Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

24-08-2013 PEC Zwolle - Cambuur

Gestart door HilversumOnTour, augustus 10, 2013, 18:08:10

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: PeterTa op augustus 20, 2013, 22:16:45
Weet iemand de ware reden waarom onze TS zo halstarrig vasthoudt aan Barto? Zijn de alternatieven Cristovao en/of Brands dan zoveel slechter of speelt er iets anders?

Studiegenoot van me is Willem II supporter en die vind Brands helemaal niks, heb hem zelf nog nooit aan het werk gezien. Maar ik vind Barto prima in de spits, ren je rot is misschien wel zo maar aan de andere kant mis ik dat weer bij anderen. Barto heeft een drive, fantastisch, 10 goals tegen Zwolle. Komt goed..

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: papier op augustus 20, 2013, 23:59:46
Studiegenoot van me is Willem II supporter en die vind Brands helemaal niks, heb hem zelf nog nooit aan het werk gezien. Maar ik vind Barto prima in de spits, ren je rot is misschien wel zo maar aan de andere kant mis ik dat weer bij anderen. Barto heeft een drive, fantastisch, 10 goals tegen Zwolle. Komt goed..

Ik sprak leden van de TS van een club uit het Oosten van het land en één van hen begon ongevraagd Hemmen en Barto te vergelijken en was veel positiever over Barto. Hij kende Hemmen van zijn tijd bij AGOVV en was matig positief over hem en zei dat er veel meer voetbal in Barto zat.

Maar ja het was wel iemand van de concurrent :y :y
Henk, held, bedankt

Yellow Army

Citaat van: papier op augustus 20, 2013, 23:59:46
Studiegenoot van me is Willem II supporter en die vind Brands helemaal niks, heb hem zelf nog nooit aan het werk gezien. Maar ik vind Barto prima in de spits, ren je rot is misschien wel zo maar aan de andere kant mis ik dat weer bij anderen. Barto heeft een drive, fantastisch, 10 goals tegen Zwolle. Komt goed..

Ja en 9 van de 10 aanvallen lopen stuk bij Barto door zijn belabberde balcontrole en matige duelkracht. Maar verder een beste jongen hoor...  :0= VOOR DE BANK!!!
Area 58

vialli

Ut komt goed tegen Olle want die WINNE NOOIT 4 x achterelkaar :zucht

Yellow Army

In Alkmaar vonden ze Pelle helemaal niks, maar daar denken ze in 010 wel anders over... Zo ken ik er nog wel een paar.
Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: papier op augustus 20, 2013, 23:56:17
Ik zit aan de lange zijde geloof ik aan de kant van het uitvak.

Ja, wij ook volgens mij, moeten we oppassen met dat uitvak, we krijgen zo stoeptegels op e hasses....

:y :y :y 8P 8P 8P
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: vialli op augustus 21, 2013, 00:11:14
Ut komt goed tegen Olle want die WINNE NOOIT 4 x achterelkaar :zucht

Eigenlijk het zelfde scenario als tegen Groningen. Zij hebben alles gewonnen en komen dan tegen het " nietige"  Cambuur. Ik hoop dat zij al met hun hoofd bij de volgende wedstrijd zitten!

De week erna tegen PSV weer hetzelfde scenario!

Clint

Citaat van: vialli op augustus 21, 2013, 00:11:14
Ut komt goed tegen Olle want die WINNE NOOIT 4 x achterelkaar :zucht

Nee, want wij hebben Barto. :devil

John Hiatt

Begint toch wel te kriebelen. Toch maar op de struun voor een kaartje.

Bernardo


pvanbuijtene

Citaat van: Bernardo op augustus 21, 2013, 09:49:09
2 bussen vol nu

In de jl zelfs meer supporters mee.. ook toen buscombi... ieder geval met play offs... dit is toch mooier dan play offs...

SaVaGe

in en in triest dat er nog maar 2 bussen gevuld zijn.
Hopelijk nog vrijdag veel mensen last-minute..... :_spank

SCCBerlikum

Citaat van: SaVaGe op augustus 21, 2013, 10:12:54
in en in triest dat er nog maar 2 bussen gevuld zijn.
Hopelijk nog vrijdag veel mensen last-minute..... :_spank

Opgeven kan tot donderdag 15u toch?

SaVaGe

#148
Citaat van: SCCBerlikum op augustus 21, 2013, 10:18:24
Opgeven kan tot donderdag 15u toch?

Ja, je hebt gelijk..


Je doet je voor als VOLKSCLUB, en krijgt amper 2 bussen tot nu toe vol, Zwolle is al jaren een buscombi, dus er zijn weinig excusses.. jammer jammer..

13-jaar lang wachten op Eredivisie voetbal, ben je er eindelijk gaat er geen reet naar uitwedstrijden.


Andre-Lwd

Heel vreemd zo weinig supporters naar Zwolle, zul je zien tegen psv paar honderd man mee terwijl je daar zo goed als kansloos bent.