Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

el haj

Citaat van: Eewal op december 21, 2014, 11:27:21
Bakker topper!! Die gast is nog maar 24??

En echt al een gigantische bak aan wedstrijden in de benen.

Casuals-lwd

heerlijke penalty, buiten dat weer heel nuttig!

whimpy

Geweldige pot Bakker. Goed dat je hebt bijgetekend.

poelie-lwd

Citaat van: denistel op december 21, 2014, 11:11:30
moet nog dwingender worden is mijn mening en zeker in de duels en koppen al helemaal.

kritisch mutte we blijven zwakke punten moet elke speler aan werken.inzet was verder
prima maar was bij hele team zo.

Moeilijk he, Bakker complimenteren  :_schater

:0= TOPSPELER!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Galdiano

Citaat van: poelie-lwd op december 22, 2014, 09:46:49
Moeilijk he, Bakker complimenteren  :_schater

:0= TOPSPELER!!

Helemaal eens!

Is misschien niet de allerbeste. Maar door zijn loopacties en inzicht laat hij anderen beter spelen, dan ben je inderdaad een topspeler!

En zo rustig blijven in de 90ste minuut, kolkend stadion, vervelende Zwolle spelers om je heen, en tegen je oud werkgever!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dit is mien club

Precies... hij verricht zoveel smerig werk. Daarmee kunnen andere aan voetballen toekomen.
Deze jongen moet altijd spelen.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

poelie-lwd

Die penalty is technisch zo fantastisch ingeschoten. Aanloop, een korte sleep om hem daarna snoeihard in het dak te rammen. Zijn niet veel spelers die dat onder die omstandigheden kunnen.

BAKKER  _O_ _O_
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Galdiano

Citaat van: poelie-lwd op december 22, 2014, 10:05:04
Die penalty is technisch zo fantastisch ingeschoten. Aanloop, een korte sleep om hem daarna snoeihard in het dak te rammen. Zijn niet veel spelers die dat onder die omstandigheden kunnen.

BAKKER  _O_ _O_

Bakker staat halverwege, vaak stil nagenoeg stil, ik had verwacht dat de scheids (omdat hij nieuw is) had afgefloten, omdat het geen vloeiende aanloop zou zijn. Laatst gebeurde dit namelijk in de Serie A.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Ik ben ook vaak kritisch over Bakker omdat ik denk dat hij meer kan en moet met zijn mogelijkheden. Zaterdag gewoon goed gespeeld en een klasse strafschop!

Lore

Hij is nog maar 24. Prima speler voor ons!

de Schoot

En laat met z'n snelle contractverlenging zien, dat hij graag voor ons wil spelen.
Zo hebben we ze 't liefst.  :thumbsup

Collingwood

Citaat van: de Schoot op december 22, 2014, 13:16:29
En laat met z'n snelle contractverlenging zien, dat hij graag voor ons wil spelen.
Zo hebben we ze 't liefst.  :thumbsup

Inderdaad, zo kan het dus ook! Als Bakker zijn transfervrije status had verzilverd had hij vast een mooie stap kunnen maken. Misschien zou Groningen hem wel oppikken. Dat hij heeft verlengd siert hem.
Kalmte alleen kan u redden.

moodygrunn

Citaat van: Galdiano op december 22, 2014, 10:25:00
Bakker staat halverwege, vaak stil nagenoeg stil, ik had verwacht dat de scheids (omdat hij nieuw is) had afgefloten, omdat het geen vloeiende aanloop zou zijn. Laatst gebeurde dit namelijk in de Serie A.

Volgens mij mag je wel vertragen in je aanloop, maar niet volledig tot stilstand komen. Balotelli neemt zn strafschoppen ook meestal zo (ook een specialist)
In Henk en Sandor we trust

drg

Je mag inderdaad niet helemaal stil staan, en naar mijn idee doet Bakker dat ook niet, hij blijft namelijk wel nog steeds vooruit gaan. Het is misschien een zwakke manier om penalties te nemen maar wel een effectieve. Dan moeten ze die in de eerste instantie maar niet veroorzaken  :devil

Cambuur058

Citaat van: drg op december 22, 2014, 17:10:22
Je mag inderdaad niet helemaal stil staan, en naar mijn idee doet Bakker dat ook niet, hij blijft namelijk wel nog steeds vooruit gaan. Het is misschien een zwakke manier om penalties te nemen maar wel een effectieve. Dan moeten ze die in de eerste instantie maar niet veroorzaken  :devil
Zwak? Vereist zeer veel vertrouwen en techniek