Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

24-08-2013 PEC Zwolle - Cambuur

Gestart door HilversumOnTour, augustus 10, 2013, 18:08:10

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 21, 2013, 23:03:23
Das wel heel negatief gedacht: ontmoedigingbeleid uit luiheid 8P 8P. Terwijl de doelen van de uitkaart zo mooi klinken:

Doelen

Het streven naar meer supporters van SC Cambuur bij uitwedstrijden

Het bezoeken van uitwedstrijden van SC Cambuur als recht aanbieden voor haar supporters

ik hev het niet over lui heid maar op vrijdag avond gaan er 50 heen en op een zaterdag zeker 150 is mijn mening
dus moeten er meer maatregels getroffen worden moeten er meer stewards heen enz.

en anders moeten ze me maar vertellen waarom juist de verste uitwedstrijd op vrijdagavond is.

SCC-J

Citaat van: Treb op augustus 21, 2013, 22:02:39
We hebben genoeg uitkaarten verkocht om zelfs het uitvak in de arena vol te krijgen. Er is gewoon geen animo voor omdat er niks op het spel staat en het geen aansprekende tegenstander is.

Successupporters dus.

Dat is het hele verhaal.

In Zwolle heb je een kans... In de arena kuip psv enz enz geen kans en toch gaan daar meer heen.... noemen we dit successupporter?

SCC-J

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 21, 2013, 23:03:23
Das wel heel negatief gedacht: ontmoedigingbeleid uit luiheid 8P 8P. Terwijl de doelen van de uitkaart zo mooi klinken:

Doelen

Het streven naar meer supporters van SC Cambuur bij uitwedstrijden

Het bezoeken van uitwedstrijden van SC Cambuur als recht aanbieden voor haar supporters

In de scriptie van nieuwe veiligheidsmanager mevrouw tromp wordt al aangegeven dat de uitkaart niet om deze reden in het leven is geroepen.

SCC-J

Citaat van: Treb op augustus 22, 2013, 01:21:38
Ik kom al 25 jaar bij Cambuur en heb elk stadion wel gezien ja. Ik snap niet waarom dit relevant is voor deze discussie.
En niet persoonlijk worden heh.. dit is een forum.

PFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!

SaVaGe

Is der ook een update of status bekend hoeveel kaarten er nu verkocht zijn??

denistel

Citaat van: SCC-J op augustus 22, 2013, 09:21:33
In Zwolle heb je een kans... In de arena kuip psv enz enz geen kans en toch gaan daar meer heen.... noemen we dit successupporter?

zwolle  bink al su vaak  weest...nieuwe stadions nac-vitesse-twente-az zou ik wel graag heen willen
net als groningen trouwens en ajax psv en f.noord daar zitten 30 50 en 50 duizend dus zo wie zo mooi toch.

Goudvinger

In de JL had je veel auto-combi's waarmee je de brandstofprijzen kon delen en de kaartjes vaak niet meer dan een tientje kostten. Dan was je per wedstrijd ongeveer 15 euro kwijt wanneer je met een volle auto vertrok. Als je nu iedere uitwedstrijd mee zou gaan ben je vaak gebonden aan een buscombi die al snel meer dan 30 euro per keer kost. Als ik naar mijzelf kijk, kan ik het financieel niet opbrengen om elke uitwedstrijd mee te pakken en valt de keuze uiteraard op wedstrijden tegen de traditionele top 3 en de wedstrijden tegen DKV en Groningen. Ik denk dat veel mensen met dit dilemma zitten en zodoende niet meereizen naar bv. Zwolle.

Yellow Army

Citaat van: Goudvinger op augustus 22, 2013, 10:36:29
In de JL had je veel auto-combi's waarmee je de brandstofprijzen kon delen en de kaartjes vaak niet meer dan een tientje kostten. Dan was je per wedstrijd ongeveer 15 euro kwijt wanneer je met een volle auto vertrok. Als je nu iedere uitwedstrijd mee zou gaan ben je vaak gebonden aan een buscombi die al snel meer dan 30 euro per keer kost. Als ik naar mijzelf kijk, kan ik het financieel niet opbrengen om elke uitwedstrijd mee te pakken en valt de keuze uiteraard op wedstrijden tegen de traditionele top 3 en de wedstrijden tegen DKV en Groningen. Ik denk dat veel mensen met dit dilemma zitten en zodoende niet meereizen naar bv. Zwolle.

Je zou toch denken dat Zwolle juist wel bij die selectie zit en men rkc, heracles, roda etc. laat schieten. Maar goed, het is erg jammer dat er niet meer animo is. Hopelijk gaan de oogjes bij de BVO en KvC open dat de uitkaart toch niet zo'n succes is als dat ze hadden gehoopt.
Area 58

Bernardo

Citaat van: Yellow Army op augustus 22, 2013, 10:43:16
Je zou toch denken dat Zwolle juist wel bij die selectie zit en men rkc, heracles, roda etc. laat schieten. Maar goed, het is erg jammer dat er niet meer animo is. Hopelijk gaan de oogjes bij de BVO en KvC open dat de uitkaart toch niet zo'n succes is als dat ze hadden gehoopt.

Vergeet niet dat we binnen een paar weken, Zwolle, PSV, Eagles en DKV hebben...keuzes maken. Althans voor mij.

Len Cantello

Citaat van: Don op augustus 21, 2013, 21:43:47
De gemeente Leeuwarden probeert wel degelijk een vinger in de pap te hebben bij onze uitwedstrijden. Wijzigingen in het uitkaartreglement worden tegengehouden door de gemeente hier in Leeuwarden. (Bijv. Pasfoto op de uitkaart schrappen is door de gemeente tegengehouden)
Dat bedoelde ik dus eerder ook al te zeggen. En vergeet de rol van de politie hier niet in! De BVO loopt mee met deze twee instanties, omdat dat de weg van de minste weerstand is.

Persoonlijk heb ik niet zo veel problemen met de uitkaart, alleen weet ik wel zeker dat de uitvakken voller komen als je niet de uitkaartverplichting ook nog eens gaat opleggen icm verplichte-buscombi wedstrijden, zoals bv Zwolle-uit.



Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Yellow Army

Citaat van: Len Cantello op augustus 22, 2013, 10:47:14
Dat bedoelde ik dus eerder ook al te zeggen. En vergeet de rol van de politie hier niet in! De BVO loopt mee met deze twee instanties, omdat dat de weg van de minste weerstand is.

Persoonlijk heb ik niet zo veel problemen met de uitkaart, alleen weet ik wel zeker dat de uitvakken voller komen als je niet de uitkaartverplichting ook nog eens gaat opleggen icm verplichte-buscombi wedstrijden, zoals bv Zwolle-uit.

Het zou denk ik ook niet verstandig om als BVO de hakken in het zand te zetten met het oog op het nieuwe stadion waarbij de medewerking van de gemeente toch noodzakelijk is.
Area 58

dit is mien club

#266
Mijn mening is dat de KVC veel valt te verweiten.
Als makke schapen gaan zij akkoord met voorwarden en regels.

Maar ik baal er van dat wij maar drie bussen vol krijgen. Wij zijn een fanatieke aanhang dat moeten we ook buiten Leeuwarden laten zien.

Thuis maken wij er een mooie "avondje cambuur" van. Oude tijden herleven. Rumour op de tribune en daar buiten een fantstisch sfeer en natuurlijk we spelen ere divisie.
Maar uit moeten we iets ondernemen.

@Cambuurculture is het niet mogelijk dat jullie een aantal bussen overnemen van de club? Om deze met eigen C.C. leden vol zien te krijgen. Kunnen we de uitwedstrijden toch nog een klein beetje op onze eigen manier beleven.

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

sccer1986

Er zijn heel veel redenen waarom iemand niet mee gaat naar zwolle uit.
Wat ik hoor gaan er ook een heleboel op eigen gelegenheid naar toe,dit vind ik erg jammer thuis volle bak en uit naar zwolle met naar alle waarschijnlijkheid 3 bussen.
Ik zie hier mensen reageren we gaan wel naar psv,Feyenoord en Ajax uit omdat we in die stadions nog niet zijn geweest , hier zullen we alleen de punten niet gaan halen ben ik bang. hoop dat vandaag op de laatste dag alsnog supporters zich bedenken om mee te gaan naar zwolle. In zwolle valt wat te halen zeker nu men daar denkt van Cambuur pakken we ook wel even.

Roofvogel

Citaat van: sccer1986 op augustus 22, 2013, 12:35:04
Er zijn heel veel redenen waarom iemand niet mee gaat naar zwolle uit.
Wat ik hoor gaan er ook een heleboel op eigen gelegenheid naar toe,dit vind ik erg jammer thuis volle bak en uit naar zwolle met naar alle waarschijnlijkheid 3 bussen.
Ik zie hier mensen reageren we gaan wel naar psv,Feyenoord en Ajax uit omdat we in die stadions nog niet zijn geweest , hier zullen we alleen de punten niet gaan halen ben ik bang. hoop dat vandaag op de laatste dag alsnog supporters zich bedenken om mee te gaan naar zwolle. In zwolle valt wat te halen zeker nu men daar denkt van Cambuur pakken we ook wel even.

Ja en omdat er weer veel mensen op eigen gelegenheid heen gaan is het de volgende keer weer een buscombi, wordt tijd dat mensen eens gaan nadenken.

Galdiano

Citaat van: Roofvogel op augustus 22, 2013, 12:38:04
Ja en omdat er weer veel mensen op eigen gelegenheid heen gaan is het de volgende keer weer een buscombi, wordt tijd dat mensen eens gaan nadenken.

Bullshit! Als er veel supporters op andere tribunes zitten, is het jaar erna echt geen buscombi! Vaak anti combi geweest en dit nog nooit meegemaakt!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets