Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Albert Rusnák

Gestart door Dokkumer, juli 25, 2014, 11:23:17

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer


Sakas

Welkom kerel dat je mag uitgroeien tot een van de smaakmakers! |:)
Laat sien ast foor Cambuur bist!

gewoon een fan

Van deze speler verwacht ik heel veel, ik ben hier dan ook heel blij mee  :thumbsup

Dokkumer

Zijn staat van dienst is nog niet echt indrukwekkend, 5 competitie optredens, 1 FA cup duel en nog een wedstrijd... Maar ongetwijfeld zal dit aantal nog enorm toenemen...

Galdiano

Dit gaat de revelatie van het seizoen worden.
Hij is twee keer zo goed als Ritzmaier  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

gewoon een fan

Mijn gevoel over deze speler is ook maar gebaseerd op basis van één training, dit moet ik toegeven, maar wat ik op deze training zag daar was ik wel van onder de indruk  :thumbsup
Je moet altijd afwachten maar dat hij goed voetballen kan daar ben ik van overtuigd, nu is het aan de technische staf om alles uit deze speler te halen  :proost

de Schoot

Dat je zo blij kan worden van iets dat je niet kent.......
Welkom jongen, doe je best!!!
Gvd, mooi man.

Sakas

Citaat van: Galdiano op juli 25, 2014, 11:33:22
Dit gaat de revelatie van het seizoen worden.
Hij is twee keer zo goed als Ritzmaier  |:)

Ritzmaier 2.0?
Laat sien ast foor Cambuur bist!

HilversumOnTour

Citaat van: de Schoot op juli 25, 2014, 11:35:44
Dat je zo blij kan worden van iets dat je niet kent.......
Welkom jongen, doe je best!!!
Gvd, mooi man.

Ogbeche flashback!
#WelcomeAlbert

|:)

hobbes

Top, ik ben heel benieuwd. Hopelijk is het een blijvertje.

dizzhead

Citaat van: Dokkumer op juli 25, 2014, 11:28:03
Zijn staat van dienst is nog niet echt indrukwekkend, 5 competitie optredens, 1 FA cup duel en nog een wedstrijd... Maar ongetwijfeld zal dit aantal nog enorm toenemen...

Hij is pas net 20 geworden; dus op zich niet te zwaar aan die cijfers tillen.
Welkom Albert! Zou die met rugnummer 54 gaan spelen?  :y



zeewolde

Welkom!! |:)

Koop of huur?

hobbes

Albert Rusnák is terug in Leeuwarden, maar nog niet definitief speler van SC #Cambuur. Onderhandelingen met Manchester City lopen nog.

Misschien nog heel even wachten met juichen?


Dokkumer

Citaat van: hobbes op juli 25, 2014, 11:43:16
Albert Rusnák is terug in Leeuwarden, maar nog niet definitief speler van SC #Cambuur. Onderhandelingen met Manchester City lopen nog.

Misschien nog heel even wachten met juichen?
Pfff... Keizer heeft het al bevestigd. Twitter loopt achter :P (Of zijn jaloers op de primeur van Henk aan Huis) :P