Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

carlo de leeuw

Citaat van: Dokkumer op februari 23, 2015, 20:04:44
BIjker is een van "sien jongens" dus dat zal bijna wel. De rest was niet in het Hertje en Hiatt is degene die met Nienhuis in gesprek zou moeten 8P

Snap het gezeik niet zo, hier lopen we allemaal te jammeren wat niet goed is. Wordt het eens direct tegen een speler gezegd zeiken we DAAR weer over.
Is ook niet zo erg dat je je mening geeft tegenover zo'n speler, maar tja als je dat op dit forum gaat verkondigen kan je wel eens wat opmerkingen krijgen.
Denk je dat ik hier zeg dat ik tactische tips aan Henk de Jong heb gegegeven voor de wedstrijd thuis tegen heerenveen   8)

denistel

wat ken mij het schele gewoon open en eerlijk wese tegen elkaar of het nou een speler een supporter of een bestuurder is.
we maken allemaal fouten toch maar ja je kenne er wat met doen of niet.

en bakker is idd niet de enige. ik vind over algemeen dat spelers veel vrije tijd hebben en ze daar best wat
meer mee kunnen doen en het belangrijkste is om aan je zwakke punten te werken.

Dokkumer

Citaat van: carlo de leeuw op februari 23, 2015, 20:27:40
Is ook niet zo erg dat je je mening geeft tegenover zo'n speler, maar tja als je dat op dit forum gaat verkondigen kan je wel eens wat opmerkingen krijgen.
Denk je dat ik hier zeg dat ik tactische tips aan Henk de Jong heb gegegeven voor de wedstrijd thuis tegen heerenveen   8)
Op dit forum wordt toch wel gezeken, ongeacht wát je zegt. Bijna iedereen hier heeft zijn papiertje CBV en jarenlange ervaring als topspeler én speler.

carlo de leeuw

Citaat van: Dokkumer op februari 23, 2015, 20:38:29
Op dit forum wordt toch wel gezeken, ongeacht wát je zegt.Bijna iedereen hier heeft zijn papiertje CBV en jarenlange ervaring als topspeler én speler.
Anders heb je hier ook niks te zoeken :devil

Dokkumer

Citaat van: carlo de leeuw op februari 23, 2015, 20:43:49
Anders heb je hier ook niks te zoeken :devil
Prima, meerdere landstitels derde helft voldoende? En 2 kampioenschappen als trainer? :D

carlo de leeuw

Citaat van: Dokkumer op februari 23, 2015, 21:13:17
Prima, meerdere landstitels derde helft voldoende? En 2 kampioenschappen als trainer? :D
als het maar niet bij Be Quick Dokkum is  :zweep

Dokkumer

Citaat van: carlo de leeuw op februari 23, 2015, 21:17:49
als het maar niet bij Be Quick Dokkum is  :zweep
Waarom denkt iedereen dat? Op die kleuren na is er niks goeds aan te melden. Heb jaren met trots het groen/wit gedragen (vaak wel onder het trainingspak, maar dat is een bijzaak).

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: John Hiatt op februari 23, 2015, 19:46:30
Dan heb je alleen al een dagtaak aan Nienhuis.

Wie vind jij een goeie keeper?

Bizot bijvoorbeeld vond je ook niks (al kwam dat ook door zijn ajax-verleden en heb jij volgens mij íets meer met feyenoord :insane) Dat vond ik een topper.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

John Hiatt

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 23, 2015, 23:39:29
Wie vind jij een goeie keeper?

Bizot bijvoorbeeld vond je ook niks (al kwam dat ook door zijn ajax-verleden en heb jij volgens mij íets meer met feyenoord :insane) Dat vond ik een topper.

Op dit moment vind ik in Nederland alleen Cilissen en Vermeer redelijk. De rest is matig tot slecht.

drg

Citaat van: John Hiatt op februari 24, 2015, 08:34:35
Op dit moment vind ik in Nederland alleen Cilissen en Vermeer redelijk. De rest is matig tot slecht.


Die had ik net nodig vanochtend  :_schater

Marc S

Citaat van: drg op februari 24, 2015, 09:49:01

Die had ik net nodig vanochtend  :_schater

Vermeer keept gewoon goed in dienst van feyenoord hoor.

piene hassus

En Hahn teugen Cambuur

Dokkumer

Wederom een UITSTEKENDE strafschop meneer Bakker... Mag ook wel weer gezegd worden!

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op maart 15, 2015, 09:30:28
Wederom een UITSTEKENDE strafschop meneer Bakker... Mag ook wel weer gezegd worden!

Dank daarvoor!

Verder weer een waardeloze pot gespeeld.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

John Hiatt

Citaat van: Galdiano op maart 15, 2015, 10:00:10
Dank daarvoor!

Verder weer een waardeloze pot gespeeld.

Echt onzin! Maar ieder z'n mening.