Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Specuveter op oktober 19, 2025, 09:01:05

Poll
Vraag: Man of the Match
Optie 1: Janssen stemmen: 1
Optie 2: Marsman stemmen: 0
Optie 3: Amofa stemmen: 0
Optie 4: Berkhout stemmen: 1
Optie 5: Galvez stemmen: 0
Optie 6: Balk stemmen: 1
Optie 7: Souren stemmen: 0
Optie 8: Diemers stemmen: 1
Optie 9: Ferrah stemmen: 0
Optie 10: Rolke stemmen: 0
Optie 11: Sjostrand stemmen: 16
Optie 12: van der Sande stemmen: 0
Optie 13: Kooistra stemmen: 1
Optie 14: Henstra stemmen: 0
Optie 15: Binder stemmen: 0
Titel: Rkc-Cambuur
Bericht door: Specuveter op oktober 19, 2025, 09:01:05
En door...
Hopelijk Baouf er weer bij
En wat mij betreft Mulders op rechts en Marsman op links
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Stanley op oktober 19, 2025, 11:33:16
Marsman op links gaat City niet accepteren. Galvez moet spelen.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Bankzitter op oktober 19, 2025, 11:40:55
Staat er in zijn contract dat Galvez een basisplaats heeft? Ik kan me niet voorstellen dat De Jong daarmee akkoord is gegaan.
Eigen opleiding gaat altijd voor op een huurspeler als ze net zo goed zijn.

De relatie met City is verder goed, Reinsma heeft regelmatig contact en vd Belt en Henk hebben een meeting met hun loan manager dit weekend.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: sjaak op oktober 19, 2025, 12:27:07
Citaat van: Bankzitter op oktober 19, 2025, 11:40:55
Staat er in zijn contract dat Galvez een basisplaats heeft? Ik kan me niet voorstellen dat De Jong daarmee akkoord is gegaan.
Eigen opleiding gaat altijd voor op een huurspeler als ze net zo goed zijn.

De relatie met City is verder goed, Reinsma heeft regelmatig contact en vd Belt en Henk hebben een meeting met hun loan manager dit weekend.

Besproken dit weekend. Galvez meteen terug en Henkie neemt Rodri met naar Liwadden.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Yellow Army op oktober 19, 2025, 12:35:35
Citaat van: sjaak op oktober 19, 2025, 12:27:07
Besproken dit weekend. Galvez meteen terug en Henkie neemt Rodri met naar Liwadden.

Eerst maar even op proef dan. Cambuur is wel even een niveautje hoger
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 19, 2025, 12:42:36
Citaat van: sjaak op oktober 19, 2025, 12:27:07
Henkie neemt Rodri met naar Liwadden.

Vorig seizoen nauwelijks gespeeld ivm kruisbandblessure. Nu alweer een lichte blessure.
Dat soort blessuregevoelige spelers hoeven wij hier echt niet hoor.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Stanley op oktober 19, 2025, 12:56:47
Citaat van: Bankzitter op oktober 19, 2025, 11:40:55
Staat er in zijn contract dat Galvez een basisplaats heeft? Ik kan me niet voorstellen dat De Jong daarmee akkoord is gegaan.
Eigen opleiding gaat altijd voor op een huurspeler als ze net zo goed zijn.

De relatie met City is verder goed, Reinsma heeft regelmatig contact en vd Belt en Henk hebben een meeting met hun loan manager dit weekend.
Zal niet in zijn contract staan, maar moet hij eerst onvoldoendes scoren en dat is niet aan de orde. Het is niet lang geleden dat Marsman wat spottend verguisd werd door menigeen hier.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: sunderland op oktober 19, 2025, 22:59:39
Citaat van: Stanley op oktober 19, 2025, 12:56:47
Zal niet in zijn contract staan, maar moet hij eerst onvoldoendes scoren en dat is niet aan de orde. Het is niet lang geleden dat Marsman wat spottend verguisd werd door menigeen hier.
was ook terecht toen. Kwam toen echt te kort. Galvez klasse beter, vooral bij balbezit. Marsman doet het nu echt goed op dit moment. Zo moet het ook, als iemand wegvalt of bij een wissel moet het niet direct 50% minder zijn. Ook mooi dat Henstra wat goed begint te worden.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: janou op oktober 20, 2025, 09:23:18
Citaat van: sunderland op oktober 19, 2025, 22:59:39
was ook terecht toen. Kwam toen echt te kort. Galvez klasse beter, vooral bij balbezit. Marsman doet het nu echt goed op dit moment. Zo moet het ook, als iemand wegvalt of bij een wissel moet het niet direct 50% minder zijn. Ook mooi dat Henstra wat goed begint te worden.

Galvez is voetballend echt een klasse beter inderdaad. Vooral in het positiespel. Wel mooi dat Marsman het goed doet.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Bankzitter op oktober 20, 2025, 10:33:00
Galvez speelt vaak als extra middenvelder, Marsman is meer de back die er constant overheen klapt.
Andere types, mooi dat er een keuze is.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Scc0511 op oktober 20, 2025, 10:33:42
Wordt deze wedstrijd ook op 1 van de kanalen live uitgezonden?
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Stanley op oktober 20, 2025, 10:42:14
Citaat van: Scc0511 op oktober 20, 2025, 10:33:42
Wordt deze wedstrijd ook op 1 van de kanalen live uitgezonden?
Ja, weer op Star Channel bij de meeste providers te zien.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Galdiano op oktober 20, 2025, 11:39:32
Citaat van: janou op oktober 20, 2025, 09:23:18
Galvez is voetballend echt een klasse beter inderdaad. Vooral in het positiespel. Wel mooi dat Marsman het goed doet.

Ik vind Chalvez anders heel erg slordig op het moment. Zeker als je het vergelijkt met vorig seizoen.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Huizen op oktober 20, 2025, 11:50:02
Zit niet in zijn beste fase inderdaad. Oogt allemaal wat slordig, gemakzuchtig... mag van mij wel wat meer peper in zijn reet.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: diekhuzen op oktober 20, 2025, 12:29:47
Citaat van: Stanley op oktober 19, 2025, 12:56:47
Zal niet in zijn contract staan, maar moet hij eerst onvoldoendes scoren en dat is niet aan de orde. Het is niet lang geleden dat Marsman wat spottend verguisd werd door menigeen hier.

Marsman was destijds inderdaad een zwakke schakel, maar tegenwoordig wordt hij juist sterk opgehemeld. Fijn dat hij zich herpakt.

Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Johan-12 op oktober 20, 2025, 22:40:58
RKC wint toch wel verrassend vanavond bij Dord.

Dit seizoen hebben we zelf uit nog niet een heel beste score.
Maar in 1 wedstrijd (Jong FC Utrecht) meer dan 1 goal gemaakt.

Hopelijk kunnen we uit ook wat beter en dominanter spelen.
Het spel was afgelopen vrijdag niet slecht, het puntverlies was wel onnodig.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: sunderland op oktober 21, 2025, 02:40:24
Citaat van: Johan-12 op oktober 20, 2025, 22:40:58
RKC wint toch wel verrassend vanavond bij Dord.

Dit seizoen hebben we zelf uit nog niet een heel beste score.
Maar in 1 wedstrijd (Jong FC Utrecht) meer dan 1 goal gemaakt.

Hopelijk kunnen we uit ook wat beter en dominanter spelen.
Het spel was afgelopen vrijdag niet slecht, het puntverlies was wel onnodig.
reken er maar op dat RKC het zelfde spel speelt als Almere. Het maakt hun niks uit  Achterin dicht houden en dan via de counter ( via lange bal) eruit komen. Henk gaat voor de competitie in sterkste opstelling en dan beker maar zien wie fit is. Zeer onberekenbaar dat RKC
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Arno A op oktober 21, 2025, 09:09:56
weerzien met Zorgdrager en Roelofsen.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Johan-12 op oktober 21, 2025, 09:20:47
Citaat van: Arno A op oktober 21, 2025, 09:09:56
weerzien met Zorgdrager en Roelofsen.
Je vergeet nog van Kaam (basis), van Osch (blessure) en  Schaapman die volgens mij gisteren voor het eerst op de bank zat.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: mark1989 op oktober 22, 2025, 12:24:35
Citaat van: Johan-12 op oktober 21, 2025, 09:20:47
Je vergeet nog van Kaam (basis), van Osch (blessure) en  Schaapman die volgens mij gisteren voor het eerst op de bank zat.

Van Osch zit volgens mij gewoon weer op de bank en is fit om te spelen. Vorig jaar geblesseerd en heeft 3 wedstrijden gespeeld in oktober.
Van mij mag hij spelen. Ik vind het een van de zwakste keepers die ik ooit heb gezien.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Lore op oktober 22, 2025, 12:54:51
Citaat van: mark1989 op oktober 22, 2025, 12:24:35
Van Osch zit volgens mij gewoon weer op de bank en is fit om te spelen. Vorig jaar geblesseerd en heeft 3 wedstrijden gespeeld in oktober.
Van mij mag hij spelen. Ik vind het een van de zwakste keepers die ik ooit heb gezien.

Oef dan had je toch ooit eens bij het vierde van Stiens moeten kjken.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Huizen op oktober 22, 2025, 12:58:58
En Telgenkamp. Al vond ik hem wel lijken op Van Osch. Virginia was ook ff wennen toen hij in Leeuwarden bezig was  :devil Verder hoop ik ook dat hij speelt, zeer matige keeper. Leek na PSV bij Fortuna mooie stappen te maken maar is enorm teruggezakt.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Johan-12 op oktober 22, 2025, 13:29:08
Citaat van: mark1989 op oktober 22, 2025, 12:24:35
Van Osch zit volgens mij gewoon weer op de bank en is fit om te spelen. Vorig jaar geblesseerd en heeft 3 wedstrijden gespeeld in oktober.
Van mij mag hij spelen. Ik vind het een van de zwakste keepers die ik ooit heb gezien.
Waar haal je die informatie vandaan? Wat ik zie zat hij afgelopen maandag en vrijdag niet bij de selectie.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Specuveter op oktober 22, 2025, 13:52:29
Ferrah trainde volop mee vandaag
En was weer een genot om te zien!
Mulders was er niet. Dus Marsman weer op rechts.
Diemers ook afwezig.
Blessure aan de hak, maar niet ernstig.
Baoef is er Maandag weer bij.
Jongens die gisteren mee hebben gespeeld met onder 21 zijn er morgen weer bij.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Oebieman op oktober 22, 2025, 13:57:07
Citaat van: Specuveter op oktober 22, 2025, 13:52:29
Ferrah trainde volop mee vandaag
En was weer een genot om te zien!
Mulders was er niet. Dus Marsman weer op rechts.
Diemers ook afwezig.
Blessure aan de hak, maar niet ernstig.
Baoef is er Maandag weer bij.
Jongens die gisteren mee hebben gespeeld met onder 21 zijn er morgen weer bij.

Jermoumi dus ook niet?
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Specuveter op oktober 22, 2025, 14:07:33
Citaat van: Oebieman op oktober 22, 2025, 13:57:07
Jermoumi dus ook niet?
was er wel bij...Trainde korte gedeeltes voor hem zelf en gedeeltelijk groepstraining
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Johan-12 op oktober 22, 2025, 16:28:49
Citaat van: Specuveter op oktober 22, 2025, 13:52:29
Ferrah trainde volop mee vandaag
En was weer een genot om te zien!
Mulders was er niet. Dus Marsman weer op rechts.
Diemers ook afwezig.
Blessure aan de hak, maar niet ernstig.
Baoef is er Maandag weer bij.
Jongens die gisteren mee hebben gespeeld met onder 21 zijn er morgen weer bij.
Jammer en apart dat Baoef er maandag pas weer is.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Gasgeve op oktober 22, 2025, 16:37:42
Citaat van: Johan-12 op oktober 22, 2025, 16:28:49
Jammer en apart dat Baoef er maandag pas weer is.
Waarom apart? Wordt gehuldigd in Marokko en zit met een jetlag. Vrijdag zou het sowieso niet verantwoord zijn om hem te laten spelen. Lijkt mij heel logisch om hem maandag relatief uitgerust weer te laten beginnen.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Lore op oktober 22, 2025, 17:28:34
Citaat van: Gasgeve op oktober 22, 2025, 16:37:42
Waarom apart? Wordt gehuldigd in Marokko en zit met een jetlag. Vrijdag zou het sowieso niet verantwoord zijn om hem te laten spelen. Lijkt mij heel logisch om hem maandag relatief uitgerust weer te laten beginnen.

Nou, ik neem aan dat Cambuur hem goed begeleid en dit dus op basis van (medische) onderbouwing doet. Maar een volle week later weer aansluiten vind ik ook wel laat. Cambuur betaalt zijn salaris.

Maar goed, een feestje is verdiend en gegunt
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Johan-12 op oktober 22, 2025, 17:38:11
Citaat van: Gasgeve op oktober 22, 2025, 16:37:42
Waarom apart? Wordt gehuldigd in Marokko en zit met een jetlag. Vrijdag zou het sowieso niet verantwoord zijn om hem te laten spelen. Lijkt mij heel logisch om hem maandag relatief uitgerust weer te laten beginnen.
Nou omdat de puntjes in Waalwijk ook wel belangrijk zijn.
Met normale interland weekenden hebben spelers uit Zuid-Amerika of Azi? vaak ook maar 3 dagen.
Ik gun hem dat feest, maar uiteindelijk wil je hem ook weer graag op het veld zien. Of vrijdag dan anders op de bank.

Maar goed, hij is vrijdag blijkbaar niet. Jammer.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: mark1989 op oktober 22, 2025, 18:11:59
Citaat van: Johan-12 op oktober 22, 2025, 13:29:08
Waar haal je die informatie vandaan? Wat ik zie zat hij afgelopen maandag en vrijdag niet bij de selectie.

Transfermarkt. maar de info klopt niet. hij is nog steeds geblesseerd en zit niet bij de selectie. Hij is al een jaar uitgeschakeld.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: sunderland op oktober 23, 2025, 02:45:17
Citaat van: Galdiano op oktober 20, 2025, 11:39:32
Ik vind Chalvez anders heel erg slordig op het moment. Zeker als je het vergelijkt met vorig seizoen.
in het begin een paar x maar jij blijft daar in hangen. Laatste weds van Galvez zijn gewoon prima
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Gasgeve op oktober 23, 2025, 09:55:51
Citaat van: Johan-12 op oktober 22, 2025, 17:38:11
Nou omdat de puntjes in Waalwijk ook wel belangrijk zijn.
Met normale interland weekenden hebben spelers uit Zuid-Amerika of Azi? vaak ook maar 3 dagen.
Ik gun hem dat feest, maar uiteindelijk wil je hem ook weer graag op het veld zien. Of vrijdag dan anders op de bank.

Maar goed, hij is vrijdag blijkbaar niet. Jammer.
Bij een normaal interland weekend word je niet wereldkampioen. Gisteravond huldiging gehad. Dan zou het onverantwoord zijn om hem vrijdag bij de selectie te nemen.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Bankzitter op oktober 23, 2025, 11:28:31
Laat die jongen even genieten van zijn prestatie... hoe vaak komt het voor dat je als voetballer een prijs wint? De meesten winnen nooit iets in hun leven.

En dan na zijn carriere terugblikken dan blijft zo'n viering je altijd bij. In plaats van dat dat je op een vrijdagavond in het mandemakers-stadion op de bank zat en nog een kwartiertje mocht meehobbelen.

En dan vanaf maandag weer 100% focus op geel/blaauw en promotie  |:)

Denk dat Henk daar zelf ook wel zo over denkt.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: michello op oktober 23, 2025, 11:45:40
Al zou hij vandaag terugvliegen dan komt ie er nog morgen pas op z?n vroegst bij zonder voorbereiding en na een maand afwezigheid. Volkomen logisch dat hij er nog niet bij is en dat ze het over t weekend heen tillen.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 23, 2025, 12:35:06
Citaat van: Bankzitter op oktober 23, 2025, 11:28:31
Laat die jongen even genieten van zijn prestatie... hoe vaak komt het voor dat je als voetballer een prijs wint? De meesten winnen nooit iets in hun leven.

En dan na zijn carriere terugblikken dan blijft zo'n viering je altijd bij. In plaats van dat dat je op een vrijdagavond in het mandemakers-stadion op de bank zat en nog een kwartiertje mocht meehobbelen.

En dan vanaf maandag weer 100% focus op geel/blaauw en promotie  |:)

Denk dat Henk daar zelf ook wel zo over denkt.

Tuurlijk
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Arno A op oktober 23, 2025, 14:19:26
Cambuur mist meerdere verdedigers tegen RKC.... Wie zouden dit ( naast Baouf) zijn?
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: papier op oktober 23, 2025, 14:28:14
Citaat van: Arno A op oktober 23, 2025, 14:19:26
Cambuur mist meerdere verdedigers tegen RKC.... Wie zouden dit ( naast Baouf) zijn?

Beide rechtsbacks?
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Noordcambuur op oktober 23, 2025, 14:29:10
Citaat van: Arno A op oktober 23, 2025, 14:19:26
Cambuur mist meerdere verdedigers tegen RKC.... Wie zouden dit ( naast Baouf) zijn?
Mulders?.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: michello op oktober 23, 2025, 14:45:06
Berkhout twijfelgeval.. Als hij niet speelt, Jonker basis?
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Specuveter op oktober 23, 2025, 14:57:11
Mulders is er sowieso niet bij.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Noordcambuur op oktober 23, 2025, 15:37:21
Citaat van: Specuveter op oktober 23, 2025, 14:57:11
Mulders is er sowieso niet bij.
Galvez ,Amofa ,Berkhout  :? en Marsman.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Gasgeve op oktober 23, 2025, 16:40:00
Citaat van: michello op oktober 23, 2025, 14:45:06
Berkhout twijfelgeval.. Als hij niet speelt, Jonker basis?
Hopelijk kan Berkhout gewoon spelen, mocht die niet kunnen spelen dan altijd voor Jonker kiezen en aub niet voor Priem.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: sunderland op oktober 23, 2025, 19:03:53
Citaat van: Noordcambuur op oktober 23, 2025, 15:37:21
Galvez ,Amofa ,Berkhout  :? en Marsman.
berkhout vraagteken, als het beetje kan wel doen. Woensdag is Baoef er weer. Jonker viel prima in tegen graafschap, dan moet Amofa weer van zijn positie terwijl dat zo goed gaat,
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Noordcambuur op oktober 24, 2025, 09:02:25
Citaat van: sunderland op oktober 23, 2025, 19:03:53
berkhout vraagteken, als het beetje kan wel doen. Woensdag is Baoef er weer. Jonker viel prima in tegen graafschap, dan moet Amofa weer van zijn positie terwijl dat zo goed gaat,
spoeling is wel dun in de verdedigers we zullen het meemaken?.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Bankzitter op oktober 24, 2025, 10:27:34
Vooraf wist je dat er teruggevallen moest worden gevallen op O21 als er erg veel mist. Daardoor is er ruimte om toppers als Ferrah te halen.
Marsman en Jonker zit ik niet zo over in. Je moet alleen niet het niveau van Amofa, Baouf of Galvez verwachten... dat is top voor KKD.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Derkx R.H. op oktober 24, 2025, 10:41:43
(https://pbs.twimg.com/media/G4A0haDXcAATpP0?format=jpg&name=medium)Ik heb het vermoeden dat het zo komt te staan vanavond....
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Noordcambuur op oktober 24, 2025, 11:11:18
Waar is Marsman dan?
Dan gaat het vanavond niet makkelijk worden met deze verdediging.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Bens op oktober 24, 2025, 11:42:52
Is Cambuur ook nog ergens anders nog te zien dan bij ISPN vanavond?
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Bankzitter op oktober 24, 2025, 11:53:27
Dan maar wat compacter en alle ballen op Ferrah.
Het is uit. Mooi op een punt spelen.
We denderen weer door als we compleet zijn.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: michello op oktober 24, 2025, 12:16:02
Citaat van: Bens op oktober 24, 2025, 11:42:52
Is Cambuur ook nog ergens anders nog te zien dan bij ISPN vanavond?


Stachannel. Live dus op open net.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: RG op oktober 24, 2025, 12:22:25
Is er ook een zitchannel dan?
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: michello op oktober 24, 2025, 12:25:53
 :_schater

Ga Staan Ast Foor Cambuur Bist!


Op Starchannel zullen de sterren weer schitteren  8P
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Eewal op oktober 24, 2025, 15:14:18
Citaat van: Bankzitter op oktober 24, 2025, 11:53:27
Dan maar wat compacter en alle ballen op Ferrah.
Het is uit. Mooi op een punt spelen.
We denderen weer door als we compleet zijn.
winnen bliksem
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Bankzitter op oktober 24, 2025, 15:21:29
Dus Wiebe moet de nieuwe Bangura worden? linie naar achteren en er dan overheenklappen. Basis , denk ik.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Derkx R.H. op oktober 24, 2025, 18:46:06
(https://pbs.twimg.com/media/G4B1C3FXkAA4W5i?format=jpg&name=large)
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: sunderland op oktober 24, 2025, 18:57:23
Citaat van: Derkx R.H. op oktober 24, 2025, 18:46:06
(https://pbs.twimg.com/media/G4B1C3FXkAA4W5i?format=jpg&name=large)
hest geliek Frans
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: sunderland op oktober 24, 2025, 18:58:55
Verwacht dus dat RKC 4 4 2 speelt en dat Kooistra geen echte buitenspeler tegenover hem krijgt. Verder op dit moment ons sterkste opstelling
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Bankzitter op oktober 24, 2025, 19:02:56
En dan Ferrah dus mooi zwerven en de ruimte daar laten vallen voor Kooista of Balk.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: sunderland op oktober 24, 2025, 19:23:19
Citaat van: Bankzitter op oktober 24, 2025, 19:02:56
En dan Ferrah dus mooi zwerven en de ruimte daar laten vallen voor Kooista of Balk.
ja op papier weten we het wel?.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Bankzitter op oktober 24, 2025, 19:51:12
o ja, het is op gras vanavond.
Kan alle kanten op .... kan ook zomaar een keer misgaan na zo'n gode reeks.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: denistel op oktober 24, 2025, 19:55:49
Kooistra was dinsdag tegen F Noord o 21 erg sterk op de back.

lui spelen 4-5-1 wordt een lastige pot hier.

slinger poten ole
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Poetser op oktober 24, 2025, 20:37:52
Het gaat allemaal wel erg moeizaam vanavond.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Harry L. op oktober 24, 2025, 20:40:53
Citaat van: denistel op oktober 24, 2025, 19:55:49
Kooistra was dinsdag tegen F Noord o 21 erg sterk op de back.

lui spelen 4-5-1 wordt een lastige pot hier.

slinger poten ole

Ik ben er niet kapot van, Ferrari speelt hierdoor meer naar het midden en veel minder dreigend.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Poetser op oktober 24, 2025, 20:41:25
Dik verdiend natuurlijk.

Geen beleving, geen tempo. Heel matig allemaal.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Harry L. op oktober 24, 2025, 20:42:12
Citaat van: Poetser op oktober 24, 2025, 20:37:52
Het gaat allemaal wel erg moeizaam vanavond.

Veel te slap, voorin heel matig. Balk en Sande compleet onzichtbaar. Dit soort potjes moet je winnen, Wiebe moet daar weg, heeft er niks te zoeken wat mij betreft
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Poetser op oktober 24, 2025, 20:42:14
Kooistra en Ferrah spelen allebei hun eigen wedstrijd.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: AL op oktober 24, 2025, 20:42:33
Tja zat er aan te komen.
Diemers die gewoon niet meeloopt(niet voor het eerst).
Linkerkant verdedigend sowieso erg kwetsbaar.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Bens op oktober 24, 2025, 20:43:13
Het ontbreekt ook bij Cambuur aan een goede spits.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Johan-12 op oktober 24, 2025, 20:43:49
Dit zag je langzaam aan komen.....

We maken voorin weinig klaar. Tandem vd Sande - Balk gaat ook niet zo lekker meer de laatste weken.

Begin was wel goed, maar niveau zakt weg deze wedstrijd.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Poetser op oktober 24, 2025, 20:44:11
Wtf zijn we allemaal aan het doen?
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Harry L. op oktober 24, 2025, 20:44:25
Zo, we zijn weer terug op aarde, kansloze missie.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: AL op oktober 24, 2025, 20:44:37
Einde wedsrijd.
Amofa staat weer eens  veel te diep.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Bernardo op oktober 24, 2025, 20:44:58
Dit geven we wel heel kinderlijk weg
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Noordcambuur op oktober 24, 2025, 20:45:02
Wat een verschil in uit en thuiswedstrijden?.. :O
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Vlampiep op oktober 24, 2025, 20:45:11
Vd Sande zou ook eens mee moeten verdedigen, loopt er bij als een reservewiel.
Hoogmoed van het elftal ko t voor de val, er zit totaal geen beleving in en het loopt niet.
Hier lopen we echt een eerste blauwe oog op.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Harry L. op oktober 24, 2025, 20:45:17
Citaat van: Bens op oktober 24, 2025, 20:43:13
Het ontbreekt ook bij Cambuur aan een goede spits.

Prioriteit nummer ??n
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: AL op oktober 24, 2025, 20:45:30
Amofa sowiesp erg zwak vandaag.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Mp op oktober 24, 2025, 20:45:38
Kooistra achterin is geen goed idee.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Destroyer op oktober 24, 2025, 20:46:03
Waar is onze spits?
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Noordcambuur op oktober 24, 2025, 20:46:18
En weer geen spits ??
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Destroyer op oktober 24, 2025, 20:46:23
Citaat van: Mp op oktober 24, 2025, 20:45:38
Kooistra achterin is geen goed idee.

Kan echt niet
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Trainert! op oktober 24, 2025, 20:46:25
Was weer te verwachten.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Galdiano op oktober 24, 2025, 20:46:28
Citaat van: AL op oktober 24, 2025, 20:45:30
Amofa sowiesp erg zwak vandaag.

Laatste weken al niet goed. Zou het door Baouf komen?
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Poetser op oktober 24, 2025, 20:46:33
Citaat van: AL op oktober 24, 2025, 20:45:30
Amofa sowiesp erg zwak vandaag.

Al weken.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Korezev op oktober 24, 2025, 20:46:42
Citaat van: Bens op oktober 24, 2025, 20:43:13
Het ontbreekt ook bij Cambuur aan een goede spits.
Dat is nieuws
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Bens op oktober 24, 2025, 20:46:55
De eerste nederlaag zit er aan te komen.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Galdiano op oktober 24, 2025, 20:47:06
We zijn zo kwetsbaar in de ruimte achter de verdediging. Dit zat er aan te komen.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 24, 2025, 20:47:21
Citaat van: Destroyer op oktober 24, 2025, 20:46:03
Waar is onze spits?

Op de bank. Omdat Balk altijd moet spelen.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: hobbes op oktober 24, 2025, 20:48:24
Citaat van: Bens op oktober 24, 2025, 20:46:55
De eerste nederlaag zit er aan te komen.

Tweede
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Harry L. op oktober 24, 2025, 20:48:29
Citaat van: Mp op oktober 24, 2025, 20:45:38
Kooistra achterin is geen goed idee.

Dat je zoiets probeert prima, maar dan in de voorbereiding. Domme set, zet gewoon Marsman daar neer.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Korezev op oktober 24, 2025, 20:48:50
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 24, 2025, 20:47:21
Op de bank. Omdat Balk altijd moet spelen.
vd Sande is ook onzichtbaar
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: NRG op oktober 24, 2025, 20:49:06
Niet onze beste wedstrijd tot nu, maar waren wel 2 goeie goals.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: De Gast op oktober 24, 2025, 20:49:52
Ook weer goed begonnen net als tegen Almere maar als een doelpunt dan uitblijft dan zakt het weer in elkaar.

Spirit lijkt er meer en meer uit te gaan.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Harry L. op oktober 24, 2025, 20:50:09
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 24, 2025, 20:47:21
Op de bank. Omdat Balk altijd moet spelen.

Mooi op de bank laten zitten, dan nog liever Rolke.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: De Gast op oktober 24, 2025, 20:51:03
Citaat van: Harry L. op oktober 24, 2025, 20:48:29
Dat je zoiets probeert prima, maar dan in de voorbereiding. Domme set, zet gewoon Marsman daar neer.

Inderdaad. Waarom zo moeilijk met Kooistra.
Of waar is Jermoumi?
Domme zet van Henk.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Noordcambuur op oktober 24, 2025, 20:51:10
Citaat van: Korezev op oktober 24, 2025, 20:48:50
vd Sande is ook onzichtbaar
al weken komt hij tekort?
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Specuveter op oktober 24, 2025, 20:51:14
Eerste half uur niks aan de hand
Eerste minuut kan Balk hem al maken.
Daarna is het helemaal weg
Kooistra op de back geen succes
Mag de TD zich aanrekenen.
En ja....geen nieuws Zij hebben ??n spits met Uneken die hem met een kans w?l maakt.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Poetser op oktober 24, 2025, 20:51:24
Het staat voor geen meter op rechts. Kooistra doet maar wat.. Ferrah loopt daardoor te zwemmen.

Mark en Sande doen verdedigend weinig tot niks en Balk doet maar wat.

Achterin is het zo onwennig. Amofa ook al weken niet in z'n doen.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 24, 2025, 20:51:59
Citaat van: Korezev op oktober 24, 2025, 20:48:50
vd Sande is ook onzichtbaar

Ja, maar die kan wel wat met een bal.
Ik zou nog steeds graag eens Binder in de spits zien, met Vd Sande erachter.

Pas als Binder een paar wedstrijden de kans heeft gehad, ga ik evt zeggen dat we w??r geen spits hebben gehaald ;)
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op oktober 24, 2025, 20:52:46
Het heilige vuur ontbreekt. Jammer. Rkc staat verdiend voor.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Yellow Army op oktober 24, 2025, 20:52:48
Rechterflank loopt voor geen meter. Druk zetten klopt niet, die krullenbol van hun komt telkens vrij
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: De Gast op oktober 24, 2025, 20:52:58
Citaat van: Noordcambuur op oktober 24, 2025, 20:51:10
al weken komt hij tekort?

Begon goed maar al tijden niet meer gezien.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: carlo de leeuw op oktober 24, 2025, 20:53:03
Succes lijkt hier en daar wat in de bol te zijn geslagen. Komt wel goed dus we doen maar wat. Ook weinig pit.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Harry L. op oktober 24, 2025, 20:53:50
Citaat van: Poetser op oktober 24, 2025, 20:51:24
Het staat voor geen meter op rechts. Kooistra doet maar wat.. Ferrah loopt daardoor te zwemmen.

Mark en Sande doen verdedigend weinig tot niks en Balk doet maar wat.

Achterin is het zo onwennig. Amofa ook al weken niet in z'n doen.

Spijker op zijn kop. Je gevaarlijkste speler zet je op deze manier zelf buitenspel, onbegrijpelijke keuze.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Trainert! op oktober 24, 2025, 20:53:55
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 24, 2025, 20:51:59
Ja, maar die kan wel wat met een bal.
Ik zou nog steeds graag eens Binder in de spits zien, met Vd Sande erachter.

Pas als Binder een paar wedstrijden de kans heeft gehad, ga ik evt zeggen dat we w??r geen spits hebben gehaald ;)


Zelfs een blinde ziet dat Binder er niks van kan
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Noordcambuur op oktober 24, 2025, 20:54:30
Er zit teveel verschil in uit en thuiswedstrijden?.. 8P

Moet je woensdag voor de beker tegen RKC  :_schater
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Inferno-058 op oktober 24, 2025, 20:54:41
Slappe hap!
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: oost op oktober 24, 2025, 20:54:45
Vandaag zie je ook gelijk de zwakte van onze selectie.
Ferrah vandaag matig Balk ook weer van der Sande tsja is gewoon geen spits Souren is gewoon Souren
Sjorstrand is de enige die zijn niveau haalt. Als je dan de bank ziet tsja wie moet je brengen?

Hopelijk zijn Baoef Mulders en D Visser er allemaal snel weer bij dat schild echt een hele dikke jas
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Bens op oktober 24, 2025, 20:55:18
In de winterperiode op zoek naar een goede spits.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 24, 2025, 20:55:35
Citaat van: Trainert! op oktober 24, 2025, 20:53:55
Zelfs een blinde ziet dat Binder er niks van kan

Oke  :thumbsup
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: NRG op oktober 24, 2025, 20:56:01
Tja. We hebben een jonge selectie. Pieken en dalen. Dan hoort dit er ook bij helaas. Maar goed. We hebben nog een helft.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Derkx R.H. op oktober 24, 2025, 20:56:15
Citaat van: Specuveter op oktober 24, 2025, 20:51:14
Eerste half uur niks aan de hand
Eerste minuut kan Balk hem al maken.
Daarna is het helemaal weg
Kooistra op de back geen succes
Mag de TD zich aanrekenen.
En ja....geen nieuws Zij hebben ??n spits met Uneken die hem met een kans w?l maakt.
Dat 2 rechtsback geblesseerd zijn? Jonker maar in voor Kooistra met 3 achterop spelen lijkt mij...Berghout Amofa Jonker achterop en Souren en Galvez ervoor.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Harry L. op oktober 24, 2025, 20:56:45
Citaat van: Trainert! op oktober 24, 2025, 20:53:55

Zelfs een blinde ziet dat Binder er niks van kan

Nee, geen binder aub. Dat zie je idd. aan alles dat die zwaar te kort komt voor dit niveau.
In de winter een spits halen, als dat mogelijk is
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op oktober 24, 2025, 20:57:08
Je moet elke wedstrijd 100 procent scherp zijn, maar er komt nog een helft. Kom aan. Roda staat oek achter, dag skeelt weer.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: AL op oktober 24, 2025, 20:57:12
Blijf het vooral vreemd vinden dat Amofa zo diep speelt. Alles ligt open daar centraal. Die moet mijn inziens bij een tegenaanval veel meer achterin spelen.
Dat vond ik laatst thuis ook al en ging toen net goed(Emmen).
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Poetser op oktober 24, 2025, 21:02:20
Kooistra blijft staan. Onvoorstelbaar.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Harry L. op oktober 24, 2025, 21:02:28
Citaat van: wiekie1969 op oktober 24, 2025, 20:57:08
Je moet elke wedstrijd 100 procent scherp zijn, maar er komt nog een helft. Kom aan. Roda staat oek achter, dag skeelt weer.

Dit ga je niet meer keren, zou een wonder zijn. Marsman brengen voor Wiebe en rap
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Specuveter op oktober 24, 2025, 21:03:43
Geen wissels?? :zucht
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Bens op oktober 24, 2025, 21:03:48
Ik snap niet dat Henk niet gewisseld heeft.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Korezev op oktober 24, 2025, 21:05:13
Citaat van: Harry L. op oktober 24, 2025, 21:02:28
Dit ga je niet meer keren, zou een wonder zijn. Marsman brengen voor Wiebe en rap
Volgens mij ben je geen vriendje van Kooistra, maar waarom vd Sande en Balk wel laten staan
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Oud Cambuur op oktober 24, 2025, 21:05:20
Citaat van: Poetser op oktober 24, 2025, 20:51:24
Het staat voor geen meter op rechts. Kooistra doet maar wat.. Ferrah loopt daardoor te zwemmen.

Mark en Sande doen verdedigend weinig tot niks en Balk doet maar wat.

Achterin is het zo onwennig. Amofa ook al weken niet in z'n doen.
Amofa was verleden week de beste op het veld man
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Vlampiep op oktober 24, 2025, 21:06:22
Met de 2 tegendoelpunten kan ik best leven, jonge ploeg en een uitglijder van Henk.
Maar de 2e helft gewoon doen of er niets aan de hand is en Kooistra en vd Sande laten staan lijkt mij niet slim.
Henk zal,in de 65e minuut wel weer wat onbegrijpelijke wissels toepassen en gaan we zonder puntjes weer huiswaarts.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Harry L. op oktober 24, 2025, 21:08:15
Citaat van: Korezev op oktober 24, 2025, 21:05:13
Volgens mij ben je geen vriendje van Kooistra, maar waarom vd Sande en Balk wel laten staan

Nee, klopt helemaal. Ik zie het totaal niet, komt te kort. Omdat dan Binder en Rolke komen, Binder kan niets en Rolke zou evt. kunnen voor van der Sande
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: AL op oktober 24, 2025, 21:13:21
Hoppa Wiebe!!!!
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Harry L. op oktober 24, 2025, 21:13:24
Citaat van: Korezev op oktober 24, 2025, 21:05:13
Volgens mij ben je geen vriendje van Kooistra, maar waarom vd Sande en Balk wel laten staan

Ja, kom maar :_schater
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Korezev op oktober 24, 2025, 21:13:48
Citaat van: Harry L. op oktober 24, 2025, 21:08:15
Nee, klopt helemaal. Ik zie het totaal niet, komt te kort. Omdat dan Binder en Rolke komen, Binder kan niets en Rolke zou evt. kunnen voor van der Sande
Die jongen is een rechter aanvaller, daarom moet je hem daarop niet veroordelen.
Nu zul je wel zeggen; wat een wereldvoetballer
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 24, 2025, 21:13:50
Citaat van: Derkx R.H. op oktober 24, 2025, 20:56:15
Jonker maar in voor Kooistra

Waarom? :devil
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Poetser op oktober 24, 2025, 21:22:45
100% penal.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 24, 2025, 21:23:24
Citaat van: Poetser op oktober 24, 2025, 21:22:45
100% penal.

Je ziet ze wel voor minder gegeven worden idd :zucht
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: AL op oktober 24, 2025, 21:23:58
Gvd Visser!!!
Speel die bal gewoon.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 24, 2025, 21:24:50
En doooooor |:) |:)
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Harry L. op oktober 24, 2025, 21:25:03
Niet te geloven, vol door nu |:)
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: AL op oktober 24, 2025, 21:25:24
Wat een weergaloze Sj?strand zeg!!
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Poetser op oktober 24, 2025, 21:25:51
En nou erover!
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Destroyer op oktober 24, 2025, 21:26:07
Doordrukken nu
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 24, 2025, 21:31:15
 ;(
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: AL op oktober 24, 2025, 21:31:39
Wat slecht van Berkhout zeg.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Poetser op oktober 24, 2025, 21:31:49
Van 100 naar 0.

We staan erbij en kijken ernaar
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Vlampiep op oktober 24, 2025, 21:32:01
Mea culpa, te snel mijn oordeel klaar gehad.
Maar echt Rkc bij strot te hebben is nog niet aanwezig, dus kan nog alle kanten op.
En ja daar ligt hij alweer achter  Jansen.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Bernardo op oktober 24, 2025, 21:32:05
Amofa en Berkhout.... :X
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Bens op oktober 24, 2025, 21:32:39
Weer onze verdediging in de fout.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Korezev op oktober 24, 2025, 21:32:56
Citaat van: AL op oktober 24, 2025, 21:31:39
Wat slecht van Berkhout zeg.
Er stonden nog wel een paar te slapen, die spits had een pilsje kunnen drinken, zoveel ruimte
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 24, 2025, 21:42:46
Penalty 2...
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: AL op oktober 24, 2025, 21:43:06
Gvd 2 penals ontnomen.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: AL op oktober 24, 2025, 21:50:31
Vandaag onze beste spelers de zwaksten (Amofa, Diemers en Ferrah).
Amofa echt onthutsend slecht vandaag(mag ook wel eens natuurlijk).
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Drumfather SCC op oktober 24, 2025, 21:52:06
In de 89e minuut thuiskomen van je trip naar Londen, en gelijk de TV aan!
In de 92e minuut de buis weer uit

Ook een record  :P

Zal eens even teruglezen hier...
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Bernardo op oktober 24, 2025, 21:52:56
Tja 2 penalty 's onthouden. Ongelofelijk
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Eewal op oktober 24, 2025, 21:53:36
En komende week waarschijnlijk 0-2 winnen. Gadverdamme..
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Leeuwarder94 op oktober 24, 2025, 21:53:53
In beide wedstrijden de betere ploeg en maar 1 punt. Alles zit even tegen. Blessures, niet gegeven penalties. Ook missen we duidelijk een echte spits. Binder gaat hem niet worden en van der Sande ook meer een 10.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: anderszchristian op oktober 24, 2025, 21:54:31
Twee zuivere strafschoppen ontnomen en een zeer zwak optreden van Amofa. Voetballend sterk maar in de mandekking echt dramatisch! Staat steeds lucht te dekken en gaat werkelijk geen luchtduel aan. 3 tegendoelpunten op zijn conto. Mag van mij wel eens banken de komende wedstrijd.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: mark1989 op oktober 24, 2025, 21:54:57
Hele zwakke vertoning tegen een matig RKC. Cambuur speelt veel te aanvallend. Waardoor bij elke omschakeling gevaar ontstaat. Daarbij staat men ook op 2 meter te dekken.
Kom je terug tot 2-2 moeten alle wissels opgemaakt worden en klopt er niks meer van zowel achterin als voorin niet. En krijgt RKC kans op kans.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Destroyer op oktober 24, 2025, 21:55:09
Citaat van: Drumfather SCC op oktober 24, 2025, 21:52:06
In de 89e minuut thuiskomen van je trip naar Londen, en gelijk de TV aan!
In de 92e minuut de buis weer uit

Ook een record  :P

Zal eens even teruglezen hier...

Doe je jezelf geen plezier mee  :_schater
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Zuid1991 op oktober 24, 2025, 21:55:29
Wat een ongelofelijk drama nivo die scheidsrechters in kkd!!!!!
Met hun hautain loopje en strakke shirtsjes :R
Gvd als je dit niet ziet dat dit een penalty is!
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Josli op oktober 24, 2025, 21:55:35
Vind ik wel makkelijk hoor om ons centrale duo de schuld te geven. Ik vind ons middenveld verschrikkelijk slecht vandaag, met Diemers voorop. Met Rolke erbij is helemaal al het voetbal eruit. Al die wisselingen ook, het wordt er 90% van de tijd alleen maar slechter van. Bij zoveel balverlies is het ook wel erg lastig verdedigen. Ook met afstand de slechtste wedstrijd van Ferrah.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Noordcambuur op oktober 24, 2025, 21:56:42
Verdediging een DRAMA vanavond phoeeee
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: anderszchristian op oktober 24, 2025, 21:57:11
Citaat van: Josli op oktober 24, 2025, 21:55:35
Vind ik wel makkelijk hoor om ons centrale duo de schuld te geven. Ik vind ons middenveld verschrikkelijk slecht vandaag, met Diemers voorop. Met Rolke erbij is helemaal al het voetbal eruit. Al die wisselingen ook, het wordt er 90% van de tijd alleen maar slechter van. Bij zoveel balverlies is het ook wel erg lastig verdedigen. Ook met afstand de slechtste wedstrijd van Ferrah.
Ferrah slingert in het laatste kwartier 14 ballen voor maar zonder echte spits kun je die ballen net zo goed het stadion uit schieten. Die lui geven 1 bal voor en je ziet gelijk dat daar een echte spits staat.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 24, 2025, 21:57:25
Citaat van: mark1989 op oktober 24, 2025, 21:54:57
Kom je terug tot 2-2 moeten alle wissels opgemaakt worden

Tussen de 2-2 en de 3-2 hebben we niet gewisseld..
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Galdiano op oktober 24, 2025, 21:58:30
Citaat van: anderszchristian op oktober 24, 2025, 21:57:11
Ferrah slingert in het laatste kwartier 14 ballen voor maar zonder echte spits kun je die ballen net zo goed het stadion uit schieten. Die lui geven 1 bal voor en je ziet gelijk dat daar een echte spits staat.

Amen!
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Noordcambuur op oktober 24, 2025, 21:59:45
Dit seizoen geen echte spits kijk ff naar rkc van der Leij :thumbsup
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Noordcambuur op oktober 24, 2025, 22:00:06
Citaat van: anderszchristian op oktober 24, 2025, 21:57:11
Ferrah slingert in het laatste kwartier 14 ballen voor maar zonder echte spits kun je die ballen net zo goed het stadion uit schieten. Die lui geven 1 bal voor en je ziet gelijk dat daar een echte spits staat.
:thumbsup
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Josli op oktober 24, 2025, 22:00:18
Citaat van: mark1989 op oktober 24, 2025, 21:54:57
Hele zwakke vertoning tegen een matig RKC. Cambuur speelt veel te aanvallend. Waardoor bij elke omschakeling gevaar ontstaat. Daarbij staat men ook op 2 meter te dekken.
Kom je terug tot 2-2 moeten alle wissels opgemaakt worden en klopt er niks meer van zowel achterin als voorin niet. En krijgt RKC kans op kans.

Veel en veel te veel balverlies. Zetten ze ook nog Rolke erbij. Onbegrijpelijk.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: okkele op oktober 24, 2025, 22:00:37
Citaat van: Drumfather SCC op oktober 24, 2025, 21:52:06

Zal eens even teruglezen hier...
dat geeft je nooit een realistisch beeld.
gelukig weer s met beide beentjes op de grond hoop ik.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: De Gast op oktober 24, 2025, 22:01:30
Citaat van: anderszchristian op oktober 24, 2025, 21:57:11
Ferrah slingert in het laatste kwartier 14 ballen voor maar zonder echte spits kun je die ballen net zo goed het stadion uit schieten. Die lui geven 1 bal voor en je ziet gelijk dat daar een echte spits staat.

Zij hebben vd Leij, wij hebben Binder.

Voor de rest weer een hoerenscheids die ons de punten afneemt net als vorige week. Lafaards. Wat een klerezooi zeg.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: anderszchristian op oktober 24, 2025, 22:03:15
En dan te bedenken dat je Boersma (die er vanavond weer 1 inprikt) gratis op kunt halen. Lambooij wake up! Niet weer promotie mislopen door het gebrek aan een kwalitatieve spits.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Josli op oktober 24, 2025, 22:03:23
Citaat van: anderszchristian op oktober 24, 2025, 21:57:11
Ferrah slingert in het laatste kwartier 14 ballen voor maar zonder echte spits kun je die ballen net zo goed het stadion uit schieten. Die lui geven 1 bal voor en je ziet gelijk dat daar een echte spits staat.
Tja wij hadden Visser, Binder en Rolke. En dan staat er nog niemand. Maar door alle wisselingen is alle organisatie zoek. Ik snap dat niet hoor. Die wissels van Hensta en Rolke, totaal onnodig.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: anderszchristian op oktober 24, 2025, 22:05:56
Citaat van: Josli op oktober 24, 2025, 22:03:23
Tja wij hadden Visser, Binder en Rolke. En dan staat er nog niemand. Maar door alle wisselingen is alle organisatie zoek. Ik snap dat niet hoor. Die wissels van Hensta en Rolke, totaal onnodig.
Eens. Ik noemde het al gekscherend Henk zijn 'ik weet het niet meer' fase, dan weet je dat je kunt wegzappen. Ik snap dat je nog een goal wil maken maar dat doe je niet door je hele organisatie over hoop te halen terwijl je centrum al niet zijn beste wedstrijd speelt.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Harry L. op oktober 24, 2025, 22:06:36
Citaat van: Josli op oktober 24, 2025, 22:03:23
Tja wij hadden Visser, Binder en Rolke. En dan staat er nog niemand. Maar door alle wisselingen is alle organisatie zoek. Ik snap dat niet hoor. Die wissels van Hensta en Rolke, totaal onnodig.

Binder brengen is ook totaal nutteloos, of krijgt die minuten om hem in de winter te verkopen. Die heeft werkelijk niks wat je nodig hebt om betaald voetbal te spelen
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Trainert! op oktober 24, 2025, 22:08:12
Citaat van: anderszchristian op oktober 24, 2025, 22:03:15
En dan te bedenken dat je Boersma (die er vanavond weer 1 inprikt) gratis op kunt halen. Lambooij wake up! Niet weer promotie mislopen door het gebrek aan een kwalitatieve spits.

Als wij het al moeten hebben van Boersma, kunnen we beter ophouden.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 24, 2025, 22:08:48
Citaat van: Harry L. op oktober 24, 2025, 22:06:36
of krijgt die minuten om hem in de winter te verkopen.

Als Lambooij dat voor elkaar krijgt, verdient hij echt een standbeeld :_schater
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Harry L. op oktober 24, 2025, 22:09:33
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 24, 2025, 22:08:48
Als Lambooij dat voor elkaar krijgt, verdient hij echt een standbeeld :_schater

Absoluut :_schater
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: De Gast op oktober 24, 2025, 22:10:08
Citaat van: Trainert! op oktober 24, 2025, 22:08:12
Als wij het al moeten hebben van Boersma, kunnen we beter ophouden.

Age Heins Boersma  :?
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: De Gast op oktober 24, 2025, 22:11:01
Citaat van: anderszchristian op oktober 24, 2025, 22:05:56
Eens. Ik noemde het al gekscherend Henk zijn 'ik weet het niet meer' fase, dan weet je dat je kunt wegzappen. Ik snap dat je nog een goal wil maken maar dat doe je niet door je hele organisatie over hoop te halen terwijl je centrum al niet zijn beste wedstrijd speelt.

Laten we wel wezen.. als de scheids gewoon doet wat hij moet doen stuurt hij de verdediger die Marsman pakt met rood weg, krijgen we een penalty en verliezen we hier niet.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: anderszchristian op oktober 24, 2025, 22:11:33
Citaat van: Harry L. op oktober 24, 2025, 22:06:36
Binder brengen is ook totaal nutteloos, of krijgt die minuten om hem in de winter te verkopen. Die heeft werkelijk niks wat je nodig hebt om betaald voetbal te spelen
Ik heb het ook nog niet gezien maar geef het hem maar te doen met die korte invalbeurten waarbij je met 20 spelers op 5 vierkante meter staat. Ik begrijp die keuze steeds niet om zoveel aanvallend geweld te brengen, waardoor je het nog drukker maakt daar voorin en je de vrije ruimte volledig laat aan de tegenpartij om er via een counter uit te komen. Zorg gewoon dat je organisatie blijft staan. Wij creeeren voldoende kansen en die komt in dat laatste kwartier ook echt nog wel.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Poetser op oktober 24, 2025, 22:12:46
Deze moest een keer komen natuurlijk. Weer met beide beentjes op de grond.

Volgende week Baouf en Mulders weer terug en de wereld ziet er weer heel anders uit.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: anderszchristian op oktober 24, 2025, 22:13:05
Citaat van: De Gast op oktober 24, 2025, 22:10:08
Age Heins Boersma  :?
Klasse beter dan Visser, Binder en R?lke. En daar vestigde Henk zijn hoop op in het laatste kwartier.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Josli op oktober 24, 2025, 22:13:34
Citaat van: anderszchristian op oktober 24, 2025, 22:11:33
Ik heb het ook nog niet gezien maar geef het hem maar te doen met die korte invalbeurten waarbij je met 20 spelers op 5 vierkante meter staat. Ik begrijp die keuze steeds niet om zoveel aanvallend geweld te brengen, waardoor je het nog drukker maakt daar voorin en je de vrije ruimte volledig laat aan de tegenpartij om er via een counter uit te komen. Zorg gewoon dat je organisatie blijft staan. Wij creeeren voldoende kansen en die komt in dat laatste kwartier ook echt nog wel.
Je neemt me de woorden uit de mond
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Galdiano op oktober 24, 2025, 22:14:35
Citaat van: anderszchristian op oktober 24, 2025, 22:03:15
En dan te bedenken dat je Boersma (die er vanavond weer 1 inprikt) gratis op kunt halen. Lambooij wake up! Niet weer promotie mislopen door het gebrek aan een kwalitatieve spits.

Van der Hurk had hier gewoon moeten ballen. Die wou zo graag. Komen ze met Binder en Visser aan...
Kijk ook maar eens naar Posthuma van Emmen en zijn reactie na de goal tegen ons.
Die wou ook zo graag, maar Cambuur besloot te wachten.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 24, 2025, 22:15:08
Citaat van: anderszchristian op oktober 24, 2025, 22:13:05
Klasse beter dan Visser, Binder en R?lke. En daar vestigde Henk zijn hoop op in het laatste kwartier.

Die actie van Visser waar hij de bal klaar lag voor R?lke was wel sterk. Hij lijkt wel meer naar KKD niveau toe te groeien.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 24, 2025, 22:16:16
Citaat van: Noordcambuur op oktober 24, 2025, 22:14:56
en van der Sande komen zwaar tekort.

Jort op 10. We willen voetballen; dat lukt niet met Balk.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Harry L. op oktober 24, 2025, 22:16:37
Citaat van: anderszchristian op oktober 24, 2025, 22:11:33
Ik heb het ook nog niet gezien maar geef het hem maar te doen met die korte invalbeurten waarbij je met 20 spelers op 5 vierkante meter staat. Ik begrijp die keuze steeds niet om zoveel aanvallend geweld te brengen, waardoor je het nog drukker maakt daar voorin en je de vrije ruimte volledig laat aan de tegenpartij om er via een counter uit te komen. Zorg gewoon dat je organisatie blijft staan. Wij creeeren voldoende kansen en die komt in dat laatste kwartier ook echt nog wel.

Helemaal eens, dit gebeurt wekelijks. Je mag toch aan nemen dat ze dit evalueren en zien dat het averechts werkt. We zijn er een aantal keer goed mee weggekomen en dat het in een ?gewonnen?wedstrijd nog billen knijpen werd. Vandaag ook weer, waarom ga je na de 2-2 weer gas terug nemen en achteruit lopen, snap ik echt niks van.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Galdiano op oktober 24, 2025, 22:21:42
Hopen dat Amofa weer wat op niveau komt met Baouf naast hem.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: okkele op oktober 24, 2025, 22:23:57
Citaat van: De Gast op oktober 24, 2025, 22:10:08
Age Heins Boersma  :?
die is 42.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: De Gast op oktober 24, 2025, 22:24:06
Citaat van: Galdiano op oktober 24, 2025, 22:14:35
Van der Hurk had hier gewoon moeten ballen. Die wou zo graag. Komen ze met Binder en Visser aan...
Kijk ook maar eens naar Posthuma van Emmen en zijn reactie na de goal tegen ons.
Die wou ook zo graag, maar Cambuur besloot te wachten.

Ze hadden Binder al in de winterstop vorig seizoen willen halen en lukte het niet.. dus hebben ze dit keer snel toegeslagen en konden we niks meer halen wat w?l kwaliteiten had. Weer een cruciale mispeer.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: okkele op oktober 24, 2025, 22:26:37
word wel wat eentonig na een mindere wedstrijd hoor.
vorige week kon lambooij niet stuk en nu is ie weer een prutser.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: De Gast op oktober 24, 2025, 22:27:43
Het gaat allemaal zo moeizaam voorin terwijl zo?n vd Leij half slapend de ballen er gewoon in kan prikken.. onvoorstelbaar.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: denistel op oktober 24, 2025, 22:32:49
Citaat van: De Gast op oktober 24, 2025, 22:27:43
Het gaat allemaal zo moeizaam voorin terwijl zo?n vd Leij half slapend de ballen er gewoon in kan prikken.. onvoorstelbaar.

die krijgt ze ook op maat dat gebeurd bij ons te weinig of niet,je verliest van je zelf
steeds verkeerde keuze,s maken en zwak verdedigen niet best,en we komen terug
tot 2-2 waarom niet gewoon door gaan op weg naar 2-3 in eens laten we die lui weer
helemaal komen.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Harry L. op oktober 24, 2025, 22:33:45
Citaat van: okkele op oktober 24, 2025, 22:26:37
word wel wat eentonig na een mindere wedstrijd hoor.
vorige week kon lambooij niet stuk en nu is ie weer een prutser.

Valt wel mee toch, doet het prima. Alleen de spitspositie is niet gelukt Legio kansen die niet afgemaakt worden. Dit kan je zo maar opbreken aan het eind van het seizoen. Verleden jaar heeft ons dat de promotie misschien ook wel gekost.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Galdiano op oktober 24, 2025, 22:33:56
Citaat van: okkele op oktober 24, 2025, 22:26:37
word wel wat eentonig na een mindere wedstrijd hoor.
vorige week kon lambooij niet stuk en nu is ie weer een prutser.

Volgens mij spelen wij gewoon prima. Maar je scoort te moeilijk. We zijn te afhankelijk van de buitens.
Met dit spel krijg je nou eenmaal wat meer tegen, maar dan moet je zelf gewoon meer maken.
Met Baouf zal het echt wel weer goed staan, maar dan missen wij nog steeds de killer voorin.

Vorig seizoen koste dit ons gewoon promotie.
Ik snap gewoon niet dat je weer zoveel risico neemt voorin door Binder en Visser te halen.  :|
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: okkele op oktober 24, 2025, 22:39:16
Citaat van: Harry L. op oktober 24, 2025, 22:33:45
Valt wel mee toch, doet het prima. Alleen de spitspositie is niet gelukt Legio kansen die niet afgemaakt worden. Dit kan je zo maar opbreken aan het eind van het seizoen. Verleden jaar heeft ons dat de promotie misschien ook wel gekost.
natuurlijk valt het mee!
op binder na heeft hij het geweldig gedaan.
er mag in lwd gewoon niet een mindere dag zijn want dan worden er weer mensen persoonlijk afgebrand, dat hoeft niet.
zonder lambooij waren we zeker niet waar we nu zijn, financieel en sportief.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: oost op oktober 24, 2025, 22:53:26
Af gezien of het spel nou goed was of de wissels, feit blijft dat je gewoon genaaid wordt de door arbitrage vorige week bij Almere en nu bij Rkc. Ik ben nu misschien een calimiro maar heb nog steeds het gevoel dat de Knvb de pik op cambuur heeft  :O
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: michello op oktober 24, 2025, 23:09:26
On-voor-stelbaar even doorscrollen naar 2 minuten.

Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Oud Cambuur op oktober 24, 2025, 23:11:42
Citaat van: Galdiano op oktober 24, 2025, 22:14:35
Van der Hurk had hier gewoon moeten ballen. Die wou zo graag. Komen ze met Binder en Visser aan...
Kijk ook maar eens naar Posthuma van Emmen en zijn reactie na de goal tegen ons.
Die wou ook zo graag, maar Cambuur besloot te wachten.
Dit klopt niet ze vonden hem een type Balk en omdat die niet wegging hebben ze hem niet genomen
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Oud Cambuur op oktober 24, 2025, 23:14:23
Citaat van: michello op oktober 24, 2025, 23:09:26
On-voor-stelbaar even doorscrollen naar 2 minuten.


Henk heeft hier 100% gelijk in maar je hebt er verder niks aan
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Mp op oktober 24, 2025, 23:25:37
Citaat van: Trainert! op oktober 24, 2025, 22:08:12
Als wij het al moeten hebben van Boersma, kunnen we beter ophouden.

Die gast is 20 jaar en al zeer sterk en doelgericht. Scoorde vanavond ook weer een beste goal. Als je hem nog kunt halen (zal bij meerdere clubs op de radar staan) dan altijd doen.

Edit: hij heeft inmiddels al bijgetekend.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: De Gast op oktober 24, 2025, 23:34:15
Citaat van: Oud Cambuur op oktober 24, 2025, 23:14:23
Henk heeft hier 100% gelijk in maar je hebt er verder niks aan

Je zag de scheids heel even twijfelen en toen toch maar niet geven.. De slapjanus. Vorige week ook al.
Ze hebben onze hele uitgangspositie naar de klote geholpen.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: mark1989 op oktober 25, 2025, 00:15:29
Ik vind het probleem vooral dat je killersmentaliteit mist voor de goal. Elke goal moet van de flanken komen.
Balk is geen spits en mist te veel kansen en ook fysiek. Bij de omschakeling kom je steeds een middenvelder te kort. Daarbij heb je 2 spelers die niet goed kunnen dekken. Diemers en Souren. Daarmee komt te veel op de verdediging aan. En ja elke goal is een fout van iemand. Maar punt is dat er te veel ruimte ligt voor een tegenstander.

Dan speel ook nog met een rechtsback die een vleugel is. 
Henk heeft al meerdere keren aangegeven dat je uit niet mooi hoeft te spelen. Speel dan ook iets meer vanuit een gesloten verdediging. Desnoods 2  zessen.

En ik snap niet dat 10 minuten voor tijd alles wissels opgemaakt moeten worden. Als er iemand geblesseerd raakt speel je met 10 man. Was tegen almere ook al zo.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: PePe op oktober 25, 2025, 00:26:49
Citaat van: De Gast op oktober 24, 2025, 23:34:15
Je zag de scheids heel even twijfelen en toen toch maar niet geven.. De slapjanus. Vorige week ook al.
Ze hebben onze hele uitgangspositie naar de klote geholpen.

Zet een beeldscherm langs de lijn, zodat de scheids bij twijfel, ff kan kijken!!!!!!!!
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op oktober 25, 2025, 02:11:25
Totaal onnodige nederlaag. Eerste kwartier moet je 2-0 voor staan. Dat gebeurt weer niet en die lui scoren uit 2 aanvallen 2 keer.  Totale wanorde in de verdediging. Ook bij de 3-2. Slappe hap.   De keeper straalt niks uit en blijft maar wat staan. Nog niet een punt extra gepakt dit seizoen. Galvez is voor de keutel te duur. Die is zo onverschillig als de neten. Aanpakken gvd. Wiebe is natuurlijk geen rechtsback, maar dan moet je hem coachen en dat gebeurde niet.  En die Berkhout loopt 95 minuten lang uit de positie. Waar was hij bij de 1-0 en de 2-0. Diemers had een off-day, net als Amofa. Dat kan een keer gebeuren, maar dan moeten andere jongens opstaan. En dat zie je dan vervolgens weer niet. Vd Sande loopt met 20 kilo zand op de rug, al weken heel erg matig. Souren kan het niet belopen in de omschakeling. Ferrah was niet fit, dat kon je duidelijk zien. Dan kom je terug tot 2-2. Ipv door te drukken, zakken we weer in en laten die lui voetballen. Snapte er niks van. Ook had je 2 penalties moeten hebben. Schandalige arbitrage. En dan de wissels. Tja, het voegt allemaal niet veel toe. Jammer. Zullen slimmer moeten worden, heel vaak worden er bij de 16 vd tegenstander verkeerde keuzes gemaakt. De meedogenloosheid ontbreekt in dit elftal. Maar dat heeft ook met kwaliteit te maken.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: EdsjeSCC op oktober 25, 2025, 04:10:50
Citaat van: mark1989 op oktober 25, 2025, 00:15:29
Ik vind het probleem vooral dat je killersmentaliteit mist voor de goal. Elke goal moet van de flanken komen.
Balk is geen spits en mist te veel kansen en ook fysiek. Bij de omschakeling kom je steeds een middenvelder te kort. Daarbij heb je 2 spelers die niet goed kunnen dekken. Diemers en Souren. Daarmee komt te veel op de verdediging aan. En ja elke goal is een fout van iemand. Maar punt is dat er te veel ruimte ligt voor een tegenstander.

Dan speel ook nog met een rechtsback die een vleugel is. 
Henk heeft al meerdere keren aangegeven dat je uit niet mooi hoeft te spelen. Speel dan ook iets meer vanuit een gesloten verdediging. Desnoods 2  zessen.

En ik snap niet dat 10 minuten voor tijd alles wissels opgemaakt moeten worden. Als er iemand geblesseerd raakt speel je met 10 man. Was tegen almere ook al zo.

Wat een slap geouwehoer allemaal man.

Wees blij dat wij een coach hebben die kiest voor voetbal en aanvallen! Je voetbalt een hoop kansen bij elkaar en als je er daar 3 van in schiet is het allemaal hosanna. Maak je ze een keer niet dan is dat pech.
1000x liever deze aanpak en af en toe op je bek dan dat voorzichtige kut voetbal wat dan hopelijk een punt oplevert
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Trainert! op oktober 25, 2025, 06:59:22
Even de samenvatting terug gekeken.

Pass buitenkant voet sjostrand op balk moet gewoon een goal zijn. Dan mis je kwaliteit bij balk.
De goal van Balk daarna is ook weer rommelig. Het lijkt niet eens op schieten.

Wat met name berkhout doet bij de 3-2, die loopt als een blinde geleidehond met de aanvaller me, staat er bij en kijkt er naar. Blij als Baouf weer terug is, kan berkhout weer banken.
Wat Amofa daarna staat te dekken, is mij een raadsel. Je zou toch zeggen dat je weet wen ziet wie er vrij staat.

4-2, is het in onze 16 een 3 tegen 1 situatie. Hoe dan?

Die lange kopt hem wel mooi binnen trouwens, maar wij hebben binder ;(
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Johan-12 op oktober 25, 2025, 07:38:21
Citaat van: Galdiano op oktober 24, 2025, 22:33:56
Volgens mij spelen wij gewoon prima. Maar je scoort te moeilijk. We zijn te afhankelijk van de buitens.
Met dit spel krijg je nou eenmaal wat meer tegen, maar dan moet je zelf gewoon meer maken.
Met Baouf zal het echt wel weer goed staan, maar dan missen wij nog steeds de killer voorin.

Vorig seizoen koste dit ons gewoon promotie.
Ik snap gewoon niet dat je weer zoveel risico neemt voorin door Binder en Visser te halen.  :|
De keuze voor Visser als 2e of 3e spits snap ik wel.
We missen alleen een onomstreden nummer 9, eentje die 15+ maakt en wie zijn naam als eerste op papier van Henk staat.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Bankzitter op oktober 25, 2025, 07:47:24
Met een gemiddelde van 2 goals per wedstrijd kun je toch niet zeggen dat we een probleem met afmaken hebben?
Ik erger me wel dat we nooit scoren uit een hoekschop... dat zijn net even die extra goals waarmee je wedstrijden over het dode punt helpt.
En we hebben nog geen penalty gehad... wordt iedere keer maar weggewuifd.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Johan-12 op oktober 25, 2025, 07:52:55
Citaat van: Bankzitter op oktober 25, 2025, 07:47:24
Met een gemiddelde van 2 goals per wedstrijd kun je toch niet zeggen dat we een probleem met afmaken hebben?
Ik erger me wel dat we nooit scoren uit een hoekschop... dat zijn net even die extra goals waarmee je wedstrijden over het dode punt helpt.
En we hebben nog geen penalty gehad... wordt iedere keer maar weggewuifd.

Met die corners heb je gelijk, daar komt nooit wat uit. Zelfs niet iets van gevaar.
We scoren wel, maar er is zoveel kans op nog meer goals. We missen ook best veel kansen. Balk en vd Sande zijn gewoon geen echte spitsen. Van de Sande speelt nu ook ff wat minder na goed begin.

Hopelijk brengt Baoef zijn aanwezigheid achterin weer wat meer stabiliteit en duel kracht.
Want we gaan wat te makkelijk met kansen om, maar zijn achterin wat te lief.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op oktober 25, 2025, 09:58:14
Het is heel simpel. We hewwe geen echte 9, de 6 is geblesseed en dat kost ons straks wederom promotie.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op oktober 25, 2025, 10:00:38
Citaat van: EdsjeSCC op oktober 25, 2025, 04:10:50
Wat een slap geouwehoer allemaal man.

Wees blij dat wij een coach hebben die kiest voor voetbal en aanvallen! Je voetbalt een hoop kansen bij elkaar en als je er daar 3 van in schiet is het allemaal hosanna. Maak je ze een keer niet dan is dat pech.
1000x liever deze aanpak en af en toe op je bek dan dat voorzichtige kut voetbal wat dan hopelijk een punt oplevert


Helemaal eens. Tot nu toe hebben we een mooi seizoen. Met name de thuiswedstrijden zijn heel goed . Klantenbinding. 
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op oktober 25, 2025, 10:01:29
Citaat van: Johan-12 op oktober 25, 2025, 07:52:55
Met die corners heb je gelijk, daar komt nooit wat uit. Zelfs niet iets van gevaar.
We scoren wel, maar er is zoveel kans op nog meer goals. We missen ook best veel kansen. Balk en vd Sande zijn gewoon geen echte spitsen. Van de Sande speelt nu ook ff wat minder na goed begin.

Hopelijk brengt Baoef zijn aanwezigheid achterin weer wat meer stabiliteit en duel kracht.
Want we gaan wat te makkelijk met kansen om, maar zijn achterin wat te lief.

Niet alleen achterin.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: sunderland op oktober 25, 2025, 10:10:47
Citaat van: mark1989 op oktober 25, 2025, 00:15:29
Ik vind het probleem vooral dat je killersmentaliteit mist voor de goal. Elke goal moet van de flanken komen.
Balk is geen spits en mist te veel kansen en ook fysiek. Bij de omschakeling kom je steeds een middenvelder te kort. Daarbij heb je 2 spelers die niet goed kunnen dekken. Diemers en Souren. Daarmee komt te veel op de verdediging aan. En ja elke goal is een fout van iemand. Maar punt is dat er te veel ruimte ligt voor een tegenstander.

Dan speel ook nog met een rechtsback die een vleugel is. 
Henk heeft al meerdere keren aangegeven dat je uit niet mooi hoeft te spelen. Speel dan ook iets meer vanuit een gesloten verdediging. Desnoods 2  zessen.

En ik snap niet dat 10 minuten voor tijd alles wissels opgemaakt moeten worden. Als er iemand geblesseerd raakt speel je met 10 man. Was tegen almere ook al zo.
h? Mark, waarom noem je nu allemaal dingen op waarmee we wel 2 e staan en die altijd goed waren? Waarom benoemde je die 2 weken geleden niet?
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: sunderland op oktober 25, 2025, 10:16:28
Citaat van: EdsjeSCC op oktober 25, 2025, 04:10:50
Wat een slap geouwehoer allemaal man.

Wees blij dat wij een coach hebben die kiest voor voetbal en aanvallen! Je voetbalt een hoop kansen bij elkaar en als je er daar 3 van in schiet is het allemaal hosanna. Maak je ze een keer niet dan is dat pech.
1000x liever deze aanpak en af en toe op je bek dan dat voorzichtige kut voetbal wat dan hopelijk een punt oplevert
idd . !!! Heb nog niks terug gelezen maar dit zat er een keer aan te komen. Vond en vind ons veld spel zoveel beter als vorig seizoen. Enige is dat Ferrah te veel naar binnen speelt ( wat ie verdomd goed kan met zijn balvastheid) maar daardoor minder in 1 tegen 1 situaties komt net als Moussa van de week. Dat misten we gisteren vond ik.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Bankzitter op oktober 25, 2025, 10:32:46
Ik baal ook, maar zo'n wedstrijd zat er aan te komen en knap dat het pas na 11 wedstrijden is.
Niet eens kansloos (penalty momenten) en misschien had je gewoon op 2-2 voor een punt moeten gaan.

Ferrah had een off day., dat kan een keer. Kan liggen aan onze taktiek, of dat RKC een mannetje opoffere aan hem, maar denk dat niet zoveel invloed had... het lukte gewoon een keer niet.

Sj?strand deed wel weer bijzondere dingen. Die kan soms nog eens extra versnellen, voorzet met de buitenkant... weinig buitens die dat soort acties in huis hebben.

Als dit de ondergrens is, dan maak ik me geen zorgen (waarmee ik niet zeg dat het goed genoeg was).
Na Jong Ajax kun je pas zeggen of we goed herstellen of dat terug gaan zakken.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: michello op oktober 25, 2025, 10:37:10
Waren een aantal net een tikkeltje minder, mag allemaal wel wat doortastender.  Achterin en voorin, maar dat is eigenlijk de laatste uitwedstrijden al zo. Roda, Almere en nu weer.

Duo Balk en Sande heb ik ook m?n twijfels bij, dat is eigenlijk maar ??n keer echt goed gegaan..

Sj?strand was bij vlagen geweldig, soms net wat ongelukkig met aannames, maar is genieten hoe dreigend hij is. W??r een assist erbij.

De scheidsrechter (die uit Kerkrade komt  :devil) was een schande.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: mark1989 op oktober 25, 2025, 10:51:01
Citaat van: sunderland op oktober 25, 2025, 10:10:47
h? Mark, waarom noem je nu allemaal dingen op waarmee we wel 2 e staan en die altijd goed waren? Waarom benoemde je die 2 weken geleden niet?

Omdat ik het een totaal onnodig verlies vind. Ik geniet erorm van het aanvallende spel. Maar soms moet je in wedstrijd kunnen aanpassen. Daarbij hebben we nu 2 wedstrijden gespeeld die je beide met gemak had kunnen winnen. Cambuur was veel beter dan RKC.



Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Specuveter op oktober 25, 2025, 11:06:43
Citaat van: mark1989 op oktober 25, 2025, 10:51:01
Omdat ik het een totaal onnodig verlies vind. Ik geniet erorm van het aanvallende spel. Maar soms moet je in wedstrijd kunnen aanpassen. Daarbij hebben we nu 2 wedstrijden gespeeld die je beide met gemak had kunnen winnen. Cambuur was veel beter dan RKC.
Cambuur was in bepaalde periodes van de wedstrijd beter....
Had wel kunnen leven met een gelijkspul
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: sunderland op oktober 25, 2025, 11:12:08
Citaat van: mark1989 op oktober 25, 2025, 10:51:01
Omdat ik het een totaal onnodig verlies vind. Ik geniet erorm van het aanvallende spel. Maar soms moet je in wedstrijd kunnen aanpassen. Daarbij hebben we nu 2 wedstrijden gespeeld die je beide met gemak had kunnen winnen. Cambuur was veel beter dan RKC.
denk je iemand hier vind dat niet onnodig was? Je moet de kansen maken en de scheidsrechter moet zijn schijnheilige ogen open doen . Heeeeel veel mensen onthouden alleen de laatste 15 minuten van de wedstrijd!!!!!
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: sunderland op oktober 25, 2025, 11:15:11
Citaat van: Specuveter op oktober 25, 2025, 11:06:43
Cambuur was in bepaalde periodes van de wedstrijd beter....
Had wel kunnen leven met een gelijkspul
het is natuurlijk veel makkelijker om met een voorsprong te spelen. Het is tegenwoordig helemaal in en al helemaal in de eerste divisie om reactie voetbal te spelen.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Noordcambuur op oktober 25, 2025, 11:15:13
Citaat van: michello op oktober 25, 2025, 10:37:10


De scheidsrechter (die uit Kerkrade komt  :devil) was een schande.
ja dat zegt ook alweer genoeg dat deze man uit Kerkrade komt :X
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: sunderland op oktober 25, 2025, 11:16:19
Citaat van: michello op oktober 25, 2025, 10:37:10
Waren een aantal net een tikkeltje minder, mag allemaal wel wat doortastender.  Achterin en voorin, maar dat is eigenlijk de laatste uitwedstrijden al zo. Roda, Almere en nu weer.

Duo Balk en Sande heb ik ook m?n twijfels bij, dat is eigenlijk maar ??n keer echt goed gegaan..

Sj?strand was bij vlagen geweldig, soms net wat ongelukkig met aannames, maar is genieten hoe dreigend hij is. W??r een assist erbij.

De scheidsrechter (die uit Kerkrade komt  :devil) was een schande.
net als die politicus uit Kerkrade
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: sjaak op oktober 25, 2025, 11:29:16
Citaat van: mark1989 op oktober 25, 2025, 10:51:01
Omdat ik het een totaal onnodig verlies vind. Ik geniet erorm van het aanvallende spel. Maar soms moet je in wedstrijd kunnen aanpassen. Daarbij hebben we nu 2 wedstrijden gespeeld die je beide met gemak had kunnen winnen. Cambuur was veel beter dan RKC.

Precies dit. En de uitwedstrijd tegen Roda was ook van dat niveau. Zat een bepaald gemak in de ploeg lijkt het wel. Amofa die per wedstrijd best veel ballen vol risico probeert in te spelen, Galvez die wat dromerig in het veld staat. Bij balverlies zijn we kwetsbaar in de omschakeling, dus mooi dat we volgende week weer compleet zijn. Aanvallend vond ik het gisteren ook weer prima. Jammer dat Ferra op 0-0 zich zo mooi vrij speelde en niet de bal op Sjostrand speelde die helemaal vrij stond...
Maar goed, volgende keer weer gasgevuh
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: De Gast op oktober 25, 2025, 11:37:37
Citaat van: sunderland op oktober 25, 2025, 11:16:19
net als die politicus uit Kerkrade

Er komt geen politicus uit Kerkrade die jij bedoelt. Even uut de onderbuik modus komen svp.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: De Gast op oktober 25, 2025, 11:38:14
Willem II, Almere en toch ook RKC.. we spelen ze weg maar winnen niet. De complimenten maar niet de punten. Ik zie dit ook niet verbeteren.
Henk heeft al zovaak aangegeven dat je iemand erbij moet hebben die er 15+ maakt maar we hebben ze weer niet.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Bankzitter op oktober 25, 2025, 11:52:22
Wie wel van de 4/5 promotiekandidaten?
Vd Hurk en verder?
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Korezev op oktober 25, 2025, 13:08:52
Citaat van: michello op oktober 25, 2025, 10:37:10
   

De scheidsrechter (die uit Kerkrade komt  :devil) was een schande.
Ligt maar 145 km uit elkaar,
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 25, 2025, 13:11:51
Citaat van: Korezev op oktober 25, 2025, 13:08:52
Ligt maar 145 km uit elkaar,

3 (en nu 2) punten...
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op oktober 25, 2025, 13:12:41
Dat Vitesse komt ook nog een heel eind. Fris aanvallend voetbal. Die halen de playoffs.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Korezev op oktober 25, 2025, 13:13:12
Ik snapte het al helemaal niet, het niveau is eigenlijk te hoog voor mij. Het gaat om Roda, jonge jonge, wat een complot denkerij.
Als je de kansen er in schiet dan hebben jullie het niet over een scheidsrechter en het onrecht dat jullie is aan gedaan, vreselijk allemaal.

Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op oktober 25, 2025, 13:14:46
Citaat van: mark1989 op oktober 25, 2025, 10:51:01
Omdat ik het een totaal onnodig verlies vind. Ik geniet erorm van het aanvallende spel. Maar soms moet je in wedstrijd kunnen aanpassen. Daarbij hebben we nu 2 wedstrijden gespeeld die je beide met gemak had kunnen winnen. Cambuur was veel beter dan RKC.

Het komt aan om het benutten vd kansen en gogme. Dat ontbreekt bij Cambuur. Tot aan de 16 is het allemaal leuk en aardig, maar daarna missen spelers het overzicht en de slimheid om het af te maken.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Korezev op oktober 25, 2025, 13:15:19
Citaat van: wiekie1969 op oktober 25, 2025, 13:12:41
Dat Vitesse komt ook nog een heel eind. Fris aanvallend voetbal. Die halen de playoffs.
En die moesten ook nog bijna een heel elftal bij elkaar scharrelen, misschien toch wel een hele goede trainer
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op oktober 25, 2025, 13:18:52
Vind Cambuur veel beter spelen dan vorig seizoen. We komen sowieso in de top 6. Het is vreselijk zonde dat je niet een fatsoenlijke 9 hebt. Met een afmaker in je elftal promoveer je. Denk dat dit ons weer de kop gaat kosten.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: mark1989 op oktober 25, 2025, 13:28:23
Citaat van: wiekie1969 op oktober 25, 2025, 13:14:46
Het komt aan om het benutten vd kansen en gogme. Dat ontbreekt bij Cambuur. Tot aan de 16 is het allemaal leuk en aardig, maar daarna missen spelers het overzicht en de slimheid om het af te maken.

Ik snap wel dat je dat zegt. Maar uit de statistieken blijkt dat RKC een Xg 1,87 had en Cambuur 1,55.
Dus op basis van het aantal gecreerde kansen is het logisch dat je verliest. Het probleem zit eerder bij het weggeven van de kansen.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: sunderland op oktober 25, 2025, 13:37:08
Citaat van: De Gast op oktober 25, 2025, 11:37:37
Er komt geen politicus uit Kerkrade die jij bedoelt. Even uut de onderbuik modus komen svp.
nou is iig groot fan van Roda die walg
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: sunderland op oktober 25, 2025, 13:42:34
Citaat van: mark1989 op oktober 25, 2025, 13:28:23
Ik snap wel dat je dat zegt. Maar uit de statistieken blijkt dat RKC een Xg 1,87 had en Cambuur 1,55.
Dus op basis van het aantal gecreerde kansen is het logisch dat je verliest. Het probleem zit eerder bij het weggeven van de kansen.
jij doet wel mee aan die statistieken over 90 min. In het laatste moest je wat en schoten die statistieken van RKC omhoog.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: sunderland op oktober 25, 2025, 13:45:04
Citaat van: wiekie1969 op oktober 25, 2025, 13:18:52
Vind Cambuur veel beter spelen dan vorig seizoen. We komen sowieso in de top 6. Het is vreselijk zonde dat je niet een fatsoenlijke 9 hebt. Met een afmaker in je elftal promoveer je. Denk dat dit ons weer de kop gaat kosten.
spits is heel moeilijk in dit systeem en vd Sande miste geen doelkans, Balk en R?lke gigantische kansen. Die voorzet van Sj?strand maakt iedere spits wel.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: De Gast op oktober 25, 2025, 14:01:26
Citaat van: sunderland op oktober 25, 2025, 13:37:08
nou is iig groot fan van Roda die walg

Ja ken mie voorstellen dat die op Noord niet al te populair is. Maar wel juichen als onze jongens uit Marokko en Algerije scoren   8P
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: De Gast op oktober 25, 2025, 14:05:10
Citaat van: sunderland op oktober 25, 2025, 13:45:04
spits is heel moeilijk in dit systeem en vd Sande miste geen doelkans, Balk en R?lke gigantische kansen. Die voorzet van Sj?strand maakt iedere spits wel.

Moeten we ons niet eens wat meer laten inzakken.. we kunnen geweldig spel maken maar als het op creativiteit in de kleine ruimte aan komt weten we het niet meer.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op oktober 25, 2025, 14:05:52
Citaat van: mark1989 op oktober 25, 2025, 13:28:23
Ik snap wel dat je dat zegt. Maar uit de statistieken blijkt dat RKC een Xg 1,87 had en Cambuur 1,55.
Dus op basis van het aantal gecreerde kansen is het logisch dat je verliest. Het probleem zit eerder bij het weggeven van de kansen.

Je geeft elke wedstrijd kansen weg omdat je hoog staat. Maar zolang je meer goals maakt dan de tegenstander is dat niet erg. We hebben nog maar 2 keer verloren met dit aanvallende voetbal. Dan doe je toch iets goed .
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: mark1989 op oktober 25, 2025, 14:21:04
Citaat van: sunderland op oktober 25, 2025, 13:42:34
jij doet wel mee aan die statistieken over 90 min. In het laatste moest je wat en schoten die statistieken van RKC omhoog.

Dat is zo. Maar Cambuur werd volledig overlopen in de laatste 10 min terwijl het idee was om vol op de aanval te spelen. Dan moet je wel aanvoer hebben en een middenveld.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: sunderland op oktober 25, 2025, 14:47:26
Citaat van: De Gast op oktober 25, 2025, 14:01:26
Ja ken mie voorstellen dat die op Noord niet al te populair is. Maar wel juichen als onze jongens uit Marokko en Algerije scoren   8P
ow dus jij denkt dat ik Wilders stem. Dat hokje plaatsen van extreem links is ook walgelijk
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: sunderland op oktober 25, 2025, 14:49:22
Citaat van: mark1989 op oktober 25, 2025, 14:21:04
Dat is zo. Maar Cambuur werd volledig overlopen in de laatste 10 min terwijl het idee was om vol op de aanval te spelen. Dan moet je wel aanvoer hebben en een middenveld.
en toch cre?ren we nog 4 grote kansen met prima voetbal. Hun ook idd
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: CaseP op oktober 25, 2025, 15:21:19
Feit is wel dat je zowel bij Almere, als in mindere mate in Waalwijk, in uitwedstrijden tegen sterke tegenstanders domineert. Afmaken grootste probleem, Balk had ook 2 intikkers moeten maken - dubbele penalty. Binder een groot vraagteken. Die zou ik die bekerpot 90 minuten laten staan om te kijken of hij er iets van bakt en anders maar afschrijven. Visser kan ook nog geen potten breken...
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Huizen op oktober 25, 2025, 15:27:57
Helaas is de echte spitspositie weer een probleem! Van de Sande valt tegen vind ik
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Poetser op oktober 25, 2025, 15:43:53
Citaat van: Bussum op oktober 25, 2025, 15:27:57
Helaas is de echte spitspositie weer een probleem! Van de Sande valt tegen vind ik

Dat is dan ook geen echte spits.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Bankzitter op oktober 25, 2025, 16:07:59
Tja, er worden keuzes gemaakt... als je een spits had gehaald dan had je Sj?strand of Ferrah weer niet kunnen betalen. Een bewezen scorende spits is (te) duur op dit moment.

We scoren genoeg... iedereen pikt goals mee, vd Sande ook nog wel.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Stanley op oktober 25, 2025, 16:34:17
Laten we tevreden zijn met de resultaten tot nu toe. We spelen bij vlagen geweldig en worden alleen maar beter. Zonder arbitrair gepruts had je deze ook gewonnen net als vorige week.
Henk moet alleen minder risico wisselen, een punt in een uitwedstrijd is zo slecht nog niet.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Bankzitter op oktober 25, 2025, 17:08:11
Ik had hier ook zoiets van pak het puntje nou maar gewoon.  Maar goed, het zal ook wel een keer weer goed vallen met alles-of-niks.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op oktober 25, 2025, 17:10:25
Laten we wel realistisch zijn,  alles zat mee de afgelopen 6 weken. De laatste 2 wedstrijden niet, dus verspeel je daardoor punten. Jong Ajax pakken volgende week. Kom aan.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: De Gast op oktober 25, 2025, 19:21:35
Citaat van: sunderland op oktober 25, 2025, 14:47:26
ow dus jij denkt dat ik Wilders stem. Dat hokje plaatsen van extreem links is ook walgelijk

Ik plaats jou niet in een hokje. Ondoordacht gelul.
Ik plaats jou wel aan een kant. En dat is niet verkeerd gedacht zo te lezen.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 25, 2025, 19:26:49
Citaat van: De Gast op oktober 25, 2025, 19:21:35
Ik plaats jou niet in een hokje.  :y Ik plaats jou wel aan een kant.

Dit wordt filosofisch, mensen
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: sunderland op oktober 25, 2025, 19:27:39
Citaat van: De Gast op oktober 25, 2025, 19:21:35
Ik plaats jou niet in een hokje. Ondoordacht gelul.
Ik plaats jou wel aan een kant. En dat is niet verkeerd gedacht zo te lezen.
echt extreem links gelul omdat te vinden  ( ondoordacht en ik plaats jou wel aan een kant) . Hou er verder over op maar zo denken van de linkse kliek omdat ze denken dat ze meer of beter zijn dan een ander.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: De Gast op oktober 25, 2025, 19:34:30
Dou weest niet eens waar links voor staat. Laten we het inderdaad maar bij het voetbal houden.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 25, 2025, 20:02:11
Citaat van: De Gast op oktober 25, 2025, 19:34:30
Dou weest niet eens waar links voor staat.

Ik ook niet meer, ik kom van de PSP en SP vandaan maar heb geen idee meer waar links nu voor staat, lijkt wel dat alles is omgedraaid sinds toen.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Eewal op oktober 25, 2025, 20:43:25
Ik wilde nog even lezen over de wedstrijd en de meningen er over, maar ik zie dat het inmiddels een stemwijzer is geworden hier...
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: sunderland op oktober 25, 2025, 20:45:54
Citaat van: Eewal op oktober 25, 2025, 20:43:25
Ik wilde nog even lezen over de wedstrijd en de meningen er over, maar ik zie dat het inmiddels een stemwijzer is geworden hier...
we hewwe niet wonnen :devil
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: PePe op oktober 25, 2025, 21:02:21
Pff Kwakje Kwakman op ESPN in de eretribune over de niet gegeven strafschop. Ik hoop dat jou Volendam degradeert omdat ze geen strafschop kreeg.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Noordcambuur op oktober 25, 2025, 21:49:52
Citaat van: PePe op oktober 25, 2025, 21:02:21
Pff Kwakje Kwakman op ESPN in de eretribune over de niet gegeven strafschop. Ik hoop dat jou Volendam degradeert omdat ze geen strafschop kreeg.
dat het geen strafschop was dat bedoel je zeker?
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: michello op oktober 25, 2025, 22:05:06
Citaat van: PePe op oktober 25, 2025, 21:02:21
Pff Kwakje Kwakman op ESPN in de eretribune over de niet gegeven strafschop. Ik hoop dat jou Volendam degradeert omdat ze geen strafschop kreeg.


Wat zei die dan? Sinds er minder Volendammers bij ons zitten kan hij sowieso amper nog een woord over ons uitbrengen.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: PePe op oktober 25, 2025, 22:12:38
Citaat van: michello op oktober 25, 2025, 22:05:06

Wat zei die dan? Sinds er minder Volendammers bij ons zitten kan hij sowieso amper nog een woord over ons uitbrengen.

Dat de scheids het bijna niet kon zien. En dat onze buitenspelers ook veel op de grond liggen. M.a.w. we hebben het er naar gemaakt.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: mark1989 op oktober 25, 2025, 23:39:18
Zowel Balk als van der Sande zijn geen echte spitsen. Dus is het vrij logisch dat Balk veel kansen mist. Hij heeft ook geen goed hard schot. En dat is wel het belangrijkste voor een spits.
Ik denk ook dat het een goed idee is om binder in de beker de hele wedstrijd in de spits te hebben. Ik zou dan van der Sande achter Binder zetten als een 10.

Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: ChantiSCC op oktober 26, 2025, 01:23:59
Citaat van: mark1989 op oktober 25, 2025, 23:39:18
Zowel Balk als van der Sande zijn geen echte spitsen. Dus is het vrij logisch dat Balk veel kansen mist. Hij heeft ook geen goed hard schot. En dat is wel het belangrijkste voor een spits.
Ik denk ook dat het een goed idee is om binder in de beker de hele wedstrijd in de spits te hebben. Ik zou dan van der Sande achter Binder zetten als een 10.

Heerlijk idee, vent heeft minder techniek en motoriek dan m'n aardappel die net gekookt is.. die ken echt niks man
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: De Gast op oktober 26, 2025, 08:30:20
We moeten het ook eens 60 minuten zien. Als je de beker benadert zoals Sandor dat zou doen is het aan de reserves om het te laten zien. Ben benieuwd of Henk daar in meegaat.
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: Noordcambuur op oktober 26, 2025, 09:17:55
Citaat van: mark1989 op oktober 25, 2025, 23:39:18
Zowel Balk als van der Sande zijn geen echte spitsen. Dus is het vrij logisch dat Balk veel kansen mist. Hij heeft ook geen goed hard schot. En dat is wel het belangrijkste voor een spits.
Ik denk ook dat het een goed idee is om binder in de beker de hele wedstrijd in de spits te hebben. Ik zou dan van der Sande achter Binder zetten als een 10.
balk moet je altijd opstellen  :thumbsup
Titel: Re: Rkc-Cambuur
Bericht door: sunderland op oktober 26, 2025, 11:43:55
Ik zou vooral kijken naar jongens die rust nodig hebben. Heb het idee dat Ferrah wel wat rust kan gebruiken. Berkhout zal niet spelen verwacht ik en anders zou ik die weleens op de positie van Souren willen zien om meer power in de as te krijgen. Verder vooral eigen spel blijven spelen. Je hebt ook nu weer gigantische kansen laten liggen en dat geeft aan dat je niets moet veranderen wb spelsysteem. Vanmorgen was penel moment van Marsman zelfs bij goedemorgen eredivisie bij espn. ! Niet normaal.. Beker is ook heel anders, met heel hard werken en duels winnen kom je ver.