De tweede uitwedstrijd komt eraan! Vol vak in Zwolle?
PEC ZWOLLE - SC CAMBUUR OP zaterdag 24 AUGUSTUS OM 20:45 UUR
Deze wedstrijd is een verplichte buscombi
Er is ruimte voor maximaal 500 personen
Kosten leden KvC € 30.- (alleen op vertoon van de KvC ledenpas)
Niet leden betalen € 32,50
Inschrijven kan alleen op vertoon van de uitkaart via supportershome T' Hertje
Datum en tijdstip zullen spoedig bekend worden gemaakt.
Heb je een uitkaart aangevraagd, maar nog niet ontvangen, neem dan je legitimatie mee!
Inschrijven kan tot uiterlijk donderdag 22 augustus 15 uur, of zolang de voorraad strekt.
Bussen vertrekken vanaf het Cambuurplein op de wedstrijddag om 18:30 uur.
aanwezig
Zou ik op de bonefooi naar zwolle kunnen en een
kaartje bij de kassa kunnen kopen?
Zoek het lekker uit met die buscombi!
Hoppa!! Maar weer als crimineel de bus mee in!! Love de veevoer |:)
Buscombi.... Maar snel even op kaartjesjacht in Olle.
Citaat van: Len Cantello op augustus 10, 2013, 20:35:01
Buscombi.... Maar snel even op kaartjesjacht in Olle.
Het begint zo langzamerhand een sport te worden ;)
Citaat van: Galdiano op augustus 10, 2013, 20:50:36
Het begint zo langzamerhand een sport te worden ;)
Dat was het al een tijdje, ouwe.
:koffie ;)
Als de financiën het toestaan, ben ik erbij!
Aanwezig
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
Citaat van: Cambuur123 op augustus 10, 2013, 21:34:01
Als de financiën het toestaan, ben ik erbij!
Ast erheen wilst wil ik wel sponsoren .....
Citaat van: mario op augustus 10, 2013, 22:38:08
Ast erheen wilst wil ik wel sponsoren .....
Ik denk dat ik het zelf wel red, toch bedankt!!! _O_
Helaas niet aanwezig ;(
Ivm Mysterland
Ook aanwezig! Ik denk dat het uitvak wel vol raakt.
Hangt even van mijn financiële positie af ;)
Zal gelijk de eerste voorspelling maar doen
2-0 (0-0)
Citaat van: Viper op augustus 14, 2013, 14:50:13
Ook aanwezig! Ik denk dat het uitvak wel vol raakt.
mag ik hopen ja
mutte we wel winnen zaterdag,,,,
200/250 man max! Meer verwacht ik niet!
Citaat van: denistel op augustus 14, 2013, 19:21:22
mutte we wel winnen zaterdag,,,,
Dat weet je van te voren niet he... vol uitvak andrs sta je wel voor gek
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 14, 2013, 20:07:19
vol uitvak
Gezien de magere opkomst in Kerkrade zal het bij 2 a 3 bussen blijven.
Citaat van: Len Cantello op augustus 14, 2013, 20:18:21
Gezien de magere opkomst in Kerkrade zal het bij 2 a 3 bussen blijven.
dit is op een zaterdag en veel dichterbij
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 14, 2013, 20:07:19
Dat weet je van te voren niet he... vol uitvak andrs sta je wel voor gek
als we zaterdag winnen gaan er toch meer mee naar zwolle dan als we verliezen of gelijk spelen
ik ga niet in ieder geval.
Om 19:00, 20 op papier..
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 15, 2013, 19:11:29
Om 19:00, 20 op papier..
Tsja, ik moet het nog maar eens zien!
Groningen, Dkv, Feyenoord en Ajax zullen wel de enige vier clubs zijn met een (enigsinds) vol uitvak!
Citaat van: Galdiano op augustus 15, 2013, 19:39:55
Tsja, ik moet het nog maar eens zien!
Groningen, Dkv, Feyenoord en Ajax zullen wel de enige vier clubs zijn met een (enigsinds) vol uitvak!
Moet dat ook nog maar zien... zijn vier clubs met grooot uitvak toch?
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 15, 2013, 19:45:46
Moet dat ook nog maar zien... zijn vier clubs met grooot uitvak toch?
Dkv en groningen gewoon vol! Veel supporters willen ook wel eens een kijkje in de kuip en arena nemen.
Citaat van: Len Cantello op augustus 14, 2013, 20:18:21
Gezien de magere opkomst in Kerkrade zal het bij 2 a 3 bussen blijven.
Zou die magere opkomst nergens ander mee te maken kunnen hebben? Vrijdagavondwedstrijd op 330 km?
Citaat van: Galdiano op augustus 15, 2013, 19:46:48
Veel supporters willen ook wel eens een kijkje in de kuip en arena nemen.
Een kijkje nemen? Wij zijn toch zeker geen dagjesmensen?
Citaat van: Len Cantello op augustus 15, 2013, 20:22:47
Een kijkje nemen? Wij zijn toch zeker geen dagjesmensen?
De vaste kern gaat altijd! Echter zijn er altijd supporters/gloryhunters die dit soort wedstrijden bezoeken!
Citaat van: Galdiano op augustus 15, 2013, 20:34:09
De vaste kern gaat altijd! Echter zijn er altijd supporters/gloryhunters die dit soort wedstrijden bezoeken!
Tja met zoveel anti combi mensen krijgen we nooit es een uitvak vol natrlk;)
Iemand haalde rond half 8 kaartje 26. Het loopt aardig storm, dus. :insane
Citaat van: Galdiano op augustus 15, 2013, 20:34:09
De vaste kern gaat altijd! Echter zijn er altijd supporters/gloryhunters die dit soort wedstrijden bezoeken!
Vaste kern lijkt wel klein te worden die ook echt aanspraak maken op eerste keus bij druk bezochte uitwedstrijden.
die wedstrijd is volgende week zaterdag waarom hebben ze nu al kaartverkoop dan,,,,,,kon toch beter volgende week op een avond.
mij maakt het niks uit die bus combi wut em niet.
hopelijk binnen psv ajax f.noord twente Vitesse utrecht az wel met de auto te doen.
Met de keus om de uitkaart in te voeren gaan veel niet meer inderdaad!
Moet zelf ook toegeven dat het mij ook niet trekt om naar clubjes ala Rkc of Heracles met bus of autocombi te gaan, en de achterlijke uitkaart er nog steeds is.
auto combi geen probleem voor mij.
Met een auto-combi ben ik erbij. Bus-combi l8l niet.
Citaat van: Galdiano op augustus 15, 2013, 22:12:46
Met de keus om de uitkaart in te voeren gaan veel niet meer inderdaad!
Moet zelf ook toegeven dat het mij ook niet trekt om naar clubjes ala Rkc of Heracles met bus of autocombi te gaan, en de achterlijke uitkaart er nog steeds is.
Hoor anders (heel) veel die vanwege Ere nu wel één halen.
Citaat van: Treb op augustus 15, 2013, 22:21:46
Met een auto-combi ben ik erbij. Bus-combi l8l niet.
Same here. Als ik niks anders heb wil ik zoveel mogelijk auto-combi's meepakken.
Ik ben vorig jaar naar veel uitwedstrijden geweest maar nog nooit met de bus, ik wil opzich wel maar ik vraag me af: Hoe is de sfeer in zo'n bus?
Hoop dat je de goeie bus treft. Heb een keer na een verliespartij in Den Haag het Feyenoord-clublied moeten aanhoren... Dan is de lol er snel af :_spank
Eerste bus nog niet vol... hoop dat we de bus nog volkrijgen :proost
Maandag is pas de officiële verkoop, hè!
Citaat van: Viper op augustus 17, 2013, 09:17:09
Maandag is pas de officiële verkoop, hè!
I know... heb dr nie zove vertrouwen in. Ik gok op 150 man
Play Offs de laatste jaren honderden supporters mee, zelfs meer dan 1000 bij Emmen om de spelers de eredivisie in te juichen, ben je eindelijk in de eredivisie gaat er niet een kop mee 8P
Misschien weer eens een vol uitvak wanneer we Europees voetbal kunnen halen. :O
Zwolle moet wel vol kunnen toch? Misschien toch maar eens die uitkaart aanvragen :r
Citaat van: Galdiano op augustus 15, 2013, 22:12:46
Met de keus om de uitkaart in te voeren gaan veel niet meer inderdaad!
Moet zelf ook toegeven dat het mij ook niet trekt om naar clubjes ala Rkc of Heracles met bus of autocombi te gaan, en de achterlijke uitkaart er nog steeds is.
Dat zijn juist de wedstrijden waar we echt massaal naar toe moeten. Liever een vol uitvak tegen die clubs dan het schoolreisje gedoe naar ajax, feyenoord en psv!
Citaat van: AL op augustus 17, 2013, 10:46:18
Dat zijn juist de wedstrijden waar we echt massaal naar toe moeten. Liever een vol uitvak tegen die clubs dan het schoolreisje gedoe naar ajax, feyenoord en psv!
Inschrijven kan alleen op vertoon van de uitkaart aanstaande donderdag (15 augustus) van 18:30 tot 20:30 uur in supportershome T' Hertje.
Vanaf aanstaande maandag (19 augustus) kunt u terecht bij de administratie in het Cambuur Stadion.Heb je een uitkaart aangevraagd, maar nog niet ontvangen, neem dan je legitimatie mee!
Inschrijven kan tot uiterlijk donderdag 22 augustus 15 uur, of zolang de voorraad strekt.
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 17, 2013, 09:20:51
I know... heb dr nie zove vertrouwen in. Ik gok op 150 man
hangt toch oek van vanavond af
Gewoon kaartje kopen en gaan... de boys steunen! Waar we ook spelen... |:)
Vol uitvak??;)
PEC Olle stelt helemaal niets voor. Ze winnen van Feyenoord, Heracles en NEK: die hebben samen 0 uit 7!!!!!
Heracles en NEK strijden samen om plaats 18 en Feyenoord is na morgen ook een serieuze degradatiekandidaat
Drie punten ophalen daar _O_ _O_ _O_
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 18, 2013, 00:28:09
PEC Olle stelt helemaal niets voor. Ze winnen van Feyenoord, Heracles en NEK: die hebben samen 0 uit 7!!!!!
Heracles en NEK strijden samen om plaats 18 en Feyenoord is na morgen ook een serieuze degradatiekandidaat
Drie punten ophalen daar _O_ _O_ _O_
En ze hebben een gezamenlijk doelgemiddelde van
6-26 8P 8P 8P
Waaahahaha GEWELDIG!! :_schater
Opdracht voor Martijn vd Laan... Verfrommel dat blikje Fernandez :devil
Hoeven we niet te verliezen , beetje inzakken en op de counter! Minimaal een punt pakken daar! |:)
Zo, volgende week naar Olle. Laatste keer dat ik daar was, was het onrustig op de tribunes :zweep
Citaat van: wiekie1969 op augustus 18, 2013, 13:42:36
Hoeven we niet te verliezen , beetje inzakken en op de counter! Minimaal een punt pakken daar! |:)
Niks daarvan! Gewoon ons eigen spelletje spelen. Voetballend zijn we echt niet minderwaardig aan olle.
Citaat van: Yellow Army op augustus 18, 2013, 15:41:33
Niks daarvan! Gewoon ons eigen spelletje spelen. Voetballend zijn we echt niet minderwaardig aan olle.
Verrek, dat zei ik net in het Groningen topic ook al... :devil
Iemand enig idee hoe je aan een kaartje komt?
Heb je een uitkaart? Morgen even bellen met de administratie... Wordt waarschijnlijk een ritje Leeuwarden maken.
Citaat van: Dokkumer op augustus 18, 2013, 18:34:51
Heb je een uitkaart? Morgen even bellen met de administratie... Wordt waarschijnlijk een ritje Leeuwarden maken.
nee..op de illegale manier natuurlijk!
Citaat van: peter op augustus 18, 2013, 18:57:28
nee..op de illegale manier natuurlijk!
Illegaal als in over de hekken klimmen?
Haha..ja zoiets.
bedoel meer, kan ik een kaartje bestellen via zwollesite of zoiets?
Citaat van: peter op augustus 18, 2013, 19:55:25
Haha..ja zoiets.
bedoel meer, kan ik een kaartje bestellen via zwollesite of zoiets?
Je kan ook naar deczwolle site en kijken hoe kaartverkoop voor deze wedstrijd is...
Kom op... beetje initiatief :X
Citaat van: peter op augustus 18, 2013, 19:55:25
Haha..ja zoiets.
bedoel meer, kan ik een kaartje bestellen via zwollesite of zoiets?
Zul je wel een CC van Zwolle moeten hebben oid.
Ja dat is wel zeker. Net even nagekeken...
Groningen opgerold die stonden bovenaan. Olle staat nu bovenaan, moeten we het daar ook maar weer even doen!
Citaat van: Jules058 op augustus 18, 2013, 21:23:27
Groningen opgerold die stonden bovenaan. Olle staat nu bovenaan, moeten we het daar ook maar weer even doen!
En een week later in gloeilamp stad
Dat zou wat wezen als wij het zelfde daarzo zouden flikken als wat olle vorig jaar deed!
Citaat van: Jules058 op augustus 18, 2013, 21:38:32
Dat zou wat wezen als wij het zelfde daarzo zouden flikken als wat olle vorig jaar deed!
Bij hun kan t alleen maar fout gaan, en op deze manier de geschiedenis schrijven hebben we ook al eens eerder gedaan..
Wereld kampioen Ajax in hun eerste wedstrijd na het behalen van de wereld beker tegen SC Cambuur in de beker.. uitslag 2-0
Citaat van: peter op augustus 18, 2013, 17:28:23
Iemand enig idee hoe je aan een kaartje komt?
morgen vanaf half 11 kest er 1 kopen bij de administratie voor de buscombi
Ze mutte die lui maar even weer met beide benen op e grond zette,
want se beginne an Benson te sien al aardig naast de skunen te lopen.
DAAR BINNE PUNTEN TE HALEN at se ut SLIM aanpakke.
Citaat van: Yellow Army op augustus 18, 2013, 20:12:22
Zul je wel een CC van Zwolle moeten hebben oid.
2 kaarten per CC van Zwolle, mocht je iemand daar in de buurt kennen
Deze zag ik net op marktplaats.
http://www.marktplaats.nl/a/tickets-en-kaartjes/sport-voetbal/m709164896-pec-zwolle-cambuur.html?c=178bad54c6700be11ff2d898a4d529b1&previousPage=lr
heb vandaag mijn kaarten gekocht er is al 1 bus vol
Woensdag ook maar even halen met 3 anderen! Dat uitvakkie moet vol!!!
Net ook twee kaarten gehaald en op dit moment anderhalve bus verkocht... Hoop toch dat iedereen massaal mee gaat die kant op om de punten op te halen. Wij zijn cambuur, cambuur leeuwarden!!
Kevin Brands maar in de spits dacht ik als Hemmen niet meedoet want met Barto erbij speel je met 10 man!
Citaat van: wiekie1969 op augustus 19, 2013, 17:29:19
Kevin Brands maar in de spits dacht ik als Hemmen niet meedoet want met Barto erbij speel je met 10 man!
Erger, met 8 man. Dan is er totaal geen aansluiting met de aanval waardoor het middenveld naar achter moet en te veel moet verdedigen. Juist het aanvallend ingestelde middenveld was afgelopen zaterdag onze kracht....
Citaat van: sccleeuwarden op augustus 19, 2013, 17:11:01
Net ook twee kaarten gehaald en op dit moment anderhalve bus verkocht... Hoop toch dat iedereen massaal mee gaat die kant op om de punten op te halen. Wij zijn cambuur, cambuur leeuwarden!!
Verwacht max drieenhalf, vier bussen!
Schandalig, maar het is niet anders!
Citaat van: mario op augustus 19, 2013, 18:37:43
Erger, met 8 man. Dan is er totaal geen aansluiting met de aanval waardoor het middenveld naar achter moet en te veel moet verdedigen. Juist het aanvallend ingestelde middenveld was afgelopen zaterdag onze kracht....
En je tegenstander met 12 man omdat hij de aanval van ons ontregelt ;)
Citaat van: Galdiano op augustus 19, 2013, 19:28:24
Verwacht max drieenhalf, vier bussen!
Schandalig, maar het is niet anders!
Zal iedereen zijn geld sparen voor psv uit?.. we halen de drie bussen niet...
Citaat van: Galdiano op augustus 19, 2013, 19:28:24
Verwacht max drieenhalf, vier bussen!
Schandalig, maar het is niet anders!
Ik zit lekker tussen de Ollenaren, ga geen 460 km rijden voor een club "DKV" 8P 8P 8P
Citaat van: marrumer op augustus 19, 2013, 14:34:51
heb vandaag mijn kaarten gekocht er is al 1 bus vol
Al of pas?
We moeten ons doodschamen als dit uitvak niet vol komt. Gas geven allemaal. Uitkaart is geen issue meer, dit is Ere-divisie!!
Citaat van: 0517 op augustus 20, 2013, 10:49:06
Uitkaart is geen issue meer, dit is Ere-divisie!!
Dat is het wel, net als dat het was met het behalen van het kampioenschap. Dit kost zo ongelooflijk veel mensen. Dit terwijl we het alweer hebben over een buscombi, de meest beperkte manier van reizen.
Hoe raar het ook is; wij hebben de meeste beperkte manier van uit wedstrijden bezoeken dit seizoen.
Ongelovelijk maar waar.
We moeten gewoon gaan, dat uitvak moet vol.
Citaat van: Ronnie tng op augustus 20, 2013, 11:22:14
Dat is het wel, net als dat het was met het behalen van het kampioenschap. Dit kost zo ongelooflijk veel mensen. Dit terwijl we het alweer hebben over een buscombi, de meest beperkte manier van reizen.
Inderdaad... ;(
De scheidsrechter van komende zaterdag is Björn Kuipers. Aardige scheidsrechter volgens mij ;)
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 19, 2013, 22:55:19
Ik zit lekker tussen de Ollenaren, ga geen 460 km rijden voor een club "DKV" 8P 8P 8P
Ik zit ook mooi in het thuisvak, ook ik zou veel om moeten reizen. Geen zin in.
Citaat van: papier op augustus 20, 2013, 13:49:51
Ik zit ook mooi in het thuisvak, ook ik zou veel om moeten reizen. Geen zin in.
mooi, zwaaien we bij elk doelpunt even naar elkaar |:) :y |:) :y |:)
(kaartjes net besteld, waar zit het uitvak bij Olle eigenlijk??)
Op zuid als je het met ons stadion vergelijkt, dus tegenover de fanatieke aanhang.
Citaat van: TM op augustus 20, 2013, 15:17:21
Op zuid als je het met ons stadion vergelijkt, dus tegenover de fanatieke aanhang.
dus vak 23?
Volgens Henk Albers is de opstelling tegen PEC waarschijnlijk hetzelfde als die tegen FC Grunn, met uitzondering van Barto die in plaats van Hemmen speelt.
Dus geen Cristovao of Brands, zo lijkt het. Achja, Barto is onlangs wel vaker in vorm geweest tegen teams die in blauw-wit gestreepte tenues speelden. :devil
Gaan we weer kansloos onderuit! :O
Citaat van: Collingwood op augustus 20, 2013, 16:47:10
Dus geen Cristovao of Brands, zo lijkt het. Achja, Barto is onlangs wel vaker in vorm geweest tegen teams die in blauw-wit gestreepte tenues speelden. :devil
Moeten we weer op de laatste 5 minuten wachten voor de winnende... 8P 8P 8P
(dit lijkt me nou een typisch geval van een levend verleden :y :y)
Citaat van: Bernardo op augustus 20, 2013, 16:48:01
Gaan we weer kansloos onderuit! :O
Zoals mijn opa zou zeggen: 'Niet janken voor je geslagen wordt!'
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 20, 2013, 16:50:57
(dit lijkt me nou een typisch geval van een levend verleden :y :y)
:thumbsup
Ik jank niet, maar met Barto in de spits redden we het gewoon niet.
Citaat van: Bernardo op augustus 20, 2013, 16:54:04
Ik jank niet, maar met Barto in de spits redden we het gewoon niet.
Ik vind Barto ook te licht. Hopelijk kan hij iedereen zaterdag verrassen.
3-5 zaterdag.. 2 keer Barto...
Nee ik zal niet flauw doen om te zeggen dat het met Hemmen 3-8 zou worden :devil
Aanwezig in het uitvak, bus 1, zit de 2e bus al bijna vol? :scc
Hopen dat Erik Bakker tegen zijn oude club kan score!
ook raar dat er altijd een uitkaart nodig is ......
http://adodenhaag.nl/tickets/kaartverkoop/kaartverkoop-thuisduel ..........
Citaat van: SCC-J op augustus 20, 2013, 18:24:13
ook raar dat er altijd een uitkaart nodig is ......
http://adodenhaag.nl/tickets/kaartverkoop/kaartverkoop-thuisduel ..........
Te bizar voor woorden... :zucht
Citaat van: SCC-J op augustus 20, 2013, 18:24:13
ook raar dat er altijd een uitkaart nodig is ......
http://adodenhaag.nl/tickets/kaartverkoop/kaartverkoop-thuisduel ..........
Begrijp ik goed dat we daar nu zonder clubcard (of uitkaart) kaartjes kunnen kopen?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 20, 2013, 19:01:54
Begrijp ik goed dat we daar nu zonder clubcard (of uitkaart) kaartjes kunnen kopen?
Jep, gewoon vrije verkoop
Citaat van: Yellow Army op augustus 20, 2013, 19:29:50
Jep, gewoon vrije verkoop
Maar pas op voor de slapende honden, Excelsior uit was tot Emmen uit ook vrije verkoop (heb ik voor de zekerheid toen direct maar gekocht |:) |:) )
Citaat van: papier op augustus 19, 2013, 10:23:42
2 kaarten per CC van Zwolle, mocht je iemand daar in de buurt kennen
Zonder CC van Olle kom je er ook in als je een ID hebt waaruit blijkt dat je uit de regio komt. Dus mocht je iemand kennen in Overijssel, dan kan die een kaartje voor je halen. Ik kom zelf uit Hengelo-o-o en we gaan zo elke keer naar Olle - Cambuur. Alleen bij de laatste keer kreeg ik wat opmerkingen over de geboorteplaats Leeuwarden en kreeg ik (bij vergissing?) 2 kaartjes in verschillende vakken
Citaat van: Remco1352 op augustus 20, 2013, 17:24:57
Aanwezig in het uitvak, bus 1, zit de 2e bus al bijna vol? :scc
geen idee. Iemand?
Sinds 2005 niet meer gewonnen was het toen ook niet september
Nee want zaterdag is het nog augustus :devil
Laatste winst was op 11 maart 2005.
Huiskamervragen: Uitslag en doelpuntenmakers ;)
Citaat van: Dokkumer op augustus 20, 2013, 20:31:44
Nee want zaterdag is het nog augustus :devil
Laatste winst was op 11 maart 2005.
Huiskamervragen: Uitslag en doelpuntenmakers ;)
0-3
Doelpuntenmakers?
Pffff.... Peter vd Vlag in ieder geval niet
Citaat van: Dokkumer op augustus 20, 2013, 20:34:48
Doelpuntenmakers?
Houwing, Zimmerman en ....? Pique?
Citaat van: Bernardo op augustus 20, 2013, 21:08:04
Houwing, Zimmerman en ....? Pique?
Eerste en tweede omdraaien en dan heb je de volgorde ook nog helemaal goed :y
Wat lees ik nou, barto waarschijnlijk basis? Als er iemand is die heeft bewezen niet in de basis te moeten is hij het wel. Zijn de alternatieven zo slecht dan? Zucht...
Citaat van: Collingwood op augustus 20, 2013, 16:47:10
Volgens Henk Albers is de opstelling tegen PEC waarschijnlijk hetzelfde als die tegen FC Grunn, met uitzondering van Barto die in plaats van Hemmen speelt.
Dus geen Cristovao of Brands, zo lijkt het. Achja, Barto is onlangs wel vaker in vorm geweest tegen teams die in blauw-wit gestreepte tenues speelden. :devil
ze binne hardleers verdomme .Wat wille ze nou eigenlijk.Nou ja na 3 slechte optredens ken misschien oek es een goeie komme
Weet iemand de ware reden waarom onze TS zo halstarrig vasthoudt aan Barto? Zijn de alternatieven Cristovao en/of Brands dan zoveel slechter of speelt er iets anders?
Hemmen niet fit?
Kan bijna geen andere reden bedenken..
hemmen werd geblesseerd he
Ving ik nou iets op dat Denistel aan het voetvolleyen was met spelers?
Kan dit donderdag ook niet even, en dan "per ongeluk" Barto even een rot schop geven? :devil
Nou ik heb Cristovao zien spelen tegen jong Groningen vorige week maandag, dan toch maar Barto.
Ben bang dat Barto ons dure punten gaat kosten, net als tegen Roda... Lijkt wel "ren je rot" met die gast..
Citaat van: scc-aaron op augustus 20, 2013, 22:41:47
Nou ik heb Cristovao zien spelen tegen jong Groningen vorige week maandag, dan toch maar Barto.
Technisch even beperkt als Barto. Wel groot en sterk en veel meer duelkracht dan Barto. Voor de rest vrij onbeheerst en wild al vond ik dat tegen jong groningen nog wel meevallen. Misschien dat het nog wat wordt, maar op moment nog maar ff niet.
Doe mij dan maar Brands in de spits.
hij scoort op de training 4 x zo veel als barto
Citaat van: PeterTa op augustus 20, 2013, 22:16:45
Weet iemand de ware reden waarom onze TS zo halstarrig vasthoudt aan Barto? Zijn de alternatieven Cristovao en/of Brands dan zoveel slechter of speelt er iets anders?
omdat hemmen 1e spits is en barto 2e spits op papier.
Citaat van: Galdiano op augustus 20, 2013, 22:40:37
Ving ik nou iets op dat Denistel aan het voetvolleyen was met spelers?
Kan dit donderdag ook niet even, en dan "per ongeluk" Barto even een rot schop geven? :devil
morgen trainen ze oek wel l8l
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 20, 2013, 19:01:54
Begrijp ik goed dat we daar nu zonder clubcard (of uitkaart) kaartjes kunnen kopen?
zal wel niet voor het uitvak zijn he.
Citaat van: denistel op augustus 20, 2013, 23:23:22
omdat hemmen 1e spits is en barto 2e spits op papier.
We spelen op (kunst)gras! :devil
Ik su segge, al die mensen die ut so goed wete mutte self mar even in e spits staan gaan teugen olle, maar ik bin bang dat ze na un paar minuten al uutteld binne :_schater
Citaat van: vialli op augustus 20, 2013, 23:43:24
Ik su segge, al die mensen die ut so goed wete mutte self mar even in e spits staan gaan teugen olle, maar ik bin bang dat ze na un paar minuten al uutteld binne :_schater
Ja zo'n warming-up is vermoeiend hoor
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 20, 2013, 16:16:42
dus vak 23?
Ik zit aan de lange zijde geloof ik aan de kant van het uitvak.
Citaat van: Collingwood op augustus 20, 2013, 16:47:10
Volgens Henk Albers is de opstelling tegen PEC waarschijnlijk hetzelfde als die tegen FC Grunn, met uitzondering van Barto die in plaats van Hemmen speelt.
Dus geen Cristovao of Brands, zo lijkt het. Achja, Barto is onlangs wel vaker in vorm geweest tegen teams die in blauw-wit gestreepte tenues speelden. :devil
Cristovao oogde tegen Jong FC Groningen mij ook niet echt snel
Citaat van: PeterTa op augustus 20, 2013, 22:16:45
Weet iemand de ware reden waarom onze TS zo halstarrig vasthoudt aan Barto? Zijn de alternatieven Cristovao en/of Brands dan zoveel slechter of speelt er iets anders?
Studiegenoot van me is Willem II supporter en die vind Brands helemaal niks, heb hem zelf nog nooit aan het werk gezien. Maar ik vind Barto prima in de spits, ren je rot is misschien wel zo maar aan de andere kant mis ik dat weer bij anderen. Barto heeft een drive, fantastisch, 10 goals tegen Zwolle. Komt goed..
Citaat van: papier op augustus 20, 2013, 23:59:46
Studiegenoot van me is Willem II supporter en die vind Brands helemaal niks, heb hem zelf nog nooit aan het werk gezien. Maar ik vind Barto prima in de spits, ren je rot is misschien wel zo maar aan de andere kant mis ik dat weer bij anderen. Barto heeft een drive, fantastisch, 10 goals tegen Zwolle. Komt goed..
Ik sprak leden van de TS van een club uit het Oosten van het land en één van hen begon ongevraagd Hemmen en Barto te vergelijken en was veel positiever over Barto. Hij kende Hemmen van zijn tijd bij AGOVV en was matig positief over hem en zei dat er veel meer voetbal in Barto zat.
Maar ja het was wel iemand van de concurrent :y :y
Citaat van: papier op augustus 20, 2013, 23:59:46
Studiegenoot van me is Willem II supporter en die vind Brands helemaal niks, heb hem zelf nog nooit aan het werk gezien. Maar ik vind Barto prima in de spits, ren je rot is misschien wel zo maar aan de andere kant mis ik dat weer bij anderen. Barto heeft een drive, fantastisch, 10 goals tegen Zwolle. Komt goed..
Ja en 9 van de 10 aanvallen lopen stuk bij Barto door zijn belabberde balcontrole en matige duelkracht. Maar verder een beste jongen hoor... :0= VOOR DE BANK!!!
Ut komt goed tegen Olle want die WINNE NOOIT 4 x achterelkaar :zucht
In Alkmaar vonden ze Pelle helemaal niks, maar daar denken ze in 010 wel anders over... Zo ken ik er nog wel een paar.
Citaat van: papier op augustus 20, 2013, 23:56:17
Ik zit aan de lange zijde geloof ik aan de kant van het uitvak.
Ja, wij ook volgens mij, moeten we oppassen met dat uitvak, we krijgen zo stoeptegels op e hasses....
:y :y :y 8P 8P 8P
Citaat van: vialli op augustus 21, 2013, 00:11:14
Ut komt goed tegen Olle want die WINNE NOOIT 4 x achterelkaar :zucht
Eigenlijk het zelfde scenario als tegen Groningen. Zij hebben alles gewonnen en komen dan tegen het " nietige" Cambuur. Ik hoop dat zij al met hun hoofd bij de volgende wedstrijd zitten!
De week erna tegen PSV weer hetzelfde scenario!
Citaat van: vialli op augustus 21, 2013, 00:11:14
Ut komt goed tegen Olle want die WINNE NOOIT 4 x achterelkaar :zucht
Nee, want wij hebben Barto. :devil
Begint toch wel te kriebelen. Toch maar op de struun voor een kaartje.
2 bussen vol nu
Citaat van: Bernardo op augustus 21, 2013, 09:49:09
2 bussen vol nu
In de jl zelfs meer supporters mee.. ook toen buscombi... ieder geval met play offs... dit is toch mooier dan play offs...
in en in triest dat er nog maar 2 bussen gevuld zijn.
Hopelijk nog vrijdag veel mensen last-minute..... :_spank
Citaat van: SaVaGe op augustus 21, 2013, 10:12:54
in en in triest dat er nog maar 2 bussen gevuld zijn.
Hopelijk nog vrijdag veel mensen last-minute..... :_spank
Opgeven kan tot donderdag 15u toch?
Citaat van: SCCBerlikum op augustus 21, 2013, 10:18:24
Opgeven kan tot donderdag 15u toch?
Ja, je hebt gelijk..
Je doet je voor als VOLKSCLUB, en krijgt amper 2 bussen tot nu toe vol, Zwolle is al jaren een buscombi, dus er zijn weinig excusses.. jammer jammer..
13-jaar lang wachten op Eredivisie voetbal, ben je er eindelijk gaat er geen reet naar uitwedstrijden.
Heel vreemd zo weinig supporters naar Zwolle, zul je zien tegen psv paar honderd man mee terwijl je daar zo goed als kansloos bent.
Citaat van: Andre-Lwd op augustus 21, 2013, 10:43:41
Heel vreemd zo weinig supporters naar Zwolle, zul je zien tegen psv paar honderd man mee terwijl je daar zo goed als kansloos bent.
Uitwedstrijden waar de punten gepakt kunnen/moeten worden zijn die tegen ADO / NEC / NAC / ZWOLLE / GAE / FCU etc. dan hebben ze de steun
extra nodig!
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 21, 2013, 10:47:21
Uitwedstrijden waar de punten gepakt kunnen/moeten worden zijn die tegen ADO / NEC / NAC / ZWOLLE / GAE / FCU etc. dan hebben ze de steun extra nodig!
mensen gaan alleen als er wat te halen valt.. in de EREDIVISIE KUN JE GEEN PERIODE KAMPIOEN WORDEN HOOR ;)!
Citaat van: SaVaGe op augustus 21, 2013, 10:51:43
mensen gaan alleen als er wat te halen valt.. in de EREDIVISIE KUN JE GEEN PERIODE KAMPIOEN WORDEN HOOR ;)!
En naar welke uitwedstrijden (en thuis) ben jij vorig seizoen geweest?
Citaat van: Andre-Lwd op augustus 21, 2013, 10:43:41
Heel vreemd zo weinig supporters naar Zwolle, zul je zien tegen psv paar honderd man mee terwijl je daar zo goed als kansloos bent.
Betonbak nodigd niet echt uit! verwacht wel veel bij de eagles uit.
Citaat van: SaVaGe op augustus 21, 2013, 10:51:43
mensen gaan alleen als er wat te halen valt.. in de EREDIVISIE KUN JE GEEN PERIODE KAMPIOEN WORDEN HOOR ;)!
Ik wil toch wel heel graag de 3 punten halen zaterdag! :0= w:)
Ik ga zelf met een paar richting Eindhoven die keuze hebben wij gemaakt omdat we daar nog eens naar toe wouden en het wel PSV is waar je tegen speelt en wij niet elke uit wedstrijd kunnen betalen
Maar hoe kan het dat ik vroeger met een man of 400 in de play offs richting Zwolle ging in de Jupiler L.
En naar zoveel jaren weg geweest in de Eredivisie we nog maar net met de 3e bus begonnen met de verkoop.
- Combi ?
- Prijs ?
- Stadion verbod ?
- Uitkaart ?
Citaat van: thankyou op augustus 21, 2013, 11:46:03
Ik ga zelf met een paar richting Eindhoven die keuze hebben wij gemaakt omdat we daar nog eens naar toe wouden en het wel PSV is waar je tegen speelt en wij niet elke uit wedstrijd kunnen betalen
Maar hoe kan het dat ik vroeger met een man of 400 in de play offs richting Zwolle ging in de Jupiler L.
En naar zoveel jaren weg geweest in de Eredivisie we nog maar net met de 3e bus begonnen met de verkoop.
- Combi ?
- Prijs ?
- Stadion verbod ?
- Uitkaart ?
Die uitkaart werkt inderdaad niet mee, combi is niet leuk nee maar goed dat weet je naar Zwolle, de prijs is ook erg hoog ja.
Citaat van: thankyou op augustus 21, 2013, 11:46:03
Ik ga zelf met een paar richting Eindhoven die keuze hebben wij gemaakt omdat we daar nog eens naar toe wouden en het wel PSV is waar je tegen speelt en wij niet elke uit wedstrijd kunnen betalen
Maar hoe kan het dat ik vroeger met een man of 400 in de play offs richting Zwolle ging in de Jupiler L.
En naar zoveel jaren weg geweest in de Eredivisie we nog maar net met de 3e bus begonnen met de verkoop.
- Combi ?
- Prijs ?
- Stadion verbod ?
- Uitkaart ?
Waarschijnlijk om dezelfde reden die jij aangeeft. Mensen maken keuzes en gaan denk ik liever naar de grote clubs. In de JL was zwolle 1 van de topclubs hè.
En natuurlijk de uitkaart... Ik moet trouwens zeggen dat daar aardig soepel mee om wordt gegaan. Ik mocht gewoon zelf mijn id-nummer invullen etc. en als ik een pasfoto van de buurman had ingeleverd had er volgens mij ook geen haan naar gekraaid. Maw met een klein beetje creativiteit is dus registratie dmv uitkaart makkelijk te omzeilen.
Iemand enig idee hoeveel uitkaarten zijn uitgegeven/aangevraagd?
Citaat van: thankyou op augustus 21, 2013, 11:46:03
Ik ga zelf met een paar richting Eindhoven die keuze hebben wij gemaakt omdat we daar nog eens naar toe wouden en het wel PSV is waar je tegen speelt en wij niet elke uit wedstrijd kunnen betalen
Maar hoe kan het dat ik vroeger met een man of 400 in de play offs richting Zwolle ging in de Jupiler L.
En naar zoveel jaren weg geweest in de Eredivisie we nog maar net met de 3e bus begonnen met de verkoop.
- Combi ?
- Prijs ?
- Stadion verbod ?
- Uitkaart ?
Uitkaart...! l0l
Citaat van: thankyou op augustus 21, 2013, 11:46:03
Ik ga zelf met een paar richting Eindhoven die keuze hebben wij gemaakt omdat we daar nog eens naar toe wouden en het wel PSV is waar je tegen speelt en wij niet elke uit wedstrijd kunnen betalen
Maar hoe kan het dat ik vroeger met een man of 400 in de play offs richting Zwolle ging in de Jupiler L.
En naar zoveel jaren weg geweest in de Eredivisie we nog maar net met de 3e bus begonnen met de verkoop.
- Combi ?
- Prijs ?
- Stadion verbod ?
- Uitkaart ?
Het onnodig omrijden met een buscombi is ook een reden. In elk geval voor mij.
Citaat van: Don op augustus 21, 2013, 14:05:58
Het onnodig omrijden met een buscombi is ook een reden. In elk geval voor mij.
Heb je ook nog bij Zwolle ja
Prijs, buscombi, kutstadion het zal allemaal wel, maar wij staan gewoon gigantisch voor lul met weer zo'n leeg uitvak!!
En wij zijn een volksclub ;( ;( ;( ;( ;(
ben ook niet aanwezig dus geen sfeer beelden.
Citaat van: AL op augustus 21, 2013, 14:13:30
Prijs, buscombi, kutstadion het zal allemaal wel, maar wij staan gewoon gigantisch voor lul met weer zo'n leeg uitvak!!
En wij zijn een volksclub ;( ;( ;( ;( ;(
Jij gaat dus wel begrijp ik?
Citaat van: Ruppppert op augustus 21, 2013, 14:16:06
ben ook niet aanwezig dus geen sfeer beelden.
Ik zal proberen, maar ik beloof niets......
(maar het is dan wel het uitvak van de zijkant, een beetje als De Graafschap uit _O_ _O_ _O_)
Ik vind het nog steeds onvoorstelbaar dat er zo weinig mee gaan, er word elke keer een nieuwe reden bedacht!? Net als hiervoor al werd aangegeven dit zijn de wedstrijden waar je punten kan pakken en dus ook steun nodig is! Straks na de wedstrijd wel lekker met zn allen kritiek leveren op de wedstrijd........ :0=gooi die ouwe sok op de kop en ga met! :0=
Citaat van: Roofvogel op augustus 21, 2013, 14:27:48
Jij gaat dus wel begrijp ik?
Ben ook wel wat schuldig omdat ik niet in het uitvak zit. Zit op de hoofdtribune.
Citaat van: AL op augustus 21, 2013, 14:36:10
Ben ook wel wat schuldig omdat ik niet in het uitvak zit. Zit op de hoofdtribune.
Ja, verschrikkelijk! Zo krijg je dus een leeg uitvak en staan wij weer voor lul! :zweep
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 21, 2013, 14:28:11
Ik zal proberen, maar ik beloof niets......
(maar het is dan wel het uitvak van de zijkant, een beetje als De Graafschap uit _O_ _O_ _O_)
ok supper |:) Suc6 :proost
En zo zijn er meer die op een andere tribune zitten maar dat hier niet neerkalken omdat ze anders een probleem hebben.
Jezus mensen...
Niet best dat er maar drie bussen afreizen naar Zwolle.... :zucht
Overigens baal ik ook van die combi, mijn beleving van een uit wedstrijd ziet er ook totaal anders uit.
Maar we hebben er nu eenmaal mee te maken en de jaren strijd heeft tot nu toe maar weinig opgeleverd.
Maar we moeten niet vergeten dat we allemaal achter deze mooie club staan en dat z eons zaterdag heel hard nodig hebben.
Citaat van: dit is mien club op augustus 21, 2013, 16:37:40
Jezus mensen...
Niet best dat er maar drie bussen afreizen naar Zwolle.... :zucht
Jij hebt bus 1 vol met al je Cambuur vrienden?
Citaat van: dit is mien club op augustus 21, 2013, 16:37:40
Jezus mensen...
Niet best dat er maar drie bussen afreizen naar Zwolle.... :zucht
Utreg - egels 600 man egels
Psv - egels 500 man
Roda - cambuur 47
Zwolle - cambuur 150
Meende dat voetbal hier zo leefde? + 10.000 man uitbundig het kampioenschap vieren, en met 150 man naar een uitwedstrijd om de hoek.
Vergelijkbaar met excelsior / volendam als ze ere spele
Citaat van: Eewal op augustus 21, 2013, 16:45:53
Jij hebt bus 1 vol met al je Cambuur vrienden?
Was dat maar waar, we hebben wel eens een Franeker/Berlikumer bus naar Zwolle laten rijden was een geslaagd reisje. Helaas mogen we het zelf niet meer organiseren.
Maar wij gaan morgen waarschijnlijk wel kaarten halen.
Hoe ken het nou dat er geen hasses mee gaat?
Zelfs in de JL gingen er meer supporters mee naar Zwolle...
Weet dat veel mensen een hekel aan uitkaart/buscombi enz hebben maar 150 man is niet best :_spank
Is iedereen aan het sparen voor dkv uit ofzo?
Paar keer knokkerij meegemaakt tussen Cambuur supporters onderling in eigen bus om echt helemaal niks... Mij zul je niet snel meer in een bus zien stappen met lui waar ik gewoon bij voorbaat al bang van wordt ;). Nu overdrijf ik een beetje, maar geef mij maar de auto-combi...
Die klote buscombi hebben we te danken aan het bestuur van cambuur. bijvoorbeeld dkv en nec geven altijd veel vrij vervoer die krijgen dan ook weer veel vrij vervoer terug.
dat gezeik van die uitkaart snap ik niet elke club neemt veel supporters mee ondanks uitkaart en buscombi
'Klote buscombi', hou toch eens op. Het is niet leuk en een auto combi is natuurlijk leuker. Maar dan laat je de club vervolgens in de steek? Omdat je het 'niet leuk' vind? Schei uit alsjeblieft... Nogmaals ik snap dat het niet leuk is, maar als het niet anders kan moet je dat toch ook gewoon doen? Voor de club.
Wij zijn Cambuur! |:)
Ik snap er echt niks meer van. Tot dusver 3 bussen. Zal met maximaal 5 wel ophouden. Zijn we zo combimoe? Volgens mij zijn er zon 1000 - 1500 met een uitkaart en een hoop die momenteel toch met tegenzin we aanschaffen ivm de mooie affiches. Ik weet het ook niet meer...
Citaat van: Cambuur123 op augustus 21, 2013, 17:27:34
'Klote buscombi', hou toch eens op. Het is niet leuk en een auto combi is natuurlijk leuker. Maar dan laat je de club vervolgens in de steek? Omdat je het 'niet leuk' vind? Schei uit alsjeblieft... Nogmaals ik snap dat het niet leuk is, maar als het niet anders kan moet je dat toch ook gewoon doen? Voor de club.
Wij zijn Cambuur! |:)
ik laat mien club niet in de steek ik ga er zeker heen die andere 900 mensen met een uitkaart die laten hun club in de steek
Citaat van: SCCJSK op augustus 21, 2013, 17:13:11
Die klote buscombi hebben we te danken aan het bestuur van cambuur. bijvoorbeeld dkv en nec geven altijd veel vrij vervoer die krijgen dan ook weer veel vrij vervoer terug.
dat gezeik van die uitkaart snap ik niet elke club neemt veel supporters mee ondanks uitkaart en buscombi
Zou het niet te maken hebben met het imago van de clubs in kwestie? Wanneer was de laatste keer ellende bij een wedstrijd van dkv/nec/rkc/etc.
De (slapende) reus dommelt weer in slaap...
Paar redenen waarom er volgens mij weinig mensen naar uitwedstrijden meegaan:
1. De uitkaart
2. De combiregeling (zeker de buscombi schrikt een heleboel mensen af en dat kan ik soms ook best begrijpen).
3. De kosten (de gemiddelde Cambuursupporter heeft geen cent te makken en € 35,00 voor een retourtje Zwolle is nogal wat) en in verband hiermee;
4. De supporters kiezen daarom andere wedstrijden als Ajax, Feyenoord of DKV en tenslotte;
5. Fox, elke wedstrijd van Cambuur is live op TV te volgen, ik weet dat er soms hele groepen bij elkaar komen, thuis of in de kroeg, om voor de TV te hangen.
Citaat van: moodygrunn op augustus 21, 2013, 17:39:00
Zou het niet te maken hebben met het imago van de clubs in kwestie? Wanneer was de laatste keer ellende bij een wedstrijd van dkv/nec/rkc/etc.
En ADO Den haag dan ?
Kan me niet voorstellen dat er nooit wat daar gebeurd.
En toch is het daar mogelijk kaarten te kopen zonder clubkaart verplichting op Ajax na dan.
Weet dat het hier om thuiswedstrijden gaat maar daar zijn ze toch een stukje makkelijker.
Citaat van: punkman op augustus 21, 2013, 17:51:05
En ADO Den haag dan ?
Kan me niet voorstellen dat er nooit wat daar gebeurd.
En toch is het daar mogelijk kaarten te kopen zonder clubkaart verplichting op Ajax na dan.
Weet dat het hier om thuiswedstrijden gaat maar daar zijn ze toch een stukje makkelijker.
ADO had vroeger inderdaad wel de naam. Maar de meest recente rellen/meningsverschillen hebben volgens mij plaatsgevonden bij ons mooie clubke (2009). Het is gewoon hopen/wachten tot die schijnwerpers van ons af zijn en gericht worden op een andere club. Tot die tijd zal er extra gelet worden op onze verrichtingen.
Citaat van: SCCJSK op augustus 21, 2013, 17:13:11
Die klote buscombi hebben we te danken aan het bestuur van cambuur. bijvoorbeeld dkv en nec geven altijd veel vrij vervoer die krijgen dan ook weer veel vrij vervoer terug.
dat gezeik van die uitkaart snap ik niet elke club neemt veel supporters mee ondanks uitkaart en buscombi
Rot toch op man met je gezeik dat we dat aan het bestuur te danken hebben, ga eens nadenken waar we zoveel bus combi reizen hebben, er is in het verleden teveel gebeurt waardoor we nu nog steeds de klos zijn dus ga het bestuur nou niet de schuld geven man.
Citaat van: 0517 op augustus 21, 2013, 17:29:23
Ik snap er echt niks meer van. Tot dusver 3 bussen. Zal met maximaal 5 wel ophouden. Zijn we zo combimoe? Volgens mij zijn er zon 1000 - 1500 met een uitkaart en een hoop die momenteel toch met tegenzin we aanschaffen ivm de mooie affiches. Ik weet het ook niet meer...
Dit bewijst maar weer eens dat de uitkaart een flop is! 1500 kaarten en maar 150 mee!
1500 is alleen gekomen door, De Graafschap, Emmen en Excelsior uit!
Citaat van: Roofvogel op augustus 21, 2013, 18:11:32
Rot toch op man met je gezeik dat we dat aan het bestuur te danken hebben, ga eens nadenken waar we zoveel bus combi reizen hebben, er is in het verleden teveel gebeurt waardoor we nu nog steeds de klos zijn dus ga het bestuur nou niet de schuld geven man.
Op het moment als Keimpe niet de weg van de minste weerstand had bewandeld hadden we nu bijna alles vrij vervoer en/of auto combi!
Thuis kunnen we lawaai maken als de beste. En oh wat zijn we fanatiek zeg, zodra het op uitwedstrijden aankomt zijn we niks meer dan succes supporters.
En die smoesjes van buscombi mogen ook wel achterwege gelaten worden, paar jaar terug ook een vol uitvak in Zwolle met buscombi.
Citaat van: Treb op augustus 21, 2013, 18:38:20
Thuis kunnen we lawaai maken als de beste. En oh wat zijn we fanatiek zeg, zodra het op uitwedstrijden aankomt zijn we niks meer dan succes supporters.
En die smoesjes van buscombi mogen ook wel achterwege gelaten worden, paar jaar terug ook een vol uitvak in Zwolle met buscombi.
Snap het nou eens een keer!
TOEN HADDEN WE NIET VAN DIE ACHTERLIJKE REGELS!!!!
:wall
Zonder uitkaart, gaan er veel meer mee, geloof me!
Citaat van: Treb op augustus 21, 2013, 18:38:20
Thuis kunnen we lawaai maken als de beste. En oh wat zijn we fanatiek zeg, zodra het op uitwedstrijden aankomt zijn we niks meer dan succes supporters.
En die smoesjes van buscombi mogen ook wel achterwege gelaten worden, paar jaar terug ook een vol uitvak in Zwolle met buscombi.
dat was precies de wedstrijd waar Cambuur supporters elkaar te lijf gingen in de bus om een blikje bier... ik sta niet op noord (ken daar niet veel mensen), maar ik schrok van het niveau in die bus.. ik weet zeker dat dat veel mensen afschrikt..
Overal zijn wel smoesjes voor.. Als je Cambuur echt wil zien ga je gewoon
Paar jaarcgeleden 37min te laat vanwege defecte ruitenwisser pffddd
Excelsior hadden we ook 600 man mee met uitkaart.. Dus aan de uitkaart kan het niet liggen. Buscombi naar Zwolle toen was het uitverkocht. Dus aan de buscombi kan het niet liggen.
Trek zelf je conclusies.
Word deze wedstrijd uitgezonden?
Citaat van: Leovardiascc op augustus 21, 2013, 19:10:41
Word deze wedstrijd uitgezonden?
niet voor die paupers zonder eredivisie live :zweep
Ik bedoelde dus of het op eredivisielive uitgezonden word :)
Citaat van: Leovardiascc op augustus 21, 2013, 19:14:01
Ik bedoelde dus of het op eredivisielive uitgezonden word :)
Dat worden alle wedstrijden
het ligt aan de uitkaart, de kosten en live op tv. ik denk dat dat de voornaamste redenen zijn om niet te gaan.
Citaat van: Treb op augustus 21, 2013, 19:06:01
Excelsior hadden we ook 600 man mee met uitkaart.. Dus aan de uitkaart kan het niet liggen. Buscombi naar Zwolle toen was het uitverkocht. Dus aan de buscombi kan het niet liggen.
Trek zelf je conclusies.
Toch logisch, dat waren verleden jaar de wedstrijden van het seizoen. Dat zijn nu ajax, feyenoord, dkv. Etc.
Ik moet er trouwens ook niet aan denken om bij een paar van die leeghoofden in de bus te zitten.
Citaat van: Treb op augustus 21, 2013, 19:06:01
Excelsior hadden we ook 600 man mee met uitkaart.. Dus aan de uitkaart kan het niet liggen. Buscombi naar Zwolle toen was het uitverkocht. Dus aan de buscombi kan het niet liggen.
Trek zelf je conclusies.
Ben naar geen enkele play-offwedstrijd geweest, omdat het buscombi's waren. Dus successupporter kun je me niet noemen.
Was je er de laatste jaren ook tegen Telstar, Volendam, Dordt, RBC, AGOVV enz??
Bij mij ligt het dus wél aan de buscombi, is mijn conclusie.
de egels had buscombi naar utrecht en auto combi naar eindohoven ff ter info :zweep
Ik ben van mening dat een heleboel supporters niet mee gaan om dat ze bang zijn dat ze in een bus met kanslozen terecht komen.
Laat ze een betere verdeling maken en een paar bussen aanwijzen als "familie bus". Denk dat er dan veel meer mee gaan naar uitwedstrijden. Ongelofelijk dat ze daar zelf niet op kunnen komen bij cambuur
Citaat van: Harry L. op augustus 21, 2013, 19:18:46
Toch logisch, dat waren verleden jaar de wedstrijden van het seizoen. Dat zijn nu ajax, feyenoord, dkv. Etc.
Succes supporters dus :)
Citaat van: Ruppppert op augustus 21, 2013, 19:17:49
het ligt aan de uitkaart, de kosten en live op tv. ik denk dat dat de voornaamste redenen zijn om niet te gaan.
Het ligt aan van alles totdat het echt ergens omgaat of de tegenstander echt aansprekend is. Dan krijgen we de vakken wel vol (enkele echt principielen uitgezonderd). Ik heb jarenlang lacherig naar de lege uitvakken van dkv gekeken. Blijkt dat wij nu op dit gebied niet zoveel van hun afwijken. Tijd voor een beetje zelfreflectie...
Citaat van: ForzaCambuur1 op augustus 21, 2013, 19:35:38
Het ligt aan van alles totdat het echt ergens omgaat of de tegenstander echt aansprekend is. Dan krijgen we de vakken wel vol (enkele echt principielen uitgezonderd). Ik heb jarenlang lacherig naar de lege uitvakken van dkv gekeken. Blijkt dat wij nu op dit gebied niet zoveel van hun afwijken. Tijd voor een beetje zelfreflectie...
De enige echte waarheid.
zorg dan als bvo dat je een paar obstakels wegneemt.
1. kosten = bussen uit de regio
2. uitkaart = iemand met sk is uitkaarthouder of zoals bij ado uitkaart verplichting niet altijd nodig.
Een beetje inzet vanuit de BVO voor een voller uitvak zie ik niet snel gebeuren.
Citaat van: Harry L. op augustus 21, 2013, 19:28:14
Ik ben van mening dat een heleboel supporters niet mee gaan om dat ze bang zijn dat ze in een bus met kanslozen terecht komen.
Laat ze een betere verdeling maken en een paar bussen aanwijzen als "familie bus". Denk dat er dan veel meer mee gaan naar uitwedstrijden. Ongelofelijk dat ze daar zelf niet op kunnen komen bij cambuur
Nou zou het als fanatiekeling ook niet zo erg vinden om niet in de familiebus te zitten, liever niet zelfs. Daarom vind ik ondanks je dubieuze post je idee helemaal niet zo verkeerd ;)
Verder vind ik het een hele dikke flikkerzooi dat die uitvakken niet vol zitten. Maar zo gaat het nou eenmaal, ook ik kan zaterdag niet ivm geldzaken, ik spaar voor PSV, Eagles en DKV uit. Keuzes maken. Maar iedereen heeft een andere reden, maar als je t mij vraagt hoor je er als echte supporter er alles aan te doen om bij elke wedstrijd te zijn. Je houd van je club of niet.
Dat het op FOX komt vind ik echt de meest trieste reden, al kreeg ik er van alles gratis bij dan ging ik nog liever naar de wedstrijd.
Maar verder zal dit wel een dikke kk discussie worden die nergens op uit komt behalve ons fucking chauvinisme!
Eigen principes zijn bij vele belangrijker dan steunen van de club... dat is te respecteren, wel jammer... we hebben fantastische supporters maar niet de beste uitsupporterscen dat is jammer... ik reken mijzelf ook als een matige uitsupporter overigens... probeer dit jaar de mindere clubs in uitwedstrijden te bezoeken.. grote clubs laat ik eerste instantie schieten.. buscombi maakt mij weinig uit al vind ik dat coke snuiven om mij heen ook niet alltijd prettig, maar so be it..niet dat iedereen snuift voor de goede orde, maar al vaak meegemaakt... afgelopen jaren vooral de dichtbijzijnde gezocht..zwolle veendam eagles en agovv... tijd en geld is voornamelijk het probleem...
Citaat van: SCC-J op augustus 21, 2013, 19:42:29
zorg dan als bvo dat je een paar obstakels wegneemt.
1. kosten = bussen uit de regio
2. uitkaart = iemand met sk is uitkaarthouder of zoals bij ado uitkaart verplichting niet altijd nodig.
Een beetje inzet vanuit de BVO voor een voller uitvak zie ik niet snel gebeuren.
En weer allemaal redenen zoeken.. :_schater
Citaat van: Treb op augustus 21, 2013, 19:56:03
En weer allemaal redenen zoeken.. :_schater
1. Vind jij het normaal dat er bussen uit Drenthe moeten komen? Extra onnodige kosten die op de supporters verhaald worden.
2. Principe was dat de uitkaart bij buscombi's afgeschaft zou worden. Duidelijke afspraak geweest, maar daarna dus weer doodleuk geschonden... Extra regeltjes is nergens voor nodig en als controlemiddel ook niet. Iedereen moet zich immers al identificeren, dus waarom dubbele controle?
Citaat van: Southman op augustus 21, 2013, 19:45:58
Nou zou het als fanatiekeling ook niet zo erg vinden om niet in de familiebus te zitten, liever niet zelfs. Daarom vind ik ondanks je dubieuze post je idee helemaal niet zo verkeerd ;)
Verder vind ik het een hele dikke flikkerzooi dat die uitvakken niet vol zitten. Maar zo gaat het nou eenmaal, ook ik kan zaterdag niet ivm geldzaken, ik spaar voor PSV, Eagles en DKV uit. Keuzes maken. Maar iedereen heeft een andere reden, maar als je t mij vraagt hoor je er als echte supporter er alles aan te doen om bij elke wedstrijd te zijn. Je houd van je club of niet.
Dat het op FOX komt vind ik echt de meest trieste reden, al kreeg ik er van alles gratis bij dan ging ik nog liever naar de wedstrijd.
Maar verder zal dit wel een dikke kk discussie worden die nergens op uit komt behalve ons fucking chauvinisme!
Je hebt dan als supporter in ieder geval zelf de keuze in welke bus je stapt. Kanslozen is natuurlijk niet het juiste woord. Ik ben zelf ook geen heilige, maar inmiddels wel op een leeftijd dat die totale gekte in de bus van mij niet meer hoeft.
Citaat van: Harry L. op augustus 21, 2013, 20:06:35
Je hebt dan als supporter in ieder geval zelf de keuze in welke bus je stapt. Kanslozen is natuurlijk niet het juiste woord. Ik ben zelf ook geen heilige, maar inmiddels wel op een leeftijd dat die totale gekte in de bus van mij niet meer hoeft.
Begrijpelijk en t idee is best goed vind ik.
-----
Maar goed, uiteindelijk is het toch nooit goed. Ik snap enkel bezwaren wel, maar er blijft al-tijd wat te zeiken. In plaats van dat mensen nou eens hun ego en zogenaamde trots opzij zouden zetten dan zaten er al heel wat meer bij uitwedstrijden.
ps. ik wordt er misselijk van wanneer ik niet kan gaan omdat ik er geen geld voor heb en er anderen zijn die zich de allergrootste fan of supporter wanen en dan niet gaan omdat er geen bier gedronken mag worden in de bus of omdat het op FOX komt.. come on man!!
Citaat van: Dokkumer op augustus 21, 2013, 20:04:50
1. Vind jij het normaal dat er bussen uit Drenthe moeten komen? Extra onnodige kosten die op de supporters verhaald worden.
2. Principe was dat de uitkaart bij buscombi's afgeschaft zou worden. Duidelijke afspraak geweest, maar daarna dus weer doodleuk geschonden... Extra regeltjes is nergens voor nodig en als controlemiddel ook niet. Iedereen moet zich immers al identificeren, dus waarom dubbele controle?
Punt 1 van jouw komt ook veelal door eigen supporters die vaak genoeg boel in bus gesloopt hebben... alle regels aan dw laars lappen(lopen in bus,roken,dakraam open en kop eruit steken... chauffeur bedreigencen natrlk ellende met eagles engeloof roda uit...dan zou ik als busmaatschappij ook wel es hebben van zoek t uit.
Citaat van: Treb op augustus 21, 2013, 19:06:01
Excelsior hadden we ook 600 man mee met uitkaart.. Dus aan de uitkaart kan het niet liggen. Buscombi naar Zwolle toen was het uitverkocht. Dus aan de buscombi kan het niet liggen.
Trek zelf je conclusies.
Ben je nou echt zo dom om het te snappen!
Zwolle was er nog geen uitkaart, ja toen waren er 500!
Excelsior was de kampioenswedstrijd en wilden vele niet missen, en hebben principes 1 maal aan de kant geschoven!
Emmen was meer als de helft zonder uitkaart aanwezig, dus uitkaart helpt totaal niet, waarvoor het bedoeld is!
Sparta uit was buscombi zonder uitkaart, en ging gelijk 1 hele bus met supporters zonder uitkaart!
Kortom ik ben niet tegen de buscombi (eagles, zwolle, dkv, groningen) echter wel tegen de uitkaart.
Wat kennen de spelers en ts aan de uitkaart doen?
Citaat van: Dokkumer op augustus 21, 2013, 20:04:50
1. Vind jij het normaal dat er bussen uit Drenthe moeten komen? Extra onnodige kosten die op de supporters verhaald worden.
2. Principe was dat de uitkaart bij buscombi's afgeschaft zou worden. Duidelijke afspraak geweest, maar daarna dus weer doodleuk geschonden... Extra regeltjes is nergens voor nodig en als controlemiddel ook niet. Iedereen moet zich immers al identificeren, dus waarom dubbele controle?
1. Nee inderdaad dit zou niet nodig hoeven zijn. Exacte redenen zijn mij niet bekend dus moeilijk over oordelen
2. Ben ook geen voorstander van de uitkaart en dubbele controle is overbodig. Dat de BVO hierin de supporters niet tegemoet komt is dan ook triest en getuigd van weinig wil om zoveel mogelijk supporters mee te nemen naar uitwedstrijden. Denk dat we de afgelopen jaren hebben laten zien dat er weinig gebeurt rond uitwedstrijden. Extra regeltjes rijmen hiermee niet. De laatste uitwedstrijden van vorig seizoen hebben helemaal aangetoond dat de uitkaart niet werkt.
Echter krijg ik ook het idee (ik weet dat ik oordeel over mensen die ik niet ken) dat de uitkaart een gemakkelijk excuus is. Het is namelijk makkelijk om principes te hebben als je eigenlijk toch niet heen wil. Was de uitkaart er niet dan is namelijk voor veel mensen de buscombi de bottleneck.
Er zijn bepaalde buscombi's waar de "principiëlen" nog wel vrede mee kunnen hebben, maar ook een aantal die wat hen betreft niet door de beugel kunnen.
Had zelf graag mee gewild ondanks dat ik geen buscombi/uitkaart voorstander ben, maar omdat ik zo dom geweest ben om nog niet 1 aan te vragen wordt het niks. En mijn ID kaart is nog niet klaar :P
Citaat van: Dokkumer op augustus 21, 2013, 20:36:25
Er zijn bepaalde buscombi's waar de "principiëlen" nog wel vrede mee kunnen hebben, maar ook een aantal die wat hen betreft niet door de beugel kunnen.
Had zelf graag mee gewild ondanks dat ik geen buscombi/uitkaart voorstander ben, maar omdat ik zo dom geweest ben om nog niet 1 aan te vragen wordt het niks. En mijn ID kaart is nog niet klaar :P
En weer allemaal redenen zoeken :zweep
Nee hoor... Slechts 1 reden.. Mijn domheid 8P
En eerlijk is eerlijk, je zult mij niet bij veel uitwedstrijden zien. Die tijd ligt al jaren achter me ;)
Combi naar Zwolle is op zich verklaarbaar.
Om dan ook nog de uitkaartverplichting er op te gooien is onverklaarbaar.
Als de bvo volle uitvakken wil, dan moet ze daar maar eens snel met CC en KvC voor om tafel. En voor eens en voor altijd die uitkaartproblematiek oplossen.
Of zouden ze dat niet mogen van de politie en vrind Ferd?
Want die zijn nm baas op dit gebied bij onze club....
Dat pliesies en Ferdje zich bemoeien met de "wedstrijdstatus" van thuiswedstrijden is logisch, maar voor uitwedstrijden? Daar zakt mijn broek van af. Behoort zoals jij en vele anderen wel weten besloten te worden door de driehoek aldaar.
Of heeft Croontje grootheidswaanzin à la van Gaal: "Ik ben de baas van Leeuwarden, Zwolle, Deventer, Groningen, Hoerenveen en 13 andere plaatsen"? :R
Dok, ik bedoel de uitkaart. Dat de wedstrijdstatus door de lokale driehoek is vastgesteld, daar twijvel ik niet aan.
Citaat van: Galdiano op augustus 21, 2013, 20:14:08
Excelsior was de kampioenswedstrijd en wilden vele niet missen, en hebben principes 1 maal aan de kant geschoven!
Wel leuk; principes. Als we dan tegen Zwolle moeten hebben we opeens weer principes.
Citaat van: Len Cantello op augustus 21, 2013, 21:01:20
Dok, ik bedoel de uitkaart. Dat de wedstrijdstatus door de lokale driehoek is vastgesteld, daar twijvel ik niet aan.
Verexcuseer me... Ik had een zware Pall Mall voor mijn snufferd hangen. Boodschap kwam niet goed over ;) Dan is de uitkaart problematiek NOG steeds niet de verantwoordelijkheid van Croontje en co...
Citaat van: Dokkumer op augustus 21, 2013, 20:04:50
1. Vind jij het normaal dat er bussen uit Drenthe moeten komen? Extra onnodige kosten die op de supporters verhaald worden.
2. Principe was dat de uitkaart bij buscombi's afgeschaft zou worden. Duidelijke afspraak geweest, maar daarna dus weer doodleuk geschonden... Extra regeltjes is nergens voor nodig en als controlemiddel ook niet. Iedereen moet zich immers al identificeren, dus waarom dubbele controle?
Helaas zijn deze afspraken nooit vastgelegd in het uitkaartreglement of op papier gezet. Ik ben bang dat we met mevrouw Tromp weer van voor af aan kunnen beginnen.
Ook in de eredivisie geldt dat niet bij alle uitwedstrijden de uitkaart verplicht is. Cambuur moet in het vooroverleg de lokale driehoek overtuigen een zo vrij mogelijke vervoersregeling te krijgen voor haar supporters. Als blijkt dat het hoe dan ook een buscombi wordt, zoals wij altijd naar zwolle en gae hebben, dan hebben we dat te accepteren, maar dan hoeven er in mijn ogen niet nog meer beperkende maatregelen opgelegd te worden. In dat geval grijpen we terug naar het oude buscombi systeem van voor de uitkaart en registreren we iedereen op de oude manier. Zo is dit ook met sparta-uit gegaan afgelopen seizoen. En de graafschap-uit was in eerste instantie ook een buscombi afgelopen seizoen, maar werd toen enkele weken voor de wedstrijd omgedraaid in een auto combi, omdat anders de uitkaart niet toegepast zou worden. Op deze manier wordt de uitkaart ten gunste van de supporters en gebruikt en niet tegen de supporters.
Citaat van: Treb op augustus 21, 2013, 19:56:03
En weer allemaal redenen zoeken.. :_schater
Binnen een paar jaar zijn we opeens minder fanatiek geworden dat is dus de reden. :O
Citaat van: Dokkumer op augustus 21, 2013, 20:54:31
Dat pliesies en Ferdje zich bemoeien met de "wedstrijdstatus" van thuiswedstrijden is logisch, maar voor uitwedstrijden? Daar zakt mijn broek van af. Behoort zoals jij en vele anderen wel weten besloten te worden door de driehoek aldaar.
Of heeft Croontje grootheidswaanzin à la van Gaal: "Ik ben de baas van Leeuwarden, Zwolle, Deventer, Groningen, Hoerenveen en 13 andere plaatsen"? :R
De gemeente Leeuwarden probeert wel degelijk een vinger in de pap te hebben bij onze uitwedstrijden. Wijzigingen in het uitkaartreglement worden tegengehouden door de gemeente hier in Leeuwarden. (Bijv. Pasfoto op de uitkaart schrappen is door de gemeente tegengehouden)
Een grote stap vooruit zou het zijn als we er in slagen de uitkaart te koppelen aan de (s)cc. Volgens mij is de kvc hier ook voorstander van, alleen schijnt het vrij complex te zijn zo'n koppeling? Maar voor alles is een oplossing denk ik dan.
Ik vrees echter dat het alweer te laat is om de heleboel tijdens het huidige seizoen nog op de kop te gooien... tenzij iedereen: de bvo kvc en gemeente Leeuwarden ook gaan inzien dat het huidige uitkaart systeem niet werkt.
Citaat van: Don op augustus 21, 2013, 21:43:47
De gemeente Leeuwarden probeert wel degelijk een vinger in de pap te hebben bij onze uitwedstrijden. Wijzigingen in het uitkaartreglement worden tegengehouden door de gemeente hier in Leeuwarden. (Bijv. Pasfoto op de uitkaart schrappen is door de gemeente tegengehouden)
Een grote stap vooruit zou het zijn als we er in slagen de uitkaart te koppelen aan de (s)cc. Volgens mij is de kvc hier ook voorstander van, alleen schijnt het vrij complex te zijn zo'n koppeling? Maar voor alles is een oplossing denk ik dan.
Ik vrees echter dat het alweer te laat is om de heleboel tijdens het huidige seizoen nog op de kop te gooien... tenzij iedereen: de bvo kvc en gemeente Leeuwarden ook gaan inzien dat het huidige uitkaart systeem niet werkt.
We hebben genoeg uitkaarten verkocht om zelfs het uitvak in de arena vol te krijgen. Er is gewoon geen animo voor omdat er niks op het spel staat en het geen aansprekende tegenstander is.
Successupporters dus.
Dat is het hele verhaal.
Complex hoeft het niet te zijn lijkt me.. Je (S)CC zou automatisch ook een uitkaart moeten worden. Pasfoto inleveren bij bestellen kaart en de gegevens incl. digitale foto invoeren in een database. Probleem van een aparte uitkaart opgelos.
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 21, 2013, 19:48:12
Eigen principes zijn bij vele belangrijker dan steunen van de club... dat is te respecteren, wel jammer... we hebben fantastische supporters maar niet de beste uitsupporterscen dat is jammer... ik reken mijzelf ook als een matige uitsupporter overigens... probeer dit jaar de mindere clubs in uitwedstrijden te bezoeken.. grote clubs laat ik eerste instantie schieten.. buscombi maakt mij weinig uit al vind ik dat coke snuiven om mij heen ook niet alltijd prettig, maar so be it..niet dat iedereen snuift voor de goede orde, maar al vaak meegemaakt... afgelopen jaren vooral de dichtbijzijnde gezocht..zwolle veendam eagles en agovv... tijd en geld is voornamelijk het probleem...
rondritten door de hele stad enz enz klote gedoe...met de auto bist er in een uurke en kest meteen
naar het stadion riede,,bijv naar zwolle gaan ze eerst een rondit maken van 20 min terwijl je gewoon
de afslag zwolle noord kunt nemen en na 500 m ben je bij het stadion
al het gedoe er om heen daar heb ik geen zin in ju en betaalst die oek nog scheel.
auto combi is sneller en goedkoper en kest er ff uit wanneer je zelf wilt
Citaat van: denistel op augustus 21, 2013, 22:04:49
rondritten door de hele stad enz enz klote gedoe...met de auto bist er in een uurke en kest meteen
naar het stadion riede,,bijv naar zwolle gaan ze eerst een rondit maken van 20 min terwijl je gewoon
de afslag zwolle noord kunt nemen en na 500 m ben je bij het stadion
al het gedoe er om heen daar heb ik geen zin in ju en betaalst die oek nog scheel.
auto combi is sneller en goedkoper en kest er ff uit wanneer je zelf wilt
Desnoods verzamel je een aantal kilometer van Zwolle vandaan met de auto's en word je in bussen naar het stadion en terug gebracht. Scheelt enorm in de kosten.
Citaat van: denistel op augustus 21, 2013, 22:04:49
rondritten door de hele stad enz enz klote gedoe...met de auto bist er in een uurke en kest meteen
naar het stadion riede,,bijv naar zwolle gaan ze eerst een rondit maken van 20 min terwijl je gewoon
de afslag zwolle noord kunt nemen en na 500 m ben je bij het stadion
al het gedoe er om heen daar heb ik geen zin in ju en betaalst die oek nog scheel.
auto combi is sneller en goedkoper en kest er ff uit wanneer je zelf wilt
Eens Otto... autocombi is veeel beter... ik maak me daarentegen niet zo druk of we om rijden of niet.. as we dr maar komen:)
Citaat van: Treb op augustus 21, 2013, 22:02:39
We hebben genoeg uitkaarten verkocht om zelfs het uitvak in de arena vol te krijgen. Er is gewoon geen animo voor omdat er niks op het spel staat en het geen aansprekende tegenstander is.
Successupporters dus.
Dat is het hele verhaal.
Financiële zal zeker ook meespelen, je gaat dan toch keuzes maken,
Citaat van: Bubba op augustus 21, 2013, 17:48:32
Paar redenen waarom er volgens mij weinig mensen naar uitwedstrijden meegaan:
1. De uitkaart
Ik begrijp (oprecht) niet wat het probleem in met de uitkaart. Vrijwel iedereen hier heeft een sk en heeft bij het aanschaffen zich moeten legitimeren en een copie van zijn paspoort/ id kaart achter moeten laten. Wat is het verschil met een uitkaart. Is het het verschil dat de anonimiteit bij een kleine groep uitsupporters kleiner wordt? Zijn supporters bang voor iets kleins of onschuldigs gestraft te worden? Is het een principiele kwestie niet gecontroleerd te willen worden (wettelijk zijn voetbalsupporters verplicht zich te kunnen identificeren) Of is het een gevoelskwestie dat de club niet achter zijn supporters staat en ze niet vertrouwt?
Citaat van: Bubba op augustus 21, 2013, 17:48:32
2. De combiregeling (zeker de buscombi schrikt een heleboel mensen af en dat kan ik soms ook best begrijpen).
Ik kan me hierbij heel goed bij inleven. Als ik met mijn dochtertje van 15 mee zou willen en ik lees hier de taferelen in de bussen, dan wordt dat never nooit niet!
Citaat van: Bubba op augustus 21, 2013, 17:48:32
3. De kosten (de gemiddelde Cambuursupporter heeft geen cent te makken en € 35,00 voor een retourtje Zwolle is nogal wat)
32,50 (30,- voor KvC leden) is best veel geld, vooral als je het 17 keer per seizoen uitgeeft!! maar het is niet veel duurder dan met de auto. Ik ben voor een kaartje 23,50 kwijt en voor een retourtje met de auto (L'den - Olle) ben je zeker 5 a 6 euro kwijt pp. Je komt dan aan dezelfde prijs ongeveer.
Citaat van: Bubba op augustus 21, 2013, 17:48:32
4. De supporters kiezen daarom andere wedstrijden als Ajax, Feyenoord of DKV
Kan ik me goed voorstellen, wanneer je een maximum bedrag te besteden hebt ga je keuzes maken.
Citaat van: Bubba op augustus 21, 2013, 17:48:32
5. Fox, elke wedstrijd van Cambuur is live op TV te volgen, ik weet dat er soms hele groepen bij elkaar komen, thuis of in de kroeg, om voor de TV te hangen.
Een abonnement is volgens mij flink prijzig geworden, een verhoging met zo'n 50 % volgens mij. Maar met een groep 1 wedstrijd kopen is natuurlijk heel goedkoop.
Citaat van: Treb op augustus 21, 2013, 22:02:39
We hebben genoeg uitkaarten verkocht om zelfs het uitvak in de arena vol te krijgen. Er is gewoon geen animo voor omdat er niks op het spel staat en het geen aansprekende tegenstander is.
Successupporters dus.
Dat is het hele verhaal.
Jij gaat dit seizoen dus naar alle uitwedstrijden? Er staat komende zaterdag heel veel op het spel! Mij krijg je gewoon de bus niet in omdat ik de sfeer in de bus vijandig vind en dat is niet de reden waarom ik naar een uitwedstrijd van Cambuur wil. Dat is voor het voetbal. Ik wil sensatie op het veld. 5 ME-busjes om me heen is dat voor mij niet. En dat er 5 ME-busjes omheen rijden komt door dat gedoe als afgelopen zaterdag. Goed bezig al die stenengooiertjes :wall
@Kuzmanovic... De uitkaart an sich is in mijn ogen niet eens het grote struikelblok, maar de extra regelgeving die opgenomen is in die uitkaart. Bij een strikte -en ja dat gebeurt bij voetbal klaarblijkelijk vaker- toepassing van die regels ben je in je doen en laten nog beperkter dan een TBS-er in een isoleercel. Daar heb ik moeite mee..
Plus... Waarom nog de uitkaart als het toch een buscombi is waar iedereen zich al moet identificeren? Dubbele controle is nergens voor nodig en geeft alleen maar gedoe. De uitkaart is naar mijn weten bedoeld om het aantal buscombi's te verminderen, waarom dan nog die verplichting voor een buscombi?
Overigens het argument "waarom een buscombi, er is al jaren niks gebeurd?" wordt door de autoriteiten geheid beantwoord met "door de buscombi blijven ongeregeldheden nagenoeg uit." Wij als supporters interpreteren zaken heel anders als autoriteiten, beide draaien het zo dat het in "eigen" voordeel uitkomt.. Zo eerlijk moet ik wel zijn.
Helaas trek je als supporter toch aan het kortste eind, omdat de autoriteiten hun eigen visie hebben en daaraan vast zullen houden.
met de auto combi,s is toch oek niks gebeurd de laatste jaren dokkie.
Citaat van: Treb op augustus 21, 2013, 22:02:39
We hebben genoeg uitkaarten verkocht om zelfs het uitvak in de arena vol te krijgen. Er is gewoon geen animo voor omdat er niks op het spel staat en het geen aansprekende tegenstander is.
Successupporters dus.
Dat is het hele verhaal.
Oke. En daar laten we het verder bij?
Je kan toch niet zeggen moet je eens kijken we hebben 1500 uitkaarten.. het uitvak zal nu wel elke week volzitten en de supporters komen vanzelf wel.
Er kan veel meer gedaan worden om meer supporters mee te krijgen met uitwedstrijden. Maak het zo aantrekkelijk mogelijk voor je supporters en neem zoveel mogelijk belemmeringen weg.
Zoals eerder aangegeven:
Ik ga dus heel bewust niet mee naar PEC uit. Doodsbang dat een gek mij of een ander met een steen raakt
Na dat spandoek met stenen van het viaduct heb ik nooit meer in de bus naar PEC mee gewild
Ben me toen kapot geschrokken van het supportersgeweld jegens elkaar
Ik kom al vanaf '94 bij Cambuur, Ben ik dan een successupporter?
Ik wil graag meer wedstrijden van onze club bekijken zonder slachtoffer te worden van die leeghoofdige stenengooiers
Citaat van: denistel op augustus 21, 2013, 22:32:17
met de auto combi,s is toch oek niks gebeurd de laatste jaren dokkie.
Dat zeg ik ook niet... Ik heb ook het idee dat men de rompslomp met de auto's niet wil en dus blijft hangen in de eigen tunnelvisie. Zo gaat het goed, dus zo blijft het...
De Graafschap heeft laten zien dat het wél mooi kon met een autocombi, jammer dat daar niet vaker naar gekeken wordt.
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 21, 2013, 22:34:25
Zoals eerder aangegeven:
Ik ga dus heel bewust niet mee naar PEC uit. Doodsbang dat een gek mij of een ander met een steen raakt
Na dat spandoek met stenen van het viaduct heb ik nooit meer in de bus naar PEC mee gewild
Ben me toen kapot geschrokken van het supportersgeweld jegens elkaar
Ik kom al vanaf '94 bij Cambuur, Ben ik dan een successupporter?
Ik wil graag meer wedstrijden van onze club bekijken zonder slachtoffer te worden van die leeghoofdige stenengooiers
Dan kan ik je gelijk zeggen dat je geen enkele wedstrijd meer moet bezoeken. Dit kan (helaas) overal voorkomen!
Citaat van: Dokkumer op augustus 21, 2013, 22:23:57
@Kuzmanovic... De uitkaart an sich is in mijn ogen niet eens het grote struikelblok, maar de extra regelgeving die opgenomen is in die uitkaart. Bij een strikte -en ja dat gebeurt bij voetbal klaarblijkelijk vaker- toepassing van die regels ben je in je doen en laten nog beperkter dan een TBS-er in een isoleercel. Daar heb ik moeite mee..
Wat bedoel je dan mee?
Citaat van: Don op augustus 21, 2013, 22:33:33
Oke. En daar laten we het verder bij?
Je kan toch niet zeggen moet je eens kijken we hebben 1500 uitkaarten.. het uitvak zal nu wel elke week volzitten en de supporters komen vanzelf wel.
Er kan veel meer gedaan worden om meer supporters mee te krijgen met uitwedstrijden. Maak het zo aantrekkelijk mogelijk voor je supporters en neem zoveel mogelijk belemmeringen weg.
als je wedstrijden tegen roda op vrijdagavond laat spelen en vele buscombi,s doet dan werk je al1 maar tegen dat er veel supporters mee
gaan maar misschien zit daar wel een gedachte achter want hoe minder er mee gaan des te minder maatregels er genomen hoeven te worden
Lees maar eens ;) http://kvc.live.addsite.nl/wedstrijden/veiligheid-uit-en-thuis/uitkaart/reglement-uitkaart (http://kvc.live.addsite.nl/wedstrijden/veiligheid-uit-en-thuis/uitkaart/reglement-uitkaart)
Citaat van: Galdiano op augustus 21, 2013, 22:38:16
Dan kan ik je gelijk zeggen dat je geen enkele wedstrijd meer moet bezoeken. Dit kan (helaas) overal voorkomen!
Dat snap ik Galdiano, Maar die gebeurtenis heeft dusdanig impact op me gehad dat ik PEC niet meer doe in busverband
Verder veel met de combi geweest maar PEC nooit meer sinds
Citaat van: denistel op augustus 21, 2013, 22:49:56
als je wedstrijden tegen roda op vrijdagavond laat spelen en vele buscombi,s doet dan werk je al1 maar tegen dat er veel supporters mee gaan maar misschien zit daar wel een gedachte achter want hoe minder er mee gaan des te minder maatregels er genomen hoeven te worden
Das wel heel negatief gedacht: ontmoedigingbeleid uit luiheid 8P 8P. Terwijl de doelen van de uitkaart zo mooi klinken:
Doelen
Het streven naar meer supporters van SC Cambuur bij uitwedstrijden
Het bezoeken van uitwedstrijden van SC Cambuur als recht aanbieden voor haar supporters
Citaat van: Dokkumer op augustus 21, 2013, 22:26:13
Overigens het argument "waarom een buscombi, er is al jaren niks gebeurd?" wordt door de autoriteiten geheid beantwoord met "door de buscombi blijven ongeregeldheden nagenoeg uit." Wij als supporters interpreteren zaken heel anders als autoriteiten, beide draaien het zo dat het in "eigen" voordeel uitkomt.. Zo eerlijk moet ik wel zijn.
Helaas trek je als supporter toch aan het kortste eind, omdat de autoriteiten hun eigen visie hebben en daaraan vast zullen houden.
Inderdaad een goed punt. Dat de autoriteiten op die wijze naar hun eigen beleid kijken is vrij logisch. Vanuit de BVO mag je vind ik echter wel verwachten dat die op dit punt meer aan de kant van de supporters staan en ook als doel hebben om overal zoveel mogelijk supporters de ploeg te laten steunen.
Misschien dat er met de nieuwe veiligheidscoordinator iets gaat veranderen in deze.
Citaat van: Don op augustus 21, 2013, 22:33:33
Oke. En daar laten we het verder bij?
Je kan toch niet zeggen moet je eens kijken we hebben 1500 uitkaarten.. het uitvak zal nu wel elke week volzitten en de supporters komen vanzelf wel.
Er kan veel meer gedaan worden om meer supporters mee te krijgen met uitwedstrijden. Maak het zo aantrekkelijk mogelijk voor je supporters en neem zoveel mogelijk belemmeringen weg.
Ja, wat kun je er verder dan nog van zeggen? Als we Zwolle-uit op het eind van het seizoen zouden hebben. En stel, compleet onrealistisch natuurlijk, voor een Europees plekje. Reken maar dat ondanks de uitkaart en de buscombi het uitvak vol zit.
Leuk hoor, sparen voor schoolreisjes naar Ajax en PSV, maar tegen clubs als Zwolle, Heracles, RKC en Eagles moeten we de punten pakken en juist daar hebben we dus een vol uitvak nodig.
Citaat van: Treb op augustus 21, 2013, 23:30:45
Ja, wat kun je er verder dan nog van zeggen? Als we Zwolle-uit op het eind van het seizoen zouden hebben. En stel, compleet onrealistisch natuurlijk, voor een Europees plekje. Reken maar dat ondanks de uitkaart en de buscombi het uitvak vol zit.
Leuk hoor, sparen voor schoolreisjes naar Ajax en PSV, maar tegen clubs als Zwolle, Heracles, RKC en Eagles moeten we de punten pakken en juist daar hebben we dus een vol uitvak nodig.
Ajax, PSV, SCF hebben velen lang niet meer meegemaakt of zelfs nog nooit meegemaakt, begrijpelijk dat waarschijnlijk velen PSV verkiezen boven Zwolle (hebben we afgelopen jaren al zo vaak tegen gespeeld). Cambuur moet zich gaan inzetten voor autocombi's, weet zeker dat als Zwolle autocombi was geweest het vak wel vol zou zijn, desnoods met auto's voor Zwolle en met stadsbus naar stadion. Men is het gezeik met die k*tbus zat en stapt alleen massaal in als het iets nieuws te bieden heeft of er écht wat te halen valt. Zelfde gaat idd ook gelden voor RKC, Heracles, NEC, NAC, AZ uit....dus Tromp, aan het werk en regel die autocombi's (of treincombi :D ), anders blijft het bij dé wedstrijden elke keer bij 2 busjes!
Citaat van: Treb op augustus 21, 2013, 22:02:39
We hebben genoeg uitkaarten verkocht om zelfs het uitvak in de arena vol te krijgen. Er is gewoon geen animo voor omdat er niks op het spel staat en het geen aansprekende tegenstander is.
Successupporters dus.
Dat is het hele verhaal.
Ga lekker slapen vent! Gadverdamme.
Wederom mijn vraag: was je er ook bij, tegen RBC, AGOVV, Volendam, Dordt, Den Bosch, enz de afgelopen jaren????
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 22, 2013, 00:34:42
Ga lekker slapen vent! Gadverdamme.
Wederom mijn vraag: was je er ook bij, tegen RBC, AGOVV, Volendam, Dordt, Den Bosch, enz de afgelopen jaren????
Ik kom al 25 jaar bij Cambuur en heb elk stadion wel gezien ja. Ik snap niet waarom dit relevant is voor deze discussie.
En niet persoonlijk worden heh.. dit is een forum.
:schaalVandaag LAATSTE kans op kaarten mensen, tot 15:00uur!! :scc
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 21, 2013, 23:03:23
Das wel heel negatief gedacht: ontmoedigingbeleid uit luiheid 8P 8P. Terwijl de doelen van de uitkaart zo mooi klinken:
Doelen
Het streven naar meer supporters van SC Cambuur bij uitwedstrijden
Het bezoeken van uitwedstrijden van SC Cambuur als recht aanbieden voor haar supporters
ik hev het niet over lui heid maar op vrijdag avond gaan er 50 heen en op een zaterdag zeker 150 is mijn mening
dus moeten er meer maatregels getroffen worden moeten er meer stewards heen enz.
en anders moeten ze me maar vertellen waarom juist de verste uitwedstrijd op vrijdagavond is.
Citaat van: Treb op augustus 21, 2013, 22:02:39
We hebben genoeg uitkaarten verkocht om zelfs het uitvak in de arena vol te krijgen. Er is gewoon geen animo voor omdat er niks op het spel staat en het geen aansprekende tegenstander is.
Successupporters dus.
Dat is het hele verhaal.
In Zwolle heb je een kans... In de arena kuip psv enz enz geen kans en toch gaan daar meer heen.... noemen we dit successupporter?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 21, 2013, 23:03:23
Das wel heel negatief gedacht: ontmoedigingbeleid uit luiheid 8P 8P. Terwijl de doelen van de uitkaart zo mooi klinken:
Doelen
Het streven naar meer supporters van SC Cambuur bij uitwedstrijden
Het bezoeken van uitwedstrijden van SC Cambuur als recht aanbieden voor haar supporters
In de scriptie van nieuwe veiligheidsmanager mevrouw tromp wordt al aangegeven dat de uitkaart niet om deze reden in het leven is geroepen.
Citaat van: Treb op augustus 22, 2013, 01:21:38
Ik kom al 25 jaar bij Cambuur en heb elk stadion wel gezien ja. Ik snap niet waarom dit relevant is voor deze discussie.
En niet persoonlijk worden heh.. dit is een forum.
PFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!
Is der ook een update of status bekend hoeveel kaarten er nu verkocht zijn??
Citaat van: SCC-J op augustus 22, 2013, 09:21:33
In Zwolle heb je een kans... In de arena kuip psv enz enz geen kans en toch gaan daar meer heen.... noemen we dit successupporter?
zwolle bink al su vaak weest...nieuwe stadions nac-vitesse-twente-az zou ik wel graag heen willen
net als groningen trouwens en ajax psv en f.noord daar zitten 30 50 en 50 duizend dus zo wie zo mooi toch.
In de JL had je veel auto-combi's waarmee je de brandstofprijzen kon delen en de kaartjes vaak niet meer dan een tientje kostten. Dan was je per wedstrijd ongeveer 15 euro kwijt wanneer je met een volle auto vertrok. Als je nu iedere uitwedstrijd mee zou gaan ben je vaak gebonden aan een buscombi die al snel meer dan 30 euro per keer kost. Als ik naar mijzelf kijk, kan ik het financieel niet opbrengen om elke uitwedstrijd mee te pakken en valt de keuze uiteraard op wedstrijden tegen de traditionele top 3 en de wedstrijden tegen DKV en Groningen. Ik denk dat veel mensen met dit dilemma zitten en zodoende niet meereizen naar bv. Zwolle.
Citaat van: Goudvinger op augustus 22, 2013, 10:36:29
In de JL had je veel auto-combi's waarmee je de brandstofprijzen kon delen en de kaartjes vaak niet meer dan een tientje kostten. Dan was je per wedstrijd ongeveer 15 euro kwijt wanneer je met een volle auto vertrok. Als je nu iedere uitwedstrijd mee zou gaan ben je vaak gebonden aan een buscombi die al snel meer dan 30 euro per keer kost. Als ik naar mijzelf kijk, kan ik het financieel niet opbrengen om elke uitwedstrijd mee te pakken en valt de keuze uiteraard op wedstrijden tegen de traditionele top 3 en de wedstrijden tegen DKV en Groningen. Ik denk dat veel mensen met dit dilemma zitten en zodoende niet meereizen naar bv. Zwolle.
Je zou toch denken dat Zwolle juist wel bij die selectie zit en men rkc, heracles, roda etc. laat schieten. Maar goed, het is erg jammer dat er niet meer animo is. Hopelijk gaan de oogjes bij de BVO en KvC open dat de uitkaart toch niet zo'n succes is als dat ze hadden gehoopt.
Citaat van: Yellow Army op augustus 22, 2013, 10:43:16
Je zou toch denken dat Zwolle juist wel bij die selectie zit en men rkc, heracles, roda etc. laat schieten. Maar goed, het is erg jammer dat er niet meer animo is. Hopelijk gaan de oogjes bij de BVO en KvC open dat de uitkaart toch niet zo'n succes is als dat ze hadden gehoopt.
Vergeet niet dat we binnen een paar weken, Zwolle, PSV, Eagles en DKV hebben...keuzes maken. Althans voor mij.
Citaat van: Don op augustus 21, 2013, 21:43:47
De gemeente Leeuwarden probeert wel degelijk een vinger in de pap te hebben bij onze uitwedstrijden. Wijzigingen in het uitkaartreglement worden tegengehouden door de gemeente hier in Leeuwarden. (Bijv. Pasfoto op de uitkaart schrappen is door de gemeente tegengehouden)
Dat bedoelde ik dus eerder ook al te zeggen. En vergeet de rol van de politie hier niet in! De BVO loopt mee met deze twee instanties, omdat dat de weg van de minste weerstand is.
Persoonlijk heb ik niet zo veel problemen met de uitkaart, alleen weet ik wel zeker dat de uitvakken voller komen als je niet de uitkaartverplichting ook nog eens gaat opleggen icm verplichte-buscombi wedstrijden, zoals bv Zwolle-uit.
Citaat van: Len Cantello op augustus 22, 2013, 10:47:14
Dat bedoelde ik dus eerder ook al te zeggen. En vergeet de rol van de politie hier niet in! De BVO loopt mee met deze twee instanties, omdat dat de weg van de minste weerstand is.
Persoonlijk heb ik niet zo veel problemen met de uitkaart, alleen weet ik wel zeker dat de uitvakken voller komen als je niet de uitkaartverplichting ook nog eens gaat opleggen icm verplichte-buscombi wedstrijden, zoals bv Zwolle-uit.
Het zou denk ik ook niet verstandig om als BVO de hakken in het zand te zetten met het oog op het nieuwe stadion waarbij de medewerking van de gemeente toch noodzakelijk is.
Mijn mening is dat de KVC veel valt te verweiten.
Als makke schapen gaan zij akkoord met voorwarden en regels.
Maar ik baal er van dat wij maar drie bussen vol krijgen. Wij zijn een fanatieke aanhang dat moeten we ook buiten Leeuwarden laten zien.
Thuis maken wij er een mooie "avondje cambuur" van. Oude tijden herleven. Rumour op de tribune en daar buiten een fantstisch sfeer en natuurlijk we spelen ere divisie.
Maar uit moeten we iets ondernemen.
@Cambuurculture is het niet mogelijk dat jullie een aantal bussen overnemen van de club? Om deze met eigen C.C. leden vol zien te krijgen. Kunnen we de uitwedstrijden toch nog een klein beetje op onze eigen manier beleven.
Er zijn heel veel redenen waarom iemand niet mee gaat naar zwolle uit.
Wat ik hoor gaan er ook een heleboel op eigen gelegenheid naar toe,dit vind ik erg jammer thuis volle bak en uit naar zwolle met naar alle waarschijnlijkheid 3 bussen.
Ik zie hier mensen reageren we gaan wel naar psv,Feyenoord en Ajax uit omdat we in die stadions nog niet zijn geweest , hier zullen we alleen de punten niet gaan halen ben ik bang. hoop dat vandaag op de laatste dag alsnog supporters zich bedenken om mee te gaan naar zwolle. In zwolle valt wat te halen zeker nu men daar denkt van Cambuur pakken we ook wel even.
Citaat van: sccer1986 op augustus 22, 2013, 12:35:04
Er zijn heel veel redenen waarom iemand niet mee gaat naar zwolle uit.
Wat ik hoor gaan er ook een heleboel op eigen gelegenheid naar toe,dit vind ik erg jammer thuis volle bak en uit naar zwolle met naar alle waarschijnlijkheid 3 bussen.
Ik zie hier mensen reageren we gaan wel naar psv,Feyenoord en Ajax uit omdat we in die stadions nog niet zijn geweest , hier zullen we alleen de punten niet gaan halen ben ik bang. hoop dat vandaag op de laatste dag alsnog supporters zich bedenken om mee te gaan naar zwolle. In zwolle valt wat te halen zeker nu men daar denkt van Cambuur pakken we ook wel even.
Ja en omdat er weer veel mensen op eigen gelegenheid heen gaan is het de volgende keer weer een buscombi, wordt tijd dat mensen eens gaan nadenken.
Citaat van: Roofvogel op augustus 22, 2013, 12:38:04
Ja en omdat er weer veel mensen op eigen gelegenheid heen gaan is het de volgende keer weer een buscombi, wordt tijd dat mensen eens gaan nadenken.
Bullshit! Als er veel supporters op andere tribunes zitten, is het jaar erna echt geen buscombi! Vaak anti combi geweest en dit nog nooit meegemaakt!
Citaat van: Roofvogel op augustus 22, 2013, 12:38:04
Ja en omdat er weer veel mensen op eigen gelegenheid heen gaan is het de volgende keer weer een buscombi, wordt tijd dat mensen eens gaan nadenken.
Hou toch op man! De reden dat supporters andere manieren gaan verzinnen komt door het achterlijke beleid van de uitkaart. Ik schaam me gewoon dood voor mijn club bij uitwedstrijden, echt om te janken!
|:)Hooftribune, fuck the uitkaart! |:)
Mensen moeten ook zelf weer voetballen. Daardoor zijn mensen vaak ook niet in de gelegenheid om een uitwedstrijd te bezoeken. En geld, geld, geld... Uitwedstrijden zijn erg duur en we hebben veel leuke te gaan komende weken.
Citaat van: Ronnie tng op augustus 22, 2013, 12:46:15
Hou toch op man! De reden dat supporters andere manieren gaan verzinnen komt door het achterlijke beleid van de uitkaart. Ik schaam me gewoon dood voor mijn club bij uitwedstrijden, echt om te janken!
|:)Hooftribune, fuck the uitkaart! |:)
Dat er veel mensen met eigen vervoer tussen het Zwolle-publiek zitten is juist de bevestiging dat de animo er wel degelijk is alleen niet icm buscombi cq uitkaart.
Ik zeg dus hoe meer, hoe beter.
Citaat van: Yellow Army op augustus 22, 2013, 12:53:52
Dat er veel mensen met eigen vervoer tussen het Zwolle-publiek zitten is juist de bevestiging dat de animo er wel degelijk is alleen niet icm buscombi cq uitkaart.
Ik zeg dus hoe meer, hoe beter.
Volgens mij hebben we dat bij de wedstrijden tegen Excelsior en Emmen wel gezien hoeveel meer animo er is bij de mensen zonder uitkaart. Toen werd het gedoogd en verliep het allemaal vlekkeloos. Echter wanneer je straks tegenstanders krijgt kan het gewoon problemen opleveren die er al JAREN(!!!) niet meer zijn geweest. Het word gewoon tijd dat de BVO zich een keer inzet voor de supporters, die al jaren rustig zijn.
Citaat van: Ronnie tng op augustus 22, 2013, 12:46:15
Hou toch op man! De reden dat supporters andere manieren gaan verzinnen komt door het achterlijke beleid van de uitkaart. Ik schaam me gewoon dood voor mijn club bij uitwedstrijden, echt om te janken!
|:)Hooftribune, fuck the uitkaart! |:)
Waar het mij hier om gaat dat er maar iets mis hoeft te gaan met de mensen die buiten de combi om naar zwolle gaan en we hebben weer een aantal jaren de combi te pakken. En ja ik weet ook dat het in Emmen allemaal goed is gegaan en ik hoop dat het ook nu gebeurt. Tuurlijk als er veel mensen buiten de combi omgaan en het gaat allemaal goed dan kan het ook positief uitpakken dus hoop ik daar maar op.
de mensen de zo zeiken over de uitkaart moeten maar lekker feyenoord na gaan doen en een lossekaarten groep beginnen ( gaan naar elke uitwedstrijd op losse kaart in het thuis vak ) :clint
Citaat van: Roofvogel op augustus 22, 2013, 13:10:08
Tuurlijk als er veel mensen buiten de combi omgaan en het gaat allemaal goed dan kan het ook positief uitpakken dus hoop ik daar maar op.
Dat heeft niemand door.....
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 22, 2013, 13:19:58
Dat heeft niemand door.....
Bij de wedstrijden in Rotterdam en Emmen anders wel. Toen wist de club niet hoe snel er berichten de deur uit moesten met hoe goed onze supporters wel niet waren. Met meer dan 1000 supporters naar Emmen, geweldig. Maar dan vergeten te zeggen dat een groot deel daarvan helemaal NIETS met de uitkaart te maken wil hebben, anders waren immers de kaarten op de officiële wel uitverkocht geweest.
Citaat van: Treb op augustus 21, 2013, 18:59:10
Overal zijn wel smoesjes voor.. Als je Cambuur echt wil zien ga je gewoon
Jij kan in iedereen zijn portemonnee kijken zeker!
Op de forum avonden vorig seizoen, was het wel duidelijk dat ze niet van de uitkaart afstappen + ik wil m'n club zien spelen = zaterdag met uitkaart in de bus. Ik ga me niet weer ergeren en wachten op iets wat toch niet komt.
Citaat van: Ronnie tng op augustus 22, 2013, 13:22:11
Bij de wedstrijden in Rotterdam en Emmen anders wel. Toen wist de club niet hoe snel er berichten de deur uit moesten met hoe goed onze supporters wel niet waren. Met meer dan 1000 supporters naar Emmen, geweldig. Maar dan vergeten te zeggen dat een groot deel daarvan helemaal NIETS met de uitkaart te maken wil hebben, anders waren immers de kaarten op de officiële wel uitverkocht geweest.
Stel dat er 350 Cambuur supporters zijn (het uitvak was dan zo'n beetje vol geweest) verdeeld over 12.000 Ollenaren in het hele stadion, dan ziet niemand ze.
In Emmen was er geen hond uit Emmen en in Rotterdam idem dito. En de Cambuursupporters zochten elkaar daar op. We worden alleen zichtbaar bij elk doelpunt dat SCC maakt. En dat is hooguit 3 keer. :y :y :y
Hemmen en El Makrini vraagtekens bij Cambuur
LEEUWARDEN – Het is nog niet duidelijk met welke elf spelers Cambuur zaterdagavond tegen PEC Zwolle speelt.
De training van donderdagmorgen maakte in dat opzicht niet veel duidelijk.
Michiel Hemmen, die tegen Groningen geblesseerd uitviel, trainde net als gisteren apart van de groep. Het is niet uitgesloten dat hij toch meedoet in Zwolle.
Mohamed El Makrini, die de training gisteren voortijdig verliet met een pijnlijk bovenbeen, ontbrak vandaag. Of zijn absentie consequenties heeft voor de wedstrijd van zaterdag is nog onduidelijk.
De vermoedelijke opstelling is dan als volgt:
Nienhuis (doel); Bijker, Van der Laan, Leeuwin en Droste (achter); Ritzmaier, Dijkstra of El Makrini en Bakker (midden); Lukoki, Barto of Hemmen en Schokker (voor).
vd laan trainde ook niet vanmorgen.
en training 2 dagen voor de wedstrijd sla ik voortaan wel over want dat schiet niet meer op.
eerst ist stadion dicht en daarna doen ze niks meer.
Citaat van: denistel op augustus 22, 2013, 14:04:55
vd laan trainde ook niet vanmorgen.
en training 2 dagen voor de wedstrijd sla ik voortaan wel over want dat schiet niet meer op.
eerst ist stadion dicht en daarna doen ze niks meer.
Droste was er ook niet bij
Ms toch Hemmen?
En anders ms op de bank?
Het is inmiddels 15.00u geweest, benieuwd hoeveel supporters mee gaan?
Citaat van: GerardFraneker op augustus 22, 2013, 15:03:54
Het is inmiddels 15.00u geweest, benieuwd hoeveel supporters mee gaan?
Die 3e bus is niet vol gekomen lijkt me, anders hadden we het wel vernomen. Ik gok zo'n 150.
bekijk het ook lekker met die buscombi :R
En weer staat onze club voor lul!! Hoe lang accepteren we dit nog met z'n allen? :(
Citaat van: Ronnie tng op augustus 22, 2013, 15:27:34
En weer staat onze club voor lul!! Hoe lang accepteren we dit nog met z'n allen? :(
Wou je mensen dwingen om te gaan?
Citaat van: Ronnie tng op augustus 22, 2013, 15:27:34
En weer staat onze club voor lul!! Hoe lang accepteren we dit nog met z'n allen? :(
Hoezo voor lul.. Roda uit, Zwolle uit, uitkaart, prijs, Buscombi
Net of heel Nederland (of Zwolle :_schater) ons nu minder vind als er 150 supporters komen ipv 400
Citaat van: Ronnie tng op augustus 22, 2013, 15:27:34
En weer staat onze club voor lul!! Hoe lang accepteren we dit nog met z'n allen? :(
In welke bus zit jij?
Als je vanuit Lwd naar Zwolle komt met 150 man sla je idd een modderfiguur wanneer je een imago van trouwe en fanatieke aanhang pretendeert. Dus in dat opzicht sta je voor lul ja. Maar goed, ik heb eigenlijk geen recht van spreken want ik zal ook tussen de ollenaren zitten.
Citaat van: moodygrunn op augustus 22, 2013, 15:28:41
Wou je mensen dwingen om te gaan?
:wall Nee hoor, die uitkaart daar ligt (nog steeds) het probleem.
Citaat van: Destroyer op augustus 22, 2013, 15:52:44
In welke bus zit jij?
Ik ga niet met de bus, maar wil wel even naar je zwaaien vanuit het Zwolle vak?
Citaat van: Yellow Army op augustus 22, 2013, 15:56:41
Als je vanuit Lwd naar Zwolle komt met 150 man sla je idd een modderfiguur wanneer je een imago van trouwe en fanatieke aanhang pretendeert. Dus in dat opzicht sta je voor lul ja.
_O_
Citaat van: Ronnie tng op augustus 22, 2013, 16:08:15
Ik ga niet met de bus, maar wil wel even naar je zwaaien vanuit het Zwolle vak?
Wie zegt dat ik er wel in zit? :devil
Ik ben het eens met Ronnie, dit mogen we niet langer accepteren te hoge prijzen er worden je zoveel dingen opgelegd dat je denkt leven we wel in een vrij land?
Er moet wat aan gedaan worden uit kaart prima, maar de regels die er aan verbonden zijn gaan veel te ver.
Aller eerst ben ik voor om de CC 2 a 3 bussen zelf invulling te laten geven.
Citaat van: Yellow Army op augustus 22, 2013, 15:56:41
Als je vanuit Lwd naar Zwolle komt met 150 man sla je idd een modderfiguur wanneer je een imago van trouwe en fanatieke aanhang pretendeert. Dus in dat opzicht sta je voor lul ja. Maar goed, ik heb eigenlijk geen recht van spreken want ik zal ook tussen de ollenaren zitten.
Net te horen gekregen dat ook de mensen (ver) buiten Leeuwarden via de combi
moeten reizen. Dat zou voor mij betekenen:
Hilversum -> Leeuwarden -> Zwolle -> Leeuwarden -> Hilversum 8P
Niet te doen!! Helaas moet ik zaterdag het uitvak langs mij heen moeten gaan....
Hoop dat er spoedig een oplossing komt vanuit de club...
|:)
3 bussen vol aldus Cambuur.nl
Citaat van: Bernardo op augustus 22, 2013, 17:02:09
3 bussen vol aldus Cambuur.nl
:_schater :_schater :_schater
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 22, 2013, 16:36:04
Net te horen gekregen dat ook de mensen (ver) buiten Leeuwarden via de combi moeten reizen. Dat zou voor mij betekenen:
Hilversum -> Leeuwarden -> Zwolle -> Leeuwarden -> Hilversum 8P
Niet te doen!! Helaas moet ik zaterdag het uitvak langs mij heen moeten gaan....
Hoop dat er spoedig een oplossing komt vanuit de club...
|:)
En zo wordt je dan dupe van een fout die iemand zelf maakt. Die oplossing komt er wordt aan gewerkt.
Citaat van: Ronnie tng op augustus 22, 2013, 15:27:34
En weer staat onze club voor lul!! Hoe lang accepteren we dit nog met z'n allen? :(
Dit kan zo niet langer. Tijd voor actie!!
Citaat van: Breekie op augustus 22, 2013, 17:19:33
Dit kan zo niet langer. Tijd voor actie!!
Wat heb je in gedachten?
Citaat van: moodygrunn op augustus 22, 2013, 17:28:08
Wat heb je in gedachten?
Laten we beginnen met het gooien van wat stoeptegels.
Citaat van: Don op augustus 22, 2013, 17:31:18
Laten we beginnen met het gooien van wat stoeptegels.
Dat is zooo 2009
Ach mooie aantal voor de jupiler league |:)
Citaat van: moodygrunn op augustus 22, 2013, 17:28:08
Wat heb je in gedachten?
Eigenlijk is dit een kwestie voor de supportersvereniging. Maar gezien het feit dat de bvo cc niet erkent als officiele gesprekspartner en de kvc hier onvoldoende voor haar supporters opkomt.. Een handtekeningenactie bij de eerstvolgende thuiswedstrijd?
zal allemaal weinig opleveren voor sommige wedstrijden wordt er beslist buscombi en die combi,s zijn de laatste jaren
niet echt een suc6 qua belangstelling.
Buscombi met normale prijzen en zonder uitkaart: prima!
dat bedoel dat veranderd dus niet is mijn mening.
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 22, 2013, 16:36:04
Net te horen gekregen dat ook de mensen (ver) buiten Leeuwarden via de combi moeten reizen. Dat zou voor mij betekenen:
Hilversum -> Leeuwarden -> Zwolle -> Leeuwarden -> Hilversum 8P
Niet te doen!! Helaas moet ik zaterdag het uitvak langs mij heen moeten gaan....
Hoop dat er spoedig een oplossing komt vanuit de club...
|:)
Ik woon in Hengelo en m'n broer in Kerkrade. Niet te doen dan de uitwedstrijden zoals HvC ook al zegt. Door creatief te zijn kon ik wel naar Roda en ga ik naar Zwolle en PSV, maar je zit dan nooit in het uitvak. Eigenlijk mag het geen probleem zijn om bij uitwedstrijden gewoon in het uitvak te mogen op vertoon van je CC.
Gelukkig heb ik dit jaar wel 4 wedstrijden in de regio (Twente, Eagles, Heracles en Zwolle).
Hopelijk komt er vanuit de club daarvoor een oplossing
Ook Droste is een twijfelgeval voor zaterdag. Voor hem hebben we met Pereira een adequate vervanger denk ik. Barto in plaats van Hemmen en in mindere mate Dijkstra in plaats van El Makrini is natuurlijk een wereld van verschil...
Even offtopic,
begrijp ik goed dat dit waarschijnlijk de verwachte opstelling word ?
Nienhuis (doel); Bijker, Van der Laan, Leeuwin en Pereira (achter); Ritzmaier, Dijkstra en Bakker (midden); Lukoki, Barto en Schokker .
Dan wacht ik nog even met het invullen van de pool totdat de opstelling zeker is.
Citaat van: punkman op augustus 22, 2013, 18:54:59
Even offtopic,
begrijp ik goed dat dit waarschijnlijk de verwachte opstelling word ?
Nienhuis (doel); Bijker, Van der Laan, Leeuwin en Pereira (achter); Ritzmaier, Dijkstra en Bakker (midden); Lukoki, Barto en Schokker .
Dan wacht ik nog even met het invullen van de pool totdat de opstelling zeker is.
Draai alles maar om!
Citaat van: Tukker op augustus 22, 2013, 18:46:57
Eigenlijk mag het geen probleem zijn om bij uitwedstrijden gewoon in het uitvak te mogen op vertoon van je CC.
Dan is het geen combi. Dit geldt voor iedereen helaas.
Citaat van: Bernardo op augustus 22, 2013, 17:02:09
3 bussen vol aldus Cambuur.nl
ooooooooooooo, dat valt mij nog mee :devil
En nu verder over de wedstrijd zelf?
Citaat van: Tukker op augustus 22, 2013, 18:46:57
Gelukkig heb ik dit jaar wel 4 wedstrijden in de regio (Twente, Eagles, Heracles en Zwolle).
+ Fietstas (even ver als Zwolle) + NEK (20 min langer) _O_ _O_ _O_
Citaat van: Vanuit Helmond op augustus 22, 2013, 17:12:04
En zo wordt je dan dupe van een fout die iemand zelf maakt. Die oplossing komt er wordt aan gewerkt.
Hoe komt de oplossing er dan uit te zien?
Waar is de tijd gebleven .19 u int autotje 20u olle even :proostdan wedstr
nu bist een zware crimineel
Ik gooi er maar weer even een ideetje in voor de opstelling als Hemmen, Makrini en Droste niet meedoen vanwege blessures. 'Geen spits, toch aanvallend'
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.footballuser.com%2Fformations%2F2013%2F08%2F805540_SC_Cambuur-Leeuwarden.jpg&hash=25763284f22bef26955d8e2778d44baa534fba84)
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 22, 2013, 16:36:04
Net te horen gekregen dat ook de mensen (ver) buiten Leeuwarden via de combi moeten reizen. Dat zou voor mij betekenen:
Hilversum -> Leeuwarden -> Zwolle -> Leeuwarden -> Hilversum 8P
Niet te doen!! Helaas moet ik zaterdag het uitvak langs mij heen moeten gaan....
Hoop dat er spoedig een oplossing komt vanuit de club...
|:)
Tsja. We hebben heel wat afgezeken op onze oude vrind Keimpe. Maar dat waren zaken die de man altijd wel goed regelde. Het nieuwe veiligheidsmeisje kent de club niet. Weet niet van de cultuur. En regelt de zaakjes volgens het boekje. En daar was ik al bang voor....
Gelukkig leiden er meer wegen naar Zwolle dan alleen die van de bus :devil
Foei! :_spank
Citaat van: mugel op augustus 23, 2013, 01:15:12
Ik gooi er maar weer even een ideetje in voor de opstelling als Hemmen, Makrini en Droste niet meedoen vanwege blessures. 'Geen spits, toch aanvallend'
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.footballuser.com%2Fformations%2F2013%2F08%2F805540_SC_Cambuur-Leeuwarden.jpg&hash=25763284f22bef26955d8e2778d44baa534fba84)
Toch aanvallend? :_schater
Beste mugel, dan druk je jezelf nog voorzichtig uit! :thumbsup
Citaat van: Len Cantello op augustus 23, 2013, 06:54:28
Tsja. We hebben heel wat afgezeken op onze oude vrind Keimpe. Maar dat waren zaken die de man altijd wel goed regelde. Het nieuwe veiligheidsmeisje kent de club niet. Weet niet van de cultuur. En regelt de zaakjes volgens het boekje. En daar was ik al bang voor....
Gelukkig leiden er meer wegen naar Zwolle dan alleen die van de bus :devil
En zo ist maar net.
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 22, 2013, 16:36:04
Net te horen gekregen dat ook de mensen (ver) buiten Leeuwarden via de combi moeten reizen. Dat zou voor mij betekenen:
Hilversum -> Leeuwarden -> Zwolle -> Leeuwarden -> Hilversum 8P
Niet te doen!! Helaas moet ik zaterdag het uitvak langs mij heen moeten gaan....
Hoop dat er spoedig een oplossing komt vanuit de club...
|:)
Mij is vertelt dat rechtstreeks rijden enkel bij hoge uitzondering kan. Tegen Roda zijn er uitzonderingen gemaakt voor mensen die in de buurt op een camping stonden, maar zal niet vaak voorkomen helaas.
Citaat van: scc-aaron op augustus 23, 2013, 09:49:01
Mij is vertelt dat rechtstreeks rijden enkel bij hoge uitzondering kan. Tegen Roda zijn er uitzonderingen gemaakt voor mensen die in de buurt op een camping stonden, maar zal niet vaak voorkomen helaas.
Helaas is het verhaal iets anders, maar als iemand dat wil weten moet ze mij maar een PB sturen. Ik heb overigens ook een mail naar de KvC gestuurd benieuwd of en hoe ze daarop reageren.
Citaat van: Vanuit Helmond op augustus 23, 2013, 09:53:52
Ik heb overigens ook een mail naar de KvC gestuurd benieuwd of en hoe ze daarop reageren.
Waarschijnlijk als het seizoen is afgelopen.
Citaat van: Andre-Lwd op augustus 23, 2013, 10:04:26
Waarschijnlijk als het seizoen is afgelopen.
Dat zou goed kunnen André.
Hemmen, Droste en Makrini trainen allemaal mee staat op twitter
Citaat van: Bernardo op augustus 23, 2013, 10:49:34
Hemmen, Droste en Makrini trainen allemaal mee staat op twitter
Als je naar de foto kijkt lijkt het wel net of Hemmen apart bezig is met iemand van de TS. Hoop dat ik het fout heb gezien en dat Hemmen er morgen gewoon instaat.
Henk Albers @HenkAlbers1970 1m
De twijfelgevallen, Hemmen, El Makrini en Droste, doen tot nu toe volop mee met de groep! Lijkt dus -met nadruk op lijkt-, goed!
#CAMBUUR
Henk Albers @HenkAlbers1970 2m
Iedereen, behalve de eerdergenoemde afwezigen, doet mee aan de partijvorm. #training #CAMBUUR pic.twitter.com/XnsqLMdPpb
(Met afwezigen bedoelt Albers Van Brakel, Van der Heide, Cristovao, De Graaf en Coremans).
Hopelijk straks wat meer duidelijkheid. Hemmen in plaats van Barto scheelt dag en nacht. Overigens is Cristovao er dus ook niet bij, dus hij kan Hemmen ook niet vervangen (denk ik?).
Laten we hopen op dezelfde opstelling tegen Grunn
Citaat van: Bernardo op augustus 23, 2013, 11:15:55
Laten we hopen op dezelfde opstelling tegen Grunn
Dat is inderdaad de meest logische opstelling, al zou je misschien Schokker nog kunnen vervangen door Feldballe. Maar Oepie voorin vind ik ook prima, doet altijd wel iets briljants!
Henk Albers @HenkAlbers1970 5m
Als ik een schatting moet maken: lichte twijfel bij Droste omtrent meespelen maar Hemmen en El Makrini er gewoon bij! #CAMBUUR #ZWOCAM
Hopelijk heeft Henk gelijk, Droste is het gemakkelijkst te vervangen met Pereira!
Dat zou prima nieuws zijn.
voor droste zou dan perreira logische vervanger zijn.
Citaat van: Tukker op augustus 22, 2013, 18:46:57
Ik woon in Hengelo en m'n broer in Kerkrade. Niet te doen dan de uitwedstrijden zoals HvC ook al zegt. Door creatief te zijn kon ik wel naar Roda en ga ik naar Zwolle en PSV, maar je zit dan nooit in het uitvak. Eigenlijk mag het geen probleem zijn om bij uitwedstrijden gewoon in het uitvak te mogen op vertoon van je CC.
Gelukkig heb ik dit jaar wel 4 wedstrijden in de regio (Twente, Eagles, Heracles en Zwolle).
Hopelijk komt er vanuit de club daarvoor een oplossing
Ben er alsnog bij in Zwolle, maar beleef de wedstrijd toch echt het leukst tussen de eigen supporters!!
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 23, 2013, 12:09:00
Ben er alsnog bij in Zwolle, maar beleef de wedstrijd toch echt het leukst tussen de eigen supporters!!
Klasse Hilversum, veel plezier morgen en tot volgende week bij Pisvee.
PEC in zelfde opstelling als tegen NEC.
Opstelling PEC Zwolle: Begois, Van Polen, Lachman, Van der Werff, Achenteh, Klich, Mokotjo, Drost, Saymak, Benson, Mokhtar
Hemmen trainde volop mee en lijkt fit.
Henk Albers @HenkAlbers1970 33s
Hemmen, El Makrini en Droste zouden morgen kunnen spelen mits ze geen terugslag krijgen van de belasting van vandaag. #CAMBUUR #ZWOCAM
Citaat van: Vanuit Helmond op augustus 23, 2013, 12:09:52
Klasse Hilversum, veel plezier morgen en tot volgende week bij Pisvee.
Tot dan!! |:)
Citaat van: Bernardo op augustus 23, 2013, 12:12:12
Henk Albers @HenkAlbers1970 33s
Hemmen, El Makrini en Droste zouden morgen kunnen spelen mits ze geen terugslag krijgen van de belasting van vandaag. #CAMBUUR #ZWOCAM
dat zou heel mooi zijn |:)
23 augustus, 2013 - 12:45 -
Michiel Hemmen, Mohammed el Makrini en Wout Droste binne twifelgefallen by Cambuur foar de útwedstriid sneon tsjin FC Zwolle.Hemmen hat freed foar it earst wer mei traind mei de seleksje. Hy rûn ferliden wike yn de wedstriid tsjin FC Grins in ljiskblessuere op. El Makrini hat lêst fan de boppefoet en Droste fan in kûtblessuere. Sneon wurdt besjoen oft de trije spylje kinne. De rest fan de seleksje is fit.Proefspiler Stefan Savic hat in goeie earste yndruk efter litten. De technyske stêf trúnt der op oan de Eastenriker langer op proef te hâlden
fc zwolle :_schater
Ze lopen wat achter nou
Heb een goed gevoel! Pakken dat Zwolle.. 2-3!
Ben met een punt op voorhand al tevreden overigens.
Weinig mensen mee, tja.. Heb dat stadion nu wel eens gezien en lokt me nou niet om die bus in te stappen. GAE wellicht.
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 22, 2013, 16:36:04
Net te horen gekregen dat ook de mensen (ver) buiten Leeuwarden via de combi moeten reizen. Dat zou voor mij betekenen:
Hilversum -> Leeuwarden -> Zwolle -> Leeuwarden -> Hilversum 8P
Niet te doen!! Helaas moet ik zaterdag het uitvak langs mij heen moeten gaan....
Hoop dat er spoedig een oplossing komt vanuit de club...
|:)
Heb jij contact op genomen met de club om in het uitvak te kunnen zitten? Ik woon zelf in dezelfde regio als jou dus heb maar gewoon kaartjes voor het thuisvak gekocht, dikke 2 uur treinen naar Leeuwarden om met de buscombi de laatste trein terug niet te kunnen halen dat is gewoon idioot. Daar ga ik natuurlijk niet aan beginnen. Kaartjes zijn altijd wel te regelen dus dan maar lekker in het thuisvak.
Prijs van de buscombi naar Zwolle vind ik wel meevallen, betaal zelf bijna hetzelfde voor m'n ticket.
Citaat van: michello op augustus 23, 2013, 13:56:09
Heb een goed gevoel! Pakken dat Zwolle.. 2-3!
Ben met een punt op voorhand al tevreden overigens.
Weinig mensen mee, tja.. Heb dat stadion nu wel eens gezien en lokt me nou niet om die bus in te stappen. GAE wellicht.
Meen je nou serieus wat je zegt? je komt toch verdomme om je ploeg te steunen, en niet voor het stadion?? al speel je in een fietsenhok of een krot van een hok das toch bijzaak? wat een gelul :rodekaart
Citaat van: SaVaGe op augustus 23, 2013, 14:31:47
Meen je nou serieus wat je zegt? je komt toch verdomme om je ploeg te steunen, en niet voor het stadion?? al speel je in een fietsenhok of een krot van een hok das toch bijzaak? wat een gelul :rodekaart
Misschien kan hij niet naar alle uitwedstrijden, omdat dat te veel geld kost? Dan zou ik ook niet als eerste voor Zwolle uit kiezen
Citaat van: Lore op augustus 23, 2013, 14:36:33
Misschien kan hij niet naar alle uitwedstrijden, omdat dat te veel geld kost? Dan zou ik ook niet als eerste voor Zwolle uit kiezen
staat er niet als reden ;) l8l en nou hoef ik zijn redenen niet te weten, maar als ik dit lees vind ik het beschamend .
Laten we er verdomme met die 150 man een feest van maken!!
Begin er aardig zin in te krijgen:):)
Citaat van: rody rules op augustus 23, 2013, 13:05:02
23 augustus, 2013 - 12:45 -
Michiel Hemmen, Mohammed el Makrini en Wout Droste binne twifelgefallen by Cambuur foar de útwedstriid sneon tsjin FC Zwolle.Hemmen hat freed foar it earst wer mei traind mei de seleksje. Hy rûn ferliden wike yn de wedstriid tsjin FC Grins in ljiskblessuere op. El Makrini hat lêst fan de boppefoet en Droste fan in kûtblessuere. Sneon wurdt besjoen oft de trije spylje kinne. De rest fan de seleksje is fit.Proefspiler Stefan Savic hat in goeie earste yndruk efter litten. De technyske stêf trúnt der op oan de Eastenriker langer op proef te hâlden
Dit is toch ook verdomme bijna niet te lezen tering 8P
Citaat van: rody rules op augustus 23, 2013, 13:05:02
23 augustus, 2013 - 12:45 -
El Makrini hat lêst fan de boppefoet en Droste fan in kûtblessuere.
Citaat van: Jules058 op augustus 23, 2013, 15:46:57
Dit is toch ook verdomme bijna niet te lezen tering 8P
Der staat dat Droste last heeft van een blessure heeft aan zijn kut. :y :y
Citaat van: Bernardo op augustus 23, 2013, 11:15:55
Laten we hopen op dezelfde opstelling tegen Grunn
En niet alleen de opstelling: |:) |:) |:) |:)
Citaat van: SaVaGe op augustus 23, 2013, 14:31:47
Meen je nou serieus wat je zegt? je komt toch verdomme om je ploeg te steunen, en niet voor het stadion?? al speel je in een fietsenhok of een krot van een hok das toch bijzaak? wat een gelul :rodekaart
Dit is wel de denkwijze van velen kerel, "Zwolle moe ;)" reis naar bv Utrecht lokt toch veel meer om naartoe te gaan. Ik kan zelf niet eens overigens.... PSV autocombi. Prima. :thumbsup
:0= WIJ.............................
:0= WINNEN!!!
Als we morgen met 3-0 winnen passeren we Ajakkus en dkv op de ranglijst. :devil
Citaat van: Tukker op augustus 23, 2013, 22:03:25
Als we morgen met 3-0 winnen passeren we Ajakkus en dkv op de ranglijst. :devil
Mooi, dan binnen 5 minuten 0-2 voor staan en de rest van de wedstrijd uitspelen op nog een doelpuntje extra, hm, waar heb ik dat ook alweer eerder gezien... :zweep
:0= MATCHDAY!!! |:)
Metsdee
Wedstrijddag |:)
helaas geen hemmen bij de selectie vandaag bron is ie zelf
Citaat van: denistel op augustus 24, 2013, 09:02:53
helaas geen hemmen bij de selectie vandaag bron is ie zelf
Zeeeer klote
Maar goed Barto aanmoedigen!! :devil
Had al geen goed gevoel, en nu helemaal niet meer. Kansloze pot word dit.
Maar goed dat ze geen risico nemen met Hemmen, na PSV, komen Heracles, Go Ahead en DKV waar punten moeten worden gepakt!
Citaat van: richard op augustus 24, 2013, 10:03:16
Maar goed Barto aanmoedigen!! :devil
Dat sws toch... we love you Barto, we do!!!! |:)
Citaat van: Bernardo op augustus 24, 2013, 10:14:02
Had al geen goed gevoel, en nu helemaal niet meer. Kansloze pot word dit.
Maar goed dat ze geen risico nemen met Hemmen, na PSV, komen Heracles, Go Ahead en DKV waar punten moeten worden gepakt!
Tussen PSV en Heracles heb je nog een week extra rust...
Citaat van: Dokkumer op augustus 24, 2013, 10:16:25
Tussen PSV en Heracles heb je nog een week extra rust...
Weet ik, maar neem je nou een risico met Hemmen, kan het ook erger worden.
Hemmen er dus niet bij. Gewoon thuisblijven! Schriftelijk afdoen. Met een slechte keeper en Barto speel je al met 9 man, dit heeft dus geen zin.
Citaat van: John Hiatt op augustus 24, 2013, 10:30:44
Hemmen er dus niet bij. Gewoon thuisblijven! Schriftelijk afdoen. Met een slechte keeper en Barto speel je al met 9 man, dit heeft dus geen zin.
azijnzeikerd
Citaat van: Len Cantello op augustus 23, 2013, 20:33:21
:0= WIJ.............................
:0= WINNEN!!!
Niet.....
Barto speelt ;(
Citaat van: John Hiatt op augustus 24, 2013, 10:30:44
Hemmen er dus niet bij. Gewoon thuisblijven! Schriftelijk afdoen. Met een slechte keeper en Barto speel je al met 9 man, dit heeft dus geen zin.
Hou toch eens op over de slecht keeper, weet je wie slecht zijn? Esteban, Luciano, Pasveer, en ga zo nog maar even door!
Nienhuis is zo slecht nog niet! |:)
Goh...een vol uitvak met 500 schreeuwende gekken had nu kunnen helpen..
Altijd.
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 24, 2013, 10:39:01
Goh...een vol uitvak met 500 schreeuwende gekken had nu kunnen helpen..
9000 supporters tegen NAC hielp hem ook niet :P
Ik hoop dat Barto vandaag boven zichzelf uitstijgt.. Wie heeft tijd om mij te helpen met een zootje heliumballonnen? :devil
Wat een gezeur. We winnen zonder Hemmen ook gewoon met 1-2.
:0= WIJ WINNEN!!!
Feldballe in de punt. Technisch (kan dus een bal aannemen) is snel en viel prima in tegen Groningen
Het is niet zozeer dat Martijn een hele slechte spits is, maar vooral omdat het een ander type is.
Hemmen is ontzettend belangrijk omdat hij een soort van kapstok voor het elftal is, hij kan een bal vasthouden waardoor het middenveld kan aansluiten, en de 2 cv's.
Met Barto wordt het veld veel te lang omdat hij geen bal vast kan houden. Hierdoor Moet het middenveld te grote afstanden te overbruggen. En we nooit aan het voetballen toe zullen komen. Barto is iemand die je in de diepte moet sturen.
Dan moet je een speler opstellen die dat ook kan. Barto, dat weten we, kan dat niet. Brands of Feldballe, klaar ist. :proost
Mooie wedstrijd vandaag. Mocht je vandaag verliezen, dan is er eigenlijk nog helemaal niks aan de hand. Win je daar, dan is dat een stunt! En ik zie niet in waarom we daar niet een goed resultaat kunnen neerzetten....
Citaat van: Lwd op augustus 24, 2013, 11:57:03
Het is niet zozeer dat Martijn een hele slechte spits is, maar vooral omdat het een ander type is.
Hemmen is ontzettend belangrijk omdat hij een soort van kapstok voor het elftal is, hij kan een bal vasthouden waardoor het middenveld kan aansluiten, en de 2 cv's.
Met Barto wordt het veld veel te lang omdat hij geen bal vast kan houden. Hierdoor Moet het middenveld te grote afstanden te overbruggen. En we nooit aan het voetballen toe zullen komen. Barto is iemand die je in de diepte moet sturen.
is ie niet snel genoeg voor en fysiek wint ie geen duel
Waarom kunnen wij daar niet gewoon winnen? Zwolle heeft het prima gedaan maar wint wel 2 wedstrijden tegen tegenstanders die kwalitatief enorm onder de maat speelden en misschien wel niet veel beter kunnen (Feyenoord N.E.C.) Ik ben van mening dat onze selectie niet onderdoet voor die van Zwolle. Mokhtar en Drost zijn hun paradepaardjes maar ik denk dat je met Ritzmaier en Lukoki in je elftal ook geen modderfiguur hoeft te slaan. Toegegeven, ik zie alles door een geel blauwe bril maar om Zwolle nou zo de hemel in te prijzen gaat mij een brug te ver. Zelfs zonder Hemmen kun je met aanvallende intenties een heel eind komen imo. Van Polen, Lachman, vd Werf, Begois, waar hebben we het eigenlijk over......
:0= 0-3!
Citaat van: Eewal op augustus 24, 2013, 12:49:37
Mooie wedstrijd vandaag. Mocht je vandaag verliezen, dan is er eigenlijk nog helemaal niks aan de hand. Win je daar, dan is dat een stunt! En ik zie niet in waarom we daar niet een goed resultaat kunnen neerzetten....
Sinds wanneer is winnen bij Zwolle een stunt? Omdat ze toevallig de eerste drie wedstrijden gewonnen hebben? Groningen won de eerste twee. Dat zegt nog niet veel.
Citaat van: John Hiatt op augustus 24, 2013, 10:30:44
Hemmen er dus niet bij. Gewoon thuisblijven! Schriftelijk afdoen. Met een slechte keeper en Barto speel je al met 9 man, dit heeft dus geen zin.
Dat zijn de ware fans :y
Maar gewoon nog meer achter je club gaan staan heeft volgens mij meer resultaat |:)
Maar ik voel dat de spanning al aan het toenemen is
Ron Jans over Cambuur.
Tekst + audio:
http://www.rtvoost.nl/sport/default.aspx?nid=169431&cat=313 (http://www.rtvoost.nl/sport/default.aspx?nid=169431&cat=313)
Al iets van een opstelling bekent ?
Doen Droste en El Makrini bijvoord wel of niet mee ?
Vraagtekens nog volgens Dwight. lijkt me zeer verstandig niks te forceren mbt de bewuste blessures van deze drie. we hebben ze nog heel hard nodig.
Cambuur-trainer Dwight Lodeweges beslist pas vandaag over de samenstelling
van zijn elftal tegen PEC Zwolle. Michiel Hemmen, Mohamed El Makrini en Wout Droste zijn volgens
Lodeweges twijfelgevallen, maar namen wel gewoon deel aan de
vrijdagtraining. ,,Het ziet er goed uit, maar het is even afwachten of
ze een reactie krijgen.'' De trainer zal tegen medekoploper
PEC (aanvang 20.45 uur) opnieuw uitgaan van eigen kracht.,,We willen meedoen. Het is een uitdaging ons met PEC te meten.
Hoe ver zijn we? De partijtjes op de training vind ik van heel hoog
niveau. De jongens zijn scherp.'' Lodeweges is ook positief over
de Oostenrijkse proefspeler Stefan Savic (19), die onlangs een transfer
naar SC Heerenveen zag mislukken. ,,Wat mij betreft kan de proefperiode
worden verlengd.'' Cambuur beschikt over veel spelers die op de vleugels uit de voeten kunnen.
Lodeweges: ,,Je kunt nooit te veel hebben. Is Oebele Schokker bijvoorbeeld een echte flankspeler?
En Lukoki is gehuurd; we moeten ook aan volgend seizoen denken.
Aldus Lodeweges.
Waarom barto niet zowiezo op de bank, misschien als invaller. Hoe ist met Christovao?? kan die niet eens kans krijgen?
Citaat van: Cambuur Liwwadden op augustus 24, 2013, 16:53:52
Hoe ist met Christovao?? kan die niet eens kans krijgen?
Volgens VI is Cristovao niet wedstrijdfit. Hij ontbrak donderdag en vrijdag ook op de training.
Inderdaad de verwachte opstelling vanavond (dus: Nienhuis; Droste, Leeuwin, Van der Laan, Bijker; El Makrini, Bakker, Ritzmaier; Schokker, Barto, Lukoki).
Bron: Het officiële twitteraccount van Cambuur.
iemand een werkend streampje zonder software ?
janlul is (nog) niet in de lucht :rodekaart
http://www.sportlemon.tv/20130823/vv5217647d7c0c33.39707105-626257.html
Citaat van: punkman op augustus 24, 2013, 20:11:15
http://www.sportlemon.tv/20130823/vv5217647d7c0c33.39707105-626257.html
bedankt! nu nog testbeeld, hopen dat ie het zometeen doet....
http://firstrownow.eu/watch/203010/1/watch-pec-zwolle-vs-cambuur-leeuwarden.html (http://firstrownow.eu/watch/203010/1/watch-pec-zwolle-vs-cambuur-leeuwarden.html)
Dit zou een stream moeten zijn
http://www.all-livesport.com/watch/video1
Of deze, die doet het al ..
Doen het helaas bij mij allemaal nog niet. Nog tips?
Citaat van: SCC op augustus 24, 2013, 20:44:51
Doen het helaas bij mij allemaal nog niet. Nog tips?
Vreemd, zit al een 10 minuten te kijken via:
http://www.all-livesport.com/watch/video1 (http://www.all-livesport.com/watch/video1)
holy shit barto... met dat uitvak staan we al voor lul, maar jij bent de kers op de taart... wat een schot
Citaat van: punkman op augustus 24, 2013, 20:46:14
Vreemd, zit al een 10 minuten te kijken via:
http://www.all-livesport.com/watch/video1 (http://www.all-livesport.com/watch/video1)
hmm, op de IPad? Pakt m helaas niet.
Citaat van: punkman op augustus 24, 2013, 20:46:14
Vreemd, zit al een 10 minuten te kijken via:
http://www.all-livesport.com/watch/video1 (http://www.all-livesport.com/watch/video1)
ik ook. wel jammer dat de kwaliteit niet al te best is en een mini schermpje.
maar beter iets dan niets !!!
Beste kans voor olle, hadden we zomaar achter kunnen staan
http://www.frombar.com/ (http://www.frombar.com/)
Hier staan meerdere linken ...
Citaat van: Unknown op augustus 24, 2013, 20:53:20
Beste kans voor olle, hadden we zomaar achter kunnen staan
die benson gaat zowieso nog wel scoren. hopen dat onze joker er 1 meer maakt :proost
Citaat van: fred op augustus 24, 2013, 20:51:09
ik ook. wel jammer dat de kwaliteit niet al te best is en een mini schermpje.
maar beter iets dan niets !!!
Als je de reclame onderin weg klikt dan kan je hem op volledig beeld zetten ... |:) |:) |:)
Citaat van: Unknown op augustus 24, 2013, 20:48:08
holy shit barto... met dat uitvak staan we al voor lul, maar jij bent de kers op de taart... wat een schot
Voor diegenen die niet naar de wedstrijd kunnen kijken: Barto schoot op goal, bal over de zij(!)lijn.
Half veld gewend toevallig? :devil
:scc
Su speule goed.
sien grote mogelijkheden.
w:)
Dan bedoel ik natuurlijk dat er nog geen kansen zijn geweest, maar het spel is goed van Cambuur.
Daarom zie ik de mogelijkheden.
w:)
Citaat van: punkman op augustus 24, 2013, 20:56:10
Als je de reclame onderin weg klikt dan kan je hem op volledig beeld zetten ... |:) |:) |:)
kreeg ik die maar weg !
Citaat van: fred op augustus 24, 2013, 21:01:38
kreeg ik die maar weg !
Zijn hele kleine kruisjes in de reclames .... eerst heb je er 3 geloof ik, met je ff kijken welk kruisje het eerst moet aanklikken.
Als er een pagina opent heb je het verkeerde kruisje ...
http://firstrownow.eu/watch/203010/3/watch-pec-zwolle-vs-cambuur-leeuwarden.html (http://firstrownow.eu/watch/203010/3/watch-pec-zwolle-vs-cambuur-leeuwarden.html)
Citaat van: albert54 op augustus 24, 2013, 21:00:37
Dan bedoel ik natuurlijk dat er nog geen kansen zijn geweest, maar het spel is goed van Cambuur.
Daarom zie ik de mogelijkheden.
w:)
Vind ik juist niet, erg slordig, en kansen creëren gaat weer lastig worden deze pot ben ik bang.
Een wereld van verschil; met of zonder Hemmen ;(
Citaat van: Treb op augustus 24, 2013, 21:07:24
Een wereld van verschil; met of zonder Hemmen ;(
het lijkt wel of dat effect heeft op het hele elftal.
Citaat van: Treb op augustus 24, 2013, 21:07:24
Een wereld van verschil; met of zonder Hemmen ;(
Ik heb er ook al de hele dag een hard hoofd in :|
vrije trap op mooie plek
pffff... :|
Wie kan mij helpen aan een livestream voor op de ipda (zonder dat ik me ergens voor hoef te registreren ed)?
Dit was een kans. Kijk dat schot !!!!
Citaat van: Unknown op augustus 24, 2013, 21:09:35
het lijkt wel of dat effect heeft op het hele elftal.
Tuurlijk, je speelt gewoon met tien man.
Dat was een mooi luchtduel !!!
Citaat van: fred op augustus 24, 2013, 21:14:09
Dat was een mooi luchtduel !!!
Ja die schakelen elkaar ff uit :thumbsup
Via welke link kijken mensen op de ipad dan?
ahhhh barto, weer de bal die van de voet stuit
Nu wel de bal op het doel ;)
Maareh gebruik maken van het mannetje meer zit er dus ook niet in.
Niemand? Flikker die Ipad hier zo door het raam! :(
Gewoon fox aanschaffen, heb je nooit ergens last van... of op de fiets stappen naar de kleine.
lukoki slechte voorzet...schokker daarna veel te slap... pfff hele voorhoede loopt te kloten
Barto probeerde net een hakje.
tomme !!!! schokker loop nou wat harder....was een 100% goal geweest man.
Duidelijk de onderliggende partij, alleen moeten we meer gebruik maken van de snelheid van Lukoki. Jammer dat zijn eindpass nog niet zorgvuldig genoeg is.
Jammer van die counter, wel iemand in de spits bij corner tegenstander :thumbsup
TEVEEL ONTZAG VOOR PEC!
Beginnen al angstig, dat zag je aan de koppies wel als PEC een vrije trap kreeg. Vooral Ritzmaier en Nienhuis zag je angstig kijken in de close-up
Centrum van de verdediging is zeer kwetsbaar en laten we het alsjeblieft niet over Barto hebben :O We missen Hemmen enorm, Zorgelijk! Aangezien Hemmen altijd wel wat heeft
Ook Lukoki valt zeer tegen en in de 9 man situatie bij PEC zag je Ritzmaier tot 2x toe een ontzettend zwakke bal geven en ook Bakker is niet in zijn doen
Pluspuntjes zijn Nienhuis en Bijker. Publiek van ons lijkt ook angstig voor het resultaat! Het roert zich totaal niet
Cambuur wint dit niet en met 0-0 mogen we heeeeeel blij zijn bij rust
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 24, 2013, 21:27:10
TEVEEL ONTZAG VOOR PEC!
Beginnen al angstig, dat zag je aan de koppies wel als PEC een vrije trap kreeg. Vooral Ritzmaier en Nienhuis zag je angstig kijken in de close-up
Centrum van de verdediging is zeer kwetsbaar en laten we het alsjeblieft niet over Barto hebben :O We missen Hemmen enorm, Zorgelijk! Aangezien Hemmen altijd wel wat heeft
Ook Lukoki valt zeer tegen en in de 9 man situatie bij PEC zag je Ritzmaier tot 2x toe een ontzettend zwakke bal geven en ook Bakker is niet in zijn doen
Pluspuntjes zijn Nienhuis en Bijker. Publiek van ons lijkt ook angstig voor het resultaat! Het roert zich totaal niet
Cambuur wint dit niet en met 0-0 mogen we heeeeeel blij zijn bij rust
AMEN _O_
Citaat van: Unknown op augustus 24, 2013, 21:23:38
Gewoon fox aanschaffen, heb je nooit ergens last van... of op de fiets stappen naar de kleine.
Geen probleem hoor, alleen vanaf een vakantieadres wel...
Wie o wie helpt mij aan een livestream voor op de ipad?
Citaat van: 0517 op augustus 24, 2013, 21:33:44
Wie o wie helpt mij aan een livestream voor op de ipad?
http://firstrownow.eu/watch/203010/3/watch-pec-zwolle-vs-cambuur-leeuwarden.html
Kun je flash afspelen? De meeste streams draaien namelijk op flash.
http://www.flashipad.nl/
http://www.seniorweb.nl/tip/51978/tip-flash-afspelen-op-ipad
Citaat van: moodygrunn op augustus 24, 2013, 21:34:49
http://firstrownow.eu/watch/203010/3/watch-pec-zwolle-vs-cambuur-leeuwarden.html
Kun je flash afspelen? De meeste streams draaien namelijk op flash.
http://www.flashipad.nl/
http://www.seniorweb.nl/tip/51978/tip-flash-afspelen-op-ipad
Nee, kan geen flash afspelen. Dat is het probleem!
2e helft richting eigen fans moet het wel beter.
Olle speelt alleen ook richting harde kern
Feldballe er maar in.
Lekker iutvak naast me |:) |:) |:) |:) |:)
Achterin en middenveld prima!
Ik was tot nu toe mild, maar we missen een aanspeelpunt!
Enige kans waarin ik dacht dat het kracht van Barto was, nl intikken, gaat ook mis..
Dit kun je oplossen door iemand anders in de spits te zetten: gelegenheidsspits dus: Feldballe, Brands, maar geen idee of dat goed uitpakt.
Extra middenvelder erbij dan maar!
(Oebele ook niet sterk trouwens)
Oeioei, we moeten verder en verder achteruit... Droog houden en hopelijk een sluw countertje.
Citaat van: 0517 op augustus 24, 2013, 21:41:11
Nee, kan geen flash afspelen. Dat is het probleem!
De iPad heeft één belangrijk nadeel: het apparaat toont webpagina's of video's die gemaakt zijn met Flash-techniek, niet. De app Puffin biedt de oplossing.
Citaat van: mugel op augustus 24, 2013, 21:48:10
Achterin en middenveld prima!
Niet met je eens Mugel helaas
Zwak centrum en het middenveld ontbreekt snelheid en creativiteit om ook maar iets te creëren
Vleugels ook zwak en geen spits
0-0 is voor SCC 3 pt.
Als wij de 0 houden vandaag is dat een klein wonder...
En als je er dan eens uit komt schiet dan gerust eens van de rand 16... De bal hoeft het doel niet ingelopen te worden.
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 24, 2013, 21:54:27
Niet met je eens Mugel helaas
Zwak centrum en het middenveld ontbreekt snelheid en creativiteit om ook maar iets te creëren
Vleugels ook zwak en geen spits
0-0 is voor SCC 3 pt.
Heeft alles te maken met voorin geen bal vasthouden. Met Achterin en middenveld bedoel ik vooral verdedigende kwaliteiten.. Aanvallen doen we laatste minuten wel. |:)
Lui spelen nu met 4 spitsen, daarmee houd je de druk op onze verdediging.
Brands erin voor Barto EINDELIJK!
yessss barto eraf
Daar heb je gelijk in Mugel
DURF ER NOU EENS IN TE KLEUNEN BAKKER EN BIJKER!
Jaja! Barto er af |:) Kom op Brands!
Brands erin....nu gaan we vlammen !
Wat een groot verschil met thuiswedstrijden elke keer. Vorige week gaf Lodeweges (of De Jong) aan dat als ze thuis achter uitlopen de supporters dat niet tolereren, maar waarom dan uit totaal anders voetballen.
-Brands voor Barto
Daar was ie al! Brands voor Barto! Het duurt even maar er wordt wel geluisterd naar de mensen hier... :)
1e actie gelijk al beter dan Barto in een heel uur!
Kont er in en vastgehouden, Netjes!
Cambuur kruipt wat uit de schulp
Lukoki ook maar wisselen... doet ook niet veel goed meer
Waarom moest Barto er eigenlijk uit ?
Zo slecht was ie toch niet ... :devil :_schater
Citaat van: Unknown op augustus 24, 2013, 22:05:02
Lukoki ook maar wisselen... doet ook niet veel goed meer
Of Feldballe voor Ritzmaier/Schokker!
Schokker er idd af.
kut gvd
Uitgerekend dat klote blikkie :R
Focking zwak verdedigd!!
Wat een gepruts in de marge dit.
Thuis zo heersen en uit niet durven voetballen..
:(
Ts mag zichzelf wederom kwalijk nemen dat ze met barto zijn gestart... na zijn wissel loopt het duidelijk beter. Brands voortaan maar stand in voor hemmen
Citaat van: Unknown op augustus 24, 2013, 22:13:22
Ts mag zichzelf wederom kwalijk nemen dat ze met barto zijn gestart... na zijn wissel loopt het duidelijk beter. Brands voortaan maar stand in voor hemmen
3kwart wedstrijd vergooit door te starten met die prutser.
Deze tegengoal is Nienhuis zijn fout...zo een afstandschot moet je naar de zijkant boksen en niet recht in het midden ;(
Citaat van: Unknown op augustus 24, 2013, 22:13:22
Ts mag zichzelf wederom kwalijk nemen dat ze met barto zijn gestart... na zijn wissel loopt het duidelijk beter. Brands voortaan maar stand in voor hemmen
De TS heeft weer bewezen duidelijk geen verstand van voetbal te hebben. Ik kan echt tot geen andere conclusie komen wanneer je Barto opstelt. Het is sneu voor hem en ik heb echt medelijden met hem, maar hij komt gewoon echt tekort. En niet zo'n beetje ook.
Hoe komen mensen er ook bij in de POOL dat je met ''gemak'' wint van PEC
Sommige uitslagen wel met 3 goals voor SCC :zucht
Benson eruit voor iemand die amper speelt/scoort!
De angel is er uit! Knal er op SCC
Lukoki overigens ook erg zwak!
Nog niet een fatsoenlijke pass zien geven. Oogt erg onrustig aan de bal zonder overzicht.
Man man kunnen wij nou echt niet een fatsoenlijke aanval opzetten... pfff
Over en uit
ja hoor pingel voor olle
Bijna net zo dom als die penalty van vorige week door Vormer bij Ajax-Feyenoord
gatverdamme...wat een klote zaterdag avond weer...
Waar is dat Cambuur van vorige week?
Domme actie van vd Laan... Jammer maar helaas, volkomen terechte nederlaag.
Ondanks dat Zwolle niet denderend speelde kon je zien dat ze gewoon 2 stappen verder zijn dan ons.
Man man man wat een verschil met vorige week..
En er mag wel een extra spits bij ipv nog een vleugelaanvaller. Je speelt gewoon met 10 man vandaag. Wat een drama
Nu wij nog ff scoren en ik stijg aardig in de pool....enig pluspuntje ;)
Ach Unknown.... Cambuur uit hé :zucht
Kuipers fluit ook op Olle's hand maar ze hebben wel een team
Een team dat terecht wint van een bang elftal die zich uit niet kan weren en laat intimideren
Geen leiders/kerels en geen kwaliteit
Het lijkt wel of er 11 andere spelers in het veld staan ten opzichte van vorige week!
GODVERDOMME! deze pingel was trouwens ook dikke bullshit!
Tuurlijk vd laan raakt em maar die gast gaat volledig voor de penal, pure duik dit!
GLOEIENDE GODVER! als je zo speelt in uitwedstrijden en daar krijgen we nogal wat van voor de winterstop dan wordt het plaats 17/18
Citaat van: Unknown op augustus 24, 2013, 22:21:09
gatverdamme...wat een klote zaterdag avond weer...
Waar is dat Cambuur van vorige week?
Barto. Je speelt gewoon met 10 man en geen spits dus.
Citaat van: Ameland op augustus 24, 2013, 22:23:22
Het lijkt wel of er 11 andere spelers in het veld staan ten opzichte van vorige week!
GODVERDOMME! deze pingel was trouwens ook dikke bullshit!
Tuurlijk vd laan raakt em maar die gast gaat volledig voor de penal, pure duik dit!
GLOEIENDE GODVER! als je zo speelt in uitwedstrijden en daar krijgen we nogal wat van voor de winterstop dan wordt het plaats 17/18
Je zag die Drost inderdaad al heel zelfingenomen kijken :wall
@ Fred; Dat jij je druk maakt om je POOL stand ipv je club...
Citaat van: fred op augustus 24, 2013, 22:23:02
Nu wij nog ff scoren en ik stijg aardig in de pool....enig pluspuntje ;)
:|
Citaat van: Treb op augustus 24, 2013, 22:23:41
Barto. Je speelt gewoon met 10 man en geen spits dus.
Ironisch genoeg vallen de tegengoals pas als hij uit het veld is.
Maar goed, verliezen bij zwolle is geen ramp. Maar de manier waarop. man...creëren echt he-le-maal niks. Doe je dat wel scoor je misschien nog...en zou het bvb ook 2-2 kunnen worden...maar hier wordt ik niet vrolijk van.
Of vorige week was een incident, of hemmen is echt een enorme toevoeging waardoor het hele team nog eens beter speelt.
Lukoki valt me meer en meer tegen, het duurt allemaal te lang heeft het inzicht niet voor de laatste pass en rent ook maar als een blind peerd.
En starten met Barto... pff deze jongen hoort niet in het betaald voetbal!
Zestig minuten stand gehouden zet weinig gecreëerd. Olle vandaag niet de vorm van voorgaande weken maar absoluut verdiende winnaar. Op naar volgende week.
geen echte vervanger voor Hemmen en daar zal je toch werk van moeten maken. Voor de rest terecht verloren want als je niet wil en durft te voetballen zal je geen punten pakken.
Citaat van: Destroyer op augustus 24, 2013, 22:32:50
Zestig minuten stand gehouden zet weinig gecreëerd. Olle vandaag niet de vorm van voorgaande weken maar absoluut verdiende winnaar. Op naar volgende week.
Niks aan toe te voegen!
Er staan verdomme geen kerels in het veld!!!!! :( en ook geen kerels op de bank trouwens getuige het continu opstellen van barto.
1 spits van PEC scoort al bijna meer dan heel Cambuur
Zegt genoeg :zucht
Ondanks het verlies is spel redelijk. Ik vind de voorhoede echt te licht tot nu toe. Als hemmen er niet bij zit veel te weinig kwaliteit. Vleugels vind ik nu nog te licht. Wie weet moeten ze nog in komen.
Simpelweg omdat PEC al een paar stappen verder is. Die hebben financieel de boel op orde en al aardig kunnen bouwen aan een kwalitatief goed team. Met een beetje geluk eindigen zij dit seizoen in het linkerrijtje rond plek 7-9.
Zeg ik trouwens niet op basis van vandaag, want zo goed waren ze niet als de vorige weken.
Wij pakken onze punten heus wel!
cambuur thuis en uit is al jaren een wereld van verschil en uit bij zwolle schiet het al helemaal niet op
klote club of niet ze hebben de laatste jaren wel wat neer gezet.al waren ze oek niet super vanavond
maar wel verdiend gewonnen toch.
we zyllen thuis een zootje punten moeten halen en hemmen mut in de spits en anders brands want barto
komt gewoon dik te kort.
Citaat van: Destroyer op augustus 24, 2013, 22:45:07
Ondanks het verlies is spel redelijk. Ik vind de voorhoede echt te licht tot nu toe. Als hemmen er niet bij zit veel te weinig kwaliteit. Vleugels vind ik nu nog te licht. Wie weet moeten ze nog in komen.
Weer verbazingwekkend dat Lukoki continu van links kwam. Zet die jongen op rechts en dan moet het voor hem ook gemakkelijker worden.
Verdomme, arme Barto werkt als een paard maar komt gewoon te kort.
Gewoon lekker terug naar Harkema, kan hij ook weer plezier krijgen in het spelletje!
Man man man we hebben gewoon weer zo'n type a la Mark de Liwadder nodig als stand in voor Hemmen!
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 24, 2013, 22:42:32
1 spits van PEC scoort al bijna meer dan heel Cambuur
Zegt genoeg :zucht
Wij zijn geen pec kijk waar ze staan
Hehehe die commercial:"PSV neemt het op tegen het verrassende Cambuur".
Nou als we met Hemmen spelen is het idd een verrassing. Met Barto een verassing :zweep
Breekpunt is de 1-0.
Valt net op het moment dat de zwolle druk was gaan liggen.
jammer...jammer.
had het anders nog moeten zien.
Die 1-0 vindt ik ook het breekpunt. Cambuur ging meer drukken. Moet zeggen dat die Brands meer verrassend dan Barto is.
Weer praktisch niks gecreeerd. Kopie Roda uit. Niks geleerd. Had je op papier kunnen afdoen.
Vond er met Brands wel wat meer power bijkomen. Maar met Barto starten is voor de derde keer geen succes gebleken.
We hebben niet veel beters. Alleen hemmen is een top spits.
Citaat van: De Gast op augustus 24, 2013, 22:50:01
Weer praktisch niks gecreeerd. Kopie Roda uit. Niks geleerd. Had je op papier kunnen afdoen.
Vond er met Brands wel wat meer power bijkomen. Maar met Barto starten is voor de derde keer geen succes gebleken.
Kopie Roda uit? Nee, daar vond ik de tweede helft veel beter. Overigens schat ik dit Zwolle toch een stukje hoger in dan Roda.
Bij afwezigheid Hemmen, graag Brands als stand-in en dringend op zoek naar een extra spits. Barto komt echt veel tekort.
Citaat van: Dokkumer op augustus 24, 2013, 22:51:36
Kopie Roda uit? Nee, daar vond ik de tweede helft veel beter. Overigens schat ik dit Zwolle toch een stukje hoger in dan Roda.
Bij afwezigheid Hemmen, graag Brands als stand-in en dringend op zoek naar een extra spits. Barto komt echt veel tekort.
:proost
Jammerlijk verloren, had minimaal een puntje in gezeten. Maar verliezen van dit Zwolle is geen schande.
Kwam nog dit treffende stukje tegen op AD.nl
CiteerCambuur stelde daar weinig tegenover. Met Martijn Barto in de spits voor de geblesseerde Michiel Hemmen gokten de Leeuwarders op de counter, maar gevaarlijk werden die amper. Dat kwam vooral door het gebrek aan balvastheid in de aanvalslinie. Waar Hemmen vorige week tijdens de 4-1-zege op FC Groningen zijn ploeg rust gaf door de bal bij zich te houden, verloor Barto vrijwel al zijn fysieke duels.
Wat mij betreft is Brands trouwens ook een betere vervanger voor Hemmen dan Barto. Wederom een slechte prestatie van Barto.. En dan ook nog met een hakje een medespeler proberen te bereiken... :_schater
Citaat van: Dokkumer op augustus 24, 2013, 22:51:36
Kopie Roda uit? Nee, daar vond ik de tweede helft veel beter. Overigens schat ik dit Zwolle toch een stukje hoger in dan Roda.
Bij afwezigheid Hemmen, graag Brands als stand-in en dringend op zoek naar een extra spits. Barto komt echt veel tekort.
Klopt. Dit was qua voetbal nog eens heel matig. Voorin stokt het echt. Verdedigend staat het wel goed.
Achterin en midden redelijk.
Te weinig kunnen aanvallen, maar er mist ook wat in de spits..
Ik denk dat dit ook weer een fout is van TS door niet de beste basisopstelling neer te zetteb: lees o.a. Barto exit!
Verder ook weer cruciaal slecht beoordeeld bij de doelpunten: hands en schwalbe!
http://is.gd/iNkrLK (http://is.gd/iNkrLK)
En dan komen ze met een Savic :?
Moet inderdaad een spits komen
Jammer. Was toch hands. Als die was afgekeurd hadden we denk Ik een punt meegenomen. Overigens lovende reacties op fox over cambuur. |:)
Figuranten !!!
PSV maar op papier af doen, dan staat er "maar" 3-0.
Verschil geen Hemmen / wel Hemmen is veel te groot... Weg met Bart0 en spits halen of Brands als stand-in, liet goeie dingen zien....
Citaat van: Andre-Lwd op augustus 24, 2013, 22:56:37
Figuranten !!!
PSV maar op papier af doen, dan staat er "maar" 3-0.
Angsthaas l8l
Weerceen typische zwolle uitwedstrijd..... zwaar kut
Kunnen we gewoon niet winnen daar. Hun hier niet :devil
Hoeven ons verder niet te schamen maar aanvallend moet er nog wel iets gebeuren, dat is overduidelijk.... Verliezen van de koploper, er zijn ergere dingen... (verliezen van Roda bijv..)
Lodeweges: 'We zijn er nog niet helemaal, maar we zijn op de goede weg. :_schater
Weet niet wie deze lijstjes maakt https://twitter.com/SCCambuurNIEUWS/status/371375590508867585/photo/1 (https://twitter.com/SCCambuurNIEUWS/status/371375590508867585/photo/1)
maar vond Bijker toch een van de betere....
Heeft lang geduurd, maar ik heb het op aanwijzing van vele forumgangers gezien. De 1-0 was inderdaad hands.
Over de strafschop kunnen we lang en breed discussiëren, ik vond hem terecht gegeven. Als het andersom was geweest was het ook een geheide strafschop ;)
Verder, terecht verloren niet over janken... Onze punten pakken we wel.
Citaat van: Dokkumer op augustus 24, 2013, 23:11:55
Onze punten pakken we wel.
Dat is te hopen ja, maar in 1 van de 4 wedstrijden maar gescoord.
Citaat van: Dokkumer op augustus 24, 2013, 23:11:55
Heeft lang geduurd, maar ik heb het op aanwijzing van vele forumgangers gezien. De 1-0 was inderdaad hands.
Over de strafschop kunnen we lang en breed discussiëren, ik vond hem terecht gegeven. Als het andersom was geweest was het ook een geheide strafschop ;)
Verder, terecht verloren niet over janken... Onze punten pakken we wel.
dokkie 9 van de 10 x geven ze daar geen pingel voor let maar op de komende maanden
Citaat van: denistel op augustus 24, 2013, 23:14:01
dokkie 9 van de 10 x geven ze daar geen pingel voor let maar op de komende maanden
We kunnen wel piepen wel of geen hands of wel of geen penalty, die lui hebben verdiend gewonnen, kansloos met een stel figuranten aan cambuurkant, Schokker Barto Bakker Lukoki, kan ze alle 11 wel opschrijven.
Citaat van: Andre-Lwd op augustus 24, 2013, 23:13:56
Dat is te hopen ja, maar in 1 van de 4 wedstrijden maar gescoord.
Als ik de samenvattingen zie dan zie ik clubs die echt voetballen. Wat ik vanavond heb gezien was een club die voetbalt op Jupiler League niveau
Ben het wel eens met Dokkumer. Zwolle is gewoon een paar stappen verder dan ons, hier hoeven we de punten niet te pakken. Elk puntje is natuurlijk wel meegenomen. Ik ben blij dat we geen dramatisch voetbal spelen.
Punten komen wel.
Citaat van: PeterTa op augustus 24, 2013, 23:10:43
Weet niet wie deze lijstjes maakt https://twitter.com/SCCambuurNIEUWS/status/371375590508867585/photo/1 (https://twitter.com/SCCambuurNIEUWS/status/371375590508867585/photo/1)
maar vond Bijker toch een van de betere....
belachelijk lijstje,ik zou direct niet meer volgen.
bijker sterk,lukoki viel ook niet tegen en was zeker geen onvoldoende.
het enige wat nog nodig is is een spits als hemmen of de vries,een rustpunt en aansluitkans voor de middenvelders.
verder ben ik tevreden over deze selectie,dat hadden we eerlijk gezegd toch niet verwacht?
Citaat van: okkele op augustus 24, 2013, 23:21:46
het enige wat nog nodig is is een spits als hemmen of de vries,een rustpunt en aansluitkans voor de middenvelders.
verder ben ik tevreden over deze selectie,dat hadden we eerlijk gezegd toch niet verwacht?
Tsja waar vind je nu nog zo een speler, ik vind dat er naast Leeuwin nog wel een bikkel mag komen hoor.
:0= Mark maar es bellen...
brands er in zette die is balvaster en sterker dan barto
Citaat van: PeterTa op augustus 24, 2013, 23:24:42
:0= Mark maar es bellen...
ik bedoel wel iemand voor de toekomst he?
Citaat van: PeterTa op augustus 24, 2013, 23:24:42
:0= Mark maar es bellen...
fc den helder en te zwaar :rodekaart
Citaat van: denistel op augustus 24, 2013, 23:14:01
dokkie 9 van de 10 x geven ze daar geen pingel voor let maar op de komende maanden
Is altijd zo in het begin van het seizoen. Na de winterstop zie je ook weer zo'n piek. Dat is al jaren het geval en daar moet je als speler gewoon rekening mee houden.
Citaat van: denistel op augustus 24, 2013, 23:25:51
fc den helder en te zwaar :rodekaart
Paar weekjes lekker aftrainen...... ;)
ach,voor hetzelfde geld is die Savic wel wat en word hemmen de man van dit seizoen.
dan heb je (met uitzondering van barto) ook nog een prima bezetting van de bank met o.a schokker en feldballe.
Citaat van: okkele op augustus 24, 2013, 23:19:25
belachelijk lijstje,ik zou direct niet meer volgen.
bijker sterk,lukoki viel ook niet tegen en was zeker geen onvoldoende.
Ach alleen door de taalfouten al ongeloofwaardig. Nienhuis zeker een ruime voldoende, centraal duo niet sterk ook mede door de sterke as van Zwolle, Bijker niet foutloos maar zeker veel gecorrigeerd.
Middenveld liet Zwolle weinig voetballen, wat nog te weinig is om zelf tot voetbal te komen.
Voorhoede zwaar ondermaats. Met Brands meer balvastheid maar daarvoor....
Gezien de manier waarop Schokker stond te slapen deze wedstrijd (wat was er met die gast vanavond??) is Savic waarschijnlijk geen overbodige luxe... Lukoki op rechts waar ie hoort en Savic of Feldballe dan links....
Citaat van: PeterTa op augustus 24, 2013, 23:24:42
:0= Mark maar es bellen...
Alles beter dan Barto!
Zelfs al zou Mark achter een rollator lopen is hij nog beter!
kan feanfan niet even een objectief cijferlijstje maken?
bij vlagen goed voetbal gezien, alleen mis je een spits die de ballen kan vast houden. barto komt gewoon tekort. ik hoop op nog wat versterking(en) aankomende dagen. we zullen zien
Zwaar ondermaats ja. Bijna beschamend want Begois heeft tot de blessuretijd eigenlijks helemaal niks te doen gehad. Dat kan gewoon niet op dit niveau.
Citaat van: Galdiano op augustus 24, 2013, 23:31:24
Alles beter dan Barto!
Zelfs al zou Mark achter een rollator lopen is hij nog beter!
|:) |:) :_schater :_schater
Citaat van: Andre-Lwd op augustus 24, 2013, 23:16:11
We kunnen wel piepen wel of geen hands of wel of geen penalty, die lui hebben verdiend gewonnen, kansloos met een stel figuranten aan cambuurkant, Schokker Barto Bakker Lukoki, kan ze alle 11 wel opschrijven.
Hou je bek dom te skreeuwen vent. Dat hoerenolle had t af en toe best lastig. Dat we dan niet tot een uitgewerkte kans komen is duidelijk, maar je kraamt onzin uit, zo drama was t niet. Blauwstrontvingers waren beter, Punt.
Citaat van: Southman op augustus 24, 2013, 23:34:15
Hou je bek dom te skreeuwen vent. Dat hoerenolle had t af en toe best lastig. Dat we dan niet tot een uitgewerkte kans komen is duidelijk, maar je kraamt onzin uit, zo drama was t niet. Blauwstrontvingers waren beter, Punt.
Eens
rustig southman,andrelwd poept hier helemaal naast t porcelein maar hou t niveau wel een beetje in stand aub.
:proost
Citaat van: De Gast op augustus 24, 2013, 23:32:22
Zwaar ondermaats ja. Bijna beschamend want Begois heeft tot de blessuretijd eigenlijks helemaal niks te doen gehad. Dat kan gewoon niet op dit niveau.
Middenveld en verdediging staat goed. Van olle alleen nog beter. Ze staan niks voor niks bovenaan met knap voetbal. Hun voorhoede is alleen twee keer beter.
Citaat van: okkele op augustus 24, 2013, 23:36:22
rustig southman,andrelwd poept hier helemaal naast t porcelein maar hou t niveau wel een beetje in stand aub.
:proost
Southman heeft gelijk! _O_
En heeft het prima geformuleerd!! :proost
Als team is het toch zeer mager wat we aan selectie hebben tot nu toe.
Nu zie je al dat je zonder Hemmen heel veel inlevert.
Stel je eens voor als je Hemmen, Leeuwin en Makrini voor langere tijd moet missen door blessures tegelijk bijvoorbeeld ...
Dan sta je compleet voor l*l in de eredivisie.
Wat ik opvallend vond bij de penalty is de hoek die nienhuis kiest. Achenteh staat namelijk in een redelijk scherpe hoek achter de bal. Dan is het best logisch dat hij em in de 'lange' hoek schiet toch?
Citaat van: Galdiano op augustus 24, 2013, 23:37:51
Southman heeft gelijk! _O_
En heeft het prima geformuleerd!! :proost
"hou je bek dom te skreeuwen vent".....heeft niks te maken met formuleren.
Citaat van: okkele op augustus 24, 2013, 23:36:22
rustig southman,andrelwd poept hier helemaal naast t porcelein maar hou t niveau wel een beetje in stand aub.
:proost
Citaat van: okkele op augustus 24, 2013, 23:40:55
hou je bek dom te skreeuwen vent.....heeft niks te maken met formuleren.
:_schater
Citaat van: punkman op augustus 24, 2013, 23:38:00
Als team is het toch zeer mager wat we aan selectie hebben tot nu toe.
Nu zie je al dat je zonder Hemmen heel veel inlevert.
Stel je eens voor als je Hemmen, Leeuwin en Makrini voor langere tijd moet missen door blessures tegelijk bijvoorbeeld ...
Dan sta je compleet voor l*l in de eredivisie.
ik ben heel tevreden en verrast wat de ts tot nu toe tevoorschijn heeft getoverd.
en nog is er ruimte.
dus zo mager is het niet.
Citaat van: okkele op augustus 24, 2013, 23:40:55
hou je bek dom te skreeuwen vent.....heeft niks te maken met formuleren.
Over het in stand houden van niveau :_schater
Ben nogal gefrustreerd, maar ondanks dat ze verloren hebben hou ik wel van onze club. De fucking mooiste club op deze hele aardkloot! Mensen die dan dom lopen te schreeuwen staan me dan niet echt aan.
Maar ik snap je punt Okkele.
Citaat van: okkele op augustus 24, 2013, 23:40:55
hou je bek dom te skreeuwen vent.....heeft niks te maken met formuleren.
Zelf...
ik had er waarschijnlijk " ... " om moeten zetten.
was duidelijker geweest.
Citaat van: okkele op augustus 24, 2013, 23:42:22
ik ben heel tevreden en verrast wat de ts tot nu toe tevoorschijn heeft getoverd.
en nog is er ruimte.
dus zo mager is het niet.
Zeg ook, tot nu toe ...
Als iedereen fit is hebben we best een leuk team.
Maar zodra er schorsingen of blessures komen van bijvoorbeeld Leeuwin, Makrini of Hemmen dat we daar niet direct vervanging voor hebben.
Citaat van: Southman op augustus 24, 2013, 23:44:42
Ben nogal gefrustreerd, maar ondanks dat ze verloren hebben hou ik wel van onze club. De fucking mooiste club op deze hele aardkloot! Mensen die dan dom lopen te schreeuwen staan me dan niet echt aan.
Maar ik snap je punt Okkele.
ik erger mij daar ook mateloos aan.
net zoiets als lui die blij zijn punten in de pool te pakken op een negatieve uitslag.
Citaat van: okkele op augustus 24, 2013, 23:47:40
ik erger mij daar ook mateloos aan.
net zoiets als lui die blij zijn punten in de pool te pakken op een negatieve uitslag.
Dat ook ja, te triest voor woorden ;( ;(
Citaat van: okkele op augustus 24, 2013, 23:47:40
ik erger mij daar ook mateloos aan.
net zoiets als lui die blij zijn punten in de pool te pakken op een negatieve uitslag.
:wall ben je niet goed wijs
Niet om te schamen. Cambuur was zwakker maar olle ook. Jammer van het breekpunt de goal. Anders hadden we echt een punt meegenomen. :scc
Je bent spits, je hebt voor 3 jaar bijgetekend en je bent de oudste speler van Cambuur dat onverwacht in de eredivisie speelt...
"Goh wat mooi, maar kan ik dat wel waarmaken? Gelukkig is er een andere spits, dus kan ik als wissel beginnen.
Huh? Ben ik basisspeler? En Hemmen dan?
Nou ja, ik doe maar mijn best maar ik vind die verdedigers wel heel groot en sterk.
Gelukkig, na 2 wedstrijden ben ik gewoon weer wissel en mocht ik nog invallen. Hemmen was goed zeg! Ik heb zijn handtekening.
Wat? Hemmen is geblesseerd? Cristovao, wil jij niet beginnen in de spits?
Niet? geblesseerd? Nee joh valt wel mee. Oh shit.. Eeuh Kevin, jij hebt toch ook wel eens in de spits gespeeld?
Hej Oliver, hej ven.. shit, meer Deens ken ik niet.
Dan moet ik toch maar zelf beginnen in de spits. De trainer wil het (ik snap het ook niet)
Ik weet het. Ik doe net alsof ik mijn best doe, maar dat helpt waarschijnlijk niet.
Als ik nu een heel slecht hakballetje geef op het moment dat een van onze verdedigers mee naar voren is..
Ja, dat is het! Dan stellen ze me vast niet meer op de volgende keer!
Ja! het is gelukt! Nu nog hopen dat Henk en Dwight het gezien hebben.. Zal toch wel?"
Citaat van: Destroyer op augustus 25, 2013, 00:00:54
Niet om te schamen. Cambuur was zwakker maar olle ook. Jammer van het breekpunt de goal. Anders hadden we echt een punt meegenomen. :scc
dat denk ik ook.
ik geloof echt dat het dit seizoen wel goed zit.
Ik kan vrede hebben met deze nederlaag. Zwolle was vandaag gewoon beter. Al was het jammer dat Zwolle juist scoorde toen de wedstrijd begon te kantelen.
Centraal achterin stond het minder goed dan voorgaande wedstrijden, onze backs daarentegen wel weer klasse, met name Droste. Bakker totaal onzichtbaar. Schokker speelde werkelijk een zaadpartij. Lukoki speelde ook onder zijn kunnen. Het idee was vaak goed, maar de uitvoering (eindpass, voorzet) was slecht. Totaal geen dreiging van de flanken dus. En Barto? Tja... Daar is al genoeg over gezegd. Was zeer verheugd om te zien dat Brands voor Barto werd gebracht. Het begint erop te lijken dat de oogjes van TS langzaamaan open beginnen te gaan.
Over de breedte van de selectie maak ik me overigens geen zorgen wanneer je gelijkwaardige vervangers als Feldballe, Paco en Brands kunt brengen.
Citaat van: okkele op augustus 24, 2013, 23:36:22
rustig southman,andrelwd poept hier helemaal naast t porcelein maar hou t niveau wel een beetje in stand aub.
:proost
En wie gaat dat opruimen?
Wat een bar slechte wedstrijd...
Olle was erg zwak en bracht erg weinig voor eigen publiek. Het was dat meneer Bjorn Kuipers de wedstrijd in het voordeel van Zwolle floot, anders had ik nog wel willen zien of ze een goal hadden gemaakt.
Maar goed, Cambuur speelde nog slechter, dus als er toch een winnaar van het veld mag stappen, dan is het Olle.
Erg zorgelijk dat we geen kansen weten te creeeren, tegen een zwak Olle. Lukoki speelt echt onder zijn kunnen, Marcel Ritzmaier onzichtbaar. Erik Bakker was volgens mij nog moe van vorige week.
Nienhuis was de beste man bij Cambuur! Dat heeft de technische staf goed gezien in de voorbereiding.
Maar Barto en Oebele... Sorry, daar gaan we geen lijfsbehoud mee redden. Barto had niet 1 vrijetrap mee van alle lucht duels. Dat lag hem voor een deel aan Bjorn Kuipers, maar Martijn speelt ook niet brutaal genoeg en kan geen bal vasthouden. Daarnaast is de handelings snelheid voor deze 2 jongens te traag op dit niveau.
Ik hoop dat we Savic een contract kunnen geven en dat Cambuur echt nog een spits weet te halen. Want anders vrees ik dat punten pakken zoals vorige week niet heel makkelijk zal gaan.
Citaat van: mugel op augustus 25, 2013, 00:02:04
Je bent spits, je hebt voor 3 jaar bijgetekend en je bent de oudste speler van Cambuur dat onverwacht in de eredivisie speelt...
"Goh wat mooi, maar kan ik dat wel waarmaken? Gelukkig is er een andere spits, dus kan ik als wissel beginnen.
Huh? Ben ik basisspeler? En Hemmen dan?
Nou ja, ik doe maar mijn best maar ik vind die verdedigers wel heel groot en sterk.
Gelukkig, na 2 wedstrijden ben ik gewoon weer wissel en mocht ik nog invallen. Hemmen was goed zeg! Ik heb zijn handtekening.
Wat? Hemmen is geblesseerd? Cristovao, wil jij niet beginnen in de spits?
Niet? geblesseerd? Nee joh valt wel mee. Oh shit.. Eeuh Kevin, jij hebt toch ook wel eens in de spits gespeeld?
Hej Oliver, hej ven.. shit, meer Deens ken ik niet.
Dan moet ik toch maar zelf beginnen in de spits. De trainer wil het (ik snap het ook niet)
Ik weet het. Ik doe net alsof ik mijn best doe, maar dat helpt waarschijnlijk niet.
Als ik nu een heel slecht hakballetje geef op het moment dat een van onze verdedigers mee naar voren is..
Ja, dat is het! Dan stellen ze me vast niet meer op de volgende keer!
Ja! het is gelukt! Nu nog hopen dat Henk en Dwight het gezien hebben.. Zal toch wel?"
Niet zo dom doen, die vent doet zijn stinkende best. Heb m over t hele veld zien werken. Dat hij niet zo goed is als Hemmen daar kan hij ook niks aan doen. Met inzet winnen we niet, dat weet ik, maar dat ziekelijke gedrag richting zijn persoon vind ik in en in triest.
Niet erg volwassen Nee. Hij komt tekort. Hoop alleen dat TS dit ook inziet.
Net terug van een jammerlijk wedstrijd. Was een matige pot van beide kanten. Eerste 10 minuten helemaal voor Cambuur met gedurft spel. PEK schrok daar zichtbaar van en heeft eigenlijk de gehele 1ste helft behoudend gespeeld. Ze krijgen 1ste helft 2 grote kansen door een fout van van der Laan en door een prachtig pasje op Benson. Cambuur wint de slag op het middenveld, maar doet daar helemaal niets mee, geen diepte in het spel, terwijl daar zeker ruimte voor was (Lukoki, 2de helft Brands). Het storende werk op middenveld (van o.a. Bakker en Mo) was echt goed. En bij balwinst lag er ruimte. Maar er kwam niets, direct weer een pasje terug en te veel op zeker.
Tweede helft was Cambuur met een goede periode bezig, toen het doelpunt viel. PEK oogde voorzichtig en angstig, maar hebben te veel kwaliteit in de aanval. Ritzmaaier geen schim van vorige week, tweede helft leek hij fysiek helemaal kapot te zitten, geen pas kwam meer aan. Terwijl hij de dieptre moet creeeren. Lukoki kwam alleen op rechts zijn man 1 x voorbij, terwijl hij op links veel meer ruimte kreeg. Brands beter aanspeelpunt dan Barto (maar dat is mijn dochter van 15 ook), maar koos wel steeds verkeerde momenten om diep te gaan. En stond niet scherp als er wel goed gedoorgekopt werd. Ik heb meer vertrouwen in Brands voor deze positie, maar dan moet die wel in de ruimte aagespeeld worden.
Absurd dat niemand een keer van net buiten de 16 een schot waagt, mogelijkheden genoeg (ook brands)
Hemmen zat achter ons. Dus niet op de hoofdtribune, maar aan de lange kant bij het uitvak!
Geloof echt wel in de beste intenties van de man..
Maar als jij je stinkende best doet, maar je brengt niet wat je moet brengen. Dan sta je iets te doen wat je niet past of aan kan.
De jas is hem te groot, en ik vind dat de technische staf hem nu in bescherming moet nemen. En voor de goede orde, dat doen ze niet door hem op te stellen.
Citaat van: Southman op augustus 25, 2013, 00:21:51
Niet zo dom doen, die vent doet zijn stinkende best. Heb m over t hele veld zien werken. Dat hij niet zo goed is als Hemmen daar kan hij ook niks aan doen. Met inzet winnen we niet, dat weet ik, maar dat ziekelijke gedrag richting zijn persoon vind ik in en in triest.
Noem jij het maar dom , is volgens mij een prima samenvatting van hoe het er aan toe moet gaan in het koppie van Barto !! Het is pas dom om weer met deze jongen van start te gaan , terwijl een ieder weet dat je een beter alternatief ( Brands) op de bank hebt zitten.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 25, 2013, 00:28:07
Net terug van een jammerlijk wedstrijd. Was een matige pot van beide kanten. Eerste 10 minuten helemaal voor Cambuur met gedurft spel. PEK schrok daar zichtbaar van en heeft eigenlijk de gehele 1ste helft behoudend gespeeld. Ze krijgen 1ste helft 2 grote kansen door een fout van van der Laan en door een prachtig pasje op Benson. Cambuur wint de slag op het middenveld, maar doet daar helemaal niets mee, geen diepte in het spel, terwijl daar zeker ruimte voor was (Lukoki, 2de helft Brands). Het storende werk op middenveld (van o.a. Bakker en Mo) was echt goed. En bij balwinst lag er ruimte. Maar er kwam niets, direct weer een pasje terug en te veel op zeker.
Tweede helft was Cambuur met een goede periode bezig, toen het doelpunt viel. PEK oogde voorzichtig en angstig, maar hebben te veel kwaliteit in de aanval. Ritzmaaier geen schim van vorige week, tweede helft leek hij fysiek helemaal kapot te zitten, geen pas kwam meer aan. Terwijl hij de dieptre moet creeeren. Lukoki kwam alleen op rechts zijn man 1 x voorbij, terwijl hij op links veel meer ruimte kreeg. Brands beter aanspeelpunt dan Barto (maar dat is mijn dochter van 15 ook), maar koos wel steeds verkeerde momenten om diep te gaan. En stond niet scherp als er wel goed gedoorgekopt werd. Ik heb meer vertrouwen in Brands voor deze positie, maar dan moet die wel in de ruimte aagespeeld worden.
Absurd dat niemand een keer van net buiten de 16 een schot waagt, mogelijkheden genoeg (ook brands)
Hemmen zat achter ons. Dus niet op de hoofdtribune, maar aan de lange kant bij het uitvak!
Hebben we ook een prullenbak voor dit soort verslagen ?
ik kreeg ook niet echt een harde piemel van brands hoor,dat schot in blessuretijd schoot ie in alsof ie een hele wedstrijd in de benen had zitten.
het is zo kiezen uit de minst slechte.
we moeten misschien geduld hebben?
Citaat van: SCC-J op augustus 25, 2013, 00:34:17
Hebben we ook een prullenbak voor dit soort verslagen ?
waar slaat dit nou weer op?
wat mankeert er aan?
ik ben benieuwd.
Citaat van: okkele op augustus 25, 2013, 00:35:11
ik kreeg ook niet echt een harde piemel van brands hoor
Ik krijg Überhaupt niet echt een harde piemel van een man .... :devil
Citaat van: punkman op augustus 25, 2013, 00:38:16
Ik krijg Überhaupt niet echt een harde piemel van een man .... :devil
Bron?
Citaat van: cambuurlegend op augustus 25, 2013, 00:32:44
Noem jij het maar dom , is volgens mij een prima samenvatting van hoe het er aan toe moet gaan in het koppie van Barto !! Het is pas dom om weer met deze jongen van start te gaan , terwijl een ieder weet dat je een beter alternatief ( Brands) op de bank hebt zitten.
Dan is het toch aan de trainer om zo'n jongen er buiten te laten?! En ik vind het een beetje denigrerend om zo over zo'n jongen te praten die hard werkt en zich altijd voor onze club heeft ingezet. Als t nou Maachi was met z'n arrogante gelul over Cambuur had ik t begrepen, maar deze jongen is een goede vent. Je wordt persoonlijk en daar hou ik niet van.
bjorn kuipers :R :R
Citaat van: Southman op augustus 25, 2013, 00:45:21
Dan is het toch aan de trainer om zo'n jongen er buiten te laten?! En ik vind het een beetje denigrerend om zo over zo'n jongen te praten die hard werkt en zich altijd voor onze club heeft ingezet. Als t nou Maachi was met z'n arrogante gelul over Cambuur had ik t begrepen, maar deze jongen is een goede vent. Je wordt persoonlijk en daar hou ik niet van.
Neem ik de TS ook zeker kwalijk ! Het betreft hier toch ook gewoon Barto die ik ondanks al zijn goede wil ernstig tekort vind komen? Dan kan het toch niet anders dan persoonlijk zijn? Dat jij daar niet van houd , vind ik met alle respect niet zo spannend.
Citaat van: cambuurlegend op augustus 25, 2013, 00:56:18
Neem ik de TS ook zeker kwalijk ! Het betreft hier toch ook gewoon Barto die ik ondanks al zijn goede wil ernstig tekort vind komen? Dan kan het toch niet anders dan persoonlijk zijn? Dat jij daar niet van houd , vind ik met alle respect niet zo spannend.
Mugel doet alsof Barto een klein kind is en wordt persoonlijk in de persoonlijkste zin van het woord. Het gaat hier gewoon om voetbalkwaliteiten, inzet en het winnen van wedstrijden. Daar heeft zijn persoon buiten het veld niets mee te maken alsook zijn persoon in het veld. De voetballer mag je afrekenen, Barto als persoon niet, daar zit een verschil in.
Nog 2 uurtjes denk ik, dan wordt het weer lachen met Wiekie 8)
Sterk cambuur gezien vanavond, Zwolle had grote moeite om te winnen. Zeer geflatteerde 2-0, net als tegen Roda. Daar was thuisfluiter Kuipers voor nodig. De 1-0 viel op een ongelukkig moment in de wedstrijd, leek overduidelijk op hands van Fernandez. Penalty was helemaal een lachertje. Alle twijfelgevalen in het voordeel van Zwolle.
Verdediging stond weer als een huis, Middenvelders werkten keihard maar voorin was het helemaal niks. Lukoki was heel slecht, Barto dat weten we wel en Oebele mist handelingssnelheid, gaat allemaal net wat te snel voor hem.
Invallers deden hun best, Paco daar druipt de klasse vanaf, opstellen tegen psv volgende week.
Vond cambuur zeer compact spelen, hulde!!!
Citaat van: Treb op augustus 25, 2013, 01:17:23
Nog 2 uurtjes denk ik, dan wordt het weer lachen met Wiekie 8)
:O :O :O :O :O
Citaat van: marrumer op augustus 25, 2013, 00:47:16
bjorn kuipers :R :R
dikke schande die vent juh :( :( :(
Citaat van: wiekie1969 op augustus 25, 2013, 01:23:16
Sterk cambuur gezien vanavond, Zwolle had grote moeite om te winnen. Zeer geflatteerde 2-0, net als tegen Roda. Daar was thuisfluiter Kuipers voor nodig. De 1-0 viel op een ongelukkig moment in de wedstrijd, leek overduidelijk op hands van Fernandez. Penalty was helemaal een lachertje. Alle twijfelgevalen in het voordeel van Zwolle.
Verdediging stond weer als een huis, Middenvelders werkten keihard maar voorin was het helemaal niks. Lukoki was heel slecht, Barto dat weten we wel en Oebele mist handelingssnelheid, gaat allemaal net wat te snel voor hem.
Invallers deden hun best, Paco daar druipt de klasse vanaf, opstellen tegen psv volgende week.
Vond cambuur zeer compact spelen, hulde!!!
geen speld tussen te krijgen.
vooral schokker viel mij zwaar tegen.
Citaat van: Andre-Lwd op augustus 24, 2013, 23:16:11
We kunnen wel piepen wel of geen hands of wel of geen penalty, die lui hebben verdiend gewonnen, kansloos met een stel figuranten aan cambuurkant, Schokker Barto Bakker Lukoki, kan ze alle 11 wel opschrijven.
houd dien hasses eens een keer juh stakker :R
Citaat van: Southman op augustus 25, 2013, 00:45:21
Dan is het toch aan de trainer om zo'n jongen er buiten te laten?! En ik vind het een beetje denigrerend om zo over zo'n jongen te praten die hard werkt en zich altijd voor onze club heeft ingezet. Als t nou Maachi was met z'n arrogante gelul over Cambuur had ik t begrepen, maar deze jongen is een goede vent. Je wordt persoonlijk en daar hou ik niet van.
Met dat gelul van jou komen we als club niet verder, Barto exit en hemmen moet eens wat meer ballen tonen, moet een spits bij want zonder aanspeelpunt ontbreekt het aan zelfvertrouwen bij het team ondanks dat we voetballend niet zo veel onderdeden als Zwolle!!
Citaat van: richard op augustus 25, 2013, 01:38:47
Met dat gelul van jou komen we als club niet verder, Barto exit en hemmen moet eens wat meer ballen tonen, moet een spits bij want zonder aanspeelpunt ontbreekt het aan zelfvertrouwen bij het team ondanks dat we voetballend niet zo veel onderdeden als Zwolle!!
We blieven dur makkelijk in juh, ado den haag, nec, rkc,nac, eagles binne minder dan ons, echt!!!
Citaat van: Ruppppert op augustus 24, 2013, 23:31:57
bij vlagen goed voetbal gezien, alleen mis je een spits die de ballen kan vast houden. barto komt gewoon tekort. ik hoop op nog wat versterking(en) aankomende dagen. we zullen zien
Amen.
Citaat van: PeterTa op augustus 24, 2013, 23:10:43
Weet niet wie deze lijstjes maakt https://twitter.com/SCCambuurNIEUWS/status/371375590508867585/photo/1 (https://twitter.com/SCCambuurNIEUWS/status/371375590508867585/photo/1)
maar vond Bijker toch een van de betere....
Bijker was dramatisch maar het grootste dieptepunt was.........begint ook met een b!!
Citaat van: richard op augustus 25, 2013, 01:46:02
Bijker was dramatisch maar het grootste dieptepunt was.........begint ook met een b!!
Ligt het aan mij of is het gewoon waar dat als Barto speelt ipv Hemmen Bakker en van der Laan minder op durven te komen.
Citaat van: punkman op augustus 25, 2013, 02:00:44
Ligt het aan mij of is het gewoon waar dat als Barto speelt ipv Hemmen Bakker en van der Laan minder op durven te komen.
Idd een feit, vond bakker ook totaal niet in de wedstrijd zitten... Helaas
Citaat van: wiekie1969 op augustus 25, 2013, 01:41:08
We blieven dur makkelijk in juh, ado den haag, nec, rkc,nac, eagles binne minder dan ons, echt!!!
Ik deel dit met jou. Goede samenvatting trouwens. Vindt dit precies zo.
Citaat van: Andre-Lwd op augustus 24, 2013, 23:16:11
We kunnen wel piepen wel of geen hands of wel of geen penalty, die lui hebben verdiend gewonnen, kansloos met een stel figuranten aan cambuurkant, Schokker Barto Bakker Lukoki, kan ze alle 11 wel opschrijven.
Figuranten?, doe es normaal juh. een mindere wedstrijd tegen een goede tegenstander in vorm en we beginnen weer te piepen?
Ja Barto en Schokker waren weer niet best en Lukoki wat ongelukkig, maar overdrijven is ook een vak!
We gaan dit jaar nog vaak genoeg verliezen gaat het dan na elke wedstrijd weer zo?
En als we dan weer winnen zijn het alle 11 helden zeker?
Citaat van: richard op augustus 25, 2013, 01:46:02
Bijker was dramatisch maar het grootste dieptepunt was.........begint ook met een b!!
Bijker dramatisch!!!??? :gelekaart
Citaat van: Destroyer op augustus 25, 2013, 08:35:03
Ik deel dit met jou. Goede samenvatting trouwens. Vindt dit precies zo.
Voetballend wellicht beter. Maar dan moet er voorin echt wat gebeuren. Anders lig je er gewoon uit.
Citaat van: richard op augustus 25, 2013, 01:46:02
Bijker was dramatisch maar het grootste dieptepunt was.........begint ook met een b!!
Hij had soms paar rare manouvres en bal schoot paar keer van schoen maar voor de rest speelde hij puik vond ik. Het hele elftal heeft niet het niveau van vorige week gehaald anders had Ik nog wel willen zien wie de punten had gekregen.
Aantal spelers vies door de mand gevallen in Olle. Bijker was de grootste teleurstelling, maar die verdient zeker krediet. Dat heb ik niet meer met Barto en Schokker. Heel rap terug naar de amateurs! En verder zie ik Cambuur niet in de problemen komen dit jaar.
Schokker komt al aantal keren helemaal niet tot zijn recht. Tijd om ze te laten wennen is er niet.
ben benieuwd dat er nog versterkingen komen. verder goed trainen op voorzetten,corners, counters en strak inpassen van de bal niet van die slappe halve balletjes waardoor er bal verlies komt. voor de rest moet het wel goed komen :P :proost
Zwolle speelde zwak, maar was wel beter en dus een verdiende overwinning.
Toch werd er niet zoveel weggegeven.
Achterin vond ik v.d laan en bijker zwak. Droste en leeuwin voldoende.
Middenveld verdedigde wel ok, maar kwam aanvallend niet aan bod. Zowel bakker als ritzmaier waren afwezig.
Voorin een groot drama!
Lukoki had zijn dag niet, moet gewoon op rechts.geeft hij niet zo'n kutbal in de 1e helft dan win je de wedstrijd misschien.
Oebele wederom dramatisch, komt op snelheid en fysiek erg tekort. Barto is het ook niet, maar we hebben geen andere spitsen. Brands vind ik ook geen aanspeelpunt!
Zou het liefst een snelle linksbuiten zien en ee spits die een bal kan vasthouden (die dikke zeefuik kan wel een bal vasthouden haha).
Ook een centrale verdediger erbij is een must. Wellicht kunnen een paar spelers verhuurd worden en is er nog ruimte voor de 2, maar liever 3 gewenste versterkingen.
Komen deze er niet, dan ben ik bang dat we er echt niet in blijven, terwijl er zeker een paar zwakke ploegen tussenzitten.
Dat bakker en ritzmaier er niet in kwamen was wel beetje te verwachten. Die Jans heeft goed de wedstrijd tegen Groningen geanalyseerd. Daar kwamen er steeds door het midden. Dat stond nu compleet vast.
Zwolle heeft benson, fernandez en ook nog een nijland rondlopen. Dat is het grote verschil!
Ut enthousiasme fan forige week was dr niet, in die form was PEC te pakken weest. Iedereen speulde un tandsje lager
Citaat van: piene hassus op augustus 25, 2013, 09:20:01
Ut enthousiasme fan forige week was dr niet, in die form was PEC te pakken weest. Iedereen speulde un tandsje lager
:proost
Citaat van: piene hassus op augustus 25, 2013, 09:20:01
Ut enthousiasme fan forige week was dr niet, in die form was PEC te pakken weest. Iedereen speulde un tandsje lager
Dat olle heeft gewoon een super bank met spelers die bij ons prima in de basis zouden passen.
Onze centrale spelers zijn welgeteld 1x doorgeschoven.. daar lag onze kracht vorige week... lukoki is een drama... eerste helft had ie gewoon door kunnen lopen en had t een goal geweest.. bijker was niet goed dit x, dat ksn... ritzmaier erg veel balverlies.. er was totaal geen lef.. dat is jammer want je ziet bij vlsgen goed wat we kunnen... er was duidelijk weinig vertroueen in barto die 100x buitenspel stond.... 2doelpunten discutabel en jammer omdat we net wat in ons spel kwamen en stiekem een puntje meenemen was fijn geweest. Spits erbij is nodig want aan hemmen hebben we niey 34wedstrijden wat aan :(..
Hoogtepunt was toch wel de rookpauze op terugreis... die arme vrachtwagenchaffeurs hahaha...
:0= Lukoki hoort niet op links. Waarom willen trainers voetballers altijd aan de andere kant zetten.
Citaat van: piene hassus op augustus 25, 2013, 09:20:01
Ut enthousiasme fan forige week was dr niet, in die form was PEC te pakken weest. Iedereen speulde un tandsje lager
Zonder Hemmen ben je bij voorbaat kansloos.
Wanneer hij er volgende nog niet bij is, mooi schriftelijk afdoen op afstand Niet komen opdagen. 5-0 verlies en een kleine boete, altijd beter dan 8-0 :P
Kuipers viel ook door de mand, wat is dat een matige scheidsrechter. Wanneer er een waarnemer van de UEFA op de tribune zat, dan fluit hij geen internationale wedstrijd meer. de komende tijd.
Geen schande om van dit olle te verliezen, speelden overgens matig. We spiegelen deze wedstrijd natuurlijk aan vorige week, helaas was er niemand dit het nivo van verleden week haalde. Voorin komen we zwaar te kort. Oebele, lukoki en barto (zeer zwak en constant buitenspel lopend) gewogen en allen te licht bevonden. Wat verder op viel is dat er veel en onnodig balverlies op het middenveld was en dan kom je niet aan voetballen toe. :zucht
Blijf erbij dat die 1-0 breekpunt was.
En blijf positief natuurlijk.
we hebben nu 4 wedstrijden gespeeld
en konden steeds goed meekomen
of waren zelfs klasse beter.
Alleen die laatste pass..dat beetje geluk
en/of net iets slimmer zijn geeft vaak de doorslag.
En dat zie je bij ons(nog)niet.
De thuiswedstrijden zullen vele punten
opleveren.
En nu in uitwedstrijden nog wat meer durven
en van je eigen kracht uitgaan en je bent
een heel eind op de goede weg.
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 25, 2013, 09:31:16
Onze centrale spelers zijn welgeteld 1x doorgeschoven.. daar lag onze kracht vorige week... lukoki is een drama... eerste helft had ie gewoon door kunnen lopen en had t een goal geweest.. bijker was niet goed dit x, dat ksn... ritzmaier erg veel balverlies.. er was totaal geen lef.. dat is jammer want je ziet bij vlsgen goed wat we kunnen... er was duidelijk weinig vertroueen in barto die 100x buitenspel stond.... 2doelpunten discutabel en jammer omdat we net wat in ons spel kwamen en stiekem een puntje meenemen was fijn geweest. Spits erbij is nodig want aan hemmen hebben we niey 34wedstrijden wat aan :(..
Hoogtepunt was toch wel de rookpauze op terugreis... die arme vrachtwagenchaffeurs hahaha...
Kan ook de verdienste zijn van Zwolle dat mensen van ons niet door konden schuiven. De slag werd bepaald op het middenveld en het viel mij op dat bakker dan (weer) niet vooruit durft te voetballen. En voorin heb je een probleem en inderdaad Lukoki hoor gewoon op rechts
Zonder Barto de 'schuld' te geven van het zwakke spel van Cambuur is het gebrek aan een goed aanspeelpunt wel het grote mankement. Bakker speelt zijn betere wedstrijden wanneer hij voorin een aanspeelpunt heeft en zelf bij kan sluiten. Barto is iedere inspeelpass de bal na 2 handelingen alweer kwijt waardoor Bakker niet aan kan sluiten. Omdat Olle snel de bal weer terug heeft komt er meer druk op middenveld en verdediging waardoor Bakker ook meer verdedigend werk moet gaan doen en dat is niet zijn spel. Ook Ritzmaier speelde een ongelukkige wedstrijd maar ook hij kan de bal voorin niet kwijt. Hij zoekt continu naar een aanspeelpunt in de aanval maar zowel Barto als Schokker zijn dat niet. Goed Lukoki speelde ook ongelukkig, maar de hele aanvalslinie was dik onvoldoende.
Wat ik de TS wel kwalijk neem is dat ze te laat hebben ingegrepen. Je had de 2e direct met Brands en Veldballe moeten beginnen. De wissels bleven te lang uit. Met Brands werden we niet direct gevaarlijker maar duidelijk was wel dat hij de bal langer vast kon houden waardoor een betere aansluiting mogelijk was. Feitelijk was de wedstrijd (dank Kuipers) toen al gespeeld.
Citaat van: Sonnema op augustus 25, 2013, 10:33:51
Kan ook de verdienste zijn van Zwolle dat mensen van ons niet door konden schuiven. De slag werd bepaald op het middenveld en het viel mij op dat bakker dan (weer) niet vooruit durft te voetballen. En voorin heb je een probleem en inderdaad Lukoki hoor gewoon op rechts
Met Barto kan je niet doorschuiven. Daarvoor veel te veel balverlies. Dit zag je de 2e helft tegen Groningen ook al.
Citaat van: Southman op augustus 24, 2013, 23:34:15
Hou je bek dom te skreeuwen vent. Dat hoerenolle had t af en toe best lastig. Dat we dan niet tot een uitgewerkte kans komen is duidelijk, maar je kraamt onzin uit, zo drama was t niet. Blauwstrontvingers waren beter, Punt.
Ben blij dat jij en anderen zeer tevreden waren :_schater
Beste TS,
Waarom kunnen we niet gelijk goed beginnen ipv het in de 2e helft nog proberen te repareren? Een blinde heeft in de voorgaande drie wedstrijden kunnen zien dat Barto meer onrust brengt dan rust in de punt. Ik weet niet of het jullie is opgevallen maar gisteren was de 2e keer dat bij een wissel van Barto (Roda uit, gisteren) het elftal plotsklaps meer vertrouwen heeft en met meer overtuiging gaat voetballen. Daarnaast klopt het niet op de flanken. Lukoki heeft zijn hele leven op rechts gespeeld, daar is hij gevaarlijk. Op links is het gedoemd te mislukken gezien zijn spel aldaar. En dan te bedenken dat op de rechterkant Schokker loopt die (op dit moment) ook geen knikker heeft geraakt deze competitie. Dit elftal heeft een vast aanspeelpunt nodig. Hemmen spreekt voor zich maar bij afwezigheid van hem graag direct met Brands beginnen. Die heeft gister aangetoond daar prima uit de voeten te kunnen. Daarnaast de eerder genoemde Lukoki op rechts en Feldballe of desnoods de Graaf op links.
Het is een koe in de kont kijken maar als we gisteren gelijk goed waren begonnen had er veel meer ingezeten.
Poelie voor ts..... :_schater
Citaat van: poelie-lwd op augustus 25, 2013, 13:08:10
Ik weet niet of het jullie is opgevallen maar gisteren was de 2e keer dat bij een wissel van Barto (Roda uit, gisteren) het elftal plotsklaps meer vertrouwen heeft en met meer overtuiging gaat voetballen. ingezeten.
Hij werd niet gewisseld.... het was genoeg hem uit de spits weg te halen, Hemmen kwam er in, Barto naar links, dacht ik.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 25, 2013, 13:22:14
Hij werd niet gewisseld.... het was genoeg hem uit de spits weg te halen, Hemmen kwam er in, Barto naar links, dacht ik.
Hemmen erin? :?
Toen Barto nog speulde was t 0-0, toen ie wisseld was werd ut 2-0 rara
Citaat van: piene hassus op augustus 25, 2013, 14:11:14
Toen Barto nog speulde was t 0-0, toen ie wisseld was werd ut 2-0 rara
???
Hest geliek Barto vooral laten staan......
Citaat van: mario op augustus 25, 2013, 10:37:33
Met Barto kan je niet doorschuiven. Daarvoor veel te veel balverlies. Dit zag je de 2e helft tegen Groningen ook al.
klopt als een bus .
Citaat van: poelie-lwd op augustus 25, 2013, 13:08:10
Beste TS,
Waarom kunnen we niet gelijk goed beginnen ipv het in de 2e helft nog proberen te repareren? Een blinde heeft in de voorgaande drie wedstrijden kunnen zien dat Barto meer onrust brengt dan rust in de punt. Ik weet niet of het jullie is opgevallen maar gisteren was de 2e keer dat bij een wissel van Barto (Roda uit, gisteren) het elftal plotsklaps meer vertrouwen heeft en met meer overtuiging gaat voetballen. Daarnaast klopt het niet op de flanken. Lukoki heeft zijn hele leven op rechts gespeeld, daar is hij gevaarlijk. Op links is het gedoemd te mislukken gezien zijn spel aldaar. En dan te bedenken dat op de rechterkant Schokker loopt die (op dit moment) ook geen knikker heeft geraakt deze competitie. Dit elftal heeft een vast aanspeelpunt nodig. Hemmen spreekt voor zich maar bij afwezigheid van hem graag direct met Brands beginnen. Die heeft gister aangetoond daar prima uit de voeten te kunnen. Daarnaast de eerder genoemde Lukoki op rechts en Feldballe of desnoods de Graaf op links.
Het is een koe in de kont kijken maar als we gisteren gelijk goed waren begonnen had er veel meer ingezeten.
Ook oebele kan zijn bal niet kwijt aan de spits .Helemaal eens met jou .Ook erger ik mij aan de corners .Krijgen we een keer een corner ,vliegt ie over iedereen heen .En bakker moet niet meer vrijetrappen nemen .Is nog nooit wat geweest.Dat soort dingen zijn ook belangerijk
2 tegen 1 situatie was waardeloos van lukoki .Zet hem dan ook op rechts dan loopt ie zelf in 1 x door of geeft ie zo,n bal wel goed met zijn rechter.Lukoki brengt vanaf rechts veel meer
Citaat van: sunderland op augustus 25, 2013, 16:28:28
Ook erger ik mij aan de corners .Krijgen we een keer een corner ,vliegt ie over iedereen heen
Ik was vorige week ook uiterst verbaasd dat we scoorden uit een corner.
Las trouwens ook dat de grensrechter heeft toegegeven
dat Hernandez hands maakte bij de eerste goal.
mooi klaar mee.
Citaat van: Destroyer op augustus 25, 2013, 16:34:40
Ik was vorige week ook uiterst verbaasd dat we scoorden uit een corner.
van oebele zijn ze meestal wel goed
Citaat van: peter op augustus 25, 2013, 16:36:03
Las trouwens ook dat de grensrechter heeft toegegeven
dat Hernandez hands maakte bij de eerste goal.
mooi klaar mee.
ja wat heb je eraan.Op dat moment kwamen we steeds beter in de wedstr
We kenne d'r nog dagen over lulle maar se hevve zich weer de kees fan ut
broood ete laten. Dat respect foor die tegenstander MUT UUT DIE KOPPEN
WEG :_spank
Ben wel teleurgesteld maar aan de andere kant is het een niet meer dan logische uitslag tegen de koploper ;) Nienhuis viel me positief op, evenals Leeuwin overigens.
Lukoki had (alweer) een off-day en moet gewoon op rechts spelen.
Volgende wedstrijd weinig wijzigen alleen Hemmen er weer in en Schokker eruit voor (hopelijk) Sarvic!
Citaat van: Dokkumer op augustus 24, 2013, 21:58:19
En als je er dan eens uit komt schiet dan gerust eens van de rand 16... De bal hoeft het doel niet ingelopen te worden.
Leuke opmerking. Dat gevoel had ik ook al. _O_
Citaat van: peter op augustus 25, 2013, 16:36:03
Las trouwens ook dat de grensrechter heeft toegegeven
dat Hernandez hands maakte bij de eerste goal.
mooi klaar mee.
Mooie klojo dan die kerel. Hands is toch hands en zeker als je er als aanvaller baat bij hebt.
We moeten er nog aan wennen om met 11 man te gaan appeleten en misschien dat dan de scheidsrechter alsnog naar de grensrechter gaat. Nu doen we niks en accepteren een handsbal. Ik zag 'm trouwens zelf ook niet vanuit vak 25
Eerlijk, ik zag em ook niet op de laptop. Ik zal Siepie morgen eens vragen of er bij de wedstrijd een kist appels kan staan, kunnen ze dan mooi bij zulke situaties een appeltje meenemen :devil
Bij de weg... Als een assistent iets constateert dient hij dat te melden aan de scheidsrechter. Anders kan die man net zo goed op de tribune gaan zitten.
die penalty melde hij wel want de scheids zou daar geen pingel voor geven.maar we mutte zelf meer brengen daar gaat het om
Ut is heel simpel, se hevve zich toch weer aftroeve laten !!!!
Citaat van: vialli op augustus 25, 2013, 23:16:18
Ut is heel simpel, se hevve zich toch weer aftroeve laten !!!!
Ja vind ik ook hoor.. terwijl we voor pak em beet 7 a 8 ploegen echt niet onder doen.
Het gevoel van 'we spelen nu in de grote Eredivisie' moet er echt uit. Weg met die schroom en vrijuit voetballen. We hebben echt niks te verliezen.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 25, 2013, 13:22:14
Hij werd niet gewisseld.... het was genoeg hem uit de spits weg te halen, Hemmen kwam er in, Barto naar links, dacht ik.
Klopt. Hij kwam op links te knoeien. Als aanspeelpunt bedoel ik uiteraard :proost
Citaat van: Ameland op augustus 24, 2013, 22:27:18
Lukoki valt me meer en meer tegen, het duurt allemaal te lang heeft het inzicht niet voor de laatste pass en rent ook maar als een blind peerd.
En starten met Barto... pff deze jongen hoort niet in het betaald voetbal!
Twee punten waar ik het helemaal mee eens ben.
Verrassende koploper PEC krijgt Leeuwarders pas laat op de knieën
Cambuur brengt aanvallend te weinig in Zwolle
LEEUWARDEN – Bijna zeventig minuten hield Cambuur stand tegen de verrassende koploper PEC Zwolle.
Toen brak supersub Guyon Fernandez de ban. Het werd uiteindelijk 2-0.
te vervallen slaagde Cambuur er zaterdagavond in het volle IJsseldelta Stadion
in de aanvalsdrift van
PEC te beteugelen. ,,Ik ken de trainers
van Cambuur en had dit wel
verwacht", sprak PEC-baas Ron Jans.
,,Je krijgt niet de tijdomde bal lekker
rond te spelen."
Die complimenten ten spijt
mocht Cambuur van geluk spreken
dat het ongeschonden de rust haalde.
De beweeglijkheid van mannen
als Mokhtar, Achenteh enDrost eiste
volledige concentratie; even niet opletten
en het gaatje was gevonden.
Dat leverde in het eerste halfuur zeker
vijf gevaarlijke situaties voor het
doel van Leonard Nienhuis op, maar
met name spits Benson was ongelukkig
in de afwerking.
En Cambuur? De ploeg loopt na
vier duels keurig een-op-een als het
gaat om scoren. Aardige cijfers voor
een promovendus, zij het dat de 4-1
zege op FC Groningen een vertekend
beeld geeft. Immers, tegen NAC, Roda
en nu ook tegen PEC kwam de
ploeg niet tot scoren.
Coach Dwight Lodeweges moest
het zaterdag doen zonder Michiel
Hemmen. De spits, bankzitter in de
eerste twee duels, liet zich gelden tegen
Groningen en verdrong daardoor
Martijn Barto in de pikorde.
Wel liet hij zich wisselen wegens een
krampgevoel in de lies. Hoewel
Hemmen vrijdag weer meetrainde,
kwam het duel in Zwolle te vroeg.
Vervanger Barto, enkele maanden
terug nog zo belangrijk in de race
naar de titel,werkt zich een slag in de
rondte. Toch is hij vooralsnog te
licht. Tegen PEC was hij één keer
dicht bij een goal na een voorzet van
Jody Lukoki. Mogelijk dat een doelpunt
hem over het dode punt kan
helpen, want spitsen leven nu eenmaal
van goals, maar niemand moet
raar opkijken als Cambuur in de aanloop
naar het uitduel met PSV nog
een extra midvoor presenteert.
,,De spitspositie houdt de gemoederen
bezig", stelde directeur Gerald
van den Belt nog voor PEC-Cambuur.
,,Martijn Barto heeft nog niet de
kampioensvorm. Hemmen heeft
het goed gedaan, maar hoe gaat het
fysiek met hem? De ambitie omons
achterin te versterken is iets minder
actueel. Het wordt nog een stormachtig
weekje."
Flankspeler Stefan Savic is gevraagd
om nog een weekje op zicht
te blijven, terwijl Lodeweges vooral
versterking wenst voor het centrum
van de defensie. Logisch, want als de
sterke Ramon Leeuwin wegvalt,
blijft er niet veel lengte (en ervaring)
meer over.
Toen de verwachte eerste tegengoal
zaterdag steeds langer uitbleef,
begon Cambuur stilletjes te hopen
op een puntje. Uitgerekend Guyon
Fernandez, de man die niet naar
Cambuur wilde, boorde die hoop de
grond in. De spits had daar wel een
handje bij nodig. Nienhuis keerde
een schot van Bram van Polen met
zijn vuisten, waarna Fernandez de
bal met zijn hand onder controle
bracht. Zowel Nienhuis als Fernandez'
verdediger Droste protesteerde
niet, maar de aanvaller gaf de overtreding
naderhand ruiterlijk toe.
,,Hij telt, dus ik kan het nu wel zeggen",
sprak hij lachend.
Lodeweges had vlak voor de 1-0
het gevoel dat de wedstrijd aan het
kantelen was, in het voordeel van
zijn ploeg. Hij dacht zelfs een puntje
weg te kunnen halen uit Zwolle.
,,Kuipers had moeten fluiten voor
die handsbal. Hij heeft het na het
zien van de beelden ook toegegeven,
hoorde ik. Dan is het nog niet zeker
dat je gaat winnen, maar de kans is
wel groter."
Tien minuten later viel ook de 2-0.
Jesper Drost ging gewillig over het
been vanMartijn vander Laan,waarna
Rochdi Achenteh de verkregen
strafschop feilloos benutte. Met
Leeuwin als extra aanvaller gokte
Cambuur op een slotoffensief. Nadat
PEC-aanvaller Stef Nijland drie kansen
had laten liggen, waren de Leeuwarders
zowaar nog dicht bij een
treffer.
Debutant Kevin Brands, de vervanger
bracht. Zowel Nienhuis als Fernandez'
verdediger Droste protesteerde
niet, maar de aanvaller gaf de overtreding
naderhand ruiterlijk toe.
,,Hij telt, dus ik kan het nu wel zeggen",
sprak hij lachend.
Lodeweges had vlak voor de 1-0
het gevoel dat de wedstrijd aan het
kantelen was, in het voordeel van
zijn ploeg. Hij dacht zelfs een puntje
weg te kunnen halen uit Zwolle.
,,Kuipers had moeten fluiten voor
die handsbal. Hij heeft het na het
zien van de beelden ook toegegeven,
hoorde ik. Dan is het nog niet zeker
dat je gaat winnen, maar de kans is
wel groter."
Tien minuten later viel ook de 2-0.
Jesper Drost ging gewillig over het
been vanMartijn vander Laan,waarna
Rochdi Achenteh de verkregen
strafschop feilloos benutte. Met
Leeuwin als extra aanvaller gokte
Cambuur op een slotoffensief. Nadat
PEC-aanvaller Stef Nijland drie kansen
had laten liggen, waren de Leeuwarders
zowaar nog dicht bij een
treffer.
Debutant Kevin Brands, de vervanger
van Barto, dwong PEC-goalie
Kevin Begois tot twee reddingen, terwijl
een curieuze kopbal van Paco
van Moorsel in de slotseconden net
voorlangs rolde.
Lodeweges kon niet anders dan de
overwinning van PEC ,,verdiend" te
noemen. Die ploegwas ook veruit de
beste die Cambuur tot nu toe is tegengekomen.
Lodeweges: ,,Zwolle
staatniet voor niets bovenaan.Het is
een goed team. We hebben geprobeerd
ze ver van de goal te houden
en zelf te voetballen. In de eerste
helft haddenwe het soms heel moeilijk,
na rust kregen we iets meer
grip. We zijn er nog niet helemaal,
maar we zijn op de goede weg."
LC
Dus misschien toch nog een spits erbij?
Een spits erbij en
Meer durven skiete op de goal rondom de 16 :0=
Iets wat mij erg opvalt, zo ook weer tegen PEC
Viel mij tegen Roda en Nac ook op, niet zelf de trekken willen/durven overhalen, maar net iedere keer een pass teveel willen geven!
Precies, meer schieten is meer kans op een goal, een corner of in Barto zijn geval een blauw oog op west of oost ;)
Het is echt jammer.. Barto... hoop dat hij snel een doelpuntje pakt want wat hij tot nu toe heeft laten zien is echt schandalig.. hij lijkt echt bang... Kom op zeg ga voetballen.. Hopen dat er genoeg geld is voor een spits en een centrum verdediger want dat hebben wij nog wel nodig dit seizoen..