Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Feyenoord - SC Cambuur [8-2-15]

Gestart door Casuals-lwd, januari 18, 2015, 18:24:47

Vorige topic - Volgende topic

Feyenoord - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
16 (30.8%)
Wout Droste
2 (3.8%)
Vytautas Andriuskevicius
6 (11.5%)
Calvin MacIntosh
1 (1.9%)
Lucas Bijker
9 (17.3%)
Mohamed El Makrini
1 (1.9%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Erik Bakker
1 (1.9%)
Mikhail Rosheuvel
1 (1.9%)
Bartholomew Ogbeche
1 (1.9%)
Daniel de Ridder
0 (0%)
Martijn Barto
14 (26.9%)
Sinan Bytyqi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 52

Stemmen gesloten: februari 14, 2015, 14:32:05

carlo de leeuw

1e 20 min ging het redelijk, maar toen Feyenoord gas gaf was het zeer matig.achterin geen rust en sommigen veel te gek overal op af vliegen.
Keeper ook matig ondanks paar goeie reddingen die hij ook gewoon moet hebben.
uitslag is natuurlijk zeer geflatteerd met 1 kans die er ook in gaat tegen een handvol van Feyenoord.
B. is een prima spits maar komt er altijd oliedom en veel te wild in.
Volgende week een wedstrijd op zich met Cambuur zwaar in de underdog positie.
Nu bovenin het rechterrijtje wat nog steeds prima is!

legeips

#316
Cambuur was voetballend zwak zeg... Verdedigend kwamen we er niet uit. Vytas gaat hem echt niet worden, tenenkrommend om aan te zien. Als een ploeg ons het mes op de keel zet, dan komen we er niet uit.

Nienhuis begint op Telgenkamp te lijken. Weer een goal op slag voor rust tegen. (Zucht) Ben geschrokken van Droste... Hoop dat hij een offday had. Vond hem slordig en ongecontroleerd. We hebben niet een bal over 3 schijven kunnen spelen. Bytyqi is het ook nog niet, passeert moeizaam en is in de omschakeling zwak.

Jaja.. Het is Feijenoord.. Maar Excelsior speelde ook in Enschede tegen Twente en pakt wel 3 punten.

Ik hoop dat volgende week de ommekeer wordt, anders ga je met weinig zelfvertrouwen naar Breda..

Tukker

Citaat van: drg op februari 08, 2015, 14:38:35
Vond vd Streek af en toe dramatishe passes geven terwijl er bv. links iemand vrij liep en rechts iemand door 3 man omsingeld was en dan geeft ie 'm rechts.
Er worden te vaak verkeerde keuzes gemaakt. We missen een speler die de boel overziet en de ballen kan neerleggen. Niet alleen op het middenveld maar ook achterin.

Je zag gewoon dat dat bij Feyenoord wel goed ging. Die gingen er alleen veel te slordig mee om.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

scclwd

Citaat van: drg op februari 08, 2015, 14:27:46
Zoals altijd?

Als het je allemaal niet aanstaat wat heb je dan nog te zoeken bij Cambuur? Dit is je eerste seizoen? Heb je een paar miljoen om bij te leggen voor betere spelers?

Doe even normaal dwaas. Dit is mijn 36e cambuurseizoen.

wiekie1969

We mutte naar plaats 16 kijken zo langzamerhand. Heracles heeft 17 punten, daar staan we dus 10 punten op voor en die hebben we 28/2 thuis. Die MOET je winnen.

Dord en Nac binne we kwijt. Oek qua doelsaldo.

pvanbuijtene

Citaat van: wiekie1969 op februari 08, 2015, 15:55:20
We mutte naar plaats 16 kijken zo langzamerhand. Heracles heeft 17 punten, daar staan we dus 10 punten op voor en die hebben we 28/2 thuis. Die MOET je winnen.

Dord en Nac binne we kwijt. Oek qua doelsaldo.

dat is ook onze doelstelling toch?

DayDreamer

Jezus, wat was dit slecht zeg. Verliezen van Feyenoord ok niet erg, maar man man, ik vrees echt voor volgende week.

De Gast

Vond de verdediging vandaag prima presteren. Geef het ze maar te doen.. 95 minuten onder druk komen te staan..

Het is wel duidelijk dat we de slag op het middenveld momenteel verliezen. Geen Rusnak meer is een te zware aderlating.

wiekie1969

ja hoor, we hewwe de top 6 nou had na de winterstop. Daar magst van verliezen.

Treb

Citaat van: DayDreamer op februari 08, 2015, 16:00:58
Jezus, wat was dit slecht zeg. Verliezen van Feyenoord ok niet erg, maar man man, ik vrees echt voor volgende week.

Ik ook wel een beetje.. die lui zijn in topvorm. Al is dit natuurlijk een wedstrijd op zich.

wiekie1969

Citaat van: DayDreamer op februari 08, 2015, 16:00:58
Jezus, wat was dit slecht zeg. Verliezen van Feyenoord ok niet erg, maar man man, ik vrees echt voor volgende week.

Een kat in het nauw maakt rare sprongen, verwacht een 10.000 procent gemotiveerd cambuur volgende week. Reijnen weer terug achterin. Barto in de punt en anders Vd Streek maar.

Zaterdag maar ffe met 4000 gekken naar de training  |:) |:) |:) |:) |:)

NRG

Hoe mooi het ook was, we hebben natuurlijk een tijdje boven onze stand geleeft.  Een plek tussen 10 en 14 is realistisch. En moet normaal gesproken makkelijk lukken. Nu een moeilijke reeks gehad. Maar we krijgen o.a. Heracles, Excelsior, Willem II en Eagles nog thuis. Moeten nog naar Dordrecht. Komen echt nog wel punten bij hoor.

drg

Ik wordt eerder depressief van de reacties hier dan het veldspel.  :zucht

Ondanks sommige mensen hier heb ik wel vertrouwen in de komende periode. Maar kennelijk komt het merendeel hier alleen maar kijken naar de wedstrijden tegen top 10 ploegen...

legeips

Citaat van: De Gast op februari 08, 2015, 16:01:15
Vond de verdediging vandaag prima presteren. Geef het ze maar te doen.. 95 minuten onder druk komen te staan..


Het is wel duidelijk dat we de slag op het middenveld momenteel verliezen. Geen Rusnak meer is een te zware aderlating.

Ik weet niet waar je naar gekeken heb, videoband van vorig jaar? We kregen de bal niet fatsoenlijk weg man.. Vytas stond weer een paar keer een bal weg te werken zoals hij dat de laatste seconden deed in Enschede. droste zit nog niet op niveau, Mac had het zwaar en bijker speelde bij vlagen verdedigend aardig, maar voor alle 4 was het opbouwend niet best...


Groningen heeft ons kapot gekocht.. Daar ben ik het wel mee eens.. Ritzmaier was een betere optie geweest.

legeips

#329
Citaat van: drg op februari 08, 2015, 16:06:46
Ik wordt eerder depressief van de reacties hier dan het veldspel.  :zucht

Ondanks sommige mensen hier heb ik wel vertrouwen in de komende periode. Maar kennelijk komt het merendeel hier alleen maar kijken naar de wedstrijden tegen top 10 ploegen...

Egels pakken gewoon een punt tegen ajakkes..
Wat zou ik graag vrolijker reageren dan momenteel het geval is, maar op basis van de stand na de winterstop, staan we met NAC stijf onderaan.

Toch nog een beetje opgewekt.. 1-2  :proost