Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: pvanbuijtene op april 11, 2015, 13:22:19
deed ie tegen de eagles 2x.. zijn de ballen nog aan het zoeken haha.. maar idd.. lef tonen!

daarom zeg ik ook op goal.loopt elke week onzettend veel daar ligt het niet aan maar het
leverd zo weinig op.technische staf ziet het in em zitten en daar gaat het om.

DayDreamer

Tsja, zorgt toch wel voor evenwicht op middenveld.

sunderland

Citaat van: DayDreamer op april 12, 2015, 17:18:46
Tsja, zorgt toch wel voor evenwicht op middenveld.
nou daar lag de eerste helft wel de ruimte en daar deed ie niks mee.Paar x kan ie een steekbal geven en draait ie weer terug .Daar erger ik mij dood aan .Heb daar nog meer moeite mee dan dat onze aanvoerder die zich het skompes loopt zo,n grote fout maakt

zeewolde

Citaat van: sunderland op april 12, 2015, 17:23:40
nou daar lag de eerste helft wel de ruimte en daar deed ie niks mee.Paar x kan ie een steekbal geven en draait ie weer terug .Daar erger ik mij dood aan .Heb daar nog meer moeite mee dan dat onze aanvoerder die zich het skompes loopt zo,n grote fout maakt
dubbel gevoel over bakker. Speelde angstig en was slecht in passing. Toch na zinn wissel werd vooral rusnak gevaarlijker.

Galdiano

Passes over 4 meter die niet aankwamen.
Speelde als een blind paard. Ipv ballen breed steeds terug of lopen, of naar ogbeche ipv de buitens.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

legeips

Citaat van: zeewolde op april 12, 2015, 17:26:25
dubbel gevoel over bakker. Speelde angstig en was slecht in passing. Toch na zinn wissel werd vooral rusnak gevaarlijker.

Dat had niks met bange bakker te maken. Die gaat toch geen duel aan. Dat zat hem in de wissel van droste voor een centrale verdediger. Daar had gewoon pereirra moeten staan.

De Gast

Citaat van: denistel op april 11, 2015, 18:55:48
daarom zeg ik ook op goal.loopt elke week onzettend veel daar ligt het niet aan maar het
leverd zo weinig op.technische staf ziet het in em zitten en daar gaat het om.

Was gewoon wisselspeler als Rusnak hier nog zat.

brambo3004

Citaat van: De Gast op april 12, 2015, 20:49:45
Was gewoon wisselspeler als Rusnak hier nog zat.

Ben je ook nog boos op die jongen die ooit een knikker van je stal? Je leeft in het verleden. Je laat geen kans onbenut om Rusnak aan te halen.



Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Jammer  :|

Dat hij niet gaat  ;(
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC

Ben benieuwd wat Bakker dit jaar gaat presteren. Wordt door een aantal op dit forum verguist (niet altijd geheel objectief imo), maar duidelijk is wel dat de TS niet tevreden over hem was afgelopen seizoen. Enerzijds werd gezegd dat Bakker dit seizoen de nieuwe leider moest worden: qua spel zou hij dat volgens hen in zich hebben, maar hij moest zich meer manifesteren. Duidelijk werd direct al dat hij als VM te kort komt. Teken aan de wand is natuurlijk dat het aantrekken van Overgoor op de VM positie, ik vermoed dat de TS deze rol aanvankelijk voor Bakker in gedachten had, maar daar nu duidelijk anders naar kijkt.
Toch vind ik dat Bakker qua loopacties altijd enorm nuttig is en ik vond dat het vaak met hem op het middenveld beter stond (elMakrini, Bakker en Rusnak) dan later met vd Streek.
Natuurlijk ziet men over het algemeen liever een type vd Streek die km vreet, maar vd Heide werd ook niet altijd door alle supporters begrepen. Ben erg benieuwd naar de rol van Bakker dit jaar.

oostside

Bakker loopt veel en slim, geeft ook niet snel op, maar dat is allemaal leuk zonder de bal. Als hij de bal heeft is het soms niet om aan te gluren wat hij er mee doet...

dizzhead

#809
Met bakker wacht je altijd netjes op het 'groen' voor de aanval. Zonder bakker schiet je wat vaker door oranje (of zelfs door rood) en loop je een risico. De enige manier waarop je het duidelijk kan uitleggen aan mensen die negatief kijken naar de overdaad aan tikkies breed. Wat overigens (volgens de statistieken) reuze meevalt, maar dat hij wat meer behouden is / voor zekerheid kiest - daar kan ik mij in vinden.


Tegen tegenstanders uit het linker rijtje en in uitwedstrijden vind ik dat wel een belangrijke eigenschap om in je team te hebben, of op zijn minst op terug te kunnen vallen.