Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Rkc-Cambuur

Gestart door Specuveter, oktober 19, 2025, 09:01:05

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (4.8%)
Marsman
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
1 (4.8%)
Galvez
0 (0%)
Balk
1 (4.8%)
Souren
0 (0%)
Diemers
1 (4.8%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
16 (76.2%)
van der Sande
0 (0%)
Kooistra
1 (4.8%)
Henstra
0 (0%)
Binder
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Stemmen gesloten: oktober 30, 2025, 12:28:02

Johan-12

RKC wint toch wel verrassend vanavond bij Dord.

Dit seizoen hebben we zelf uit nog niet een heel beste score.
Maar in 1 wedstrijd (Jong FC Utrecht) meer dan 1 goal gemaakt.

Hopelijk kunnen we uit ook wat beter en dominanter spelen.
Het spel was afgelopen vrijdag niet slecht, het puntverlies was wel onnodig.

sunderland

Citaat van: Johan-12 op oktober 20, 2025, 22:40:58
RKC wint toch wel verrassend vanavond bij Dord.

Dit seizoen hebben we zelf uit nog niet een heel beste score.
Maar in 1 wedstrijd (Jong FC Utrecht) meer dan 1 goal gemaakt.

Hopelijk kunnen we uit ook wat beter en dominanter spelen.
Het spel was afgelopen vrijdag niet slecht, het puntverlies was wel onnodig.
reken er maar op dat RKC het zelfde spel speelt als Almere. Het maakt hun niks uit  Achterin dicht houden en dan via de counter ( via lange bal) eruit komen. Henk gaat voor de competitie in sterkste opstelling en dan beker maar zien wie fit is. Zeer onberekenbaar dat RKC

Arno A

#17
weerzien met Zorgdrager en Roelofsen.

Johan-12

Citaat van: Arno A op oktober 21, 2025, 09:09:56
weerzien met Zorgdrager en Roelofsen.
Je vergeet nog van Kaam (basis), van Osch (blessure) en  Schaapman die volgens mij gisteren voor het eerst op de bank zat.

mark1989

Citaat van: Johan-12 op oktober 21, 2025, 09:20:47
Je vergeet nog van Kaam (basis), van Osch (blessure) en  Schaapman die volgens mij gisteren voor het eerst op de bank zat.

Van Osch zit volgens mij gewoon weer op de bank en is fit om te spelen. Vorig jaar geblesseerd en heeft 3 wedstrijden gespeeld in oktober.
Van mij mag hij spelen. Ik vind het een van de zwakste keepers die ik ooit heb gezien.

Lore

Citaat van: mark1989 op oktober 22, 2025, 12:24:35
Van Osch zit volgens mij gewoon weer op de bank en is fit om te spelen. Vorig jaar geblesseerd en heeft 3 wedstrijden gespeeld in oktober.
Van mij mag hij spelen. Ik vind het een van de zwakste keepers die ik ooit heb gezien.

Oef dan had je toch ooit eens bij het vierde van Stiens moeten kjken.

Huizen

En Telgenkamp. Al vond ik hem wel lijken op Van Osch. Virginia was ook ff wennen toen hij in Leeuwarden bezig was  :devil Verder hoop ik ook dat hij speelt, zeer matige keeper. Leek na PSV bij Fortuna mooie stappen te maken maar is enorm teruggezakt.

Johan-12

Citaat van: mark1989 op oktober 22, 2025, 12:24:35
Van Osch zit volgens mij gewoon weer op de bank en is fit om te spelen. Vorig jaar geblesseerd en heeft 3 wedstrijden gespeeld in oktober.
Van mij mag hij spelen. Ik vind het een van de zwakste keepers die ik ooit heb gezien.
Waar haal je die informatie vandaan? Wat ik zie zat hij afgelopen maandag en vrijdag niet bij de selectie.

Specuveter

Ferrah trainde volop mee vandaag
En was weer een genot om te zien!
Mulders was er niet. Dus Marsman weer op rechts.
Diemers ook afwezig.
Blessure aan de hak, maar niet ernstig.
Baoef is er Maandag weer bij.
Jongens die gisteren mee hebben gespeeld met onder 21 zijn er morgen weer bij.

Oebieman

Citaat van: Specuveter op oktober 22, 2025, 13:52:29
Ferrah trainde volop mee vandaag
En was weer een genot om te zien!
Mulders was er niet. Dus Marsman weer op rechts.
Diemers ook afwezig.
Blessure aan de hak, maar niet ernstig.
Baoef is er Maandag weer bij.
Jongens die gisteren mee hebben gespeeld met onder 21 zijn er morgen weer bij.

Jermoumi dus ook niet?

Specuveter

Citaat van: Oebieman op oktober 22, 2025, 13:57:07
Jermoumi dus ook niet?
was er wel bij...Trainde korte gedeeltes voor hem zelf en gedeeltelijk groepstraining

Johan-12

Citaat van: Specuveter op oktober 22, 2025, 13:52:29
Ferrah trainde volop mee vandaag
En was weer een genot om te zien!
Mulders was er niet. Dus Marsman weer op rechts.
Diemers ook afwezig.
Blessure aan de hak, maar niet ernstig.
Baoef is er Maandag weer bij.
Jongens die gisteren mee hebben gespeeld met onder 21 zijn er morgen weer bij.
Jammer en apart dat Baoef er maandag pas weer is.

Gasgeve

Citaat van: Johan-12 op oktober 22, 2025, 16:28:49
Jammer en apart dat Baoef er maandag pas weer is.
Waarom apart? Wordt gehuldigd in Marokko en zit met een jetlag. Vrijdag zou het sowieso niet verantwoord zijn om hem te laten spelen. Lijkt mij heel logisch om hem maandag relatief uitgerust weer te laten beginnen.

Lore

Citaat van: Gasgeve op oktober 22, 2025, 16:37:42
Waarom apart? Wordt gehuldigd in Marokko en zit met een jetlag. Vrijdag zou het sowieso niet verantwoord zijn om hem te laten spelen. Lijkt mij heel logisch om hem maandag relatief uitgerust weer te laten beginnen.

Nou, ik neem aan dat Cambuur hem goed begeleid en dit dus op basis van (medische) onderbouwing doet. Maar een volle week later weer aansluiten vind ik ook wel laat. Cambuur betaalt zijn salaris.

Maar goed, een feestje is verdiend en gegunt

Johan-12

Citaat van: Gasgeve op oktober 22, 2025, 16:37:42
Waarom apart? Wordt gehuldigd in Marokko en zit met een jetlag. Vrijdag zou het sowieso niet verantwoord zijn om hem te laten spelen. Lijkt mij heel logisch om hem maandag relatief uitgerust weer te laten beginnen.
Nou omdat de puntjes in Waalwijk ook wel belangrijk zijn.
Met normale interland weekenden hebben spelers uit Zuid-Amerika of Azi? vaak ook maar 3 dagen.
Ik gun hem dat feest, maar uiteindelijk wil je hem ook weer graag op het veld zien. Of vrijdag dan anders op de bank.

Maar goed, hij is vrijdag blijkbaar niet. Jammer.