Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

AZ - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, maart 03, 2015, 14:52:41

Vorige topic - Volgende topic

MotM AZ- Cambuur

Leonard Nienhuis
1 (2.9%)
Wout Droste
1 (2.9%)
Etiënne Reijnen
0 (0%)
 Lucas Bijker
0 (0%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Erik Bakker
0 (0%)
Mohamed El Makrin
0 (0%)
Daniël de Ridder
16 (45.7%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
16 (45.7%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Harm Zeinstra
1 (2.9%)

Totaal aantal stemmen: 35

Stemmen gesloten: maart 29, 2015, 00:47:42

speculeter

Denk dat het gewoon dezelfde opstelling word als tegen Utrecht.
Nederland chanche â winning team.

EdsjeSCC

Citaat van: Gasgeve op maart 20, 2015, 09:29:35
We hebben 36 punten gepakt met 433 en jij wil opeens alles omgooien. Daarnaast Bakker en Makrini als rechtermiddenvelder en linkermiddenvelder  :?
De Ridder en V/d Streek in de as kan ook nooit, dit is nog aanvallender dan de 433 die Henk hanteert.

Hahaha niet te geloven he :wall ;( :_schater

dit is mien club

Citaat van: De Gast op maart 20, 2015, 08:49:11
--------------Rosheuvel-------------Narsingh--------------
---Bakker------vd Streek------De Ridder------Makrini---
---Vytas------Reijnen----McIntosh/Bijker---Perreira/Droste

Tijd voor een wat andere koers in uitwedstrijden lijkt mij zo


:R :O
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

michello

Geen Vd Streek morgen.  Benieuwd of Henk het aandurft met De Ridder. Of zou hij Barto/Steblecki erin zetten?

sccambuurlwdd

Citaat van: De Gast op maart 20, 2015, 08:49:11
--------------Rosheuvel-------------Narsingh--------------
---Bakker------vd Streek------De Ridder------Makrini---
---Vytas------Reijnen----McIntosh/Bijker---Perreira/Droste

Tijd voor een wat andere koers in uitwedstrijden lijkt mij zo

Iedereen (jij dus ook) heeft toch gezien dat Rosheuvel en Narsingh geen neusje voor de goal hebben? Hoe kan je ze dan samen in de punt van de aanval zetten?

Lore

Citaat van: speculeter op maart 20, 2015, 10:13:21
.
Nederland chanche â winning team.

:_schater :_schater Mooi he, autocorrectie!

De Gast

Citaat van: sccambuurlwdd op maart 20, 2015, 10:51:18
Iedereen (jij dus ook) heeft toch gezien dat Rosheuvel en Narsingh geen neusje voor de goal hebben? Hoe kan je ze dan samen in de punt van de aanval zetten?

Hebben wel degelijk scorend vermogen. In elk geval meer dan welke spits je er ook neer zet.


Collingwood

Ogbeche heeft zelfs na de winterstop in de competitie meer goals (3) gemaakt dan Narsingh en Rosheuvel bij elkaar (2)...
Kalmte alleen kan u redden.

De Gast

Citaat van: Gasgeve op maart 20, 2015, 09:29:35
We hebben 36 punten gepakt met 433 en jij wil opeens alles omgooien. Daarnaast Bakker en Makrini als rechtermiddenvelder en linkermiddenvelder  :?
De Ridder en V/d Streek in de as kan ook nooit, dit is nog aanvallender dan de 433 die Henk hanteert.

Gewoon 4-4-2 bedoel ik en natuurlijk niet met Makrini en Bakker op de buitens.. dat weet ik ook wel.

Vind ons in uitwedstrijden dit jaar dramatisch presteren. Da moet je eens verder kijken lijkt mij.

EdsjeSCC

Cambiur staat op een 9e plaats qua prestaties in uitduels...

hobbes

Citaat van: De Gast op maart 20, 2015, 10:59:19
Gewoon 4-4-2 bedoel ik en natuurlijk niet met Makrini en Bakker op de buitens.. dat weet ik ook wel.

Vind ons in uitwedstrijden dit jaar dramatisch presteren. Da moet je eens verder kijken lijkt mij.

Het veel beter in uitwedstrijden dan vorig jaar. Toen wonnen we er niet één.

De Gast

Ja toen we Rusnak hadden wonnen we nog wel eens een uitwedstrijd ja.. Het is bijna april en we hebben welgeteld 1 punt gepakt dit jaar

Collingwood

Citaat van: michello op maart 20, 2015, 10:44:39
Geen Vd Streek morgen.  Benieuwd of Henk het aandurft met De Ridder. Of zou hij Barto/Steblecki erin zetten?

Henk kennende gok ik op Barto. Lijkt qua type ook het meest op Van de Streek (alhoewel veel minder technisch). Persoonlijk zou ik voor Steblecki kiezen. Die jongen heeft nog amper kansen gehad op zijn natuurlijke positie. De Ridder zou qua voetbal wel een goede keuze zijn, maar of hij het kan belopen?
Kalmte alleen kan u redden.

Gasgeve

Is Barto wel fit? Die had toch een zware kneuzing?

Collingwood

Daar zeg je me wat, was er vorige week natuurlijk niet bij. Geen idee of hij morgen weer mee kan doen.
Kalmte alleen kan u redden.