Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: poelie-lwd op april 07, 2015, 12:09:42
Het is geen moeten maar als we iets volwassener hadden gespeeld hadden we wel de punten kunnen halen tegen deze tegenstanders. De toonzetting van de Gast bevalt mij ook niet maar puur inhoudelijk heeft hij wel een punt. Daarintegen heeft het niks met het systeem te maken maar zijn persoonlijke fouten doorslaggevend geweest. Overigens helemaal niet erg, als we er maar van leren.

Sorry, ik was natuurlijk sarcastisch tov van Gast zijn opmerking. Alles wat je uit tegen deze clubs pakt zijn bonuspunten. Het feit dat al deze wedstrijden maar een 2-1 verlies oplevert betekent dat je groeit en er had idd meer ingezeten. Maar reëel gezien is het normaal gesproken 0 punten.

el haj

Gulle gever schenkt Cambuurtrainer Henk de Jong een ton

LEEUWARDEN – Het overkomt je als trainer van Cambuur niet elke dag dat een supporter je opbelt met de mededeling: ,,Ik heb hier nog een ton op de bank staan. Die wil ik je graag geven omdat ik enorm veel bewondering voor je heb en ik het geweldig vind dat je Cambuur naar zo'n hoog niveau hebt weten te brengen. Die ton geef ik gratis aan de club, zonder bijbedoelingen, ik hoef er niets voor terug.''

Vandaag was het zover en kreeg Cambuurtrainer Henk de Jong spontaan een cheque voor een ton. En even later had hij die ton ook daadwerkelijk in handen.

De gulle gever was Jan Kuipers uit Tytsjerk, eigenaar van Jan Ton & Handel. Het ging hier dan ook om een fraaie regenton, speciaal voor De Jong geschilderd in de Cambuurkleuren en voorzien van het Cambuurlogo. Kuipers handelt in nieuwe regentonnen, in verschillende formaten.

De trainer van Cambuur kon de grap wel waarderen. ,,Natuurlijk had ik liever een ton op de bankrekening van de club gehad, maar dit is ook prachtig. Een geweldig gebaar van een Cambuursupporter, rechtstreeks uit het hart. Daar hou ik van.''

Tekst Alfred Lehmann

bron

De Gast

Uitwedstrijden maar op papier afdoen Henk. Scheelt je de benzinekosten en de supporters een frustrerende voetbalmiddag.

oldehove

Citaat van: De Gast op april 12, 2015, 20:47:14
Uitwedstrijden maar op papier afdoen Henk. Scheelt je de benzinekosten en de supporters een frustrerende voetbalmiddag.
Dan had je vast zo hoog gestaan als we nu staan..  :zucht
ut komt su as het komt

speculeter

Mag wel eens ophouden met dat calimero gedrag.
Tevreden zijn ondanks de nederlaag.
Hou toch op man.
Bovendien twee waardeloze wissels en dat is ook niet voor het eerst.

De Gast

Zonder Rusnak zijn we blijkbaar een blaffende hond geworden die niet meer kan bijten op vreemde bodem

Cor

Citaat van: De Gast op april 12, 2015, 20:53:35
Zonder Rusnak zijn we blijkbaar een blaffende hond geworden die niet meer kan bijten op vreemde bodem

Dou bist bijzonder

sunderland

Citaat van: speculeter op april 12, 2015, 20:52:43
Mag wel eens ophouden met dat calimero gedrag.
Tevreden zijn ondanks de nederlaag.
Hou toch op man.
Bovendien twee waardeloze wissels en dat is ook niet voor het eerst.
de wissels vielen niet goed uit .Na de tijd gelul.Op het moment [in de rust]vond ik beide wissels logisch .Jij vond de wissel van verl week ook slecht of niet ?Of heb je toen niet gereageerd hier?

speculeter

Weet ik niet meer....
En ik zei meteen toen de tweede helft begon tegen mijn buren achter mij ....ook leeuwarders dat ik wissel niet begreep.
Je ziet toch aankomen dat de ridder word overlopen?
En voor een back wissel je een back.
Waarom meteen twee wissels erin?
Nu kon je op eind ook niet meer een Barto inbrengen.
Ik en vele met mij denk ik zien dat we gewoon soms te lief zijn
Klets erin man....en daarom stoor ik mij aan Henk de jong die gewoon tevreden is na de nederlaag en verkondig dat het leuk is voor de supporters dat het nu weer spannend is voor 8 plek.
Hoop dat je mijn punt nu beter begrijpt.

OuweSkeve

Dat  met er  te weinig in kletsen ben ik het helemaal mee eens. Dat gebeurt dit seizoen te vaak waardoor we onnodig punten verliezen. Het mag echt wel wat feller.

Wat de Ridder betreft. ik was blij met de wissel, en ik denk wel meer. Wat meer rust en creativiteit in het midden.  Maar goed, dat pakte niet uit zoals bedoeld. Kan gebeuren.

Volgende week het Henkie weer een mooi plan waarmee we Excelsior oprollen en gewoon nog meedingen voor play-offs

De Gast

Wonderbaarlijk ja dat we nog steeds meedoen om plek 8.

De verwachtingen zijn door de goede eerste seizoenshelft gewoon veel te hoog geworden. Na de winter en zonder Rusnak horen we eigenlijks gewoon rond plek 15/16 te spelen

denistel

we hevve nou 1x te weinig spelers voor meer de beuk er in voetbal.we gaan altijd uit van het voetbal de ene draait dat goed
vanmiddag was het niet best.de ts heeft dat ingecalculleerd en het heeft ons al 2 seizoenen veel gebracht.als je 34 wedstrijden
kracht voetbal speelt kom je er niet.

Marc S

Citaat van: denistel op april 12, 2015, 22:59:22
we hevve nou 1x te weinig spelers voor meer de beuk er in voetbal.we gaan altijd uit van het voetbal de ene draait dat goed
vanmiddag was het niet best.de ts heeft dat ingecalculleerd en het heeft ons al 2 seizoenen veel gebracht.als je 34 wedstrijden
kracht voetbal speelt kom je er niet.

Daarnaast mag je niet verwachten dat we ze allemaal gaan winnen. Dan reken ik Ajax/psv/feyenoord/twente/vitesse nog niet eens mee.

DayDreamer

Citaat van: sunderland op april 12, 2015, 21:57:55
de wissels vielen niet goed uit .Na de tijd gelul.Op het moment [in de rust]vond ik beide wissels logisch .Jij vond de wissel van verl week ook slecht of niet ?Of heb je toen niet gereageerd hier?

Ergens kon ik de wissel wel begrijpen, die van Mac-Intosch voor Droste trouwens niet, daar had Perreira direct moeten komen, maar als de Ridder op 10 komt moet Streek anders spelen, en dan is die jongen onzichtbaar.

piene hassus

waarom moest die Mac-intosh met un sak eerpels oppe bealch foeballe? was su traag as dikke str...