Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

24-08-2013 PEC Zwolle - Cambuur

Gestart door HilversumOnTour, augustus 10, 2013, 18:08:10

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Tukker op augustus 22, 2013, 18:46:57
Eigenlijk mag het geen probleem zijn om bij uitwedstrijden gewoon in het uitvak te mogen op vertoon van je CC.



Dan is het geen combi. Dit geldt voor iedereen helaas.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

speculeter

En nu verder over de wedstrijd zelf?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Tukker op augustus 22, 2013, 18:46:57
Gelukkig heb ik dit jaar wel 4 wedstrijden in de regio (Twente, Eagles, Heracles en Zwolle).

+ Fietstas (even ver als Zwolle) + NEK (20 min langer) _O_ _O_ _O_
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vanuit Helmond op augustus 22, 2013, 17:12:04
En zo wordt je dan dupe van een fout die iemand zelf maakt. Die oplossing komt er wordt aan gewerkt.

Hoe komt de oplossing er dan uit te zien?
Henk, held, bedankt

sunderland

Waar is de tijd gebleven .19 u int autotje 20u olle even  :proostdan wedstr

sunderland


mugel

Ik gooi er maar weer even een ideetje in voor de opstelling als Hemmen, Makrini en Droste niet meedoen vanwege blessures. 'Geen spits, toch aanvallend'


Len Cantello

#324
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 22, 2013, 16:36:04
Net te horen gekregen dat ook de mensen (ver) buiten Leeuwarden via de combi moeten reizen. Dat zou voor mij betekenen:

Hilversum -> Leeuwarden -> Zwolle -> Leeuwarden -> Hilversum  8P

Niet te doen!! Helaas moet ik zaterdag het uitvak langs mij heen moeten gaan....

Hoop dat er spoedig een oplossing komt vanuit de club...
|:)
Tsja. We hebben heel wat afgezeken op onze oude vrind Keimpe. Maar dat waren zaken die de man altijd wel goed regelde. Het nieuwe veiligheidsmeisje kent de club niet. Weet niet van de cultuur. En regelt de zaakjes volgens het boekje. En daar was ik al bang voor....

Gelukkig leiden er meer wegen naar Zwolle dan alleen die van de bus :devil
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: mugel op augustus 23, 2013, 01:15:12
Ik gooi er maar weer even een ideetje in voor de opstelling als Hemmen, Makrini en Droste niet meedoen vanwege blessures. 'Geen spits, toch aanvallend'



Toch aanvallend?  :_schater

Beste mugel, dan druk je jezelf nog voorzichtig uit!  :thumbsup
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Vanuit Helmond

Citaat van: Len Cantello op augustus 23, 2013, 06:54:28
Tsja. We hebben heel wat afgezeken op onze oude vrind Keimpe. Maar dat waren zaken die de man altijd wel goed regelde. Het nieuwe veiligheidsmeisje kent de club niet. Weet niet van de cultuur. En regelt de zaakjes volgens het boekje. En daar was ik al bang voor....

Gelukkig leiden er meer wegen naar Zwolle dan alleen die van de bus :devil
En zo ist maar net.

scc-aaron

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 22, 2013, 16:36:04
Net te horen gekregen dat ook de mensen (ver) buiten Leeuwarden via de combi moeten reizen. Dat zou voor mij betekenen:

Hilversum -> Leeuwarden -> Zwolle -> Leeuwarden -> Hilversum  8P

Niet te doen!! Helaas moet ik zaterdag het uitvak langs mij heen moeten gaan....

Hoop dat er spoedig een oplossing komt vanuit de club...
|:)

Mij is vertelt dat rechtstreeks rijden enkel bij hoge uitzondering kan. Tegen Roda zijn er uitzonderingen gemaakt voor mensen die in de buurt op een camping stonden, maar zal niet vaak voorkomen helaas.

Vanuit Helmond

Citaat van: scc-aaron op augustus 23, 2013, 09:49:01
Mij is vertelt dat rechtstreeks rijden enkel bij hoge uitzondering kan. Tegen Roda zijn er uitzonderingen gemaakt voor mensen die in de buurt op een camping stonden, maar zal niet vaak voorkomen helaas.
Helaas is het verhaal iets anders, maar als iemand dat wil weten moet ze mij maar een PB sturen. Ik heb overigens ook een mail naar de KvC gestuurd benieuwd of en hoe ze daarop reageren.