Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

24-08-2013 PEC Zwolle - Cambuur

Gestart door HilversumOnTour, augustus 10, 2013, 18:08:10

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Len Cantello op augustus 15, 2013, 20:22:47
Een kijkje nemen? Wij zijn toch zeker geen dagjesmensen?

De vaste kern gaat altijd! Echter zijn er altijd supporters/gloryhunters die dit soort wedstrijden bezoeken!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

pvanbuijtene

Citaat van: Galdiano op augustus 15, 2013, 20:34:09
De vaste kern gaat altijd! Echter zijn er altijd supporters/gloryhunters die dit soort wedstrijden bezoeken!
Tja met zoveel anti combi mensen krijgen we nooit es een uitvak vol natrlk;)

Viper

Iemand haalde rond half 8 kaartje 26. Het loopt aardig storm, dus. :insane

zeewolde

Citaat van: Galdiano op augustus 15, 2013, 20:34:09
De vaste kern gaat altijd! Echter zijn er altijd supporters/gloryhunters die dit soort wedstrijden bezoeken!
Vaste kern lijkt wel klein te worden die ook echt aanspraak maken op eerste keus bij druk bezochte uitwedstrijden.

denistel

die wedstrijd is volgende week zaterdag waarom hebben ze nu al kaartverkoop dan,,,,,,kon toch beter volgende week op een avond.

mij maakt het niks uit die bus combi   wut em niet.

hopelijk binnen psv ajax f.noord twente Vitesse utrecht az wel met de auto te doen.

Galdiano

Met de keus om de uitkaart in te voeren gaan veel niet meer inderdaad!

Moet zelf ook toegeven dat het mij ook niet trekt om naar clubjes ala Rkc of Heracles met bus of autocombi te gaan, en de achterlijke uitkaart er nog steeds is.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

auto combi geen probleem voor mij.

Treb

Met een auto-combi ben ik erbij. Bus-combi l8l niet.

0517

Citaat van: Galdiano op augustus 15, 2013, 22:12:46
Met de keus om de uitkaart in te voeren gaan veel niet meer inderdaad!

Moet zelf ook toegeven dat het mij ook niet trekt om naar clubjes ala Rkc of Heracles met bus of autocombi te gaan, en de achterlijke uitkaart er nog steeds is.

Hoor anders (heel) veel die vanwege Ere nu wel één halen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Treb op augustus 15, 2013, 22:21:46
Met een auto-combi ben ik erbij. Bus-combi l8l niet.

Same here. Als ik niks anders heb wil ik zoveel mogelijk auto-combi's meepakken.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Cambuur123

Ik ben vorig jaar naar veel uitwedstrijden geweest maar nog nooit met de bus, ik wil opzich wel maar ik vraag me af: Hoe is de sfeer in zo'n bus?

Holwerd voor Cambuur

Hoop dat je de goeie bus treft. Heb een keer na een verliespartij in Den Haag het Feyenoord-clublied moeten aanhoren... Dan is de lol er snel af :_spank
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

pvanbuijtene

Eerste bus nog niet vol... hoop dat we de bus nog volkrijgen :proost

Viper

Maandag is pas de officiële verkoop, hè!

pvanbuijtene

Citaat van: Viper op augustus 17, 2013, 09:17:09
Maandag is pas de officiële verkoop, hè!
I know... heb dr nie zove vertrouwen in. Ik gok op 150 man