Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

Sakin

Citaat van: Grijskijkert op juli 16, 2015, 18:28:26
Man je hebt vakantie, maak je niet druk om wat je toch niet kan veranderen... :proost

Nee maar hij heeft wel gelijk! Bakker en Nienhuis zijn het investeren niet meer waard. Je verdient er nooit meer op. En met liefdadigheid is nog nooit een club groot geworden.  :zucht :zucht :zucht

Grijskijkert

Citaat van: Sakin op juli 16, 2015, 19:39:34
Nee maar hij heeft wel gelijk! Bakker en Nienhuis zijn het investeren niet meer waard. Je verdient er nooit meer op. En met liefdadigheid is nog nooit een club groot geworden.  :zucht :zucht :zucht
En draaien ze aankomend seizoen een top seizoen dan lullen "we" weer de andere kant op...
IN HENK WE TRUST!!!

John Hiatt

Citaat van: richard op juli 16, 2015, 17:11:03
Wat voor nuttigs doet ie dan?

In ieder geval alle penalty's benutten. En ik denk dat we vorig seizoen de meeste punten hebben gehaald in wedstrijden waarin Bakker in de basis stond!


Cor

Citaat van: Sakin op juli 16, 2015, 19:39:34
Nee maar hij heeft wel gelijk! Bakker en Nienhuis zijn het investeren niet meer waard. Je verdient er nooit meer op. En met liefdadigheid is nog nooit een club groot geworden.  :zucht :zucht :zucht

Mooi dat jij er meer verstand van hebt dan de TS  :_schater  :O

AL

Vond Bakker na de winterstop niet best, maar wie speelde wel goed (Reijnen wel natuurlijk).
Bakker mag het spel in mijn ogen ook wel meer naar voren richten.
Vaak  wordt de bal terug gespeeld.
Echter vind ik wel dat hij vaak nuttige onderscheppingen heeft.
En ik las over geen diepgang, maar juist zijn loopacties (ook de diepte in)  vind ik zijn sterkste kant.
Echter als Vd Streek altijd alleen maar diep gaat of al staat, kun je als Bakker zijnde ook niet altijd diep gaan.

Ik ben benieuwd naar de rol van Bakker, maar ik blijf hem voor ons een uiterst nuttige speler vinden.
Meningen verschillen (gelukkig) daarover.

Collingwood

Ik vind Bakker ook een ideale man om erbij te hebben in het team. Scoort altijd een 6, en dus kun je hem altijd gemakkelijk inzetten als één van de andere middenvelders niet fit of geschorst is. Voor de basis vind ik hem inderdaad wel tekort komen. Daarvoor heeft hij niet genoeg 'speciale' kwaliteiten (mooie acties, briljante steekpasses, vlammende afstandsschoten).
Kalmte alleen kan u redden.

richard

Citaat van: John Hiatt op juli 16, 2015, 19:52:08
In ieder geval alle penalty's benutten. En ik denk dat we vorig seizoen de meeste punten hebben gehaald in wedstrijden waarin Bakker in de basis stond!

Laat het denken maar aan een koe over???

richard

Citaat van: Grijskijkert op juli 16, 2015, 18:32:00
Jou op je vakantie bezig houden??

Ik weet niet wat jou zo gelukkig maakt maar volgens mij is dat reageren op iedereen? Hoe ist met de beloften zit er nog wat bij??????

John Hiatt

Citaat van: richard op juli 16, 2015, 22:15:19
Laat het denken maar aan een koe over???

Halen we volgende week even een koebel voor jou!  :devil

denistel

Citaat van: John Hiatt op juli 16, 2015, 09:19:09
Bakker is voor Cambuur een hele nuttige speler! Ook 1 van de weinige middenvelders die een goal kan maken, al dan niet uit een penalty.
[/quote

en vd streek en rusnak dan?

zeewolde

Citaat van: denistel op juli 17, 2015, 22:59:00
Citaat van: John Hiatt op juli 16, 2015, 09:19:09
Bakker is voor Cambuur een hele nuttige speler! Ook 1 van de weinige middenvelders die een goal kan maken, al dan niet uit een penalty.
[/quote

en vd streek en rusnak dan?
voetbalt rusnak bij cambuur?

denistel

nou afgelopen jaar wel er stond bakker is 1 van de weinig middenvelders die een goal kan
maken.nou afgelopen seizoen dus niet en rusnak en vd streek wel.
gister zag ik bij bakker wel een paar goeie actie,s trouwens op de helft van de tegenstander
en voor uit dat zou ie veel vaker moeten doen en wat meer bluf er in gooien.

Cor

Citaat van: denistel op juli 18, 2015, 07:35:59
nou afgelopen jaar wel er stond bakker is 1 van de weinig middenvelders die een goal kan
maken.nou afgelopen seizoen dus niet en rusnak en vd streek wel.
gister zag ik bij bakker wel een paar goeie actie,s trouwens op de helft van de tegenstander
en voor uit dat zou ie veel vaker moeten doen en wat meer bluf er in gooien.

En een mooi steekballetje op Hunte

denistel


Cor