Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

24-08-2013 PEC Zwolle - Cambuur

Gestart door HilversumOnTour, augustus 10, 2013, 18:08:10

Vorige topic - Volgende topic

Don

Citaat van: Treb op augustus 21, 2013, 22:02:39
We hebben genoeg uitkaarten verkocht om zelfs het uitvak in de arena vol te krijgen. Er is gewoon geen animo voor omdat er niks op het spel staat en het geen aansprekende tegenstander is.

Successupporters dus.

Dat is het hele verhaal.
Oke. En daar laten we het verder bij?

Je kan toch niet zeggen moet je eens kijken we hebben 1500 uitkaarten.. het uitvak zal nu wel elke week volzitten en de supporters komen vanzelf wel.

Er kan veel meer gedaan worden om meer supporters mee te krijgen met uitwedstrijden. Maak het zo aantrekkelijk mogelijk voor je supporters en neem zoveel mogelijk belemmeringen weg.
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

Drumfather SCC

Zoals eerder aangegeven:
Ik ga dus heel bewust niet mee naar PEC uit. Doodsbang dat een gek mij of een ander met een steen raakt
Na dat spandoek met stenen van het viaduct heb ik nooit meer in de bus naar PEC mee gewild
Ben me toen kapot geschrokken van het supportersgeweld jegens elkaar

Ik kom al vanaf '94 bij Cambuur, Ben ik dan een successupporter?
Ik wil graag meer wedstrijden van onze club bekijken zonder slachtoffer te worden van die leeghoofdige stenengooiers

Dokkumer

Citaat van: denistel op augustus 21, 2013, 22:32:17
met de auto combi,s is toch oek niks gebeurd de laatste  jaren dokkie.
Dat zeg ik ook niet... Ik heb ook het idee dat men de rompslomp met de auto's niet wil en dus blijft hangen in de eigen tunnelvisie. Zo gaat het goed, dus zo blijft het...
De Graafschap heeft laten zien dat het wél mooi kon met een autocombi, jammer dat daar niet vaker naar gekeken wordt.

Galdiano

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 21, 2013, 22:34:25
Zoals eerder aangegeven:
Ik ga dus heel bewust niet mee naar PEC uit. Doodsbang dat een gek mij of een ander met een steen raakt
Na dat spandoek met stenen van het viaduct heb ik nooit meer in de bus naar PEC mee gewild
Ben me toen kapot geschrokken van het supportersgeweld jegens elkaar

Ik kom al vanaf '94 bij Cambuur, Ben ik dan een successupporter?
Ik wil graag meer wedstrijden van onze club bekijken zonder slachtoffer te worden van die leeghoofdige stenengooiers

Dan kan ik je gelijk zeggen dat je geen enkele wedstrijd meer moet bezoeken. Dit kan (helaas) overal voorkomen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op augustus 21, 2013, 22:23:57
@Kuzmanovic... De uitkaart an sich is in mijn ogen niet eens het grote struikelblok, maar de extra regelgeving die opgenomen is in die uitkaart. Bij een strikte -en ja dat gebeurt bij voetbal klaarblijkelijk vaker- toepassing van die regels ben je in je doen en laten nog beperkter dan een TBS-er in een isoleercel. Daar heb ik moeite mee..

Wat bedoel je dan mee?
Henk, held, bedankt

denistel

Citaat van: Don op augustus 21, 2013, 22:33:33
Oke. En daar laten we het verder bij?

Je kan toch niet zeggen moet je eens kijken we hebben 1500 uitkaarten.. het uitvak zal nu wel elke week volzitten en de supporters komen vanzelf wel.

Er kan veel meer gedaan worden om meer supporters mee te krijgen met uitwedstrijden. Maak het zo aantrekkelijk mogelijk voor je supporters en neem zoveel mogelijk belemmeringen weg.

als je wedstrijden tegen roda op vrijdagavond laat spelen en vele buscombi,s doet dan werk je al1 maar tegen dat er veel supporters mee
gaan maar misschien zit daar wel een gedachte achter want hoe minder er mee gaan des te minder maatregels er genomen hoeven te worden


Drumfather SCC

Citaat van: Galdiano op augustus 21, 2013, 22:38:16
Dan kan ik je gelijk zeggen dat je geen enkele wedstrijd meer moet bezoeken. Dit kan (helaas) overal voorkomen!
Dat snap ik Galdiano, Maar die gebeurtenis heeft dusdanig impact op me gehad dat ik PEC niet meer doe in busverband
Verder veel met de combi geweest maar PEC nooit meer sinds

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op augustus 21, 2013, 22:49:56
als je wedstrijden tegen roda op vrijdagavond laat spelen en vele buscombi,s doet dan werk je al1 maar tegen dat er veel supporters mee gaan maar misschien zit daar wel een gedachte achter want hoe minder er mee gaan des te minder maatregels er genomen hoeven te worden

Das wel heel negatief gedacht: ontmoedigingbeleid uit luiheid 8P 8P. Terwijl de doelen van de uitkaart zo mooi klinken:

Doelen

Het streven naar meer supporters van SC Cambuur bij uitwedstrijden

Het bezoeken van uitwedstrijden van SC Cambuur als recht aanbieden voor haar supporters

Henk, held, bedankt

ForzaCambuur1

Citaat van: Dokkumer op augustus 21, 2013, 22:26:13
Overigens het argument "waarom een buscombi, er is al jaren niks gebeurd?" wordt door de autoriteiten geheid beantwoord met "door de buscombi blijven ongeregeldheden nagenoeg uit." Wij als supporters interpreteren zaken heel anders als autoriteiten, beide draaien het zo dat het in "eigen" voordeel uitkomt.. Zo eerlijk moet ik wel zijn.
Helaas trek je als supporter toch aan het kortste eind, omdat de autoriteiten hun eigen visie hebben en daaraan vast zullen houden.

Inderdaad een goed punt. Dat de autoriteiten op die wijze naar hun eigen beleid kijken is vrij logisch. Vanuit de BVO mag je vind ik echter wel verwachten dat die op dit punt meer aan de kant van de supporters staan en ook als doel hebben om overal zoveel mogelijk supporters de ploeg te laten steunen.

Misschien dat er met de nieuwe veiligheidscoordinator iets gaat veranderen in deze.

Treb

Citaat van: Don op augustus 21, 2013, 22:33:33
Oke. En daar laten we het verder bij?

Je kan toch niet zeggen moet je eens kijken we hebben 1500 uitkaarten.. het uitvak zal nu wel elke week volzitten en de supporters komen vanzelf wel.

Er kan veel meer gedaan worden om meer supporters mee te krijgen met uitwedstrijden. Maak het zo aantrekkelijk mogelijk voor je supporters en neem zoveel mogelijk belemmeringen weg.

Ja, wat kun je er verder dan nog van zeggen? Als we Zwolle-uit op het eind van het seizoen zouden hebben. En stel, compleet onrealistisch natuurlijk, voor een Europees plekje. Reken maar dat ondanks de uitkaart en de buscombi het uitvak vol zit.

Leuk hoor, sparen voor schoolreisjes naar Ajax en PSV, maar tegen clubs als Zwolle, Heracles, RKC en Eagles moeten we de punten pakken en juist daar hebben we dus een vol uitvak nodig.


Daddy T.

Citaat van: Treb op augustus 21, 2013, 23:30:45
Ja, wat kun je er verder dan nog van zeggen? Als we Zwolle-uit op het eind van het seizoen zouden hebben. En stel, compleet onrealistisch natuurlijk, voor een Europees plekje. Reken maar dat ondanks de uitkaart en de buscombi het uitvak vol zit.

Leuk hoor, sparen voor schoolreisjes naar Ajax en PSV, maar tegen clubs als Zwolle, Heracles, RKC en Eagles moeten we de punten pakken en juist daar hebben we dus een vol uitvak nodig.

Ajax, PSV, SCF hebben velen lang niet meer meegemaakt of zelfs nog nooit meegemaakt, begrijpelijk dat waarschijnlijk velen PSV verkiezen boven Zwolle (hebben we afgelopen jaren al zo vaak tegen gespeeld). Cambuur moet zich gaan inzetten voor autocombi's, weet zeker dat als Zwolle autocombi was geweest het vak wel vol zou zijn, desnoods met auto's voor Zwolle en met stadsbus naar stadion. Men is het gezeik met die k*tbus zat en stapt alleen massaal in als het iets nieuws te bieden heeft of er écht wat te halen valt. Zelfde gaat idd ook gelden voor RKC, Heracles, NEC, NAC, AZ uit....dus Tromp, aan het werk en regel die autocombi's (of treincombi :D ), anders blijft het bij dé wedstrijden elke keer bij 2 busjes!
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Treb op augustus 21, 2013, 22:02:39
We hebben genoeg uitkaarten verkocht om zelfs het uitvak in de arena vol te krijgen. Er is gewoon geen animo voor omdat er niks op het spel staat en het geen aansprekende tegenstander is.

Successupporters dus.

Dat is het hele verhaal.

Ga lekker slapen vent! Gadverdamme.

Wederom mijn vraag: was je er ook bij, tegen RBC, AGOVV, Volendam, Dordt, Den Bosch, enz de afgelopen jaren????
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Treb

#253
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 22, 2013, 00:34:42
Ga lekker slapen vent! Gadverdamme.

Wederom mijn vraag: was je er ook bij, tegen RBC, AGOVV, Volendam, Dordt, Den Bosch, enz de afgelopen jaren????

Ik kom al 25 jaar bij Cambuur en heb elk stadion wel gezien ja. Ik snap niet waarom dit relevant is voor deze discussie.
En niet persoonlijk worden heh.. dit is een forum.

SaVaGe

 :schaalVandaag LAATSTE kans op kaarten mensen, tot 15:00uur!! :scc