Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Albert Rusnák

Gestart door Dokkumer, juli 25, 2014, 11:23:17

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: Dokkumer op december 25, 2014, 11:00:08
Dan was Bill Gates een armoedzaaier vergeleken bij mij. Had ik tevens de helft of 3/4 van mijn vermogen in Cambuur gestoken.

Krent
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Dokkumer

Citaat van: 666 op december 25, 2014, 11:55:20
Krent
:_schater
Ja jullie als forumspamapen krijgen dan ook een kleinigheidje

wiekie1969

Jonkje, jonkje, wat hes stou een grote fout maakt ;( ;( ;(

Sist nou in een elftal met allemaal egotrippertjes die puur voor zichzelf spelen.

Vervelend heh om de bal niet te krijgen terwijl je wel vrijstaat!!!!!

Yellow Army

Citaat van: wiekie1969 op januari 19, 2015, 17:10:24
Jonkje, jonkje, wat hes stou een grote fout maakt ;( ;( ;(

Sist nou in een elftal met allemaal egotrippertjes die puur voor zichzelf spelen.

Vervelend heh om de bal niet te krijgen terwijl je wel vrijstaat!!!!!

Daar denkt zijn portemonee anders over...
Area 58

De Gast

Geen Rusnak meer.. daar gaat ons seizoen..

Lore

Citaat van: De Gast op februari 05, 2015, 07:27:48
Geen Rusnak meer.. daar gaat ons seizoen..

Of je draait het om: wij hebben een half seizoen Rusnak gehad en wat hebben wij genoten!

Dit zijn niet spelers die wij normaal kunnen aantrekken...

carlo de leeuw

Citaat van: Lore op februari 05, 2015, 09:27:38
Of je draait het om: wij hebben een half seizoen Rusnak gehad en wat hebben wij genoten!

Dit zijn niet spelers die wij normaal kunnen aantrekken...
De grote kracht van Rusnak was de uitstraling van zelfvertrouwen die hij had en daar trokken andere spelers zich aan op.Dat ben je nu kwijt!

Cor

Citaat van: carlo de leeuw op februari 05, 2015, 18:11:29
De grote kracht van Rusnak was de uitstraling van zelfvertrouwen die hij had en daar trokken andere spelers zich aan op.Dat ben je nu kwijt!

Precies

Destroyer

Citaat van: De Gast op februari 05, 2015, 07:27:48
Geen Rusnak meer.. daar gaat ons seizoen..

Dat is wat vergezocht, maar we missen hem wel. Creativiteit! Maar laat Henk eerst maar eens normale middenvelders opstellen in plaats van Barto
** Poolwinner 18/19 - 21/22

De Gast

Citaat van: carlo de leeuw op februari 05, 2015, 18:11:29
De grote kracht van Rusnak was de uitstraling van zelfvertrouwen die hij had en daar trokken andere spelers zich aan op.Dat ben je nu kwijt!

Daar lijkt het wel op ja. Terwijl het middenveld cruciaal is..

AL

Jammer om te constateren dat we zonder Rusnak maar een normaal ploegje zijn.
Niemand in deze selectie die ook maar in de buurt komt van deze geweldenaar.

De Gast

Klopt en een adequate vervanger is Bytyqi op dit moment nog niet. Jammer..

hydoscc

Heel jammer inderdaad, ik had wel iets meer van bytyqi verwacht, hij zou toch zoveel beter zijn.

Len Cantello

Vergelijking van niks. Appie had de kans om te wennen en de hele voorbereiding mee te draaien. Bytyqi is een groter talent dan Appie, gun hem de tijd om het te bewijzen. Ipv zo te zeiken. Bah.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

scclwd

Ja hoor, Rusnak uitgefloten bij ieder balcontact door die fiene boeren uit dkv.