Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Rkc-Cambuur

Gestart door Specuveter, oktober 19, 2025, 09:01:05

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (4.8%)
Marsman
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
1 (4.8%)
Galvez
0 (0%)
Balk
1 (4.8%)
Souren
0 (0%)
Diemers
1 (4.8%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
16 (76.2%)
van der Sande
0 (0%)
Kooistra
1 (4.8%)
Henstra
0 (0%)
Binder
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Stemmen gesloten: oktober 30, 2025, 12:28:02

Trainert!

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 24, 2025, 20:51:59
Ja, maar die kan wel wat met een bal.
Ik zou nog steeds graag eens Binder in de spits zien, met Vd Sande erachter.

Pas als Binder een paar wedstrijden de kans heeft gehad, ga ik evt zeggen dat we w??r geen spits hebben gehaald ;)


Zelfs een blinde ziet dat Binder er niks van kan

Noordcambuur

Er zit teveel verschil in uit en thuiswedstrijden?.. 8P

Moet je woensdag voor de beker tegen RKC  :_schater

Inferno-058


oost

Vandaag zie je ook gelijk de zwakte van onze selectie.
Ferrah vandaag matig Balk ook weer van der Sande tsja is gewoon geen spits Souren is gewoon Souren
Sjorstrand is de enige die zijn niveau haalt. Als je dan de bank ziet tsja wie moet je brengen?

Hopelijk zijn Baoef Mulders en D Visser er allemaal snel weer bij dat schild echt een hele dikke jas

Bens

In de winterperiode op zoek naar een goede spits.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Trainert! op oktober 24, 2025, 20:53:55
Zelfs een blinde ziet dat Binder er niks van kan

Oke  :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

NRG

Tja. We hebben een jonge selectie. Pieken en dalen. Dan hoort dit er ook bij helaas. Maar goed. We hebben nog een helft.

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op oktober 24, 2025, 20:51:14
Eerste half uur niks aan de hand
Eerste minuut kan Balk hem al maken.
Daarna is het helemaal weg
Kooistra op de back geen succes
Mag de TD zich aanrekenen.
En ja....geen nieuws Zij hebben ??n spits met Uneken die hem met een kans w?l maakt.
Dat 2 rechtsback geblesseerd zijn? Jonker maar in voor Kooistra met 3 achterop spelen lijkt mij...Berghout Amofa Jonker achterop en Souren en Galvez ervoor.

Harry L.

Citaat van: Trainert! op oktober 24, 2025, 20:53:55

Zelfs een blinde ziet dat Binder er niks van kan

Nee, geen binder aub. Dat zie je idd. aan alles dat die zwaar te kort komt voor dit niveau.
In de winter een spits halen, als dat mogelijk is

wiekie1969

Je moet elke wedstrijd 100 procent scherp zijn, maar er komt nog een helft. Kom aan. Roda staat oek achter, dag skeelt weer.

AL

Blijf het vooral vreemd vinden dat Amofa zo diep speelt. Alles ligt open daar centraal. Die moet mijn inziens bij een tegenaanval veel meer achterin spelen.
Dat vond ik laatst thuis ook al en ging toen net goed(Emmen).

Poetser

Kooistra blijft staan. Onvoorstelbaar.

Harry L.

Citaat van: wiekie1969 op oktober 24, 2025, 20:57:08
Je moet elke wedstrijd 100 procent scherp zijn, maar er komt nog een helft. Kom aan. Roda staat oek achter, dag skeelt weer.

Dit ga je niet meer keren, zou een wonder zijn. Marsman brengen voor Wiebe en rap

Specuveter


Bens

Ik snap niet dat Henk niet gewisseld heeft.