Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Rkc-Cambuur

Gestart door Specuveter, oktober 19, 2025, 09:01:05

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (4.8%)
Marsman
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
1 (4.8%)
Galvez
0 (0%)
Balk
1 (4.8%)
Souren
0 (0%)
Diemers
1 (4.8%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
16 (76.2%)
van der Sande
0 (0%)
Kooistra
1 (4.8%)
Henstra
0 (0%)
Binder
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Stemmen gesloten: oktober 30, 2025, 12:28:02

Harry L.

Citaat van: Mp op oktober 24, 2025, 20:45:38
Kooistra achterin is geen goed idee.

Dat je zoiets probeert prima, maar dan in de voorbereiding. Domme set, zet gewoon Marsman daar neer.

Korezev

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 24, 2025, 20:47:21
Op de bank. Omdat Balk altijd moet spelen.
vd Sande is ook onzichtbaar

NRG

Niet onze beste wedstrijd tot nu, maar waren wel 2 goeie goals.

De Gast

Ook weer goed begonnen net als tegen Almere maar als een doelpunt dan uitblijft dan zakt het weer in elkaar.

Spirit lijkt er meer en meer uit te gaan.

Harry L.

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 24, 2025, 20:47:21
Op de bank. Omdat Balk altijd moet spelen.

Mooi op de bank laten zitten, dan nog liever Rolke.

De Gast

Citaat van: Harry L. op oktober 24, 2025, 20:48:29
Dat je zoiets probeert prima, maar dan in de voorbereiding. Domme set, zet gewoon Marsman daar neer.

Inderdaad. Waarom zo moeilijk met Kooistra.
Of waar is Jermoumi?
Domme zet van Henk.

Noordcambuur

Citaat van: Korezev op oktober 24, 2025, 20:48:50
vd Sande is ook onzichtbaar
al weken komt hij tekort?

Specuveter

Eerste half uur niks aan de hand
Eerste minuut kan Balk hem al maken.
Daarna is het helemaal weg
Kooistra op de back geen succes
Mag de TD zich aanrekenen.
En ja....geen nieuws Zij hebben ??n spits met Uneken die hem met een kans w?l maakt.

Poetser

Het staat voor geen meter op rechts. Kooistra doet maar wat.. Ferrah loopt daardoor te zwemmen.

Mark en Sande doen verdedigend weinig tot niks en Balk doet maar wat.

Achterin is het zo onwennig. Amofa ook al weken niet in z'n doen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Korezev op oktober 24, 2025, 20:48:50
vd Sande is ook onzichtbaar

Ja, maar die kan wel wat met een bal.
Ik zou nog steeds graag eens Binder in de spits zien, met Vd Sande erachter.

Pas als Binder een paar wedstrijden de kans heeft gehad, ga ik evt zeggen dat we w??r geen spits hebben gehaald ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

wiekie1969

Het heilige vuur ontbreekt. Jammer. Rkc staat verdiend voor.

Yellow Army

Rechterflank loopt voor geen meter. Druk zetten klopt niet, die krullenbol van hun komt telkens vrij
Area 58

De Gast

Citaat van: Noordcambuur op oktober 24, 2025, 20:51:10
al weken komt hij tekort?

Begon goed maar al tijden niet meer gezien.

carlo de leeuw

Succes lijkt hier en daar wat in de bol te zijn geslagen. Komt wel goed dus we doen maar wat. Ook weinig pit.

Harry L.

Citaat van: Poetser op oktober 24, 2025, 20:51:24
Het staat voor geen meter op rechts. Kooistra doet maar wat.. Ferrah loopt daardoor te zwemmen.

Mark en Sande doen verdedigend weinig tot niks en Balk doet maar wat.

Achterin is het zo onwennig. Amofa ook al weken niet in z'n doen.

Spijker op zijn kop. Je gevaarlijkste speler zet je op deze manier zelf buitenspel, onbegrijpelijke keuze.