Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

24-08-2013 PEC Zwolle - Cambuur

Gestart door HilversumOnTour, augustus 10, 2013, 18:08:10

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour

De tweede uitwedstrijd komt eraan! Vol vak in Zwolle?

PEC ZWOLLE - SC CAMBUUR OP zaterdag 24 AUGUSTUS OM 20:45 UUR
Deze wedstrijd is een verplichte buscombi
Er is ruimte voor maximaal 500 personen

Kosten leden KvC € 30.- (alleen op vertoon van de KvC ledenpas)
Niet leden betalen € 32,50

Inschrijven kan alleen op vertoon van de uitkaart via supportershome T' Hertje
Datum en tijdstip zullen spoedig bekend worden gemaakt.

Heb je een uitkaart aangevraagd, maar nog niet ontvangen, neem dan je legitimatie mee!
Inschrijven kan tot uiterlijk donderdag 22 augustus 15 uur, of zolang de voorraad strekt.
Bussen vertrekken vanaf het Cambuurplein op de wedstrijddag om 18:30 uur.

marrumer


speculeter

Zou ik op de bonefooi naar zwolle kunnen en een
kaartje bij de kassa kunnen kopen?

Galdiano

Zoek het lekker uit met die buscombi!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

pvanbuijtene

Hoppa!! Maar weer als crimineel de bus mee in!! Love de veevoer |:)

Len Cantello

Buscombi.... Maar snel even op kaartjesjacht in Olle.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Galdiano

Citaat van: Len Cantello op augustus 10, 2013, 20:35:01
Buscombi.... Maar snel even op kaartjesjacht in Olle.

Het begint zo langzamerhand een sport te worden ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Len Cantello

Citaat van: Galdiano op augustus 10, 2013, 20:50:36
Het begint zo langzamerhand een sport te worden ;)
Dat was het al een tijdje, ouwe.
:koffie ;)
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Cambuur123

Als de financiën het toestaan, ben ik erbij!

zandokan

Aanwezig

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Forza Peersman

mario

Citaat van: Cambuur123 op augustus 10, 2013, 21:34:01
Als de financiën het toestaan, ben ik erbij!


Ast erheen wilst wil ik wel sponsoren  .....

Cambuur123

Citaat van: mario op augustus 10, 2013, 22:38:08

Ast erheen wilst wil ik wel sponsoren  .....

Ik denk dat ik het zelf wel red, toch bedankt!!!  _O_

GerardFraneker



Helaas niet aanwezig  ;(

Ivm Mysterland

Viper

Ook aanwezig! Ik denk dat het uitvak wel vol raakt.

Drumfather SCC

Hangt even van mijn financiële positie af  ;)
Zal gelijk de eerste voorspelling maar doen
2-0 (0-0)