Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

24-08-2013 PEC Zwolle - Cambuur

Gestart door HilversumOnTour, augustus 10, 2013, 18:08:10

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Citaat van: Viper op augustus 14, 2013, 14:50:13
Ook aanwezig! Ik denk dat het uitvak wel vol raakt.
mag ik hopen ja

denistel


Galdiano

200/250 man max! Meer verwacht ik niet!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

pvanbuijtene

Citaat van: denistel op augustus 14, 2013, 19:21:22
mutte we wel winnen zaterdag,,,,
Dat weet je van te voren niet he... vol uitvak andrs sta je wel voor gek

Len Cantello

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 14, 2013, 20:07:19
vol uitvak
Gezien de magere opkomst in Kerkrade zal het bij 2 a 3 bussen blijven.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

marrumer

Citaat van: Len Cantello op augustus 14, 2013, 20:18:21
Gezien de magere opkomst in Kerkrade zal het bij 2 a 3 bussen blijven.
dit is op een zaterdag en veel dichterbij

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

denistel

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 14, 2013, 20:07:19
Dat weet je van te voren niet he... vol uitvak andrs sta je wel voor gek

als we zaterdag winnen gaan er toch meer mee naar zwolle dan als we verliezen of gelijk spelen
ik ga niet in ieder geval.

pvanbuijtene


Galdiano

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 15, 2013, 19:11:29
Om 19:00, 20 op papier..

Tsja, ik moet het nog maar eens zien!

Groningen, Dkv, Feyenoord en Ajax zullen wel de enige vier clubs zijn met een (enigsinds) vol uitvak!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

pvanbuijtene

Citaat van: Galdiano op augustus 15, 2013, 19:39:55
Tsja, ik moet het nog maar eens zien!

Groningen, Dkv, Feyenoord en Ajax zullen wel de enige vier clubs zijn met een (enigsinds) vol uitvak!
Moet dat ook nog maar zien... zijn vier clubs met grooot uitvak toch?

Galdiano

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 15, 2013, 19:45:46
Moet dat ook nog maar zien... zijn vier clubs met grooot uitvak toch?

Dkv en groningen gewoon vol! Veel supporters willen ook wel eens een kijkje in de kuip en arena nemen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

moodygrunn

Citaat van: Len Cantello op augustus 14, 2013, 20:18:21
Gezien de magere opkomst in Kerkrade zal het bij 2 a 3 bussen blijven.

Zou die magere opkomst nergens ander mee te maken kunnen hebben? Vrijdagavondwedstrijd op 330 km?
In Henk en Sandor we trust

Len Cantello

Citaat van: Galdiano op augustus 15, 2013, 19:46:48
Veel supporters willen ook wel eens een kijkje in de kuip en arena nemen.
Een kijkje nemen? Wij zijn toch zeker geen dagjesmensen?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli