Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur – PSV zaterdag 24 januari 18:30

Gestart door Unknown, januari 12, 2015, 17:29:38

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur - PSV Man of the Match

Leonard Nienhuis
0 (0%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Etiënne Reijnen
6 (100%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Mohamed El Makrini
0 (0%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Sinan Bytyqi
0 (0%)
Daniël de Ridder
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 6

Stemmen gesloten: februari 04, 2015, 13:13:10

zeewolde

Gewoon een goeie wedstrijd. Bakker had het lastig, net als bytyqi. Beide wel hard gewerkt.

Pereira was de minste en hoofdschuldige bij de 0-2. Volgende week weer Droste!

fred

Prima 1e helft. Kansen harder moeten inschieten en jammer dat de kopbal in de 2e helft er net niet in ging. Helaas, dinsdag volgende ronde beker  |:)

OuweSkeve

Jammer....goed gespeeld tegenover een titelkandidaat. Gezien het spelbeeld vond ik persoonlijk dat een gelijkspel de juiste uitslag moest zijn. ( Misschien wel winst)
Maar het zijn wel een jankerds daar bij PSV zeg. Kenne niks hevve die lui

Harry L.

Op zich goed gespeeld. Vindt de opbouw wel traag.

OuweSkeve

Citaat van: zeewolde op januari 24, 2015, 20:47:45
Gewoon een goeie wedstrijd. Bakker had het lastig, net als bytyqi. Beide wel hard gewerkt.

Pereira was de minste en hoofdschuldige bij de 0-2. Volgende week weer Droste!

Ik heb de 0-2 niet meegekregen, hoorde van mijn buurman dat het ook een mazzel goal was ( gezien van zuid)

JurjenS7

Was mooie kopgoal na hoge stuit van Depay, Nienhuis gleed beetje uit, maar had er sws wel ingezeten. Perfecte timing van depay

De Gast

Eindeloos breien... wat hadden we Rusnak of Ritzmaier goed kunnen gebruiken  ;(

kansen maken dan kom je op voorsprong en krijg je een andere wedstrijd. Met met zulke slappe schoten op de goal kom je nergens. Helaas.

Cambuur058

niks aan de hand.

gelukkig keept zeinstra dinsdag :)

Eewal

Jammer! Wat ik me wel afvraag is waarom vrije trappen op helft van tegenstander bijna altijd teruggespeeld worden en nooit lekker voor de goal worden gegooid. We zijn kopsterk! Waarom altijd dat voorzichtige?

Len Cantello

Citaat van: JurjenS7 op januari 24, 2015, 20:53:44
Was mooie kopgoal na hoge stuit van Depay, Nienhuis gleed beetje uit, maar had er sws wel ingezeten. Perfecte timing van depay
Fout van de keeper. Drie stappen vooruit denken en je plukt zo'n bal gewoon voor de aanvaller m kan raken uit de lucht!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Tukker

Citaat van: Eewal op januari 24, 2015, 21:08:04
Jammer! Wat ik me wel afvraag is waarom vrije trappen op helft van tegenstander bijna altijd teruggespeeld worden en nooit lekker voor de goal worden gegooid. We zijn kopsterk! Waarom altijd dat voorzichtige?
Zeg maar zoals PSV dat wel deed met elke bal op De Jong. Was wel een jankerd trouwens net als die Arias..
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Eewal

Citaat van: Tukker op januari 24, 2015, 21:19:15
Zeg maar zoals PSV dat wel deed met elke bal op De Jong. Was wel een jankerd trouwens net als die Arias..
het kunnen gevaarlijkere ballen zijn dan corners, lekker op de penalty stip gooien al die ballen..

Tukker

Citaat van: Len Cantello op januari 24, 2015, 21:18:23
Fout van de keeper. Drie stappen vooruit denken en je plukt zo'n bal gewoon voor de aanvaller m kan raken uit de lucht!
Had de keeper gewoon moeten hebben. Jammer maar helaas. In de tweede helft liet ie ook nog een simpele bal los waardoor er in plaats van een snelle tegenaanval er weer een corner voor PSV kwam. Dinsdag maar eens kijken hoe Zeinstra het er van af brengt.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Len Cantello

Na de tweede goal van die lui stoppen we met voetballen. Geen geluid meer van de tribune. Iedereen als een dood vogeltje in de hoek. In de 94 min gaan we weer gas geven... Henk! Doe er wat aan!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli