Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Rkc-Cambuur

Gestart door Specuveter, oktober 19, 2025, 09:01:05

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (4.8%)
Marsman
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
1 (4.8%)
Galvez
0 (0%)
Balk
1 (4.8%)
Souren
0 (0%)
Diemers
1 (4.8%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
16 (76.2%)
van der Sande
0 (0%)
Kooistra
1 (4.8%)
Henstra
0 (0%)
Binder
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Stemmen gesloten: oktober 30, 2025, 12:28:02

Specuveter

En door...
Hopelijk Baouf er weer bij
En wat mij betreft Mulders op rechts en Marsman op links

Stanley

Marsman op links gaat City niet accepteren. Galvez moet spelen.

Bankzitter

Staat er in zijn contract dat Galvez een basisplaats heeft? Ik kan me niet voorstellen dat De Jong daarmee akkoord is gegaan.
Eigen opleiding gaat altijd voor op een huurspeler als ze net zo goed zijn.

De relatie met City is verder goed, Reinsma heeft regelmatig contact en vd Belt en Henk hebben een meeting met hun loan manager dit weekend.

sjaak

Citaat van: Bankzitter op oktober 19, 2025, 11:40:55
Staat er in zijn contract dat Galvez een basisplaats heeft? Ik kan me niet voorstellen dat De Jong daarmee akkoord is gegaan.
Eigen opleiding gaat altijd voor op een huurspeler als ze net zo goed zijn.

De relatie met City is verder goed, Reinsma heeft regelmatig contact en vd Belt en Henk hebben een meeting met hun loan manager dit weekend.

Besproken dit weekend. Galvez meteen terug en Henkie neemt Rodri met naar Liwadden.

Yellow Army

Citaat van: sjaak op oktober 19, 2025, 12:27:07
Besproken dit weekend. Galvez meteen terug en Henkie neemt Rodri met naar Liwadden.

Eerst maar even op proef dan. Cambuur is wel even een niveautje hoger
Area 58

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sjaak op oktober 19, 2025, 12:27:07
Henkie neemt Rodri met naar Liwadden.

Vorig seizoen nauwelijks gespeeld ivm kruisbandblessure. Nu alweer een lichte blessure.
Dat soort blessuregevoelige spelers hoeven wij hier echt niet hoor.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Stanley

Citaat van: Bankzitter op oktober 19, 2025, 11:40:55
Staat er in zijn contract dat Galvez een basisplaats heeft? Ik kan me niet voorstellen dat De Jong daarmee akkoord is gegaan.
Eigen opleiding gaat altijd voor op een huurspeler als ze net zo goed zijn.

De relatie met City is verder goed, Reinsma heeft regelmatig contact en vd Belt en Henk hebben een meeting met hun loan manager dit weekend.
Zal niet in zijn contract staan, maar moet hij eerst onvoldoendes scoren en dat is niet aan de orde. Het is niet lang geleden dat Marsman wat spottend verguisd werd door menigeen hier.

sunderland

Citaat van: Stanley op oktober 19, 2025, 12:56:47
Zal niet in zijn contract staan, maar moet hij eerst onvoldoendes scoren en dat is niet aan de orde. Het is niet lang geleden dat Marsman wat spottend verguisd werd door menigeen hier.
was ook terecht toen. Kwam toen echt te kort. Galvez klasse beter, vooral bij balbezit. Marsman doet het nu echt goed op dit moment. Zo moet het ook, als iemand wegvalt of bij een wissel moet het niet direct 50% minder zijn. Ook mooi dat Henstra wat goed begint te worden.

janou

Citaat van: sunderland op oktober 19, 2025, 22:59:39
was ook terecht toen. Kwam toen echt te kort. Galvez klasse beter, vooral bij balbezit. Marsman doet het nu echt goed op dit moment. Zo moet het ook, als iemand wegvalt of bij een wissel moet het niet direct 50% minder zijn. Ook mooi dat Henstra wat goed begint te worden.

Galvez is voetballend echt een klasse beter inderdaad. Vooral in het positiespel. Wel mooi dat Marsman het goed doet.

Bankzitter

Galvez speelt vaak als extra middenvelder, Marsman is meer de back die er constant overheen klapt.
Andere types, mooi dat er een keuze is.

Scc0511

Wordt deze wedstrijd ook op 1 van de kanalen live uitgezonden?

Stanley

Citaat van: Scc0511 op oktober 20, 2025, 10:33:42
Wordt deze wedstrijd ook op 1 van de kanalen live uitgezonden?
Ja, weer op Star Channel bij de meeste providers te zien.

Galdiano

Citaat van: janou op oktober 20, 2025, 09:23:18
Galvez is voetballend echt een klasse beter inderdaad. Vooral in het positiespel. Wel mooi dat Marsman het goed doet.

Ik vind Chalvez anders heel erg slordig op het moment. Zeker als je het vergelijkt met vorig seizoen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Huizen

Zit niet in zijn beste fase inderdaad. Oogt allemaal wat slordig, gemakzuchtig... mag van mij wel wat meer peper in zijn reet.

diekhuzen

Citaat van: Stanley op oktober 19, 2025, 12:56:47
Zal niet in zijn contract staan, maar moet hij eerst onvoldoendes scoren en dat is niet aan de orde. Het is niet lang geleden dat Marsman wat spottend verguisd werd door menigeen hier.

Marsman was destijds inderdaad een zwakke schakel, maar tegenwoordig wordt hij juist sterk opgehemeld. Fijn dat hij zich herpakt.