Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

AZ - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, maart 03, 2015, 14:52:41

Vorige topic - Volgende topic

MotM AZ- Cambuur

Leonard Nienhuis
1 (2.9%)
Wout Droste
1 (2.9%)
Etiënne Reijnen
0 (0%)
 Lucas Bijker
0 (0%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Erik Bakker
0 (0%)
Mohamed El Makrin
0 (0%)
Daniël de Ridder
16 (45.7%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
16 (45.7%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Harm Zeinstra
1 (2.9%)

Totaal aantal stemmen: 35

Stemmen gesloten: maart 29, 2015, 00:47:42

666

Citaat van: sccleeuwarden op maart 18, 2015, 16:00:13
Als supporter kom je toch voor je eigen club en niet voor de andere!! En als we verliezen, hebben ze allemaal hun mond wel weer open met praatjes....

:_schater

Tranen in mijn ogen, bedankt..  had ik even nodig.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Utekleitrokken

Vanmorgen stond de teller op 72 auto's en is er ook weer een busje bijgeschreven.

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

TimSCC

Citaat van: siepelsjeu op maart 18, 2015, 16:51:55
Dus jij zou naar jong ajax-cambuur gaan?

Maakt het uit waar je heen gaat? Als Cambuur uit speelt en je kunt er bij zijn dan ga je toch. Of het nou DKV of Feyenoord uit is of dat je naar jong-ajax/twente/psv gaat...

Het is gewoon zo dat dit weer eens een perfecte aangelegenheid is, tijd/prijs/autocombi. En uitzonderingen daargelaten vind ik het jammer dat er niet een vol uitvak zal zijn.
En op de vraag of ik er voor de promotie ook bij was, ja op een uitzondering na elke wedstrijd.

:0= Dus come on en inschrijven voor morgenmiddag  |:)  :0= :0=

Thieske

Iemand een tussenstand?

SaVaGe

Citaat van: Thieske op maart 19, 2015, 13:20:53
Iemand een tussenstand?

Ja, 0-0 aftrap is zaterdag 20:45  :proost :devil

Thieske


sccleeuwarden

Citaat van: Nightmarelwd op maart 18, 2015, 16:11:24
Was jij voor 3 mei 2013 ook altijd mee naar uitwedstrijden?

Ja toen was ik er ook al. Ben ook gewoon naar maastricht geweest en we daar met 2-0 onderuit gingen en vervolgens twee weken later weer heen moesten voor de play offs en gewoon weer aanwezig! of een koude winteravond bij omniworld met verlies weer naar huis, maar de volgende wedstrijd waren we er gewoon weer!

Viper


SCC-J

Citaat van: sccleeuwarden op maart 19, 2015, 14:55:35
Ja toen was ik er ook al. Ben ook gewoon naar maastricht geweest en we daar met 2-0 onderuit gingen en vervolgens twee weken later weer heen moesten voor de play offs en gewoon weer aanwezig! of een koude winteravond bij omniworld met verlies weer naar huis, maar de volgende wedstrijd waren we er gewoon weer!
en toen maakte jij je ook al druk over al die supporters die niet gingen elke wedstrijd?

sccleeuwarden

Ja vond het toen ook al erg jammer dat er niet meer mee gingen in de "moeilijke" tijden!

pvanbuijtene

grens van 300 gepasseerd, aldus cambuur.

De Gast

--------------Rosheuvel-------------Narsingh--------------
---Bakker------vd Streek------De Ridder------Makrini---
---Vytas------Reijnen----McIntosh/Bijker---Perreira/Droste

Tijd voor een wat andere koers in uitwedstrijden lijkt mij zo

Utekleitrokken

Citaat van: dit is mien club op maart 19, 2015, 09:05:57
Dat mag niet...

Ze zei het echt...

Misschien bedoelde ze met busje ook wel een touringcar  8P

Gasgeve

Citaat van: De Gast op maart 20, 2015, 08:49:11
--------------Rosheuvel-------------Narsingh--------------
---Bakker------vd Streek------De Ridder------Makrini---
---Vytas------Reijnen----McIntosh/Bijker---Perreira/Droste

Tijd voor een wat andere koers in uitwedstrijden lijkt mij zo
We hebben 36 punten gepakt met 433 en jij wil opeens alles omgooien. Daarnaast Bakker en Makrini als rechtermiddenvelder en linkermiddenvelder  :?
De Ridder en V/d Streek in de as kan ook nooit, dit is nog aanvallender dan de 433 die Henk hanteert.