Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

24-08-2013 PEC Zwolle - Cambuur

Gestart door HilversumOnTour, augustus 10, 2013, 18:08:10

Vorige topic - Volgende topic

Andre-Lwd

Citaat van: Vanuit Helmond op augustus 23, 2013, 09:53:52
Ik heb overigens ook een mail naar de KvC gestuurd benieuwd of en hoe ze daarop reageren.

Waarschijnlijk als het seizoen is afgelopen.

Vanuit Helmond

Citaat van: Andre-Lwd op augustus 23, 2013, 10:04:26
Waarschijnlijk als het seizoen is afgelopen.
Dat zou goed kunnen André.

Bernardo

Hemmen, Droste en Makrini trainen allemaal mee staat op twitter

Roofvogel

Citaat van: Bernardo op augustus 23, 2013, 10:49:34
Hemmen, Droste en Makrini trainen allemaal mee staat op twitter

Als je naar de foto kijkt lijkt het wel net of Hemmen apart bezig is met iemand van de TS. Hoop dat ik het fout heb gezien en dat Hemmen er morgen gewoon instaat.

Collingwood

#334
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 1m
De twijfelgevallen, Hemmen, El Makrini en Droste, doen tot nu toe volop mee met de groep! Lijkt dus -met nadruk op lijkt-, goed!
#CAMBUUR

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 2m
Iedereen, behalve de eerdergenoemde afwezigen, doet mee aan de partijvorm. #training #CAMBUUR pic.twitter.com/XnsqLMdPpb
(Met afwezigen bedoelt Albers Van Brakel, Van der Heide, Cristovao, De Graaf en Coremans).

Hopelijk straks wat meer duidelijkheid. Hemmen in plaats van Barto scheelt dag en nacht. Overigens is Cristovao er dus ook niet bij, dus hij kan Hemmen ook niet vervangen (denk ik?).
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Laten we hopen op dezelfde opstelling tegen Grunn

Collingwood

Citaat van: Bernardo op augustus 23, 2013, 11:15:55
Laten we hopen op dezelfde opstelling tegen Grunn

Dat is inderdaad de meest logische opstelling, al zou je misschien Schokker nog kunnen vervangen door Feldballe. Maar Oepie voorin vind ik ook prima, doet altijd wel iets briljants!
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 5m
Als ik een schatting moet maken: lichte twijfel bij Droste omtrent meespelen maar Hemmen en El Makrini er gewoon bij! #CAMBUUR #ZWOCAM

Collingwood

Hopelijk heeft Henk gelijk, Droste is het gemakkelijkst te vervangen met Pereira!
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Dat zou prima nieuws zijn.
voor droste zou dan perreira logische vervanger zijn.

HilversumOnTour

Citaat van: Tukker op augustus 22, 2013, 18:46:57
Ik woon in Hengelo en m'n broer in Kerkrade. Niet te doen dan de uitwedstrijden zoals HvC ook al zegt. Door creatief te zijn kon ik wel naar Roda en ga ik naar Zwolle en PSV, maar je zit dan nooit in het uitvak. Eigenlijk mag het geen probleem zijn om bij uitwedstrijden gewoon in het uitvak te mogen op vertoon van je CC.

Gelukkig heb ik dit jaar wel 4 wedstrijden in de regio (Twente, Eagles, Heracles en Zwolle).

Hopelijk komt er vanuit de club daarvoor een oplossing

Ben er alsnog bij in Zwolle, maar beleef de wedstrijd toch echt het leukst tussen de eigen supporters!!

Vanuit Helmond

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 23, 2013, 12:09:00
Ben er alsnog bij in Zwolle, maar beleef de wedstrijd toch echt het leukst tussen de eigen supporters!!
Klasse Hilversum, veel plezier morgen en tot volgende week bij Pisvee.

Bernardo

PEC in zelfde opstelling als tegen NEC.

Opstelling PEC Zwolle: Begois, Van Polen, Lachman, Van der Werff, Achenteh, Klich, Mokotjo, Drost, Saymak, Benson, Mokhtar

Yellow Army

Hemmen trainde volop mee en lijkt fit.
Area 58

Bernardo

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 33s
Hemmen, El Makrini en Droste zouden morgen kunnen spelen mits ze geen terugslag krijgen van de belasting van vandaag. #CAMBUUR #ZWOCAM