Die judas met z'n Vlieland muts zal wel al gebeld hebben.
UEFA heeft al besloten ons uit te sluiten van Europees voetbal.

SCC-J

Citaat van: Casuals-lwd op maart 07, 2015, 23:39:57
Heb me kapot geërgerd aan de stewards,  je moet je DOODSCHAMEN
Vertel want hier kunnen we niet zoveel mee.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Utekleitrokken op maart 07, 2015, 23:19:54
Klopt, handhaving. Maar als je na 25 speelrondes 9e staat, kun je dan toch serieus overwegen om het iets bij te stellen? Of is dit te kort door de bocht? Ik heb uiteraard geen idee hoe zo'n doelstelling bepaald wordt.

Ben het helemaal met je eens. Fout van de TS. Je kunt niet 'lekker uitvoetballen'. Topsport zonder doelen bestaat niet. Als je denkt dat je veilig bent, MOET je direct een nieuwe doelstelling nemen, desnoods een bijna onmogelijke. Heb er een hard hoofd in als ze verder gaan met 'lekker uitvoetballen'...

Henk, held, bedankt

michello

#398
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 07, 2015, 23:59:13
Ben het helemaal met je eens. Fout van de TS. Je kunt niet 'lekker uitvoetballen'. Topsport zonder doelen bestaat niet. Als je denkt dat je veilig bent, MOET je direct een nieuwe doelstelling nemen, desnoods een bijna onmogelijke. Heb er een hard hoofd in als ze verder gaan met 'lekker uitvoetballen'...


Ik zou zeggen luister naar fox interview van voor de match van Henk. Hij is heel duidelijk.
40+ punten is ook al eerder genoemd en is nu een realistisch doel. Zeker met het oog op de zware uitwedstrijden en de dalende vorm van (vooral) uitwedstrijden.

Casuals-lwd

Onnodig supporters laten mee komen,  al bij je komen als je 1x aan t plexiglas zit, onterecht beschuldigen van dingen, ze mogen allemaal aan je zitten blijkbaar

De Gast

Zonder Rusnak en zonder scorend vermogen voorin is de 6-1 gewoon logisch. Het was een kleuterklasje vanavond.. voornamelijk dankzij onze trainer die ondanks een verzwakt elftal gewoon doorgaat met blind aanvallen. Henk had het over een ondergrens.. vind eigenlijks dat er 1 iemand echt door de ondergrens is gegaan en dat is onze trainer.

Dokkumer

Citaat van: De Gast op maart 08, 2015, 00:13:21
Zonder Rusnak en zonder scorend vermogen voorin is de 6-1 gewoon logisch. Het was een kleuterklasje vanavond.. voornamelijk dankzij onze trainer die ondanks een verzwakt elftal gewoon doorgaat met blind aanvallen. Henk had het over een ondergrens.. vind eigenlijks dat er 1 iemand echt door de ondergrens is gegaan en dat is onze trainer.
Dat is de zwakte van dit moment. We kennen feitelijk maar 1 systeem en dat is lekker aanvallen. Dus je wordt op een gegeven moment zeer voorspelbaar.

michello

#402
Citaat van: De Gast op maart 08, 2015, 00:13:21
Zonder Rusnak en zonder scorend vermogen voorin is de 6-1 gewoon logisch. Het was een kleuterklasje vanavond.. voornamelijk dankzij onze trainer die ondanks een verzwakt elftal gewoon doorgaat met blind aanvallen. Henk had het over een ondergrens.. vind eigenlijks dat er 1 iemand echt door de ondergrens is gegaan en dat is onze trainer.

Helemaal mee eens dat TS hier mede  schuldig aan is. Ik hoorde Henk zeggen " ik zag het niet aankomen" nou je voelde het juist WEL aankomen. Hoe langer de wedstrijd duurde hoe erger het werd namelijk. Dat was in de eerste helft al zichtbaar.
Het verbaasde me dan ook dat er in de rust niet is ingegrepen.

PePe

Waar waren die Ratjes van vorige week? Nou, dan volgende week thuis maar weer!!

Montana

Schijnt dat er uitkaaryen zijn ingenomen??