Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

24-08-2013 PEC Zwolle - Cambuur

Gestart door HilversumOnTour, augustus 10, 2013, 18:08:10

Vorige topic - Volgende topic

Andre-Lwd

Play Offs de laatste jaren honderden supporters mee, zelfs meer dan 1000 bij Emmen om de spelers de eredivisie in te juichen, ben je eindelijk in de eredivisie gaat er niet een kop mee  8P

Viper

Misschien weer eens een vol uitvak wanneer we Europees voetbal kunnen halen. :O

papier

Zwolle moet wel vol kunnen toch? Misschien toch maar eens die uitkaart aanvragen :r

AL

Citaat van: Galdiano op augustus 15, 2013, 22:12:46
Met de keus om de uitkaart in te voeren gaan veel niet meer inderdaad!

Moet zelf ook toegeven dat het mij ook niet trekt om naar clubjes ala Rkc of Heracles met bus of autocombi te gaan, en de achterlijke uitkaart er nog steeds is.

Dat zijn juist de wedstrijden waar we echt massaal naar toe moeten. Liever een vol uitvak tegen die clubs dan het schoolreisje gedoe naar ajax, feyenoord en psv!

Nightmarelwd

Citaat van: AL op augustus 17, 2013, 10:46:18
Dat zijn juist de wedstrijden waar we echt massaal naar toe moeten. Liever een vol uitvak tegen die clubs dan het schoolreisje gedoe naar ajax, feyenoord en psv!

Inschrijven kan alleen op vertoon van de uitkaart aanstaande donderdag (15 augustus) van 18:30 tot 20:30 uur in supportershome T' Hertje. Vanaf aanstaande maandag (19 augustus) kunt u terecht bij de administratie in het Cambuur Stadion.

Heb je een uitkaart aangevraagd, maar nog niet ontvangen, neem dan je legitimatie mee!

Inschrijven kan tot uiterlijk donderdag 22 augustus 15 uur, of zolang de voorraad strekt.
MI-Sider for Life

denistel

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 17, 2013, 09:20:51
I know... heb dr nie zove vertrouwen in. Ik gok op 150 man

hangt toch oek van vanavond af

Puma

Gewoon kaartje kopen en gaan... de boys steunen! Waar we ook spelen...  |:)

pvanbuijtene


Kuzmanovic-Apeldoorn

PEC Olle stelt helemaal niets voor. Ze winnen van Feyenoord, Heracles en NEK: die hebben samen 0 uit 7!!!!!

Heracles en NEK strijden samen om plaats 18 en Feyenoord is na morgen ook een serieuze degradatiekandidaat

Drie punten ophalen daar _O_ _O_ _O_
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

#54
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 18, 2013, 00:28:09
PEC Olle stelt helemaal niets voor. Ze winnen van Feyenoord, Heracles en NEK: die hebben samen 0 uit 7!!!!!

Heracles en NEK strijden samen om plaats 18 en Feyenoord is na morgen ook een serieuze degradatiekandidaat

Drie punten ophalen daar _O_ _O_ _O_

En ze hebben een gezamenlijk doelgemiddelde van 6-26 8P 8P 8P
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Waaahahaha GEWELDIG!! :_schater

Opdracht voor Martijn vd Laan... Verfrommel dat blikje Fernandez :devil

wiekie1969

Hoeven we niet te verliezen , beetje inzakken en op de counter! Minimaal een punt pakken daar! |:)

Gerard

Zo, volgende week naar Olle. Laatste keer dat ik daar was, was het onrustig op de tribunes :zweep

Yellow Army

Citaat van: wiekie1969 op augustus 18, 2013, 13:42:36
Hoeven we niet te verliezen , beetje inzakken en op de counter! Minimaal een punt pakken daar! |:)

Niks daarvan! Gewoon ons eigen spelletje spelen. Voetballend zijn we echt niet minderwaardig aan olle.
Area 58

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op augustus 18, 2013, 15:41:33
Niks daarvan! Gewoon ons eigen spelletje spelen. Voetballend zijn we echt niet minderwaardig aan olle.
Verrek, dat zei ik net in het Groningen topic ook al... :devil