Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

24-08-2013 PEC Zwolle - Cambuur

Gestart door HilversumOnTour, augustus 10, 2013, 18:08:10

Vorige topic - Volgende topic

GerardFraneker



Het is inmiddels 15.00u geweest, benieuwd hoeveel supporters mee gaan?

Yellow Army

Citaat van: GerardFraneker op augustus 22, 2013, 15:03:54

Het is inmiddels 15.00u geweest, benieuwd hoeveel supporters mee gaan?

Die 3e bus is niet vol gekomen lijkt me, anders hadden we het wel vernomen. Ik gok zo'n 150.
Area 58

fred

bekijk het ook lekker met die buscombi  :R

Ronnie tng

En weer staat onze club voor lul!! Hoe lang accepteren we dit nog met z'n allen?  :(

moodygrunn

Citaat van: Ronnie tng op augustus 22, 2013, 15:27:34
En weer staat onze club voor lul!! Hoe lang accepteren we dit nog met z'n allen?  :(

Wou je mensen dwingen om te gaan?
In Henk en Sandor we trust

666

Citaat van: Ronnie tng op augustus 22, 2013, 15:27:34
En weer staat onze club voor lul!! Hoe lang accepteren we dit nog met z'n allen?  :(

Hoezo voor lul.. Roda uit, Zwolle uit, uitkaart, prijs,  Buscombi
Net of heel Nederland (of Zwolle  :_schater) ons nu minder vind als er 150 supporters komen ipv 400




Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Destroyer

Citaat van: Ronnie tng op augustus 22, 2013, 15:27:34
En weer staat onze club voor lul!! Hoe lang accepteren we dit nog met z'n allen?  :(

In welke bus zit jij?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Yellow Army

Als je vanuit Lwd naar Zwolle komt met 150 man sla je idd een modderfiguur wanneer je een imago van trouwe en fanatieke aanhang pretendeert. Dus in dat opzicht sta je voor lul ja. Maar goed, ik heb eigenlijk geen recht van spreken want ik zal ook tussen de ollenaren zitten.
Area 58

Ronnie tng

Citaat van: moodygrunn op augustus 22, 2013, 15:28:41
Wou je mensen dwingen om te gaan?

:wall Nee hoor, die uitkaart daar ligt (nog steeds) het probleem.

Ronnie tng

Citaat van: Destroyer op augustus 22, 2013, 15:52:44
In welke bus zit jij?

Ik ga niet met de bus, maar wil wel even naar je zwaaien vanuit het Zwolle vak?

Ronnie tng

Citaat van: Yellow Army op augustus 22, 2013, 15:56:41
Als je vanuit Lwd naar Zwolle komt met 150 man sla je idd een modderfiguur wanneer je een imago van trouwe en fanatieke aanhang pretendeert. Dus in dat opzicht sta je voor lul ja.

_O_

Destroyer

Citaat van: Ronnie tng op augustus 22, 2013, 16:08:15
Ik ga niet met de bus, maar wil wel even naar je zwaaien vanuit het Zwolle vak?
Wie zegt dat ik er wel in zit?  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

dit is mien club

Ik ben het eens met Ronnie, dit mogen we niet langer accepteren te hoge prijzen er worden je zoveel dingen opgelegd dat je denkt leven we wel in een vrij land?

Er moet wat aan gedaan worden uit kaart prima, maar de regels die er aan verbonden zijn gaan veel te ver.

Aller eerst ben ik voor om de CC 2 a 3 bussen zelf invulling te laten geven.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

HilversumOnTour

Citaat van: Yellow Army op augustus 22, 2013, 15:56:41
Als je vanuit Lwd naar Zwolle komt met 150 man sla je idd een modderfiguur wanneer je een imago van trouwe en fanatieke aanhang pretendeert. Dus in dat opzicht sta je voor lul ja. Maar goed, ik heb eigenlijk geen recht van spreken want ik zal ook tussen de ollenaren zitten.

Net te horen gekregen dat ook de mensen (ver) buiten Leeuwarden via de combi moeten reizen. Dat zou voor mij betekenen:

Hilversum -> Leeuwarden -> Zwolle -> Leeuwarden -> Hilversum  8P

Niet te doen!! Helaas moet ik zaterdag het uitvak langs mij heen moeten gaan....

Hoop dat er spoedig een oplossing komt vanuit de club...
|:)

Bernardo