Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Gelukkig hebben we Mannes  nog voor de penaltys.

denistel

Citaat van: Drumfather SCC op mei 24, 2017, 17:34:41
Niet gek toch? Hij komt ''thuis'' en speelt Eredivisie
Erik; Bedankt voor alles maar vooral voor de 0-1 op 03-05-2013
Het ga je goed!

wat hij bedoeld is dat het zondag ook al bekend was en zal voor meerdere
spelers gelden en vandaar dat ze misschien minder de focus op de wedstrijd
hadden. spel ging geheel langs bakker heen vond ik.

gun em het beste bij zwolle en bedankt voor je bewezen diensten

Johnson

Vond en vind Bakker een echte (Cambuur)clubvoetballer. Jammer dat hij weggaat. Had hier nog wel zes jaar kunnen spelen. Maar ja een op een hoger niveau voetballen waar meer aandacht is en wat meer centjes verdienen... ik snap het allemaal wel. Succes Erik!
:scc

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: wiekie1969 op mei 24, 2017, 16:41:25
We binne zondag uitgeschakeld, maar volgens cambuurfront.nl heeft Bakker nu alweer zin in het volgend seizoen bij Zwolle. Tja............

Bedankt voor alles en succes daar.

Ik snap wat je bedoelt. Maandag las ik nog: "Ik weet serieus nog niet of dit mijn laatste wedstrijd voor Cambuur was, maar het is logisch dat ik liever in de eredivisie speel. Dat wil elke voetballer"

Natuurlijk wist je dat wel. De vraag is, speelde het al vóór de play offs? :|


Desondanks bedankt :proost

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Daddy T.

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 24, 2017, 19:46:09

Natuurlijk wist je dat wel. De vraag is, speelde het al vóór de play offs? :|


Desondanks bedankt :proost

Tuurlijk speelde dit al langer en had hij al gesproken met Zwolle. Ook al waren we wel gepromoveerd, dan nog was hij gegaan voor nieuwe stap + betere voorwaarden. Begrijpelijk, heeft hier alles al meegemaakt. Tijd voor nieuwe maar toch vertrouwde stap hogerop. Succes Bakker en dank voor je inzet!
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

PePe

Volgens mij wist Bakker vorig jaar al dat ie iets anders wilde. (wilde toch niet verlengen?)
Het ga je goed in Zwolle. (wel jammer voor Cambuur)

Dokkumer

De penaltykoning is dood, leve de penaltykoning!

moodygrunn

Erik bedankt! Wat een penaltyspecialist. Mooiste goal wat mij betreft die tegen Groningen.
In Henk en Sandor we trust

denistel

ja toen speelde ie oek in de goeie rol daar vond ik em beter dan als controleur.

belangrijkste goal was tegen exelsior toen.