Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

AZ - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, maart 03, 2015, 14:52:41

Vorige topic - Volgende topic

MotM AZ- Cambuur

Leonard Nienhuis
1 (2.9%)
Wout Droste
1 (2.9%)
Etiënne Reijnen
0 (0%)
 Lucas Bijker
0 (0%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Erik Bakker
0 (0%)
Mohamed El Makrin
0 (0%)
Daniël de Ridder
16 (45.7%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
16 (45.7%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Harm Zeinstra
1 (2.9%)

Totaal aantal stemmen: 35

Stemmen gesloten: maart 29, 2015, 00:47:42

denistel

Citaat van: Thieske op maart 20, 2015, 13:49:32
Valt wat tegen:

SC #Cambuur wordt morgenavond in Alkmaar gesteund door 310 meereizende supporters. #AZCAM #Eredvisie

Hoe dan ook, 3 punten mee naar Leeuwarden en weer een als vanouds sfeertje in het uitvak!

het zijn er altijd nog 310 he,,utrecht vorige week dat viel tegen.ik bin er vorig jaar weest sist de hele tijd
naar die stink klappers te luisteren man..wust gek van.

Gasgeve

Citaat van: Sonnema op maart 20, 2015, 13:51:53
Gewoon zorgen dat je narsingh en rosheuvel op de buiten zet en de ridder op de 10 laat spelen kun je vooruit voetballen dat is wat Cambuur altijd wil en dat is hun eigen spel. Geen steblecki in de basis.
Steblecki heeft wel een aantal wedstrijden in Jong gespeeld.

Thieske

Citaat van: denistel op maart 20, 2015, 18:39:40
het zijn er altijd nog 310 he,,utrecht vorige week dat viel tegen.ik bin er vorig jaar weest sist de hele tijd
naar die stink klappers te luisteren man..wust gek van.

Utrecht viel tegen inderdaad. En was er vorig seizoen ook.. Om je dood te ergeren. Maar dat weerhoudt mij niet om op een mooie zaterdagavond en prima tijd,  de trots weer in actie te zien. Snap ook wel dat de meesten niet naar alle uitwedstrijden kunnen ivm financiën. Maar dit lijkt mij een prima awayday, mooie autocombi. Maar hoe dan ook, een en al kabaal weer morgenavond!

denistel

goeie zaak alle steun is goed natuurlijk vorig jaar was alles nieuw he.nu ook speciale verkoop avond voor groningen
en ajax uit nou denk niet dat tegen ajax storm loopt gezien vorig jaar

OuweSkeve

Veel Spelers in de lappenmand betekent voor een paar jongens om te laten zien wat ze kunnen. Steblecki, Schootstra ...in principe wel een leuke pot om in te vallen en te vlammen. Ik kom nooit op de trainingen dus ik weet niet hoe Schootstra het daar doet. Iemand?

Nightmarelwd

Citaat van: denistel op maart 20, 2015, 18:39:40
het zijn er altijd nog 310 he,,utrecht vorige week dat viel tegen.ik bin er vorig jaar weest sist de hele tijd
naar die stink klappers te luisteren man..wust gek van.

Die klappers hebben ze niet meer. Sponsorcontract is verlopen.
MI-Sider for Life

Cambuur123

Volgens de gloryhunter hunters mogen er dus over 50 jaar geen scc supporters meer mee naar awaydays? Omdat de nieuwe generatie niet naar uitwedstrijden ging voor dit Eredivisie avontuur? Kappen met deze lulkoek, iedereen die naar onze wedstrijden komt is voor cambuur, who cares hoe lang ze er al komen.

voor nieuwelingen wordt het bezoeken van uitwedstrijden niet aantrekkelijker als er een groep is die zich tegen hun keert. Zo krijg je nooit geen uitvak meer vol.  :zucht

Ontopic: ik verwacht een moeilijke avond, maar az steekt niet in beste vorm. Vandaag een zwakke bank, dus hoop dat de basisspelers de wedstrijd meteen naar onze hand zetten.

Forza Cambuur!

Treb


Cambuur Groningen

Fantastische scheids weer, goddomme

drg

ja hoor het wordt weer zo'n wedstrijd, niks mee, alles tegen :R

tyfes scheids, dan was die overtreding op De Ridder ook een penal geweest klootviool

AL

Geen strafschop, maar weer Droste erg erg slecht.
Volgende week nieuwe kansen.

zeewolde

was er gewoon buiten, wat een lul die scheids.
en meneer ik wil hogerop stond weer zwak te verdedigen :(

AL

Slappe hap vanavond.
Schade beperkt houden, maar ik vrees ruime cijfers.

drg

Nienhuis wordt nog man of the match vanavond, weet niet of dat positief of negatief uit gaat vallen

JurjenS7

Was de vraag of het een overtreding was, en was er ook nog eens buiten..
maar apart van die situatie.. Alles wat droste aanraakt verandert in stront.. wat een drama