Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: John Hiatt op maart 15, 2015, 10:25:07
Echt onzin! Maar ieder z'n mening.
Ik vond Bakker eerlijk gezegd verder ook niet sterk, hadden het erover dat we verwachtten dat Dijkstra voor hem zou worden ingezet

denistel

dat had ook gebeurd als Pereira niet geblesseerd raakte.tegen sun ploeg hest body nodig op middenveld.

wiekie1969

#767
Uitstekende penaltynemer maar dat is het ook.  Durft geen enkel risico te nemen. Alles gaat terug of breed. Jammer, want er zit veel meer in voor deze jongen. Investeer in jezelf, ga eens wat vaker in het krachthonk. Helemaal met Denistel eens.

SCC

Mixed feelings. Aan de bal weinig gezien, maar toch een van de beste middenvelders van de eredivisie (Gudelj) onschadelijk gemaakt.

legeips

Citaat van: SCC op maart 21, 2015, 22:55:42
Mixed feelings. Aan de bal weinig gezien, maar toch een van de beste middenvelders van de eredivisie (Gudelj) onschadelijk gemaakt.

Hoe kom stou daar nou bij.. Die beste man is niet 1x een duel aangegaan. Bakker kan leuk ballen, maar een duel aangaan, durft die jongen niet.

SCC

Kijk terug: soms kan je iemand onschadelijk maken door positioneel goed te staan en met goede loopacties/ looplijnen. Wellicht ben jij zo'n iemand die een speler pas goed vindt wanneer hij dmv slidings een vuil broekje heeft?
Alsof Pirlo en Xavi vaak de duels ingaan.

poelie-lwd

Citaat van: SCC op maart 22, 2015, 08:11:45
Kijk terug: soms kan je iemand onschadelijk maken door positioneel goed te staan en met goede loopacties/ looplijnen. Wellicht ben jij zo'n iemand die een speler pas goed vindt wanneer hij dmv slidings een vuil broekje heeft?
Alsof Pirlo en Xavi vaak de duels ingaan.

Die hebben het te druk met het brengen van aanvallende intenties....
Iedereen heeft recht op mijn mening.

wiekie1969

Koekje bij de koffie deze Bakker. Oh oh oh, wat een suurtsje. Maar wel 2 jaar bijgetekend :X :X :X

denistel

Citaat van: poelie-lwd op december 22, 2014, 09:46:49
Moeilijk he, Bakker complimenteren  :_schater

:0= TOPSPELER!!

staast er nog steeds achter?????

poelie-lwd

Jazeker. Speelde zondag echter als een draak en had in de rust eruit gemoeten. Daar hoef je mij niet op te wijzen hoor, dat had ik zelf ook geconstateerd. Sterker nog, ik had hem niet eens opgesteld. 2 controlerende middenvelders tegen GAE had i.m.o. niet gehoeven maar goed, we hebben gewonnen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

De Gast

Ow.. Hij is toch gewoon basisspeler sinds Rusnak hier niet meer speelt? Hoe had jij dan gespeeld?

Gasgeve

Lijkt vertrouwen te missen na 'akkefietje' in het Hertje met denistel.

denistel

akkefietje?? zoals ie zondag speelde dat probeerde ik em toen aan te geven maar hij zal het zelf wel
beter weten.

Gasgeve

Niet alles serieus nemen. Ik hoop niet voor Bakker dat zijn spel wordt beïnvloed door een mening van een supporter, want dan zal het nooit wat worden. Straks gaat hij de gast nog serieus nemen en wil hij de spits worden in het 442 systeem  :X

denistel

dat zou idd niet best zijn ,,ze kenne een voorbeeld nemen aan el makrini ,,ons publiek is lekker kritsich waar dat mag ook geen enkel probleem
zei ie in de lc. die ga ik echt missen komend seizoen en niet al1 om zijn spel.