Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

24-08-2013 PEC Zwolle - Cambuur

Gestart door HilversumOnTour, augustus 10, 2013, 18:08:10

Vorige topic - Volgende topic

Ronnie tng

Citaat van: Roofvogel op augustus 22, 2013, 12:38:04
Ja en omdat er weer veel mensen op eigen gelegenheid heen gaan is het de volgende keer weer een buscombi, wordt tijd dat mensen eens gaan nadenken.

Hou toch op man! De reden dat supporters andere manieren gaan verzinnen komt door het achterlijke beleid van de uitkaart. Ik schaam me gewoon dood voor mijn club bij uitwedstrijden, echt om te janken!

|:)Hooftribune, fuck the uitkaart!  |:)

stefan15

Mensen moeten ook zelf weer voetballen. Daardoor zijn mensen vaak ook niet in de gelegenheid om een uitwedstrijd te bezoeken. En geld, geld, geld... Uitwedstrijden zijn erg duur en we hebben veel leuke te gaan komende weken.

Yellow Army

Citaat van: Ronnie tng op augustus 22, 2013, 12:46:15
Hou toch op man! De reden dat supporters andere manieren gaan verzinnen komt door het achterlijke beleid van de uitkaart. Ik schaam me gewoon dood voor mijn club bij uitwedstrijden, echt om te janken!

|:)Hooftribune, fuck the uitkaart!  |:)

Dat er veel mensen met eigen vervoer tussen het Zwolle-publiek zitten is juist de bevestiging dat de animo er wel degelijk is alleen niet icm buscombi cq uitkaart.

Ik zeg dus hoe meer, hoe beter.
Area 58

Ronnie tng

Citaat van: Yellow Army op augustus 22, 2013, 12:53:52
Dat er veel mensen met eigen vervoer tussen het Zwolle-publiek zitten is juist de bevestiging dat de animo er wel degelijk is alleen niet icm buscombi cq uitkaart.

Ik zeg dus hoe meer, hoe beter.

Volgens mij hebben we dat bij de wedstrijden tegen Excelsior en Emmen wel gezien hoeveel meer animo er is bij de mensen zonder uitkaart. Toen werd het gedoogd en verliep het allemaal vlekkeloos. Echter wanneer je straks tegenstanders krijgt kan het gewoon problemen opleveren die er al JAREN(!!!) niet meer zijn geweest. Het word gewoon tijd dat de BVO zich een keer inzet voor de supporters, die al jaren rustig zijn.

Roofvogel

Citaat van: Ronnie tng op augustus 22, 2013, 12:46:15
Hou toch op man! De reden dat supporters andere manieren gaan verzinnen komt door het achterlijke beleid van de uitkaart. Ik schaam me gewoon dood voor mijn club bij uitwedstrijden, echt om te janken!

|:)Hooftribune, fuck the uitkaart!  |:)

Waar het mij hier om gaat dat er maar iets mis hoeft te gaan met de mensen die buiten de combi om naar zwolle gaan en we hebben weer een aantal jaren de combi te pakken. En ja ik weet ook dat het in Emmen allemaal goed is gegaan en ik hoop dat het ook nu gebeurt. Tuurlijk als er veel mensen buiten de combi omgaan en het gaat allemaal goed dan kan het ook positief uitpakken dus hoop ik daar maar op.

SCCJSK

de mensen de zo zeiken over de uitkaart moeten maar lekker feyenoord na gaan doen en een lossekaarten groep beginnen ( gaan naar elke uitwedstrijd op losse kaart in het thuis vak ) :clint

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Roofvogel op augustus 22, 2013, 13:10:08
Tuurlijk als er veel mensen buiten de combi omgaan en het gaat allemaal goed dan kan het ook positief uitpakken dus hoop ik daar maar op.

Dat heeft niemand door.....
Henk, held, bedankt

Ronnie tng

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 22, 2013, 13:19:58
Dat heeft niemand door.....

Bij de wedstrijden in Rotterdam en Emmen anders wel. Toen wist de club niet hoe snel er berichten de deur uit moesten met hoe goed onze supporters wel niet waren. Met meer dan 1000 supporters naar Emmen, geweldig. Maar dan vergeten te zeggen dat een groot deel daarvan helemaal NIETS met de uitkaart te maken wil hebben, anders waren immers de kaarten op de officiële wel uitverkocht geweest.


Nightmarelwd

Citaat van: Treb op augustus 21, 2013, 18:59:10
Overal zijn wel smoesjes voor.. Als je Cambuur echt wil zien ga je gewoon

Jij kan in iedereen zijn portemonnee kijken zeker! 
MI-Sider for Life

de Schoot

Op de forum avonden vorig seizoen, was het wel duidelijk dat ze niet van de uitkaart afstappen + ik wil m'n club zien spelen = zaterdag met uitkaart in de bus. Ik ga me niet weer ergeren en wachten op iets wat toch niet komt.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Ronnie tng op augustus 22, 2013, 13:22:11
Bij de wedstrijden in Rotterdam en Emmen anders wel. Toen wist de club niet hoe snel er berichten de deur uit moesten met hoe goed onze supporters wel niet waren. Met meer dan 1000 supporters naar Emmen, geweldig. Maar dan vergeten te zeggen dat een groot deel daarvan helemaal NIETS met de uitkaart te maken wil hebben, anders waren immers de kaarten op de officiële wel uitverkocht geweest.

Stel dat er 350 Cambuur supporters zijn (het uitvak was dan zo'n beetje vol geweest) verdeeld over 12.000 Ollenaren in het hele stadion, dan ziet niemand ze.
In Emmen was er geen hond uit Emmen en in Rotterdam idem dito. En de Cambuursupporters zochten elkaar daar op. We worden alleen zichtbaar bij elk doelpunt dat SCC maakt. En dat is hooguit 3 keer.  :y :y :y
Henk, held, bedankt

Bernardo

Hemmen en El Makrini vraagtekens bij Cambuur

LEEUWARDEN – Het is nog niet duidelijk met welke elf spelers Cambuur zaterdagavond tegen PEC Zwolle speelt.
De training van donderdagmorgen maakte in dat opzicht niet veel duidelijk.
Michiel Hemmen, die tegen Groningen geblesseerd uitviel, trainde net als gisteren apart van de groep. Het is niet uitgesloten dat hij toch meedoet in Zwolle.
Mohamed El Makrini, die de training gisteren voortijdig verliet met een pijnlijk bovenbeen, ontbrak vandaag. Of zijn absentie consequenties heeft voor de wedstrijd van zaterdag is nog onduidelijk.
De vermoedelijke opstelling is dan als volgt:
Nienhuis (doel); Bijker, Van der Laan, Leeuwin en Droste (achter); Ritzmaier, Dijkstra of El Makrini en Bakker (midden); Lukoki, Barto of Hemmen en Schokker (voor).

denistel

vd laan trainde ook niet vanmorgen.

en training 2 dagen voor de wedstrijd sla ik voortaan wel over want dat schiet niet meer op.
eerst ist stadion dicht en daarna doen ze niks meer.

Yellow Army

Citaat van: denistel op augustus 22, 2013, 14:04:55
vd laan trainde ook niet vanmorgen.

en training 2 dagen voor de wedstrijd sla ik voortaan wel over want dat schiet niet meer op.
eerst ist stadion dicht en daarna doen ze niks meer.

Droste was er ook niet bij
Area 58

speculeter

Ms toch Hemmen?
En anders ms op de bank?