Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur – PSV zaterdag 24 januari 18:30

Gestart door Unknown, januari 12, 2015, 17:29:38

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur - PSV Man of the Match

Leonard Nienhuis
0 (0%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Etiënne Reijnen
6 (100%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Mohamed El Makrini
0 (0%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Sinan Bytyqi
0 (0%)
Daniël de Ridder
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 6

Stemmen gesloten: februari 04, 2015, 13:13:10

Unknown

Eerste thuispot voor de competitie na de winterstop. Laatste kans dit seizoen om thuis eens van een traditionele topclub te winnen!


Treb


Casuals-lwd

#2
Wordt een hele moeilijke pot, die lui moeten in een slechte dag zijn wil je enige kans hebben.De twaalfde man moet massaal aanwezig zijn! Hopelijk komt pisvee (deze) keer wel met een paar lampen naar lwd. Ik teken voor een puntje

Utekleitrokken

Citaat van: Casuals-lwd op januari 12, 2015, 17:44:35
Hopelijk komt pisvee (deze) keer wel met een paar lampen naar lwd. Ik teken voor een puntje

Verwacht van wel, dit jaar gaat het goed met PSV. Daar komt bij dat vorig jaar de wedstrijd doordeweeks was en op een onmogelijk tijdstip werd gespeeld om aanwezig te kunnen zijn vanuit Eindhoven.

dizzhead

Citaat van: Utekleitrokken op januari 12, 2015, 18:08:15
Verwacht van wel, dit jaar gaat het goed met PSV. Daar komt bij dat vorig jaar de wedstrijd doordeweeks was en op een onmogelijk tijdstip werd gespeeld om aanwezig te kunnen zijn vanuit Eindhoven.

En dat ze mede daardoor n boycot op busvervoer hadden

denistel

aanpakku die lui ju binne achter in echt niet su sterk hoor.3 pt en vanaf half 9 feest int hertje hop hop

Utekleitrokken


Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Geef me een goede reden waarom Cambuur geen kans maakt?

Cambuur was heer en meester in Eindhoven, één kans (vrije trap) en die vliegt erin.
Daarna pakt die Bijker een domme tweede kaart en dan is het klaar.

Anders hadden we daar 3 punten opgehaald of zeker 1 punt.

We pakken die lui! Lach nog steeds om die Bruma en Rekik, net peppie en kokkie daar achterin, geef mij maar Reijnen en MacIntosh  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

siepelsjeu

Citaat van: Galdiano op januari 12, 2015, 21:44:04
Geef me een goede reden waarom Cambuur geen kans maakt?

Cambuur was heer en meester in Eindhoven, één kans (vrije trap) en die vliegt erin.
Daarna pakt die Bijker een domme tweede kaart en dan is het klaar.

Anders hadden we daar 3 punten opgehaald of zeker 1 punt.

We pakken die lui! Lach nog steeds om die Bruma en Rekik, net peppie en kokkie daar achterin, geef mij maar Reijnen en MacIntosh  |:)
omdat cambuur ook niet van de graafschap kan winnen :devil :zweep :R

Marc S

Citaat van: Galdiano op januari 12, 2015, 21:44:04
Geef me een goede reden waarom Cambuur geen kans maakt?

Cambuur was heer en meester in Eindhoven, één kans (vrije trap) en die vliegt erin.
Daarna pakt die Bijker een domme tweede kaart en dan is het klaar.

Anders hadden we daar 3 punten opgehaald of zeker 1 punt.

We pakken die lui! Lach nog steeds om die Bruma en Rekik, net peppie en kokkie daar achterin, geef mij maar Reijnen en MacIntosh  |:)

Omdat als onze tegenstanders reactievoetbal spelen wij daar niet echt goed antwoord op hebben, zie AZ en NAC.

Utekleitrokken

Citaat van: Galdiano op januari 12, 2015, 21:44:04
Geef me een goede reden waarom Cambuur geen kans maakt?

Cambuur was heer en meester in Eindhoven, één kans (vrije trap) en die vliegt erin.
Daarna pakt die Bijker een domme tweede kaart en dan is het klaar.

Anders hadden we daar 3 punten opgehaald of zeker 1 punt.

We pakken die lui! Lach nog steeds om die Bruma en Rekik, net peppie en kokkie daar achterin, geef mij maar Reijnen en MacIntosh  |:)

Omdat PSV dit jaar een doelpuntenmachine lijkt te zijn. Terwijl jij lacht om Bruma en Rekik lachen zij om Barto. En de Jong om Nienhuis.

En nee, voor mij is de Graafschap niet de graadmeter. Want als de oefenpotjes de waarheid zijn, zouden we het slecht doen in de Jupiler en goed doen op internationaal niveau  ;)

denistel

we hevve elke wedstrijd een kans en als de ridder en narsing spelen dan hebben we 100% kans hoor.

maar eerst d.haag uit als je daar 3 pt pakt ben je zo goed als veilig.

speculeter

Citaat van: denistel op januari 13, 2015, 13:16:01
we hevve elke wedstrijd een kans en als de ridder en narsing spelen dan hebben we 100% kans hoor.

maar eerst d.haag uit als je daar 3 pt pakt ben je zo goed als veilig.
is dat niet wat snel geconcludeerd denistel?
Daarna nog 17 wedstrijden toch?

Utekleitrokken

Citaat van: denistel op januari 13, 2015, 13:16:01


maar eerst d.haag uit als je daar 3 pt pakt ben je zo goed als veilig.

Voor deze speelronde wel  :P