Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

24-08-2013 PEC Zwolle - Cambuur

Gestart door HilversumOnTour, augustus 10, 2013, 18:08:10

Vorige topic - Volgende topic

Drumfather SCC

En dan komen ze met een Savic  :?
Moet inderdaad een spits komen

Destroyer

Jammer. Was toch hands. Als die was afgekeurd hadden we denk Ik een punt meegenomen. Overigens lovende reacties op fox over cambuur.  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Andre-Lwd

Figuranten !!!

PSV maar op papier af doen, dan staat er "maar" 3-0.

PeterTa

Verschil geen Hemmen / wel Hemmen is veel te groot... Weg met Bart0 en spits halen of Brands als stand-in, liet goeie dingen zien....

Destroyer

Citaat van: Andre-Lwd op augustus 24, 2013, 22:56:37
Figuranten !!!

PSV maar op papier af doen, dan staat er "maar" 3-0.

Angsthaas  l8l
** Poolwinner 18/19 - 21/22

pvanbuijtene

Weerceen typische zwolle uitwedstrijd..... zwaar kut

Destroyer

Kunnen we gewoon niet winnen daar. Hun hier niet  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

PeterTa

Hoeven ons verder niet te schamen maar aanvallend moet er nog wel iets gebeuren, dat is overduidelijk.... Verliezen van de koploper, er zijn ergere dingen... (verliezen van Roda bijv..)

Andre-Lwd

Lodeweges: 'We zijn er nog niet helemaal, maar we zijn op de goede weg.  :_schater

PeterTa


Dokkumer

Heeft lang geduurd, maar ik heb het op aanwijzing van vele forumgangers gezien. De 1-0 was inderdaad hands.
Over de strafschop kunnen we lang en breed discussiƫren, ik vond hem terecht gegeven. Als het andersom was geweest was het ook een geheide strafschop ;)

Verder, terecht verloren niet over janken... Onze punten pakken we wel.

Andre-Lwd

Citaat van: Dokkumer op augustus 24, 2013, 23:11:55
Onze punten pakken we wel.

Dat is te hopen ja, maar in 1 van de 4 wedstrijden maar gescoord.

denistel

Citaat van: Dokkumer op augustus 24, 2013, 23:11:55
Heeft lang geduurd, maar ik heb het op aanwijzing van vele forumgangers gezien. De 1-0 was inderdaad hands.
Over de strafschop kunnen we lang en breed discussiƫren, ik vond hem terecht gegeven. Als het andersom was geweest was het ook een geheide strafschop ;)

Verder, terecht verloren niet over janken... Onze punten pakken we wel.

dokkie 9 van de 10 x geven ze daar geen pingel voor let maar op de komende maanden

Andre-Lwd

Citaat van: denistel op augustus 24, 2013, 23:14:01
dokkie 9 van de 10 x geven ze daar geen pingel voor let maar op de komende maanden

We kunnen wel piepen wel of geen hands of wel of geen penalty, die lui hebben verdiend gewonnen, kansloos met een stel figuranten aan cambuurkant, Schokker Barto Bakker Lukoki, kan ze alle 11 wel opschrijven.

De Gast

Citaat van: Andre-Lwd op augustus 24, 2013, 23:13:56
Dat is te hopen ja, maar in 1 van de 4 wedstrijden maar gescoord.

Als ik de samenvattingen zie dan zie ik clubs die echt voetballen. Wat ik vanavond heb gezien was een club die voetbalt op Jupiler League niveau