Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

24-08-2013 PEC Zwolle - Cambuur

Gestart door HilversumOnTour, augustus 10, 2013, 18:08:10

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Ben het wel eens met Dokkumer. Zwolle is gewoon een paar stappen verder dan ons, hier hoeven we de punten niet te pakken. Elk puntje is natuurlijk wel meegenomen. Ik ben blij dat we geen dramatisch voetbal spelen.

Punten komen wel.

okkele

Citaat van: PeterTa op augustus 24, 2013, 23:10:43
Weet niet wie deze lijstjes maakt https://twitter.com/SCCambuurNIEUWS/status/371375590508867585/photo/1
maar vond Bijker toch een van de betere....
belachelijk lijstje,ik zou direct niet meer volgen.
bijker sterk,lukoki viel ook niet tegen en was zeker geen onvoldoende.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

het enige wat nog nodig is is een spits als hemmen of de vries,een rustpunt en aansluitkans voor de middenvelders.
verder ben ik tevreden over deze selectie,dat hadden we eerlijk gezegd toch niet verwacht?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Andre-Lwd

Citaat van: okkele op augustus 24, 2013, 23:21:46
het enige wat nog nodig is is een spits als hemmen of de vries,een rustpunt en aansluitkans voor de middenvelders.
verder ben ik tevreden over deze selectie,dat hadden we eerlijk gezegd toch niet verwacht?

Tsja waar vind je nu nog zo een speler, ik vind dat er naast Leeuwin nog wel een bikkel mag komen hoor.

PeterTa


denistel

brands er in zette die is balvaster en sterker dan barto

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel


Dokkumer

Citaat van: denistel op augustus 24, 2013, 23:14:01
dokkie 9 van de 10 x geven ze daar geen pingel voor let maar op de komende maanden
Is altijd zo in het begin van het seizoen. Na de winterstop zie je ook weer zo'n piek. Dat is al jaren het geval en daar moet je als speler gewoon rekening mee houden.

PeterTa


okkele

ach,voor hetzelfde geld is die Savic wel wat en word hemmen de man van dit seizoen.
dan heb je (met uitzondering van barto) ook nog een prima bezetting van de bank met o.a schokker en feldballe.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Citaat van: okkele op augustus 24, 2013, 23:19:25
belachelijk lijstje,ik zou direct niet meer volgen.
bijker sterk,lukoki viel ook niet tegen en was zeker geen onvoldoende.
Ach alleen door de taalfouten al ongeloofwaardig. Nienhuis zeker een ruime voldoende, centraal duo niet sterk ook mede door de sterke as van Zwolle, Bijker niet foutloos maar zeker veel gecorrigeerd.
Middenveld liet Zwolle weinig voetballen, wat nog te weinig is om zelf tot voetbal te komen.
Voorhoede zwaar ondermaats. Met Brands meer balvastheid maar daarvoor....

PeterTa

Gezien de manier waarop Schokker stond te slapen deze wedstrijd (wat was er met die gast vanavond??) is Savic waarschijnlijk geen overbodige luxe... Lukoki op rechts waar ie hoort en Savic of Feldballe dan links....

Galdiano

Citaat van: PeterTa op augustus 24, 2013, 23:24:42
:0= Mark maar es bellen...

Alles beter dan Barto!
Zelfs al zou Mark achter een rollator lopen is hij nog beter!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

okkele

kan feanfan niet even een objectief cijferlijstje maken?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.