Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

BREAKING NEWS. ...
Rusnak zit op ons forum.!!
Hij noemt zich hier de gast. :_schater

Marc S

Citaat van: denistel op april 14, 2015, 17:15:07
dat we een beter team hebben valt de ts dus oek aan te rekenen.met het 1 na laagste spelers budget staan we 9e hoor.
dat het na de winterstop wat minder gaat nou dat kon je bijna verwachten toch. we hadden 26 pt bij de winterstop
gewoon een topprestatie. in 2015 is het uit minder maar winnen we thuis wel veel.

velen die van te voren zeiden het wordt lastig dit seizoen enz enz die klagen nu weer dat het nu wat minder gaat
als we van exelsior en willem 2 thuis winnen dan hebben we 45 punten en heb je nog dord en ajax uit waar ik bij
dord ook zeker kansen zie.
vergeet niet dat sommigen bij ons het hele seizoen op de top van hun kunnen spelen.

bijv groningen haalt voor 2 miljoen spelers in de winter das bijna ons hele spelers budget. nac haalt 7 nieuwe
in de winterstop.

onze ts doet het gewoon prima.

Kleine correctie, Excelsior, dordrecht en go ahead hebben zeker minder te besteden. Daarnaast heeft willem 2 "Officieel" minder en Heracles heeft een groot deel gereserveerd voor de verbouwing. Neemt natuurlijk niet weg dat het knap is dat we 9e staan.

denistel

Citaat van: Marc S op april 15, 2015, 09:43:56
Kleine correctie, Excelsior, dordrecht en go ahead hebben zeker minder te besteden. Daarnaast heeft willem 2 "Officieel" minder en Heracles heeft een groot deel gereserveerd voor de verbouwing. Neemt natuurlijk niet weg dat het knap is dat we 9e staan.

weet je het zeker exelsior heeft wel wat geld magnaten he.ik heb het puur over salaris budget.

De Gast

Citaat van: brambo3004 op april 15, 2015, 00:25:59
Vier maanden De Gast:

Brambo  :thumbsup:
Dat heb je even mooi overzichtelijk op een rijtje gezet.
Kan best zijn dat ik Rusnak wat mis  :y

Voor het overige: eigenlijks moeten we dus gewoon niet zeuren na wéér een uit-nederlaag. Vind het echter wel een beetje makkelijk.

Marc S

#1579
Citaat van: denistel op april 15, 2015, 14:12:25
weet je het zeker exelsior heeft wel wat geld magnaten he.ik heb het puur over salaris budget.

Zeker, stond in de VI van een tijd terug. Daar bespraken ze de spelers begroting van excelsior, dord en willem 2. De eerste 2 zaten nog niet eens op 1 miljoen. Terwijl van de Belt ergens aan gaf dat wij over de 2 miljoen heen zaten. Go ahead Eagles heeft een lagere begroting dan dat wij dat hebben en hebben daardoor ook een lager spelers budget.

Wat clubs er onder de tafel nog bij krijgen dat weet ik niet, maar als je kijkt naar de officiële cijfers staan wij net wat boven Willem 2 en net wat onder Heracles.  Ik kan me alleen niet voorstellen dat geld schieters een gat van 1 miljoen kunnen goed maken wat betreft excelsior dan, dat willem 2 er wat bij krijgt zou me niets verbazen die armenteros zal er ook niet voor een hongerloontje voetballen.

hobbes

Citaat van: De Gast op april 16, 2015, 09:44:39
....

Voor het overige: eigenlijks moeten we dus gewoon niet zeuren na wéér een uit-nederlaag. Vind het echter wel een beetje makkelijk.

Klopt, aangezien we dit jaar uit beduidend meer gewonnen hebben als het seizoen daarvoor. Je kan toch niet van Cambuur verwachten dat Twente, Az, Feyenoord etc etc uit zomaar verslagen worden. Natuurlijk, met iets meer geluk hadden we een paar punten meer gehad maar ik denk dat er soms ook wat te hoge verwachtingen zijn.

IsmailvanEssen

Citaat van: hobbes op april 16, 2015, 10:10:39
Klopt, aangezien we dit jaar uit beduidend meer gewonnen hebben als het seizoen daarvoor. Je kan toch niet van Cambuur verwachten dat Twente, Az, Feyenoord etc etc uit zomaar verslagen worden. Natuurlijk, met iets meer geluk hadden we een paar punten meer gehad maar ik denk dat er soms ook wat te hoge verwachtingen zijn.

Je kan het ook niet verwachten.. Ik bekijk het ook per wedstrijd. Sommige uitwedstrijden zag je wel dat als er wat meer pit was er een beter resultaat neergezet kon worden.. Die teams waar je het over hebt, hebben ook wel eens een offday.. Dan is het gewoon jammer dat je die kans niet pakt..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

denistel

Citaat van: Marc S op april 16, 2015, 09:52:35
Zeker, stond in de VI van een tijd terug. Daar bespraken ze de spelers begroting van excelsior, dord en willem 2. De eerste 2 zaten nog niet eens op 1 miljoen. Terwijl van de Belt ergens aan gaf dat wij over de 2 miljoen heen zaten. Go ahead Eagles heeft een lagere begroting dan dat wij dat hebben en hebben daardoor ook een lager spelers budget.

Wat clubs er onder de tafel nog bij krijgen dat weet ik niet, maar als je kijkt naar de officiële cijfers staan wij net wat boven Willem 2 en net wat onder Heracles.  Ik kan me alleen niet voorstellen dat geld schieters een gat van 1 miljoen kunnen goed maken wat betreft excelsior dan, dat willem 2 er wat bij krijgt zou me niets verbazen die armenteros zal er ook niet voor een hongerloontje voetballen.
ok dan duidelijk dat eagels haalt wel plet en verhoek in de winterstop die binne oek niet echt goed koop denk ik.

bij exelsior weet ik wel zeker want van 3000 man gem kest geen club staande houden.

John Hiatt

Is het kwijt, net zoals het merendeel van de spelers.

marrumer

hoe kan je rosheuvel nou wisselen? was verdomme de beste man op het veld samen met vytas!

Dokkumer

Citaat van: denistel op april 16, 2015, 17:51:05
ok dan duidelijk dat eagels haalt wel plet en verhoek in de winterstop die binne oek niet echt goed koop denk ik.

bij exelsior weet ik wel zeker want van 3000 man gem kest geen club staande houden.
Dat kest anno nu van 50.000 man niet meer D. De tijden dat clubs het grotendeels van de recettes moest hebben ligt al heel lang achter ons.

Galdiano

Waar was Henk mee bezig?

Rosheuvel eruit?  8P
Bakker hoort op de bank en Steblecki erin, die brengt tenminste power.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Citaat van: Galdiano op april 17, 2015, 22:38:55
Waar was Henk mee bezig?

Rosheuvel eruit?  8P
Bakker hoort op de bank en Steblecki erin, die brengt tenminste power.

Die Bakker moeten ze dit jaar helemaal niet meer opstellen. Zet die Steblecki er maar in, veel meer gevaar!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Marc S


Holwerd voor Cambuur

De Jong begrijpt tegenstander wel: 'Maar er is geen zak aan'
Vrijdag, 17 april 2015 om 23:23

SC Cambuur pakte vrijdagavond ternauwernood een punt in de thuiswedstrijd tegen Excelsior. Adil Auassar bracht de Rotterdammers tien minuten na rust op voorsprong en op de valreep, na een fout van Kevin van Diermen, wist Bartholomew Ogbeche er nog 1-1 van te maken. Trainer Henk de Jong van Cambuur was daar dankbaar voor en vond het ook terecht, want de ploeg die wilde voetballen was in zijn ogen de thuisclub.
/

"Excelsior kiest ervoor om op eigen helft te gaan staan, wij kiezen ervoor op de aanval te spelen. Overal en altijd. En dat is ieder z'n goed recht! Maar zij hebben nu voor de dertiende keer gelijkgespeeld, dus het is een heel lastig te bespelen ploeg. Daar kom je haast niet doorheen", heeft De Jong ervaren. "En dan moet je niet achter komen. Ik vind de uitslag terecht, ik vind het terecht dat we een goal gemaakt hebben."

"Als we elke week zo moeten voetballen als vandaag, dan ben ik blij dat de seizoenkaarten al uitverkocht zijn", vervolgde De Jong. Gevraagd om uitleg lichtte hij toe bij FOX Sports: "Vond jij het leuk om naar te kijken? Ik vind er helemaal niks aan om naar te kijken, geen zak aan. Ajax tegen Excelsior, in de 86ste minuut wordt het 1-0. PEC Zwolle idem. Marinus heeft boel hartstikke goed staan met die jongens, je komt er haast niet doorheen. Maar het is niks aan om naar te kijken."
SC Cambuur Kampioen 2019-2021