Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

24-08-2013 PEC Zwolle - Cambuur

Gestart door HilversumOnTour, augustus 10, 2013, 18:08:10

Vorige topic - Volgende topic

sccleeuwarden

Ik vind het nog steeds onvoorstelbaar dat er zo weinig mee gaan, er word elke keer een nieuwe reden bedacht!? Net als hiervoor al werd aangegeven dit zijn de wedstrijden waar je punten kan pakken en dus ook steun nodig is! Straks na de wedstrijd wel lekker met zn allen kritiek leveren op de wedstrijd........  :0=gooi die ouwe sok op de kop en ga met! :0=

AL

Citaat van: Roofvogel op augustus 21, 2013, 14:27:48
Jij gaat dus wel begrijp ik?

Ben ook wel wat schuldig omdat ik niet in het uitvak zit. Zit op de hoofdtribune.

Lore

Citaat van: AL op augustus 21, 2013, 14:36:10
Ben ook wel wat schuldig omdat ik niet in het uitvak zit. Zit op de hoofdtribune.

Ja, verschrikkelijk! Zo krijg je dus een leeg uitvak en staan wij weer voor lul!  :zweep

Ruppppert

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 21, 2013, 14:28:11
Ik zal proberen, maar ik beloof niets......

(maar het is dan wel het uitvak van de zijkant, een beetje als De Graafschap uit _O_ _O_ _O_)
ok supper  |:) Suc6  :proost

Roofvogel

En zo zijn er meer die op een andere tribune zitten maar dat hier niet neerkalken omdat ze anders een probleem hebben.

dit is mien club

#170
Jezus mensen...

Niet best dat er maar drie bussen afreizen naar Zwolle.... :zucht

Overigens baal ik ook van die combi, mijn beleving van een uit wedstrijd ziet er ook totaal anders uit.
Maar we hebben er nu eenmaal mee te maken en de jaren strijd heeft tot nu toe maar weinig opgeleverd.

Maar we moeten niet vergeten dat we allemaal achter deze mooie club staan en dat z eons zaterdag heel hard nodig hebben.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Eewal

Citaat van: dit is mien club op augustus 21, 2013, 16:37:40
Jezus mensen...

Niet best dat er maar drie bussen afreizen naar Zwolle.... :zucht

Jij hebt bus 1 vol met al je Cambuur vrienden?

SaVaGe

Citaat van: dit is mien club op augustus 21, 2013, 16:37:40
Jezus mensen...

Niet best dat er maar drie bussen afreizen naar Zwolle.... :zucht

Utreg - egels 600 man egels
Psv - egels 500 man

Roda - cambuur 47
Zwolle - cambuur 150

Meende dat voetbal hier zo leefde? + 10.000 man uitbundig het kampioenschap vieren, en met 150 man naar een uitwedstrijd om de hoek.

Vergelijkbaar met excelsior / volendam als ze ere spele

dit is mien club

Citaat van: Eewal op augustus 21, 2013, 16:45:53
Jij hebt bus 1 vol met al je Cambuur vrienden?

Was dat maar waar, we hebben wel eens een Franeker/Berlikumer bus naar Zwolle laten rijden was een geslaagd reisje. Helaas mogen we het zelf niet meer organiseren.

Maar wij gaan morgen waarschijnlijk wel kaarten halen.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

DC

Hoe ken het nou dat er geen hasses mee gaat?
Zelfs in de JL gingen er meer supporters mee naar Zwolle...
Weet dat veel mensen een hekel aan uitkaart/buscombi enz hebben maar 150 man is niet best  :_spank
Is iedereen aan het sparen voor dkv uit ofzo?

Eewal

Paar keer knokkerij meegemaakt tussen Cambuur supporters onderling in eigen bus om echt helemaal niks... Mij zul je niet snel meer in een bus zien stappen met lui waar ik gewoon bij voorbaat al bang van wordt ;). Nu overdrijf ik een beetje, maar geef mij maar de auto-combi...

SCCJSK

Die klote buscombi hebben we te danken aan het bestuur van cambuur. bijvoorbeeld dkv en nec geven altijd veel vrij vervoer die krijgen dan ook weer veel vrij vervoer terug.

dat gezeik van die uitkaart snap ik niet elke club neemt veel supporters mee ondanks uitkaart en buscombi

Cambuur123

'Klote buscombi', hou toch eens op. Het is niet leuk en een auto combi is natuurlijk leuker. Maar dan laat je de club vervolgens in de steek? Omdat je het 'niet leuk' vind? Schei uit alsjeblieft... Nogmaals ik snap dat het niet leuk is, maar als het niet anders kan moet je dat toch ook gewoon doen? Voor de club.

Wij zijn Cambuur!  |:)

0517

Ik snap er echt niks meer van. Tot dusver 3 bussen. Zal met maximaal 5 wel ophouden. Zijn we zo combimoe? Volgens mij zijn er zon 1000 - 1500 met een uitkaart en een hoop die momenteel toch met tegenzin we aanschaffen ivm de mooie affiches. Ik weet het ook niet meer...

SCCJSK

Citaat van: Cambuur123 op augustus 21, 2013, 17:27:34
'Klote buscombi', hou toch eens op. Het is niet leuk en een auto combi is natuurlijk leuker. Maar dan laat je de club vervolgens in de steek? Omdat je het 'niet leuk' vind? Schei uit alsjeblieft... Nogmaals ik snap dat het niet leuk is, maar als het niet anders kan moet je dat toch ook gewoon doen? Voor de club.

Wij zijn Cambuur!  |:)

ik laat mien club niet in de steek ik ga er zeker heen die andere 900 mensen met een uitkaart die laten hun club in de steek