Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

24-08-2013 PEC Zwolle - Cambuur

Gestart door HilversumOnTour, augustus 10, 2013, 18:08:10

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Iemand enig idee hoe je aan een kaartje komt?

Dokkumer

Heb je een uitkaart? Morgen even bellen met de administratie... Wordt waarschijnlijk een ritje Leeuwarden maken.

speculeter

Citaat van: Dokkumer op augustus 18, 2013, 18:34:51
Heb je een uitkaart? Morgen even bellen met de administratie... Wordt waarschijnlijk een ritje Leeuwarden maken.
nee..op de illegale manier natuurlijk!

Yellow Army

Citaat van: peter op augustus 18, 2013, 18:57:28
nee..op de illegale manier natuurlijk!

Illegaal als in over de hekken klimmen?
Area 58

speculeter

Haha..ja zoiets.
bedoel meer, kan ik een kaartje bestellen via zwollesite of zoiets?

pvanbuijtene

Citaat van: peter op augustus 18, 2013, 19:55:25
Haha..ja zoiets.
bedoel meer, kan ik een kaartje bestellen via zwollesite of zoiets?

Je kan ook naar deczwolle site en kijken hoe kaartverkoop voor deze wedstrijd is...
Kom op... beetje initiatief :X

Yellow Army

Citaat van: peter op augustus 18, 2013, 19:55:25
Haha..ja zoiets.
bedoel meer, kan ik een kaartje bestellen via zwollesite of zoiets?

Zul je wel een CC van Zwolle moeten hebben oid.
Area 58

Dokkumer

Ja dat is wel zeker. Net even nagekeken...

Jules058

Groningen opgerold die stonden bovenaan. Olle staat nu bovenaan, moeten we het daar ook maar weer even doen!
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Synea

Citaat van: Jules058 op augustus 18, 2013, 21:23:27
Groningen opgerold die stonden bovenaan. Olle staat nu bovenaan, moeten we het daar ook maar weer even doen!

En een week later in gloeilamp stad
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

Jules058

Dat zou wat wezen als wij het zelfde daarzo zouden flikken als wat olle vorig jaar deed!
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Synea

Citaat van: Jules058 op augustus 18, 2013, 21:38:32
Dat zou wat wezen als wij het zelfde daarzo zouden flikken als wat olle vorig jaar deed!

Bij hun kan t alleen maar fout gaan, en op deze manier de geschiedenis schrijven hebben we ook al eens eerder gedaan..

Wereld kampioen Ajax in hun eerste wedstrijd na het behalen van de wereld beker tegen SC Cambuur in de beker.. uitslag 2-0
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

denistel

Citaat van: peter op augustus 18, 2013, 17:28:23
Iemand enig idee hoe je aan een kaartje komt?

morgen vanaf half 11 kest er 1 kopen bij de administratie voor de buscombi

vialli

Ze mutte die lui maar even weer met beide benen op e grond zette,
want se beginne an Benson te sien al aardig naast de skunen te lopen.
DAAR BINNE PUNTEN TE HALEN at se ut SLIM aanpakke.

papier

Citaat van: Yellow Army op augustus 18, 2013, 20:12:22
Zul je wel een CC van Zwolle moeten hebben oid.

2 kaarten per CC van Zwolle, mocht je iemand daar in de buurt kennen